PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Lady-M



Lady-M
25-01-08, 23:36
Hallo allemaal, ik wil me graag even voorstellen. Ik ben Lady-M en ik wil graag rond eind juni 2008 een dag of 10 naar Florida met twee van mijn zoons van 10 en 12 jaar. Een paar weken later gaat mijn man met onze 14 jarige zoon. We doen dit op deze manier, omdat we dit jaar voor het eerst geen vakantie samen hebben en vanwege onze honden, die we niet in een pension kunnen stoppen, omdat een van hen dit jaar 18 jaar oud wordt. Dat kan niet meer op die leeftijd. Tot nu toe gingen we altijd naar Center Parcs, omdat de honden dan mee kunnen, maar dat hebben we nu wel een beetje gezien.
Ik wil graag in een hotel of appartement in de buurt van Seaworld en misschien is het handig om een auto te huren. Ik heb al wat rondgekeken, maar ik ben er nog niet uit. Via Fly2florida kan ik een betrekkelijk voordelige rondreis maken, maar ik zie mezelf geen 1200 km in een week rijden met twee adhd'ers in de auto :shock:. Bovendien vind ik het zonde van de tijd, al dat rijden. Ik zit liever in zo'n park, het liefst Buschgarden, Aquatica en Seaworld. Ik zie alleen wel op tegen de grootte van al die parken. Ik heb een richtingsgevoel als een koe en maak altijd dankbaar gebruik van mijn eega als navigator of van mijn navigatiesysteem in de auto (en motor), maar daar heb ik niks aan dan met Europa kaarten (Garmin). Nou ja, ik lees hier de komende tijd wel lekker mee en als iemand nog tips heeft, hoor ik het graag.

stippie
26-01-08, 08:10
Welkom Lady M.

18 jaar is wel oud voor een hond en die kun je inderdaad beter bij je houden.

Als je inderdaad 2 drukke kinderen meeneemt is misschien een villa een goed idee.
Ze hebben de ruimte en deze zijn vrijstaand, zodat de buren er minder last van hebben.
Ook heb je dan een eigen zwembad dat je kan laten verwarmen als dat nodig is.

In de parken kun je kaarten krijgen die eenvoudig af te lezen zijn, zodat je toch de uitgang weer kunt vinden.

Kijk maar eens rond op dit forum en gegarandeerd dat je tips vind die op jou situatie van toepassing zijn.

Gr,

Mario

Dr. Phlox
30-05-08, 12:06
Hoi lady M.
Beetje laat maar alsnog welkom. Net even je site bekeken. Ziet er leuk uit. Alleen jammer dat de Buldog is overleden. Ook jammer van je baas om na je klachten en onderzoeken dan gelijk te gaan denken dat je je werk niet meer goed kan doen. je blijft in iedergval positief denken. Trek er je niks van aan en geniet van je vakantie.
Grz
Ton

Tip, zet je site ook in je handtekening. Dan kan iedereen heem eenvoudig oproepen