PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: fam de ridder



famdr
21-01-08, 12:28
hallo, wij zijn Jacob en Astrid de Ridder en onze 3 kinderen Willianne Jelle en Jauwk de ridder.
We gaan in de meivakantie voor vanaf 28 april voor 10 dgn naar florida,
we verblijven in een vakantie huisje in orlando.
We zijn dan bijna 12.5 jaar getrouwd en we zeiden altijd als het zover is dan gaan we iets gaafs doen met de kinderen en dit is het geworden.
Als fam verheugen we op deze vakantie en het lijkt ons een geweldige ervaring om mee te maken.

Yvet
21-01-08, 14:18
Welkom welkom.
Van harte gefeliciteerd met jullie 12,5 jarig huwelijk.


Daarnaast van ahrte gefeliciteerd, u bent nu als fam. officieel lid van de meivakantie-gang....
Er zijn u velen voorgegeaan en er zullen u nog velen volgen.
De meivakantie-gang breidt zich meer en meer uit....

O.k. nu alle gekheid op een stokje,
Nogmaals welkom.

Lees om lekker veel voorpret te hebben maar wat reisverslagen door.
Gebruik de zoekfunctie bij vragen en als er geen voldoende antwoord gevonden wordt stel uw vragen gerust, wij doen ons best deze dan te beantwoorden.

Groet yvet

ietie
21-01-08, 16:31
wij vertrekken ook 28 april, met welke maatschappij vliegen jullie?

famdr
21-01-08, 20:23
wij verrekken om 9.50 vanuit schiphol met continetal airlines wij doen wel een overstap in houston -texas omdat dat iets goedkoper was voor ons.
Omdat het voor ons de eerste keer is zijn wij bij een reisburo geweest om te boeken en is alles via hun geregeld

stippie
21-01-08, 21:27
Welkom op dit leuke informatieve forum!

Ook ik feliciteer jullie met jullie 12,5 jarig huwelijk!

Ik hoop dat jullie allen een leuke vakantie zullen beleven (weet het eigenlijk wel zeker).
In ieder geval kunnen jullie op dit forum meer als genoeg tips vinden.
En jullie zullen merken dat 10 dagen zeker niet voldoende zal zijn.

Waar hebben jullie een huisje gehuurd?

Veel voorpret!!

Gr,

Mario

famdr
21-01-08, 22:23
wij hebben via vertrekpunt bij interhome vakantie bv een huisje gehuurd,en als ik de foto's mag geloven is het een superhuis en het is in orlando.
Er staat op de reservering een 5 kamer villa met prive zwembad dus royaal.
{mijn zus en zwager zijn er ook maar die hebben zelf alles geregeld}

Eric
21-01-08, 22:23
wij verrekken om 9.50 vanuit schiphol met continetal airlines wij doen wel een overstap in houston -texas omdat dat iets goedkoper was voor ons.


Prima keus, Continental is een prima maatschappij met op die vlucht eigen schermpjes.
Houston is ook een prettige luchthaven omover te stappen, je moet wel heel veel lopen van het vliegtuig naar de Immigration.
Omdat het allemaal groot en nieuw is, gaat het wel erg comfortabel.
Weet je trouwens, dat je bij Continental zelf je eigen stoelen op hun website kan uitzoeken? Je hebt dan wel even de boekingscode nodig.
Eric

famdr
21-01-08, 22:30
Wij zijn voor het eerst met een vliegtuig mee en weten daardoor er niet zoveel vanaf de ervaring zal het leren.

En je eigen stoelen is dan je reserveringsnummer wat op mijn boekingspapier staat?

Gr Astrid

Eric
22-01-08, 04:05
Als het een combinatie is van tussen de 6 en 8 cijfers en/of letters dan wel.
Ga naar de site van Continental, (www.continental.com (http://www.continental.com)) en ga in de balk bovenin naar reservations, en dan naar change/view existing reservation en dan moet je die code en één van de achternamen opgeven, dan krijg je de hele reservering te zien.
Eric

famdr
22-01-08, 13:56
If your flight reservation is not eTicketed, it cannot be viewed on continental.com. dat staat er als ik het probeer dus ik denk omdat wij via een reisburo geboekt hebben dat het daardoor niet kan. Maar het is wel een tip voor een volgende keer {ooit}

gr astrid

Yvet
22-01-08, 14:17
If your flight reservation is not eTicketed, it cannot be viewed on continental.com. dat staat er als ik het probeer dus ik denk omdat wij via een reisburo geboekt hebben dat het daardoor niet kan. Maar het is wel een tip voor een volgende keer {ooit}
gr astrid

Is de vlucht al volledig betaald???
Zo niet dan is er alleen een reservering en geen ticket uitgedraaid (e-ticket) dus dan kun je ook nog niet in het systeem.

Eric
22-01-08, 15:23
Even contact opnemen met het reisbureau, en vragen of zij het nummer voor je hebben.
Eric

famdr
22-01-08, 17:08
het is gelukt, het bleek dat ik ook hoofdletters voor de naam moest gebruiken.We zitten nu met 3 personen naast een raam. Bedankt voor de tip.

Gr astrid

Eric
22-01-08, 18:19
We zitten nu met 3 personen naast een raam. Bedankt voor de tip.
Gr astrid

Daar is het forum voor !!!!
Eric

Eliza70
22-01-08, 19:40
Eric een vraagje, weet jij of dit ook geldt dit voor Martinair?
Hebben nl ook onze etickets al.
Zou mooi zijn als we dat al konden regelen, alhoewel we pas 90 dagen
van te voren het kunnen opwaarderen naar comfortclass.

Alvast bedankt

Eric
22-01-08, 23:35
Volgens mij doet martinair helaas niet aan service voor zijn klanten, en is het daar dus niet mogelijk, tenzij je inderdaad starclass boekt.
Het rare is, dat ik wel eens heb gehoord, dat als je martinair in Duitsland boekt je wel gereserveerde plaatsen hebt. (Maar dat weet ik dus NIET zeker).
Eric

arie van urk
23-01-08, 02:19
Goedemorgen buurvrouw.

Eindelijk aangemeld dus.

Wij zitten hier al lekker in de zon en hebben vanmiddag buiten gegeten.

Veel plezier hier op het forum ,en als je iets niet vind dan hoor ik het wel binnenkort.

Arie

Eliza70
23-01-08, 10:16
Volgens mij doet martinair helaas niet aan service voor zijn klanten, en is het daar dus niet mogelijk, tenzij je inderdaad starclass boekt.

Bedankt Eric
Jammer, maar goed, dan zit iedereen in hetzelfde schuitje, en zijn wij straks niet de enige die niet van te voren plaatsen hebben gereserveerd (zou echt wat voor ons zijn nl)