PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Corinda



corinda
28-01-08, 20:31
Hallo, ik ben Corinda.We zijn ons aan het orienteren omdat we volgend jaar januari een cruise gaan maken en erachteraan een weekje in florida.
Ik hoop op deze site veel tips te kunnen vinden.
Corinda

Michael66
28-01-08, 20:37
Hoi Corinda,
Mooie naam heb je. Is dat je echte voornaam?

Een cruise van een week lijkt mij ook fantastisch. Heb je al enig idee van welke maatschappij je wilt gaan "doen"? Disney? Of een andere? Op dit forum kun je al een heleboel reacties, meningen en facts vinden door bovenaan de pagina in de blauwe balk op "zoeken" te klikken en dan "cruise" in te vullen.

En dat ene weekje nna de cruise, wat wil je dan doen? Zo, zee, strand? Of liever naar de attractieparken en/of outlet-malls? Laat het hier weten en je zult vele tips krijgen.

Welkom dus, en geniet van het voorgenieten!!

corinda
28-01-08, 21:45
Ja, het is mijn echte voornaam(met dank aan mijn ouders, ha ha )We willen vanaf de cruise direkt naar keywest rijden en een paar dagen daar verblijven.We houden erg van het strand en willen graag met de kinderen gaan snorkelen.Na die paar dagen willen we weer naar miami terugrijden en daar ook een paar dagen verblijven.We willen dan naar de everglads, een indianenstam bezoeken en de droom van de kinderen waarmaken door met dolfijnen te zwemmen.
Misschien heb je nog wat tips?We willen niet naar de pretparken omdat we denken dat de cruise al veel indrukken geeft voor de kinderen.
groetjes Corinda

Gettie
29-01-08, 17:22
Hoi Corinda
We hebben net precies de tickets ontvangen, en zoals we lezen gaan wij hetzelfde doen als wat jullie willen, gaan 14 febr. vertrekken met de NORWEGIAN JEWEL voor 12 dagen zuidelijk caribbean cruise, zie catalogus
van Zeetours Cruises, bij terugkomst Miami nog enkele dagen bonnevooi Key West, Everglades en nog wat Miami, wat een toeval, doch na onze vakantie zou den we je nog veeeeeel meer kunnen vertellen.

cant51
29-01-08, 19:37
Hallo Corinda,

Welkom op het forum, ik lees dat jullie ook een cruise willen gaan maken
vooral doen, wij gaan zelf as oktober weer cruise met de Mariner of the Seas van Royal Caribbean we hebben dit in 2006 voor de eerste keer gedaan en het is ons zo goed bevallen dat we dit jaar weer gaan, wat is er leuker dan schaatsen op het midden van de oceaan (ja dat kon aan boord van dit schip):lol:

Verder zijn wij zeer regelmatige Florida gangers al zo'n 15 jaar 2 tot 3x per jaar.

Dus als je iets te vragen heb, altijd tot hulp bereid.

Grtjes Toos

Yvet
29-01-08, 21:26
Welkom op dit forum.

En als je toch een beetje Disney wilt, kun je een Disneycrfuise gaan maken....