PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Belgske



belgske
30-01-08, 20:46
Hallo iedereen,

Zoals mijn nickname al doet vermoeden ben ik een Zuiderbuur.

Waarom zit ik op dit forum?
In 1991(januari) heb ik met vrienden een rondreis gemaakt door Florida.
In 1996(maart) ben ik met mijn vrouw op huwelijksreis geweest in Florida.
In 2009 zijn we 12½ jaar gehuwd en dan wil ik eind juni/begin juli met de kids de huwelijksreis nog eens overdoen.

Het meest bijgebleven zijn : Everglades, Keys en in de baai van Fort Myers zwemmen met dolfijnen (in het wild, vrije natuur).
In 2009 staat vooral Disneyworld, seaworld, gatorland, Kennedy Space Center en een strandvakantie (denk aan Lido Key, Sarasota) op het programma.

Nu gebruik ik dit forum om alle ditjes en datjes van deze onderwerpen te weten te komen.

Saluutjes,

Mickey99
30-01-08, 21:13
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk idee om volgend jaar jullie huwelijksreis nog eens over te doen!

Veel lees- en postplezier hier op het forum en alvast véél succes met de voorbereidingen van jullie 2e huwelijksreis.

Groetjes,
Sonja

Eliza70
31-01-08, 16:37
euhhh?#-o Kan aan mij liggen, maar wij zijn ook in maart 1996 getrouwd, maar vieren dus in 2008 al ons 12½ jaar huwelijk? Neem maar even aan dat je dus nog dit jaar wil gaan ;)

Leuk, ook wij gaan nl dit jaar met de kids, onze "huwelijksreis" overdoen.
(in aangepaste vorm natuurlijk)

Je zult hier net als ik, in iedergeval heel veel informatie vandaan kunnen halen. Succes!

groetjes, Elize

belgske
31-01-08, 18:10
euhhh?#-o Kan aan mij liggen, maar wij zijn ook in maart 1996 getrouwd, maar vieren dus in 2008 al ons 12½ jaar huwelijk? Neem maar even aan dat je dus nog dit jaar wil gaan ;)

Leuk, ook wij gaan nl dit jaar met de kids, onze "huwelijksreis" overdoen.
(in aangepaste vorm natuurlijk)

Je zult hier net als ik, in iedergeval heel veel informatie vandaan kunnen halen. Succes!

groetjes, Elize

Wij geven een feest op 30 aug '08.
Tevens zijn wij afhankelijk van de schoolvakanties in België.
Ik twijfel nog ts eind juni of 2 weken rond Pasen, maar naar het schijnt is het dan overdruk. Moet dit nog uitzoeken.

Groetjes, Jac