PDA

Bekijk Volledige Versie : [Hotel] Seralago Hotel & Suites Main Gate East, Kissimmee



calypso
04-02-07, 11:00
Wie kent dit hotel : Seralago Hotel & Suites Main Gate East (http://www.seralagohotel.com/)

Heeft hier al iemand ooit gelogeerd, en zoja kan je me een indruk geven van het hotel.

Thanks

Nicole
04-02-07, 11:03
Nee niet geweest maar vorig jaar wel heel vaak langs gereden en het ziet er wel heel leuk uit vond ik.

Nicole

pascalbrouwers
04-02-07, 11:16
Ook wij zijn er vaak langs gereden. Ziet er leuk uit. Ik heb van te voren ook overwogen om daar te gaan overnachten.

Maar ben verslaafd geraakt aan het priceline bieden:wink: En daar spaar je toch veel geld mee, en waar kun je dat voor gebruiken.....

ieder geval, lijkt mij geen slechte keuze. Vooral als je sávonds nog even iets wil drinken. Old Town is op loopafstand. Daar hangt een heel apart sfeertje.

Bijna recht tegenover het hotel, ligt een Pandorosa, en nog heel veel andere vreetschuren. En een ander voordeel is dat het vrij centraal ligt t.o.v. de parken, zowel Disney als alle andere. O ja er ligt ook nog een Wallmat in de buurt. Vakantie kan dan al niet meer kapot:lol:

Greetz,
Pascal

bianca68
24-09-07, 12:31
goede morgen,

je zult inmiddels wel geweest zijn in het seralogo hotel op de 192, maar ik vond het een prima hotel, zelf ben ik er 2 jaar geleden geweest, en ik ga 19okt 2007 er weer heen.
gr. bianca

dryq
24-01-08, 12:29
Hallo,

Heeft er iemand ervaring met het Seralago hotel?
Goede en slechte ervaringen zou ik graag willen horen.

Groetjes
D

pascalbrouwers
24-01-08, 14:29
Nog nooit geslapen, wel vaak langs gereden.
Ziet er van afstand leuk uit.
Ander pluspunt = ligt gunstig t.ov. vd parken.
Tevens ligt het bijna op loopafstand van oldtown en vele restaurantjes zoals pondarosa etc.

Wij hebben er ook vaak aan gedacht om dit hotel een keer te boeken.

Groet,
Pascal

svenehans
18-03-08, 20:28
Is iemand hier (ondertussen) al geweest? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen...

ChantalP
23-12-09, 23:20
Hallo wij zijn in de zomer van 2009 in het seralago hotel geweest en ons is het goed bevallen, Het is geen 5sterren hotel, maar het is schoon en de bedden zijn goed (dat was voor ons het belangrijkste). Er zitten 2 zwembaden bij. een Barretje en een klein restaurantje/winkeltje waar je van alles kunt halen. (wij hebben in het restaurantje de lekkerste hamburgers ooit gegeten). Wij kwamen er om 3 uur snachts aan en het ontvangst was buitengewoon goed, Kregen direct de sleutel en de papierwinkel kwam de ochtend erop wel. Parkeren kan je voor je deur. Alles zit dichtbij. Disney 5min, Seaworld en universal studio's ongeveer 30min. Wij boeken hem voor zomer 2010 weer.

karin1433
22-08-10, 22:15
Wij hebben afgelopen 14 dagen in het Seralago Hotel geslapen; een prima stekje! Elke dag bedden opgemaakt, schone handdoeken, zeepjes etc. Mensen zijn zeer behulpzaam. Wij hadden een 2 kamer appartement met 2 bedden in de slaapkamer en een opklapbed in de huiskamer, een keuken met koffiezetter, magnetron en koelkast. Helaas geen keuken inventaris dus eerst maar plastic borden en bestek gekocht. De ligging is zeer centraal. De appartemeten zijn misschien iets gedateerd maar alles is schoon en heel. Wat mij betreft zeker een aanrader!

moonlight91
26-11-11, 14:22
**schop dit onderwerp even naar boven

iemand ondertussen recente ervaringen...

vind de ervaringen erg wisselend op internet, de een kraakt het voledig af, de ander prijst het de hemel in

hotels.com heeft momenteel een hele aantrekkelijke aanbieding voor dit hotel, dus ben erg nieuwschierig

Teleton
26-11-11, 16:52
Rijden er iedere dag langs. Eenvoudig, tikje gedateerd. Zeer centraal, maar wel vlak aan de weg. Veel optrekkend verkeer, stoplichten. Drukte van Old Town min of meer voor de deur. Je moet er van houden, hangt erg van je persoonlijke eisen af.

