PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Mirrick: Miami-Cruise Eastern Carr.-Orlando-Miami



Mirrick
26-01-08, 18:39
Dit is dan ons (jong :D stel van 33 en 29 jaar zonder kids) reisschema voor onze aanstaande trip naar de States. We hebben er super veel zin in en volgens ons veel te weinig tijd , maar ja had al gezien dat meerdere mensen daar last van hebben en dan een jaar later op herhaling "moeten" haha. misschien moesten wij dat ook maar in gedachten houden :-\"


vr 29maart MARTIN AIR rechtstreeks 10.40 inchecken AMS 13.40- MIA 18.55 CC

vr 29-03----30-03 MIAMI RED ROOF HOTEL 1n lo 2pk

za 30-03----06-04 CRUISE EASTERN CARIBBEAN met de CARNIVAL VICTORY 8d/7n 2p binnenhut vp

30-03----31-04 Cruisedagen op zee 16.00 uur inschepen (+/- 13.00 uur shuttle v.a. hotel)

01-04 San Juan, Puerto Rico 17.00 - 24.00 Horsebackriding

02-04 St. Thomas, US Virging Islands 07.00 - 18.00

03-04 St. Maarten, Ned. Antillen 07.00 - 17.00 ONZE TROUWDAG!!! Leuke exc. doen (Duiken/snorkelen&catamaran)

04-04----06-04 Cruisedagen op Zee 08.00 uur ontschepen

za 06-04 AUTO ophalen bij ALAMO op de luchthaven MIA 09.00 uur +/-5 uur rijden naar ORLANDO

ORLANDO Hotel HOWARD JOHNSON Maingate east 11d/10n 2pk lg, s'middags of s'avonds SHOPPEN (OUTLETS)

zo 07-04 DISNEY'S HOLLYWOOD STUDIOS

ma 08-04 ** DISNEY'S ANIMAL KINGDOM

di 09-04 DISNEY'S MAGIC KINGDOM

wo 10-04 ** DISNEY'S BLIZZARD BEACH

do 11-04 DAYTONA HARLEY SHOP EN FLEAMARKET

vr 12-04 DISNE'S EPCOT

za 13-04 ** SEAWORLD als we hiet niet heen gaan dan deze dag RUST of zwemmen met de MANNATEES!

zo 14-04 ** DISNEY'S TREASURE ISLANDS/QUEST/DOWNTOWN

ma 15-04 ** DISNEY'S THYPOON LAGOON

di 16-04 ORLANDO-MIAMI +/- 5 uur rijden
MIAMI BOUTIQUE HOTEL INDIAN CREEK studio lg, s'avonds lekker relaxen

do 17-04 MIAMI verkennen en SHOPPEN (SAWGRASS MILLS)

vr 18-04 EVERGLADES o.a. GATORPARK

za 19-04 UITCHECKEN en naar airport auto inleveren bij ALAMO 18.00 uur (16.30 inleveren) met de shuttle van Alamo naar airport

za 19-04----20-04 MARTIN AIR rechtstreeks 16.45 inchecken MIA 19.45 -AMS 10.35 CC


Het is wel een vol programma maar we zitten niet overal aan vast het is maar een idee.

Als iemand nog tips heeft of aanvullingen horen we dat natuurlijk graag!!

Groetjes Mirrick

Yvet
26-01-08, 22:27
ik heb heel even je reisschema doorgescrold, dus even mijn 1e commentaar, niet echt super alles goed doorgelezen dus maar wat me direct opviel.

Je gaat naar de Disney parken op dagen dat er extra magic hours zijn, waarom.
Deze dagen is het dan extra druk in die bepaalde parken en je hebt zelf geen recht op de extra hours omdat je niet in een Disney hotel slaapt.
Mijn advies, gooi deze dagen om zodat je juist in parken verblijft waar geen extra magic hours zijn, dan is het in de parken rustiger.

Mirrick
27-01-08, 11:51
Jee Yvet, dat wist ik niet eens, ik dacht dat iedereen daar gebruik van kon maken.
Bedankt voor de tip dan ga ik dat zeker aanpassen, want vind het wel lekker als het wat rustiger is!

