PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: ann hoefman



ann hoefman
05-02-08, 10:05
Hallo,

Mijn naam is Ann Hoefman. Dit voorjaar gaan we met ons gezin ( er zijn 2 kindjes bij van 5 en 7 jaar) naar Florida.
We zijn anderhalve week weg. We logeren enkele nachten op Key Largo ( tijd om een tocht te maken met een glasbodemboot en een trip naar Key West). Vervolgens rijden we naar Fort Meyers (1 overnachting). Vanuit Fort Meyers of Key Largo bezoeken we de Everglades.
Dan gaat het richting Orlando. Van daaruit willen we zeker Animal Kingdom, Seaworld, Kennedy Space Center en St. Augustine aandoen.
We weten alleen nog niet goed of we eventueel Epcot, Disney studio's of Universal studio's gaan doen. Wat raden jullie aan om met de kinderen te doen?
Van waaruit doen we best de Everglades? Op welke manier?

Bedankt alvast voor eventuele tips!!!!

Ann

Yvet
05-02-08, 11:56
Van harte welkom op dit forum.
2 Tips: Lees veel reisverslagen door en gebruik de zoekfunctie.

Met die 2 tips zou je eigenlijk jouw vraag al beantwoord hebben gekregen.

Mijn idee is omdat je nu in je schema maar 1 disneypark doet (en dat verhoudingsgezien duur is) de andere dagen ook Disney doen.
Evt een hooperpas nemen en dan bv Animal Kingdom ochtend begin middag doen en dan middag en avond naar Stuidio's.

Maar hoeveel dagen heb je???
Is er nog 1 dag over of nog 2???
Dat heb je niet duidelijk aangegeven in je schema, een paar dagen Key Largo kan 2 maar ook 4 zijn.

Teleton
05-02-08, 13:02
Hi Ann,

Je hebt zo op het eerste gezicht een leuke reis gepland, maar.... ik vraag me af hoe leuk het voor een kind van die leeftijd is om door de Everglades te toeren. Ook voor Kennedy Space Center geldt dat je misschien beter nog een paar jaartjes wacht met een bezoek.

Reken maar eens uit hoeveel kilometer je gaat maken en hoe lang je daarvoor in de auto moet zitten. Zoals Yvette ook al schrijft, het hangt natuurlijk ook af van de duur van je verblijf. Misschien zitten jullie er wel een maand, we weten het (nog) niet.

Lees alles over dit onderwerp (kinderen) nog maar eens na op dit forum en kijk vooral naar de ervaringen en alternatieven zoals de Zwembaden, Seaworld, Universal studio's, Magic Kingdom en Animal Kingdom, Alligator Farm enz. enz. Wat er ook uit komt, have fun in the sun!

Yvet
05-02-08, 13:19
Misschien zitten jullie er wel een maand, we weten het (nog) niet.


Nou dat weet ik wel, ze schrijft namelijk dat ze anderhalve week gaan.

Minus enkele nachten op Key Largo (hoeveel is dus niet bekend).
En minus 1 overnachting in Fort Meyers, dan gaan ze door naar Orlando.
Waarschijnlijk gaan er ook nog 2 reisdagen vanaf dus tja hoeveel heb je dan over...

Teleton
05-02-08, 13:55
Hi Yvette,
oeps, ik heb even niet goed opgelet. Anderhalve week is wel erg kort voor zoveel kilometers.

Op het verkeerde been gezet, denk ik want het programma ziet er uit alsof Ann alle tijd van de wereld heeft.. Een reden te meer om toch nog eens heel kritisch naar de wensen en de mogelijkheden te kijken.