Zelf zou ik er overigens niet voor kiezen.

moonlight91
28-11-11, 10:45
met `tikje gedateerd` heb ik dan niet zoveel moeite,als het maar schoon is
drukte daar in tegen houden we totaal niet van ...!!!!!
dus das een groot minpunt, daarin tegen zijn we natuurlijk amper in het hotel te vinden,dus of we daar dan ook daadwerkelijk zoveel last van gaan hebben is de vraag...
verder vind ik hun `Kidssuite` een enorm pluspunt (denk ik)
dus is voor mij schone lakens,frisse handdoeken, en een schimmel en kakelakken vrije badkamer de hoofdzaak...
Maar ja...bied dit hotel dat ook...

beekenka
28-11-11, 14:16
we (ik,echtgenoot, zoon van 8) zijn er rond de kerst 2009 en 2010 geweest. Alleen de overnachting geboekt, geen ontbijt erbij. Het was goed, niet alles van het nieuwste, maar wel schoon en onderhouden. Qua herrie e.d.: het zijn twee vierkante blokken van kamers, op de binnenplaats ieder een verwarmd zwembad. Wij hadden een kamer op 1e verdieping, zo ver mogelijk van de 192 af. Misschien wel prettig om te weten dat de manager (laatste keer in 2010) een nederlander is. Groeten, Anja

moonlight91
28-11-11, 15:00
heb geboekt...
mochten er toch nog rare berichten over dit hotel komen, kan ik altijd nog gratis annuleren
maar ben nu via Hotels.com 90 euro goedkoper dan dat ik via de officiele hotelsite zou zijn, met vroegboek korting

Ta2 Gerrit
29-11-11, 12:55
verder vind ik hun `Kidssuite` een enorm pluspunt (denk ik)...

Verkijk je daar niet op, het is vaak niet meer dan een scheidingswand in de standaard kamer, met daarachter een stapelbed.
Wij zijn daar in het verre verleden een keer geparkeerd (Comfort Inn LBV)voor een noodovernachting (hotel was overboekt), en vonden het begrip suite erg overrated.

moonlight91
29-11-11, 13:18
Als je de 360 graden foto bekijkt
oogt het idd niet groot dat gevoel had ik tenminste....(dat is dus ook zo..als ik gerrit goed begrijp)
het gaat om een scheidingswand en een gordijn ipv deur (zoals ik kan zien)
allesinds meer prive dan op een hotel kamer met 2 queens
afgelopen jaar hebben we uitsluitend dat soort hotelkamers gehad
het jaar daarvoor een hotel met 1 masterbedroom en een sofa in de living
dat vonden we toch prettiger ...
je hebt dan ook meer het idee, dat je hem naar bed kan sturen
terwijl je zelf nog even tv kan kijken of een boek kan lezen

de hotel kamer is uitsluitend om te overnachten...we zitten de rest van de tijd toch in de parken
ik neem aan dat het daar voor wel goed te doen is...of is het echt `benauwd`
want dan denk ik toch dat ik nog eens verder speur naar andere hotels

het liefst nog zou ik de hele vakantie in `het nickhotel`zitten ipv de gebruikelijke laatste nacht...maar dat vind ik voor 10 dagen te duur

Innoveda
05-06-13, 22:13
Wij hebben tijdens onze rondreis (mei 2013) 3 nachten in dit hotel overnacht (niet vooraf geboekt, maar gewoon binnengelopen). We hadden een kidssuite (is inderdaad even groot als een standaard kamer, maar dan met een scheidingswand met daarachter een 1persoons bed en een stapelbed).
De kinderen (1 en 3) vonden dat erg leuk en wij vonden het ook wel fijn om weer eens apart van de kinderen te slapen (meestal hadden we 2 Queens). De kamer is daardoor echter niet erg ruim dus ik zou er geen hele vakantie willen doorbrengen.
Parkeren is ideaal bij de kamer en wij hadden een kamer aan de zwembad kant (iets rustiger). Erg leuk zwembad trouwens met peuterbadje en een jaccuzzi en mooi aangeplante tuin. Verder is er een simpel speeltuintje en zijn er diverse mogelijkheden om te eten of drinken (hebben wij geen gebruik van gemaakt).
Goede ligging (tov Disney) en totaal geen lawaai van old town of de weg. De kamers liggen achter een hoofdgebouw en dus verder van de weg af.
Elke dag werd de kamer netjes schoongemaakt en kreeg je schone handdoeken en zeepjes. Verder vriendelijke ontvangst en goede service gehad. Nederlandse manager is er volgens mij ook nog, maar hebben wij niet gezien.
Er is een shuttle service naar de parken, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Met AAA korting ook een goede prijs vonden wij (ca $65 incl tax per nacht)

moonlight91
06-06-13, 10:13
wij hebben er dus vorig jaar 8 nachten gezeten,,,, NOOIT MEER !!
de bedden waren niet te doen, een hele nacht met van die springveren in je rug
en wat een vies hotel, in de lobby plak je overal aan en de kamer was enorm stoffig..

Innoveda
06-06-13, 23:40
8 nachten zou ik er ook niet graag verblijven. Dan zou ik iets meer uitgeven en een luxer onderkomen zoeken. De bedden waren inderdaad niet echt geweldig. Mede omdat ze een gewoon laken als hoeslaken gebruiken. Dit blijft natuurlijk niet op zijn plek liggen. Onze kamer was verder wel schoon (lobby zijn we niet echt geweest), maar verwacht geen hoogstaande service.

moonlight91
07-06-13, 10:15
wij slapen het liefst in een hilton (garden inn), of het nickhotel, af en toe eens een andere hotel met een hoge beoordeling op hotels.com
nu was de beoordeling van het Seralago al niet erg hoog
maar het kwam zo uit,omdat mij de kids suite wel aantrekkelijk leek ( en ja, het idee is wel erg leuk,dat geef ik toe)
maar nu eenmaal ervaren ...het Seralago ,nee, al kreeg ik geld toe..
afgelopen meivakantie lekker in het Nick gezeten, is behoorlijk duurder
maar dan heb je ook geen klagen :D