PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: wesc



wesc
01-02-08, 17:14
hallo florida freaks

ik ben wesley mouthaan woon in brielle ZH
ben 20 jaar werk full time bij de eecv (haven)

3 jaar geleden begon het allemaal dikke feest vakatie gehad in Lloret om de terug reis kwamen ik en een vriend op het idee om een fly en drive vakantie te doen in florida maar omdat we toen nog geen 21 waren en wij wel van een drankje en feestje houden ging dat hem niet worden.
eerst was de planning om naar de antille te gaan dit jaar maar is helemaal in de soep gelopen.
op een vrijdag belde ik die vriend op tijdens het werk van haal eens boeken van usa :D .
zelfde avond kwamen we op de fly en drive vakantie.

ik heb er zoveel zin in ga er 16 dagen heen. :D

14 mei vliegen we ( duurt dat nog lang zeg :( )

is mijn eerste keer naar de states dus mensen tips zijn van harte welkom
ik doe de sunshine trails van jong intra
dit zijn de plaatsen waar zitten die shopping malls :P orlando weet ik ze allemaal al gevonden :D
- Miami
- Key West
- Everglades NP
- Naples
- Sarasota
- Crystal River
- Silver Springs
- St. Augustine
- Kennedy Space Center
- Orlando
- Cocoa Beach


ik hoop dat ik veel tips krijg want dit is een droom vakantie van mij dus hij moet perfect zijn

Mickey99
01-02-08, 17:30
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Ik zal je een eerste goed tip geven: lees eens wat reisverslagen. Voor wat betreft je vraag over de malls; gebruik de zoekfunctie hier op het forum.

Je zult met het lezen van wat verslagen en het zoeken al een hoop info kunnen vinden. Je hebt nog een paar maandjes de tijd en zo kom je alvast in de vakantiestemming.

Heb je verder nog vragen kun je die altijd stellen.

Veel plezier hier op het forum en succes met de voorbereidingen!

Michael66
01-02-08, 22:25
Hoi Wesley,
Ook van mij een hartelijk welkom.

Van mij ook een tip: Gebruik iets meer de shift-toets (heb je gratis bij je toetsenbord gekregen, en wie gebruikt nou niet het liefst gratis zaken?) en af en toe op de juiste plaats een leesteken. Dit maakt het voor ons iets makkelijker om je bericht te lezen en te begrijpen, en de kans dat je een goed / bruikbaar / zinvol antwoord is ook groter.

Over je reisschema: je wilt veel plaatsen aandoen, uiteraard, want je wilt veel zien. Maar zorg dat je voldoende tijd neemt voor Orlando als je de attractieparken wilt bezoeken. Om goed de Disneyparken te kunnen "doen" heb je zeker 3 dagen nodig, en dan heb je alleen Disney pas gehad ....

Nou ja, lees nog wat reisverslagen, bekijk wat reisschema's van andere rondreizers en bepaal wat je leuk vindt, dan kom je er vast wel uit.

Succes!!