PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Kol: 15 juli t/m 12 augustus 2007



kol
09-05-07, 15:00
5 juli vertrek met LTU vanuit dusseldorf rechtstreeks naar Fort Myers.
Minivan ophalen bij dollar.
5 juli Naples-Ritz-Carlton Golfresort
6 juli Fort Lauderdale-Westin Diplomat (Hollywood beach) (priceline)
7 juli Fort Lauderdale-Westin Diplomat (Hollywood beach) (priceline)
8 juli Key West-Westin Resort
9 juli Key West-Hyatt Key west Resort & Marina
10 juli Hutchinson Island-Marriott
11 juli Orlando-Omni resort (priceline)
12 juli Orlando-Disney's Caribbean Beach
13 juli Orlando-Disney's Caribbean Beach
14 juli Orlando-Disney's Caribbean Beach
15 juli Orlando-Peabody (priceline)
16 juli Orlando-Peabody (priceline)
17 juli Orlando-Gaylord Palms (priceline)
18 juli Orlando-Omni resort (priceline)
19 juli Orlando-Marriott Renaisance Orlando Resort (priceline)
20 juli Orlando-Marriott Renaisance Orlando Resort (priceline)
21 juli Orlando-Disney's Port Orleans Riverside
22 juli Orlando-Disney's Port Orleans Riverside
23 juli Orlando-Disney's Port Orleans Riverside
24 juli Orlando-Disney's Port Orleans Riverside
25 juli Orlando-Disney's Port Orleans Riverside
26 juli Orlando-Omni resort (priceline)
27 juli Bonita Springs-Hyatt Coconut Point
28 juli Bonita Springs-Hyatt Coconut Point
29 juli Bonita Springs-Hyatt Coconut Point
30 juli Bonita Springs-Hyatt Coconut point
31 juli Met LTU vanaf Fort Myers naar Dusseldorf.

Dit is ons reisschema voor het jaar 2007.
We zijn aan het bieden bij Priceline. Als er weer iets gewonnen is zal ik het in het schema invullen. Wanneer we welke Disney parken bezoeken weten we nog niet. Laten we afhangen van touringplan kunnen in juni pas zien welke parken op welke datum het minst druk is.

Nicole

kol
11-05-07, 18:07
Wij vinden Fort Myers een heel prettige luchthaven. We blijven dan de eerste nacht in Bonita Springs (een kwartiertje rijden). We zijn aan het bieden via priceline op het Hyatt dus ik hoop dat dat gaat lukken voor die tijd, anders boeken we het via Duitsland of via de site van het Hyatt. De dag erna gaan we richting Fort Lauderdale. Dit is maar een uurtje of 2 rijden, dus dat valt wel mee.

Lekker veel Orlando. We nemen een 10 dagenpas bij Disney dus als je die wil benutten dan heb je veel dagen Orlando nodig. Vorig jaar hebben we dit ook gedaan en dat is ons uitstekend bevallen.

Ik heb de Disneyhotels niet bij Priceline geboekt maar gewoon telefonisch bij Disney zelf. Wel voor de AAA rate. Scheelt toch 15%. Hebben we vorig jaar ook zo gedaan. Ze vroegen dit jaat wel het lidmaatschapsnummer van de AAA. Heb gewoon het nummer gegeven van het ANWB pasje. Leverde geen problemen op.:p

Onze 10 daagse hoppers + 6 extra's zijn ook binnen!! Super.

Wij hebben ook rechtstreeks bij LTU geboekt. Gewoon via internet. We hebben een LTU card en daarmee kun je meteen gratis de plaatsen reserveren na het boeken. Als je binnen 3 maanden voor vertrek boekt kun je ook op de vlucht bieden. Dit hebben wij vorig jaar gedaan en dat kan je nog flink schelen op de vluchtprijs. Als je bij het reisbureau nog extra moet betalen zou ik dit zeker niet doen. Ik zie dat je in Heerlen woont en dan is Dusseldorf voor jou ook een stuk dichter bij als schiphol. Voor jou ongeveer een uurtje met de auto. Als je nog vragen hebt hoor ik het wel!!

Nicole

Maria-Anna
24-06-07, 10:42
Op de site van LTU http://www.ltu.de/docs/de/search_keywords/index.html
kan je Biet und Flieg aanklikken. Daar mag je een prijs noemen wat je voor de tickets zou willen betalen. Een veiling dus. Ik begreep dat je tickets soms voor de helft kan krijgen! Helaas alleen als je op korte termijn wilt vertrekken.
Groetjes, Maria-Anna

kol
24-06-07, 22:37
Ja, bijna 4 weken (op een dag na) We zullen ons best doen met foto's maken, ook al zijn we er niet zo goed in.
Biet und Flieg is trouwens niet echt een veiling. Je kunt een bedrag noemen voor een vliegticket en dat wordt geaccepteerd of niet. Het is dus niet zoiets als een veiling waar je gaat opbieden.

Nicole