PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Red Roof Inn Miami Airport, Miami



Eliza70
01-02-08, 23:59
En iemand ervaring dan met Red Roof Inn?
Onze buren hebben het geboekt voor 1e overnachting Miami, en omdat we de heenweg gelijk reizen, wij dus ook.

Wij zien het trouwens alleen als slaapplaats, komen om ca 10 uur in de avond daar aan, en gaan 's ochtends gelijk weer weg!

alvast bedankt
Elize

Teleton
02-02-08, 11:16
1 nacht is te doen. Wij sliepen er 2 jaar geleden voor het laatst op de terugweg. Beetje shabby, rumoerig, opvallend veel mensen met huisdieren, (zie nooit een hond in een hotel) Hondjes blaften er tot vroeg in de nacht lustig op los. :twisted: We zijn dank zij de oordopjes toch nog in slaap gevallen. Hotel was toen i.v.m. de talloze omleidingen in het airportgebied een beetje lastig te bereiken. Wel lekker dicht bij Alamo!

Eliza70
02-02-08, 11:57
okee, niet echt positief, maar kan ook niet voor het bedrag natuurlijk.
Het is maar voor 1 nachtje gelukkig. En onze kinderen slapen altijd wel goed door lawaai heen.
We nemen de shuttelebus heen vanaf airport en volgende dag weer terug.
Dan pas halen we de auto op nl. Dus hoeven de weg niet zelf te zoeken.
En als de shuttel te lang duurt (wat ik ergens anders las) dan nemen we wel de taxi.

En van wat ik begreep, kan je op het airport, gelijk in de bus stappen van de maatschappij waarbij je huurt (hertz in dit geval)

Harm
02-02-08, 17:34
Red Roof Inn is een van de ketens net als supper 8, travellodge etc. in Miami zijn er een stuk of 3. de kwaliteit varieert bij keten hotels nog al eens. De Red roof Inn is meestal een van de wat betere maar dat is geen garantie. Over het algemeen valt de geluidsoverlast in hotels wel mee. Hotels die vlak bij vliegvelden liggen kunnen nog al eens last hebben van vliegtuig lawaai maar dat is s’avonds een stuk minder dan overdag.

jaap
03-02-08, 18:53
Wij vonden het een goed airport hotel voor een nacht. Het ontbijt was goed. In de hotelkamer heb ik geen vliegtuig gehoord, wel bij het zwembad. Wij lekker gegeten bij Bennigan's Grill & Tavern (kan je zo naar toe lopen). Het parkeerterrein is 's nachts bewaakt. Toen wij er waren logeerden er veel personeel van vliegtuigmaatschappijen.

P.s geen hond gehoord of gezien.

Mirrick
05-02-08, 15:25
Wij gaan hier ook slapen 29 maart, ivm dat wij gaan cruisen. Ik denk dat de prijs/kwaliteit gewoon goed is. Wij betalen $84,- ex. tax en dat is niet veel, dus verwachten we ook niet veel. Ik heb de oordopjes al paraat haha.

mirjam-p
14-10-08, 20:58
Wij hebben hier de 1e nacht na onze aankomst geslapen. Op zich wel prettig, gelijk van het vliegveld naar je hotel. Denk je vanuit het koude Nederland in een warm land te komen, lig je in een ijskoude kamer (van de airco).
In de kamer van onze kinderen lag een vieze onderbroek in bed. Eerst zouden ze het bed verschonen, maar ze kregen een andere kamer.
Ontbijt stelde niet veel voor. Ook onvoldoende tafels en stoelen. We zaten buiten op een bankje en op de grond te eten, vlak naast de opstijgende vliegtuigen.
Voor 1 nacht is het overigens een goed hotel. Er is ook nog een zwembad bij.
Chauffeur van de shuttlebus bracht ons 's morgens naar Alamo.