Groetjes Mireille

Yvet
27-01-08, 20:40
Nee de EMH is een privilege die alleen gasten hebben die ook in een Disney hotel verblijven.

Mooi dat ik je daar bij heb kunnen helpen.

Dan heb ik nog een opmerking, je hebt 2 dagen een waterpark in je programma zitten en Sea World op een vraagteken zeg maar.
Ikzelf zou zeggen Sea World is een must.
Dus zet die dag op definitief en maak 1 van de waterpark dagen een vraagteken.

En je hebt staan 's middags of 's avonds shoopen outlets, hier heb je wel ff voor nodig dus mss is 1 dag daarvoor ook te weinig.

Verder zit alles er goed en constant uit.

Mirrick
28-01-08, 20:03
Ik denk dat ik je raad op ga volgen, met Seaworld. Het lijkt me toch wel super er zijn veel leuke shows. En die waterparken is meer voor mijn man, die houd niet zo van pretparken (achtbanen etc. eigenlijk is de draaimolen al te veel haha) maar ik ben wild van achtbane etc. We hadden al afgesproken dat idt iets meer mijn vakantie wordt als de zijne, hoop dat hij daar bijdraait.

Wat die malls betreft ik weet dat ze supergroot zijn, maar mijn kerel kennende gaat hij echt geen dag in die malls lopen. Maar misschien zet ik hem wel in een waterpark af en ga ik zelf lekker shoppen haha! Ik had graag nog een weekje extra gehad maar helaas, je kan niet alles hebben :-(
Ik denk dat ik Disney Downtown er op een avond tussen zet en die dag lekker ga shoppen en als ik 06-4 in het begin van de middag aan kom in Orlando dan mag hij lekker Zwemmen en de koffers uitpakken etc. en ik sjees in de auto de eerste de beste mall in die ik kan vinden onder het mom van ff boodschappen halen ;-)
Ik ben wel wat gewend om in een dag te proppen, hou niet zo van op een bedje liggen de hele dag.

Groetjes Mireille

corinda
28-01-08, 20:39
Hallo, ik ben erg benieuwd naar jullie ervaringen.Wij gaan nl deze reis in jan 2009 maken met onze kinderen.Na de cruise hebben we een auto gehuurd die dan bij de boot klaarstaat en vandaar rijden we naar keywest waar een paar dagen verblijven.Daarnaar rijden we weer terug naar Maimi waar we verschillende excursies gaan maken.De auto kunnen we dan weer bij het vliegveld afleveren.Misschien hebben jullie nog tips voor ons.Het is nl de eerste keer dat we zo'n verre reis gaan maken.

groetjes Corinda

Mirrick
29-01-08, 18:03
Hoi Corinda, ik kan je helaas nog geen tips geven aangezien wij zelf ook voor de 1e keer gaan. Maar waarschijnlijk ga ik wel een reisverslag bijhouden of een blog. Misschien dat je daar dan wat aan hebt.

Groetjes Mireille

Yvet
29-01-08, 21:30
Er zijn vele mannen jouw man voorgeweest, een hekel aan winkelen/shoppen.
Als ze eenmaal de prijzen zien, zijn ze vaak wel om hoor...:lol::lol:

Ook de pretparken is heel wat anders dan gewend. Het is niet alleen achtbaan, maar ook heel veel entertaiment. Animal Kingdom heeft juist bijna geen heftige attracties, Epcot heeft zijn World Showcase ed
Ook hij gaat een geweldige tijd tegemoet.

Mirrick
31-01-08, 17:30
Haha, ik hoop er wel op maar die van mij is niet om te krijgen wat shoppen betreft, al krijgt ie het gratis! Maar ik shop zowiezo het leifst allen, geen gezeur aan m'n hoofd en de winkels die ik leuk vindt heerlijk..... Die pretparken heeft ie niet zo'n problemen mee maar weer wel met m'n volle schema, heb gezegd niet zeiken we zijn nog niet eens weg! Volgens mij valt het allemaal reuze mee en kan hij bijna elke dag wel even lekker relaxen (bankhangen, zwemmen, nintendo etc.)
Ik heb je reisverslag trouwens gelezen leuk hoor!