PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: TedjevanEs



TedjevanEs
02-02-08, 06:03
Even voorstellen dus dat is wel zo netjes.
Tedje van Es, woonachtig in Florida alweer een aantal jaartjes eerst in Sunrise nu in Coconut Creek. Werkzaam in Ft. Lauderdale.

Ben ook lid van een ander forum nl: allesamerika. Zelfs als Nederamerikaan vind ik het toch leuk om te zien wat andere Nederlanders nu van mijn 2e land vinden. En...vind vaak genoeg nog leuke tips en aanbevelingen dus die hoop ik hier ook weer te vinden.

Florida the sunshine state ! Ik woon er graag ondanks dat het in South Florida steeds voller (en gekker) word.

Groeten allemaal...8-)

Syllvia
02-02-08, 08:26
Even voorstellen dus dat is wel zo netjes.
Tedje van Es, woonachtig in Florida alweer een aantal jaartjes eerst in Sunrise nu in Coconut Creek. Werkzaam in Ft. Lauderdale.

Ben ook lid van een ander forum nl: allesamerika. Zelfs als Nederamerikaan vind ik het toch leuk om te zien wat andere Nederlanders nu van mijn 2e land vinden. En...vind vaak genoeg nog leuke tips en aanbevelingen dus die hoop ik hier ook weer te vinden.

Florida the sunshine state ! Ik woon er graag ondanks dat het in South Florida steeds voller (en gekker) word.

Groeten allemaal...8-)

Hallo Tedje,

Welkom hier op het forum, is dit je echte naam?
Sorry maar ik moest gelijk aan Koot en de Bie denken:)

Lekker zeg dat je daar woont, velen hier op het forum zullen jaloers op je zijn.:-k

Hoe ben je daar zo terecht gekomen?

groetjes Sylvia

Mickey99
02-02-08, 10:05
Ik dacht al; een bekende naam ;-)

Welkom hier http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Groetjes,
Sonja

TedjevanEs
02-02-08, 23:47
Hallo Tedje,
Welkom hier op het forum, is dit je echte naam?
Sorry maar ik moest gelijk aan Koot en de Bie denken:)

Nee voornaam is Dennis, maar als geboren en getogen Hagenees werd dit al snel mijn bijnaam (ergens begin middelbare schooltijd)...


Hoe ben je daar zo terecht gekomen?
groetjes Sylvia

Ik heb hier al wel wat flarden van op het allesamerika forum gezet, heel kort dan. Leuke meid tegen gekomen in Ft. Lauderdale in 1993, later getrouwd en verhuisd naar de States. Tussendoor ook nog 3 jaar op Curacao gewoond en 6 jaar in Nederland. Maar nu al weer een aantal jaar (en voorgoed) in de States of het voor altijd Florida blijft...we shall see...O:)