PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema icools: 15 dagen Naples



icools
26-01-08, 17:24
Beste Floridalovers,

Na een prachtige vakantie in Orlando te hebben doorgebracht in mei 2006, wilden we onze zomervakantie van 2007 in Naples doorbrengen. Door omstandigheden is dit er niet van gekomen.
Deze zomer is het echter wel zo ver. De vluchten en de hotelkamers zijn geboekt. Op 6 juli vliegen we (ikzelf en mijn twee dochters van 20 en 8) van Brussel naar Philadelphia. Daar zullen we 5 dagen doorbrengen (heel waarschijnlijk zullen we tijdens een van die dagen een bezoekje brengen aan New York met de trein).
Op 11 juli reizen we verder naar Naples. Ik heb een mooie uitgebreide brochure (Official Visitors Guide) over Naples ontvangen, die ik had aangevraagd via de website www.paradisecoast.com (http://www.paradisecoast.com/), en van de Visitors Information Center, Tamiami Trail in Naples, zal ik binnenkort eveneens een documentatiepakket ontvangen. We zullen 15 dagen verblijven in het hotel Holiday Inn, Tamiami Trail. We zullen geen auto huren en de ligging van het hotel is voor ons vanzelfsprekend zeer belangrijk. Volgens de website van het Holiday Inn ziet dit er echter niet slecht uit: Coastland mall: 4 blocks, 5th avenue south: 1 mile, 3rd street south: 2 miles, Lowdermilk Park Beach: 3 blocks, enz. enz. We zullen ook gebruik maken van het openbaar vervoer, de bussen van de "Collier Area Transit".
Heeft er iemand van jullie ervaringen met dit hotel en hoe vonden jullie de locatie?
Heeft er iemand reeds gebruik gemaakt van de “Naples Trolley tours”?
Hoe ervaren jullie een vakantie in Naples, in juli? Is er veel te merken van het feit dat het dan “regenseizoen” is?
Dit is pas onze 2e reis naar Amerika maar ik denk dat er nog vele zullen volgen.
Hartelijk dank voor jullie reacties.

Inge
:cool: