PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Disney's Pop Century Resort



marisca
15-01-06, 22:40
Heeft iemand ervaring met dit hotel ? We zijn wel eens naar het allstar-resort geweest en denken een keer aan dit hotel. Welke is mooier? Hebben ze hier ook een foodcourt waar je gedurende je verblijf gratis refills kan krijgen in je beker? Altijd leuk om te weten wat de ervaring van de ander is. Volgens mij is pop-century ook nieuwer als Allstar-resort. :roll:

FrankS
18-01-06, 15:58
In het WDW-forum heb ik al een antwoord gegeven op een deel van je vragen over Pop Century. Het foodcourt in Pop Century kent ook de mugs met unlimited refills. Alleen hebben ze in All Star wel pink lemonade als refill en in Pop Century niet.

guido123
15-08-07, 13:49
Iemand recent hier nog geslapen? Welk gebouw kan je het beste nemen?

Nance
16-08-07, 21:25
Wij zijn in mei geweest. We hadden gebouw 8, kamer 8326; lekker rustig en toch zo bij de City Hall en parkings ;)

bluedolph1n
16-08-07, 22:04
Je kan voor zover ik weet overigens alleen een voorkeur opgeven voor een gebouw, maar dat is nooit gegarandeerd.

Groetjes, Sandra

yohn
16-08-07, 23:14
Wij zijn in mei geweest. We hadden gebouw 8, kamer 8326; lekker rustig en toch zo bij de City Hall en parkings ;)
En vlakbij de computerpool.


Je kan voor zover ik weet overigens alleen een voorkeur opgeven voor een gebouw, maar dat is nooit gegarandeerd.

Groetjes, Sandra
Je kan het ter plaatse regelen bij het inchecken. (tenminste wij wel)

Nance
17-08-07, 21:26
Idd lekker dicht bij de computerpool ;)

En voor wat betreft het gebouw kan je bij inchecken idd duidelijk aangeven in welk gebouw je wilt verblijven :)

Ahhhhhhhhhhh, ik heb nu alweer heimwee :-(

Disney_steph
01-02-08, 23:20
ik ben voor het eerst hier, en meteen een vraagje.
eind april ga ik samen met mijn vader naar amerika, en gaan we daarvan 5 dagen naar disney. we verblijven onze hele vakantie in een disney hotel en daar heb ik een vraagje over.

ik had hotel all stars movie uitgezocht maar met boeken is waarschijnlijk wat fout gegaan met scrollen of iets, en nu hebben we dus perongeluk in all stars pop century geboekt. nu is mijn vraag, is dit een leuk hotel? iemand ervaring mee...leuker dan movie?

we kunnen eventueel overboeken maar dat gaat lastig omdat je dan naar amerika moet bellen, en met geld is het een heel gedoe.
voor dat we dat aan gaan, zou ik eerst ervaringen willen weten over dit hotel, want misschien is deze ook erg leuk zodat we niet hoeven over te boeken!

alvast bedankt voor reacties :grin:

Mickey99
01-02-08, 23:58
Allereerst welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Voor wat betreft je vraag over Pop Century; Pop Century is het nieuwste value hotel van Disney maar hoort niet bij de 3 All Star resorts (Sport, Music en Movies). De 3 All Star resorts liggen naast elkaar en Pop Century ligt er een stuk vandaan.

Ik zou in ieder geval Pop Century houden en lekker gaan genieten ;-)

Groetjes,
Sonja

Disney_steph
02-02-08, 20:10
hey,

heel erg bedankt, we gaan gewoon dat hotel nemen en zeker genieten!
en ga lekker mee lezen en prikken op het forum!

Nog een vraagje,
Hoe is het ontbijt in dit hotel, ik kan dat zo snel even niet vinden. Is het lopend buffet, of via een kaart? En wat is er dan zoal te krijgen?
Alvast bedankt

Michael66
07-02-08, 12:42
Alles wat er te eten is in WDW vind je op Allearsnet (http://www.allearsnet.com/din/rest_glcount.htm).

calypso
28-03-08, 09:36
Ik zit eraan te denken om eens een keer in een Disney hotel te slapen aangezien ik dit nog nooit gedaan heb. Maar daarbij komen direct wat vragen op omdat het hotel natuurlijk best duurder (€73,00) is tegenover wat ik normaal boek (bv. Best Western Movieland, €32,00).


