PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Freek



freek
02-02-08, 18:40
Hallo, Wij gaan met ons gezin, incl. 2 pubers van 14 en 17 jr, komende zomer voor 3 weken naar Florida. Komen aan op Miami en willen dan daar een paar dagen blijven. Wie heeft een suggestie voor een leuk hotel daar?Een tour moeten wij nog uitstippelen en daarom ben ik op zoek naar suggesties. We willen in ieder geval een week aan de Golf van Mexico zitten. (Wie weet een leuke locatie? ) en natuurlijk een week in de omgeving van de pretparken. Ik heb al de tip opgepakt om voor die twee weken een app. of iets dergelijks te huren. Las al de naam "USA reisen". Zoek dus nog een invulling voor een kleine week.

Teleton
03-02-08, 10:38
Hi Freek,

Welkom op het forum! Die derde week is geen probleem hoor, als je met je pubers alle parken rond Orlando wil bezoeken, kom je nog tijd tekort. Ik denk dat je ze dit niet mag onthouden......Huur voor die week een fijne villa en have fun!

freek
15-04-08, 19:00
Ik heb de volgende vraag.
Ik heb een villa op het oog in Kissimmee. Moet nu een aanbetaling doen van 10 procent, wat geen probleem is.
Nu kan ik het alleen maar overmaken middels mijn crdit card.
Ik moet dus al mijn credit card gegevens aan de voor mij onbekende verhuurder bekend maken.
Heeft iemand ervaring met deze manier van betalen?