PDA

Bekijk Volledige Versie : Andre Rieu in Miami



Marcelg
15-02-06, 04:34
Ik weet niet of er nog meer Nederlanders op dit forum zitten die in de buurt van Miami of Tampa wonen.
Op 18 April geeft Andre Rieu een concert in het Bank United Center te Coral Gables en ik geloof op 19 April ergens in de buurt van Tampa.

Ik heb al kaarten voor Miami, en we nemen ook 2 Amerikaanse vrienden mee.

Waarschijnlijk zijn de meeste mensen op dit forum mensen die naar Florida op vakantie gaan, dan kan ik me goed voorstellen dat je dus helemaal niets van Nederlandse artiesten wilt horen.

Maar toch stiekem hebben vrienden van mij een cd van Frans B of Jan S
bij zich als ze hier op vakantie komen.

Het is voor mij ook de eerste keer dat ik een Nederlandse artiest bezoek in de states, ik ben heel erg benieuwd wat mijn Amerikaanse vrienden er van gaan vinden, ik denk zelf toch dat Rieu klassieke muziek aantrekkelijker maakt voor jongere mensen en dat zie je hier dus ook nooit.

Helaas breken er weinig Nederlanders door hier, ook al zingen ze in het engels.

Het enigste wat ik wel eens hoor is de Golden Earing en verder wat club-dj's.

Maar heb gelukkig een aardige cd collectie en die wordt ook altijd aangevuld als ik naar NL kom.

pascalbrouwers
24-02-06, 12:33
Wij landen 20 April op Orlando.
Wat nou zo jammer is, dat als wij landen als Andre begint te spelen in orlando.
anders waren wij zeker gaan kijken.

Wij als echte Sjengen ( zo noemen ze de maastrichernaren buiten maastricht) moeten dat dan toch zeker gezien hebben, en laat nou het toeval zijn dat 2 van onze vrienden bij dit orkest werkzaam zijn.

Vanavond tref ik ze tijdens het indrinken van het Carneval in Maasticht.
Dan zullen we zeker even bij dit berichtje stilstaan.

wat jammer nou

groetjes
Oet Mestreech

Marcelg
02-02-08, 22:11
Waarschijnlijk wil je er niets van weten als je op vakantie bent, maar op 27 April speelt Andre Rieu en zijn Johan Strauss Orchestra in het Bank Atlantic center om 8.00pm.
Dit is bij de Sawgrass Mall.
Als je hier woont is het wel leuk om naar toe te gaan, het trekt toch op de een of andere manier heel wat nederlanders die hier wonen.
Je kunt natuurlijk lekker shoppen in de Mall, dan uiteten en dan het concert.:-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|= :-({|=

Mocht je geinteresserd zijn:
http://www.ticketmaster.com/event/0D00402E9D797A57?artistid=773280&majorcatid=10002&minorcatid=203