PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: The Mermaid and the Alligator B&B, Key West



Myra
20-01-08, 18:02
Hallo iedereen,

tijdens de maand juli gaan wij met twee koppels naar Florida en zullen ook naar Key West trekken. Nu ben ik al eens op prospectie gegaan voor een B&B en heb mijn oog laten vallen op 'the mermaid and the alligator'. Heeft iemand ervaring met deze B&B? Het gaat best wel om wat geld en dus wil ik zeker zijn dat ik een goede keuze heb gemaakt.

Groetjes

Myra

cant51
20-01-08, 21:11
Hallo

Wij zijn er jaren geleden geweest en inderdaad duur maar wij vonden het
wel het geld waard is een mooie B&B wij hadden de geloof ik de tuinkamer
deze was op de begane grond met openslaande deuren naar een erg mooie tuin met een niet te groot zwembad, 2 heren zijn de eigenaar en zij zijn ook een "stel" die echt heel veel voor hun gasten doen, het is net of je bij
iemand thuis ben, zo is de inrichting ook erg huiselijk als je van modern houdt moet je hier niet zijn. Hoe de kamers op de verdieping zijn weet ik niet wij zijn nooit boven geweest. Het ontbijt is erg goed wat ze serveren.

Gtrjes Toos

Melissa & Patrick
03-08-12, 22:54
Hoi!

Wij hebben zojuist 3 nachten bij The Mermaid & The Alligator B&B geboekt!! Het ziet er echt waanzinnig uit en de ervaringen op internet waren ook super! Nu was ik alleen benieuwd of dat er hier al mensen zijn geweest en hoe hun alles beleefd hebben..!

Bedankt!

Gr.,
Melissa

Anoukb
27-10-14, 20:35
Even een up!

Heeft iemand ervaring met dit B&B?
Ziet er goed uit en wil wel boeken hier :-)

cant51
28-10-14, 01:55
Vorig jaar nog geweest hadden de tuinkamer, het is niet goedkoop maar wij vonden deze B&B er goed, erg aardige eigenaar.