1. Wie heeft er al eens in het Disney Pop Century geslapen en hoe was dit?
2. Wat zijn nu de voordelen van slapen in zo'n hotel?
3. Komen er nog verborgen kosten bij zoals bv. een resort fee of zo?
4. Wat zijn de prijzen van het foodcourt, betaalbaar of niet?
5. Gelden de extra EMH uren ook voor dit hotel? heb wel eens gehoord dat deze uitgesloten zijn

yohn
28-03-08, 10:26
1. Ik 2x 14 dagen, behoorlijk groot complex 3 zwembaden, kamers niet al te groot. (2 volwassenen en 2 kinderen is goed te doen)
2. De Disneysfeer, gratis gebruik van het Disneytransportsysteem. Halen brengen vliegveld MCO Disney's Magical Express.
3. Nope
4. Redelijk betaalbaar, genoeg keus
5. EMH is er ook voor Pop Century

bluedolph1n
28-03-08, 11:01
Kijk op http://www.allears.net/menu/menu_popb.htm voor prijzen van het ontbijt, en voor http://www.allears.net/menu/menu_popct.htm voor lunch en diner. Wij gaan zelf 3 mei voor een week naar Pop. Wij hebben een aantal jaren geleden wel in All Star Sports gezeten, en ik heb zo'n vermoeden dat dat behoorlijk met elkaar te vergelijken is. Kamers zijn niet supergroot, maar goed te doen. Wij hebben het prima naar ons zin gehad in All Star Sports, vonden het erg leuk om juist in de Disneysfeer te verblijven en het Disney transport systeem te kunnen gebruiken.

Groetjes, Sandra

calypso
28-03-08, 12:15
Mag ik vragen waar je geboekt hebt, bij Bisney rechtsreek of via een reisagent?
En wat betaalde jullie per nacht?



1. Ik 2x 14 dagen, behoorlijk groot complex 3 zwembaden, kamers niet al te groot. (2 volwassenen en 2 kinderen is goed te doen)
Oh heb niet veel nodig bij mezelf dus als er 2 volwassen en 2 kinderen in passen dan is het voor mij groot genoeg ;-)
2. De Disneysfeer, gratis gebruik van het Disneytransportsysteem. Halen brengen vliegveld MCO Disney's Magical Express.
Goed om te weten alhoewel ik toch wel een auto heb.
3. Nope
OK
4. Redelijk betaalbaar, genoeg keus
5. EMH is er ook voor Pop Century
Dank je. voor je antwoorden.

Yvet
28-03-08, 13:42
Je kunt ook je aankopen laten brengen naar je hotel, hoef je er niet mee te slepen.....

Daarnaast zou ik op dit moment niet POP aanraden, de reden is dat Music en Sport net een renovatie achter de rus hebben en die kamers nu mooier/beter zijn dan (het oude) POP.
Maar verder hoor ik juist altijd hele goede verhalen over POP, de ligging het foodcourt etc etc.

yohn
28-03-08, 14:34
Daarnaast zou ik op dit moment niet POP aanraden, de reden is dat Music en Sport net een renovatie achter de rus hebben en die kamers nu mooier/beter zijn dan (het oude) POP.

Als ik onderstaande cijfers bekijk (en uit mijn ervaring) zou ik toch gaan voor Pop Century.

Disney's Pop Century Resort (Value Resort) Reviews 469 Recommended By 93% of reviewers, Average Rating 8.3

Disney's All Star Music Resort (Value Resort) Reviews 135 Recommended By 88% of reviewers, Average Rating 7.7

Disney's All Star Sports Resort (Value Resort) Reviews 108 Recommended By 84% of reviewers, Average Rating 7.3

Bron: http://www.allearsnet.com/acc/faq_hot.htm

bluedolph1n
28-03-08, 15:49
Ik heb bij www.dreamsunlimitedtravel.com geboekt. Je krijgt dezelfde prijs als dat je bij Disney rechtstreeks boekt, maar zij houden in de gaten of er nog kortingscodes toegepast kunnen worden op jouw reservering als die eventueel nog uitkomen. Zo hebben wij toch nog geld terug gekregen, en in plaats van alleen een hopper pas, hebben we nu een pas waar ook Disney Quest en de waterpretparken bij zitten. Alles gaat per mail, en ik moet zeggen dat ik altijd snel antwoord op als ik vragen heb.

mac
28-03-08, 18:39
Wij hebben 4 nachten in POp century Resort gelogeerd in 2004.
Was erg leuk. Mooie kamers, lekker zwembad erbij.
Je krijgt er echt een Disneygevoel.
Ook vonden wij het bustransport naar de parken erg makkelijk:-P!
Wij konden toen gebruik maken van extra magical hours.

groet Mac

ps het foodcourt bestaat uit snacks snelle hap; vond ik niet veel bizonders, prijzen heb ik verdrongen:-k

Moniek
02-05-10, 20:42
Wat is qua ligging gunstiger?
Pop Century of een All-star hotel (movies/music/sports)?

corrus
02-05-10, 20:52
Het grote echte voordeel is dat Pop Century z'n eigen directe bus heeft///
De All Stars hebben dat niet... :D