PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema Eddie: Miami-Orlando 2005



Eddie
06-03-05, 21:01
Hallo allemaal,

In oktober gaan mijn vriendin en ik voor de eerste keer naar Florida. De reisduur is een kleine 3 weken. We hebben zelf een schema samengesteld. Dit ziet er ongeveer als volgt uit:


Dag 1 t/m 9
Verblijf in Orlando
Doel: hoofdzakelijk bezoek aan de parken en Kennedy Space Center

Dag 10 en 11
Verblijf in Clear Water Beach
Doel: strand/natuur en uitstapje naar Busch Gardens

Dag 12
Verblijf in St. Petersburg
Doel: strand/natuur

Dag 13
Verblijf in Fort Myers

Dag 14
Verblijf in Naples

Dag 15
Verblijf in Miami
Doel: strand, winkelen

Dag 16 en 17
Verblijf in Key West
Doel: strand/natuur/cultuur

Dag 18 en 19
Verblijf in Miami
Doel: nog 2 dagen bijkomen voor de terugreis naar NL.



Graag reacties en tips!

Alvast bedankt 8)

Groet,
Eddie

SpaceAce
06-03-05, 21:26
Mijn reactie: Je lijstje ziet er verdomd goed uit!

Alvast veel plezier!!

Eric
06-03-05, 22:14
Nou, je hebt je huiswerk goed gedaan.
Houd er alleen rekening mee, dat je voor de trip naar Key West meer tijd nodig hebt dan je verwacht. Je bent min of meer elke keer een dag kwijt om er te komen, afhankelijk van de drukte.
Verder is het programma toppie !!

Eddie
07-03-05, 10:02
Nou, je hebt je huiswerk goed gedaan.
Houd er alleen rekening mee, dat je voor de trip naar Key West meer tijd nodig hebt dan je verwacht. Je bent min of meer elke keer een dag kwijt om er te komen, afhankelijk van de drukte.
Verder is het programma toppie !!

Bedankt voor je reacte. Ik zal er rekening mee houden :wink:

Karin71
09-03-05, 15:17
Hoi hoi, jullie schema ziet er lekker uit hoor. Ikzelf ben 10 jaar geleden voor het eerst in Florida geweest en tijdens die rondreis waren er ook twee dagen gepland voor de Key's. Achteraf vond ik dat veel te weinig! Idd ivm de reistijd! Je kunt misschien beter het uitrusten daar doen i.p.v. in Miami! Suc6 en veel fun! :D

beppie
12-03-05, 16:20
Ik zou voor het verblijf in St. Petersburg, Naples en Frt Meijers wel van te voren boekenals dat kan. Wij zijn net terug en hebben heel veel moeite moeten doen om daar een slaapplaats te krijgen. En reken ook op $ 200,00 per nacht.
Verder erg mooi daar en Clearwater Beach is echt helemaal super.

Karin71
12-03-05, 16:52
Wij zijn net terug en hebben heel veel moeite moeten doen om daar een slaapplaats te krijgen. Verder erg mooi daar en Clearwater Beach is echt helemaal super.

En heb je nog leuke B&B of Motel tips voor ons dan?? Wij vertrekken 7 april, dus ben benieuwd!

Eric
12-03-05, 19:32
Ik zou voor het verblijf in St. Petersburg, Naples en Frt Meijers wel van te voren boekenals dat kan. Wij zijn net terug en hebben heel veel moeite moeten doen om daar een slaapplaats te krijgen. En reken ook op $ 200,00 per nacht.
Verder erg mooi daar en Clearwater Beach is echt helemaal super.

$200,00 per nacht? Nou, dan stel je wel hoge eisen. Ik weet, dat hotels aan de westkust (van Florida) duurder zijn dan in Orlando, maar heb er toch altijd wel voor ronde de 100 dollar kunnen slapen, vaak zelfs minder.
Misschien was er iets speciaals te doen of zo ? (springbreak).

In ieder geval, kijk eens op priceline of expedia.

Eric

Karin71
12-03-05, 19:37
Ja, ik ben tot nu toe ook vele accomdaties tegengekomen die vele malen goedkoper zijn... voor die 200 wil ik er minstens een 4 gangen-diner bij! Haha :lol:

Eric
12-03-05, 19:39
Ja, ik ben tot nu toe ook vele accomdaties tegengekomen die vele malen goedkoper zijn... voor die 200 wil ik er minstens een 4 gangen-diner bij! Haha :lol:

Voor een 4-gangen diner ga je naar het verkeerde land hoor....
Houd het maar op 1,5 gang bij TGI Friday's en je kunt al geen pap meer zeggen...
Eric

Karin71
12-03-05, 19:40
Ja, ik ben tot nu toe ook vele accomdaties tegengekomen die vele malen goedkoper zijn... voor die 200 wil ik er minstens een 4 gangen-diner bij! Haha :lol:

Voor een 4-gangen diner ga je naar het verkeerde land hoor....
Houd het maar op 1,5 gang bij TGI Friday's en je kunt al geen pap meer zeggen...
Eric


Ohja.. :oops:

beppie
12-03-05, 22:47
Het is op dit moment altijd wel ergens in Amerika Springbreak en dat trekt dan meestal naar Florida toe. We hebben echt 1 dag rondgereden tot 21:00 uur en toen een Motel gevonden helemaal achteraf (wat waren we blij met NeverLost). En die prijzen kloppen toch echt. In Naples ben ik in een hotel gaan vragen en zij zaten vol. Toen verwees ze me door naar een hotel dat $ 500,00 per nacht kost. Ben maar gelijk doorgereden en bij het volgende motel gevraagd. Die stuureden me door naar St. Petersburg om daar verder te kijken. Heel regio Naples zat vol.
Het adres in Clearwater Beach is: Ritz Resort Motel, 355 So. Gulfview Boulevard, Clearwater Beach, Florida 33767. Tel: (727) 441-9905 fax 461-2199. Het zijn Poolse eigenaren. Vraag naar een appartement op de begane grond.
En voor de rest is Priceline idd een goede optie. Wij hadden alleen in Miami geboekt en in Orlando, en zouden verder onderweg wel verder zien. En dat viel dus een beetje tegen. Volgende keer toch Naples zien en dan vooraf via Priceline boeken.

Karin71
12-03-05, 23:17
Thanks Beppie, die info neem ik graag mee!

Eric
13-03-05, 10:39
Ik had geen idee , dat tijdens springbreak ook die kant van florida zo vol zou zitten. Ik dacht dat de meeste jeugd meer door de oostkust werd aangetrokken.
Het is natuurlijk wel zo, dat in Naples en omgeving nou eenmaal niet zoveel goedkope accomodatie zit, en bij grote drukte zal het dus gauw vol zitten.
Maar in de zomerperiode kun je gerust op de bonnefooi gaan, afgelopen juni sliepen we nog voor $ 75,00, en ik had het idee, dat we de enige gasten in het hotel waren die nacht.
Groeten, Eric