PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: nojram



nojram
24-01-08, 22:06
Hallo,mijn man en ik met onze 2 kinderen van 12 en 13 jaar vertrekken deze zomer voor de eerste keer naar Florida! Onze vlucht, auto en hotelletje voor de eerste dagen zijn geregeld de rest van de dagen zouden we op de bonnefooi willen avontuuren heeft iemand van jullie daar ervaring mee? Hotel of motel? Is de prijs dan brekend per kamer of per persoon?:idea: Alle tips en ook slechte ervaring TELL ME!! (we zijn daar van 5 tot en met 26 augustus) alvast bedankt:sun:

Mickey99
25-01-08, 07:29
Welkom op dit leuke forum http://img264.imageshack.us/img264/3892/wave2yh2gh5.gif (http://imageshack.us)

Voor wat betreft je vragen zou ik je aanraden eerst eens wat te gaan lezen op het forum en dan vooral wat reisverslagen. Op dit forum zit ook een zoekfunctie en daarmee kun je ook veel informatie vinden. Heb je daarna nog vragen kun je die altijd stellen.

Voor veel hotelervaringen kun je terecht in dat specifieke deel van het forum: http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=20

De prijzen van hotels en motels die je in Florida boekt zijn per kamer en niet persoon.

Succes!

Groetjes,
Sonja

nojram
25-01-08, 08:26
Hoi Sonja, bedankt voor je replay...er is inderdaad veel te vinden op het forum ik heb gisteren al wat gesnuffeld maar kon niet echt veel vinden over jullie motel ervaring. Onze dame van het reisburau vond het onverantwoord om met 2 kinderen dit te avontuuren,terwijl ik dacht dat dat de normaalste zaak van de wereld is:shock: we zijn niet veeleisend wat luxe betreft als het maar schoon is\\:D/.....groetjes marjon

Ta2 Gerrit
25-01-08, 09:08
Onverantwoord is de grootste BS die er bestaat. Ik denk dat ze je graag wat willen verkopen.
Er zijn talloze hotels / motels in Florida waar je zo terecht kunt en vaak tegen mooie prijzen (per kamer). Behoudens misschien Key West hoef je nergens een reservering te hebben, keuze zat.
Er staat echt wel het één en ander beschreven op het forum, kijk de reisverslagen er maar eens op na.

Oh ja, nog een warm welkom op dit zonnige forum :-)

Syl71
25-01-08, 09:43
Onze dame van het reisburau vond het onverantwoord om met 2 kinderen dit te avontuuren,terwijl ik dacht dat dat de normaalste zaak van de wereld is


Hoi Marjon,

welkom op dit leuke forum. Ik wilde toch even reageren op je opmerking over die dame van het reisburo. Trek je daar vooral niks van aan, wat een ondoordachte en zeker niet professionele opmerking van haar. In Florida kun je uitermate goed op de bonnefooi rondreizen, dat zou zij juist moeten weten. Helaas is het zo in de reisbranche ( heb zelf ruim 10 jaar op een reisburo gewerkt) dat zij de bonussen en omzet van het kantoor in kwestie in veel gevallen belangrijker vinden dan de juiste informatie naar haar klanten toe, uitzonderingen daargelaten!
Jammer..... vaak hebben ze niet in de gaten dat bij verkeerde informatie de klanten het jaar erop óf zelf boeken óf ergens anders gaan boeken.

Maar wees gerust, trek er gerust avontuurlijk op los.
Dat deden wij zelfs met onze kinderen toen ze nog 3 en 7 waren!

Succes, groetjes Sylvia

Verder heb ik geen idee waar jullie allemaal willen verblijven maar als je voor langere tijd in Orlando bent dan zou ik persoonlijk zelf ipv een hotel voor een villa gaan. Heerlijk luxe, volop vrijheid, eigen zwembad en in praktijk weinig duurder, soms zelfs gunstiger, dan een hotel! Het is natuurlijk heel persoonlijk wat een ieder wil.

Yvet
25-01-08, 11:10
Eerst een opmerking: wil je a.u.b. meer ruimte tussen de zinnen laten, meer de enter gebruiken??
Op deze manier wordt het een op elkaar geplakt zooitje wat moeilijk leesbaar is.

Welkom op dit forum.

Idd stel ik je voor om wat reisverhalen te lezen vooral de rondreis-reisverhalen.

Mijn mening over dat mens bij het reisburo, geen enkele ervaring what so ever, plus dat ze wrs alleen maar wil verkopen.
Mijn idee, hierover, terruggaan en helaas pindakaas mevrouw maar ik wens deskundige info over mijn reis en ik krijg die hier niet, dus ik ga naar een ander reisburo waar ze wel deskundig advies kunnen en willen geven.

Maar o.k. helaas zullen dit soort mensen altijd blijven bestaan.
Je kunt juist fantastisch goed rondreizen zonder een hotel gebeokt te hebben.
Hier heb ik wel een paar kleine uitzonderingen op.

De eerste nacht; boek gewoon een hotel waar je aankomt voor de tijd die je daar door wilt brengen.
Als je naar de Keys gaat zou ik ook mijn hotel vastleggen.

De prijzen zijn per kamer en een kamer is voor 4 personen, 2 double beds.

suc 6 met lezen en veel plezier met de voorbereiding

stippie
25-01-08, 20:04
Welkom op dit forum.

Waarom boeken via een reisbureau als dit ook gemakkelijk via internet gaat.
Op dit forum vind je genoeg tips over goede reisoperators en vaak ook nog goedkoper.

Ook vind je op dit forum genoeg tips over evt. hotels e.d..

Gebruik anders eens de zoekfunctie.

Veel zoekplezier!

Gr,

Mario