PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Hannelore



Hannelore
29-01-08, 22:00
Behoor sinds kort tot het leger der prepensionadas! Vlieg 7 maart met een collega naar Tampa. Hoofddoel van 3-weeks verblijf in Florida: bezoek aan amerikaanse vriendin in St Pete's Beach. Ga vooral genieten van cultuur, natuur en aangename temperatuur. Als iemand een sympathiek hotelletje weet in St Petersburg of in St Pete's Beach...., ik ben benieuwd! Ook is het denk ik handig om van te voren te weten welk prettig onderkomen er is in de buurt van de Everglades. Ik ga in ieder geval de dag na aankomst op zoek naar een couponboekje voor voordelige hoteltarieven, maar om nu elke dag bij hotels te kijken of ze nog een kamer tegen dat voordelige tarief hebben..., dat lijkt me niet echt prettig. Daarom reserveer ik zo mogelijk het liefst van te voren. Heb goede ervaringen met Expedia (www. expedia.nl). Ga misschien ook nog richting Tallahassee, het lijkt me daar lekker rustig. Maar Key West, wat mij supertoeristisch lijkt, ja, dat wil ik toch niet missen.
Na terugkomst in Nederland hoop ik veel tips op dit Forum te kunnen plaatsen. Vooralsnog is Florida voor mij terra incognita!

Michael66
30-01-08, 06:03
Hoi en welkom op het Florida Forum!

Hotels in St. Pete Beach zijn redelijk prijzig, zeker vergeleken met de hotels iets verder landinwaarts bijv. aan de highway 19. Ik heb in St. Pete beach al eens gezeten in het Travelodge (geen aanrader!!) en het Sirata Beach Resort (redelijk, kan beter). Ook de Days Inn aan de US19 heb ik gehad, ook geen aanrader.

Via Priceline kun je ook proberen een goed hotel voor een leuke prijs te krijgen daar in de buurt. Ik heb gezien dat het Hilton in St. Petersburg regelmatig voor een zeer gunstige prijs wordt "gewonnen".

Als je helemaal TOP wilt zitten en daar ook de nodige $$$ voo over hebt: het Don Cesar hotel!! Erg roze en erg luxe!

Succes!

Njit
06-02-08, 09:53
Als je helemaal TOP wilt zitten en daar ook de nodige $$$ voo over hebt: het Don Cesar hotel!! Erg roze en erg luxe!

Lijkt wel een Disney hotel :)

http://www.doncesar.com/images/photos/1.jpg