PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: HoJo Maingate East, Kissimmee



Mirrick
05-02-08, 15:40
Wij hadden eerst het Ramada inn Eastgate geboekt, maar na behoorlijke slechte revieuws te hebben gelezen dit maar snel gecanceld.

Nu hebben we Howard Johnson Maingate East geboekt, hier vond ik wel wat revieuws maar alleen van Amerikanen en volgens mij zijn die toch wat kritischer dan de (meeste) Nederlanders. Deze revieuws waren trouwens niet slecht. Is er iemand van het forum die hier is geweest?

Michael66
21-02-08, 23:44
Mijn ervaring is dat HoJo's vaak een maatige beoordeling krijgen, tenzij er heel weinig voor wordt betaald (bijv. via acties of Priceline/Hotwire). En gelijk hebben ze wat mij betreft.

Ik heb zojuist een Radisson in in Clearwater geboekt dat matige beoordelingen krijgt. Matig ... = understatement. Maar als je er de rack-rate betaald kost het je in die periode $169+tax, terwijl ik er nu $45+tax voor betaal. Je verwachting mag een stuk hoger zijn bij een hogere prijs. Wat dat betreft is mijn verwachting gelijk aan de (lage) prijs die ik betaal. En bij mij geldt: geen hoge verwachting = geen klachten.

Mirrick
25-02-08, 21:05
Bedankt voor je reactie Michael, ik denk idd dat je gelijk hebt. Bij de Ramada las ik alleen dat er veel dames komen met andere bedoelingen dan een nachtje slapen, als je begrijpt wat ik bedoel. Vandaar mijn snelle aktie om te annuleren (zonder kosten gelukkig) We betalen bij HoJo iets meer maar nog een hele lage prijs zo'n E24,- per nacht dat is nog helemaal niets maar we slapen er alleen. We zullen het wel zien als we er zijn.

Orangedevil
26-02-08, 01:40
Wij hebben er in 2002 een paar nachten geslapen en in 2004 ook.
Het hotel heeft een receptie voor aan de straat met een winkeltje en internetcafe. De hotelkamers zitten daarachter in blokken met de kamerdeuren aan de buitenkant. Er zit een lift in wat fijn is als je niet op de begane grond zit. Er zit een normaal(verwarmd) zwembad bij en ook een ruim bubbelbad. Bij ons toendertijd was het open van 6 uur s'morgens tot 12 uur s'nachts wat erg fijn was.

Het ligt ook vlakbij de snelweg en bijna tegenover Old Town.

Voor een hotel waar je normaal gesproken niet vaak bent is het okee. Helemaal voor die prijs.

Mirrick
16-03-08, 16:40
Bedankt Orange devil voor de uitgebreide omschrijving. Zoals je al zegt we zitten er alleen om te slapen en een keer een duik in het zwembad te nemen.
Wel gaaf dat het t.o. Old Town zit dat wist ik nog niet, wel dat het bij Celebrations ligt.

Njit
17-03-08, 08:58
Het ligt wel tegenover. Maar ligt er maar aan wat je onder Celebration verstaat.
De Town Hall ligt er 1.5 mijl vandaan. Zie http://maps.google.nl/maps?f=d&hl=nl&geocode=10971878425111786591,28.332921,-81.525323&saddr=6051+W+Irlo+Bronson+Meml+Hwy,+Kissimmee,+FL+ 34747,+USA+(Howard+Johnson-Maingate+East)&daddr=690+Celebration+Ave,+Celebration,+FL+34747&sll=28.46589,-81.372954&sspn=0.441858,0.6427&ie=UTF8&ll=28.326256,-81.532288&spn=0.013826,0.020084&t=h&z=16

http://www.celebration.fl.us/

Mirrick
23-03-08, 22:33
Ach ja, "bij" is natuurlijk ook een ruim begrip haha! Maar een stukje lopen vind ik prima hoor en anders hebben we altijd nog de auto. Ben al lang blij dat we niet in the middle of nowhere zitten. Nog een kleine week en dan gaan we, dus we zullen gauw ondervinden hoe of wat.

Mirrick
27-12-08, 13:31
Beetje aan de late kant maar wilde toch even laten weteb hoe het was in de HJ maingate East. Het is een complex met 3 gebouwen met hotelkamers en een receptie gebouw. De kamers zijn simpel maar prima voor ons, de eerste kamer rook muf, de 2e kamer was perfect met kitchenette. De kamers zijn voor nl begrippen redelijk ruim, voor Amerikaanse denk ik standaard. Het zwembad is klein maar prima te doen en de jacuzzi is heerlijk warm vooral om 's avonds even bij te komen van de dag. De afstanden v.a. het hotel zijn op zich wel te lopen als je wat gewend bent maar dit doe je niet gauw omdat de wegen hier niet op zijn berekend, wandelpaden etc zijn zeldzaam. Wij hebben dit dan ook bijna niet gedaan. Er zit een Ihop bij het hotel en de rest is op kleine afstand te vinden. Ik vond het hotel prima maar wij zijn dan ook al blij dat de t.v. en airco het doen en het zwembad lekker is haha. Voor de luxere reiziger raad ik het af.

Njit
27-12-08, 13:46
Wat was de prijs kamer per nacht?

Corrine
21-01-09, 00:27
Wat was de prijs kamer per nacht?

Ik weet niet of je het graag nog wil weten maar wij gaan in mei 2009 en betalen €30,- per kamer per nacht. Prima prijs denk ik.....

Mirrick
13-02-09, 18:58
Wij betaalden E27,-per nacht per kamer. Ik vond het een koopie! Als we weer gaan zou ik zo weer voor HOJO M. East kiezen. Maar ws wordt het dan een vilaatje. Dat duurt nog even helaas!

Corrine
17-02-09, 01:10
Goed te horen dat het zo goed is bevallen....duurt nog even en dan zullen we het 'live' kunnen aanschouwen\\:D/\\:D/

Corrine
08-06-09, 03:12
Nou, onze vakantie zit er weer op en HJ is ons prima bevallen. Het was netjes en schoon. De medewerkers vriendelijk en behulpzaam bij vragen.
Jammer dat de hotelshuttel maar op 3 tijden naar de parken reed..8.00, 10.15 en 12.30. Dan ook nog naar 3 verschillende parken. We zijn daardoor met de lynx gaan reizen die gewoon ook voor de deur stopt.
Prijs/ kaliteit is prima.