PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema cant51: Orlando-Cruise-Kissimmee-Miami-Vero Beach 2009



cant51
20-01-08, 18:22
Ons reisschema van 02-10 t/m 30-10

Harry en Toos
Henk en Petra

02-10 Vertrek naar Orlando
03-10 Best westeren Lake side (bezoek aan 1 vd Disney parken)
04-10 Best westeren Lake side (Shoppen voor onze cruise)
05 t/m 12 Cruise met de Mariner of the Seas, Western Caribbean Cruise
13 t/m 16 Huis gehuurd in Kissimmee (Disney parken, Sea world etc)
17-10 Naar Miami Hotel Marseilles
18-10 Miami hotel Marseilles
19-10 Key West 1 overnachting
20-10 Everglads en daarna door naar onze strand vacantie
20 t/m 29 Vero Beach verblijf ???? wordt altijd een huis of appartement geregeld
door vrienden van ons en is altijd geweldig.
30-10 Vacantie voorbij weer terug naar Amsterdam.

Eric
21-01-08, 02:01
Wooow, ruilen??
Eric

cant51
22-01-08, 19:55
Nou Eric ik heb sterk de indruk dat je zelf ook regelmatig Florida bezoekt, wij zijn ook behoorlijk verslaafd en hebben al deze plekken al heel wat keertjes bezocht, zijn zelfs
al een keer met deze cruise mee geweest, alleen we gaan nu met mijn zusje en zwager heb ze eindelijk ook zo gek kunnen krijgen en ze al een beetje met het
Florida virus besmet, en ze zijn al druk aan het meelezen op dit Forum, maar ruilen nee toch maar niet, ik ben zo'n type die zich wel weer opoffert om toch maar weer te gaan :)

grtjes Toos

jeroengaus
02-10-08, 02:59
Ga zelf ook naar Best western Lakeside van 15 t/m 29 november.Kleine wereld eigenlijk. Jeroen

Yvet
02-10-08, 15:13
Hoi,

Ik snap dag 1 ff niet, je wilt dan naar een disneypark toe gaan en dan shoppen cuise en daarna weer disney...
Welke tickets heb je??
Als je namelijk een gewoon ticket koopt is deze vanaf de 1e dag van gebruik 14 dagen geldig.
Dat red je net niet als je t/m de 16e parken wil bezoeken, ligt er ook aan hoe je ze ingedeeld hebt en dat kan ik niet zien in je schema.

floriaantjes
18-01-09, 00:41
Cant 51, hoe is je caribbean cruise bevallen? Wij gaan hem op 2/5 doen met de liberty of the seas. Op het forum lees je niet veel over cruises met Royal Carib. dus vandaar mijn vraag. Hoor graag er iets meer over. Hoop dat je wil antwoorden.

AlexFL
18-01-09, 01:39
Ben dan wel niet Cant 51, maar toch kan ik je vertellen dat jullie gaan genieten van de cruise, zeker op een innovatief schip als de Liberty. de faciliteiten, het entertainment, het eten is fantastisch, de 'ports of call' zijn ook erg leuk, ik zou zeker in bijv Cozumel een shore excursion doen naar Tulum.

Nu mijn avatar verklapt het misschien... na 6 cruises met 3 verschillende rederijen... voor mij alleen nog maar RCL.

floriaantjes
18-01-09, 22:41
Hallo Bambino, zie dat je nu in Disney zit, wens je heel veel plezier !!!
Misschien een domme vraag, maar wat is avatar? Lees dus wel dat je ervaring hebt met Royal Carib. Van verschillende mensen wel gelezen dat ze een cruise (west. carib.) gingen maken, maar verder kan ik een vervolg verhaal niet terug vinden. Even nog een paar vraagjes als het mag;
kun je in de havens die je aan doe wel van boord om aan het strand te liggen of zelf een taxi te nemen, of moet je een excursie boeken om aan wal te kunnen? Heb je de excursies aan boord geboekt of via de site van Royal Carib. of via het reisbureau? Moet je bij Royal op de site gelijk je CC nr. opgeven ?
En de restaurants aan boord, moet je daar inderdaad voor veel bij betalen? Las zoiets in een vergelijking met een disneycruise.
Als je een soda pakket neemt (is dit met alle prikdrankjes?) zitten de drankjes die je nuttigt bij het eten dan ook in dit pakket, of moet je die apart betalen? Mijn dochter is meer van de watertjes, moet ik voor haar dan ook zo'n sodapakket nemen, of zijn er toch nog drankjes gratis aan boord?
Hoop dat je tussendoor tijd hebt om te reageren, of anders iemand anders die ook via Royal gecruised heeft.

Ta2 Gerrit
18-01-09, 23:17
De avatar is het plaatje wat bij de meeste forummers onder hun naam in de linker kolom staat.
Bij mij dus het poppetje met de USA broek, bij Bambino een logo met kroon en anker.

Deze is in te voeren via je persoonlijke profiel, en het is zeker geen domme vraag, je moet het maar net weten. Ik zal even een voorbeeldje opzoeken.

In de bovenste blauwe balk zie je de gebruikersinstellingen, klik daar maar op, dan kun je zo verder.

Hier kun je zien hoe het er uit ziet ( volg de highlights)

http://img89.imageshack.us/img89/3962/avatarmm6.jpg (http://imageshack.us)

floriaantjes
19-01-09, 23:14
Nog bedankt, ben er gelijk mee aan de slag gegaan (zoals je ziet).
Deze dame gekozen, omdat zij achter moet blijven in Nederland.

zier
24-01-09, 13:51
Ik heb tweemaal via RCL een cruise gemaakt, beide keren de East Caribbean en maandag over een week wordt het mijn derde cruise, ditmaal via Norwegian Cruise lines naar de West Carib.
In elke haven kun je van boord gaan of via de loopplank of dmv een bootje dat de passagiers aan wal brengt. Je kunt de excursies natuurlijk via RCL boeken, vantevoren of aan boord via het televisiekanaal op je kamer, maar goedkoper is om via internet rechtstreeks bij plaatselijke aanbieders te boeken. Op dit forum staan een paar aanbieders omschreven, zoals Victor Bodden op Roatan, Honduras, alwaar ik een excursie voor komende reis heb geboekt.
Je kunt een taxi nemen maar ik heb bijv. ook een keer van te voren een auto gehuurd via internet. Een auto huren op Cozumel kost bijv. ca. 30 dollar. Als je een taxi neemt moet je wel goede afspraken maken mbt het bedrag, ik heb verhalen gelezen dat de afgesproken prijs ineens in een prijs per persoon was veranderd.
Als ik mij goed kan herinneren geef je bij het inchecken je CC nummer op, daarna gebruik je je RCL pasje bij het bestellen van drankjes etc.
Op de schepen van RLC hoef je bij de restaurants niet extra te betalen, behalve natuurlijk alcoh. drankjes en sodadrankjes. Alleen bij het hamburgerrestaurant, ik weet de naam even niet, betaal je wel 10 dollar of zo.
Water, koffie, thee zijn gratis, evenals softice.

Groeten,

Zier