PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Ramada Gateway Hotel, Kissimmee



rbuitenwerf
19-09-04, 13:53
We vertrekken 30 sept a.s. voor een weekje naar orlando en logeren in hotel Ramada Plaza & Inn Gateway, is er iemand die hier aleens eerder heeft gelogeerd en wat zijn de ervaringen ??

51Vegas
11-05-05, 20:20
Wij zijn er geweest van 24 februari, 2 weken. Het beviel ons prima, maar let wel wij sliepen niet in de Inn, maar in het hotel.
Ruime kamers en geen problemen gehad. Het personeel is gemiddeld vriendelijk, niet overdreven. Het winkeltje is zoals zoveel winkeltjes.
Je hebt 2 zwembaden, 1 onverwarmd en die het verste naar achteren en 1 verwarmd. Handdoeken zijn altijd aanwezig voor bij het zwembad.
Er is een deli, daar kan je goedkoop pizza eten en hebben nog meer kleine hapjes. Handig als je in het zwembad ligt.
De dames van de schoonmaak komen de ene dag vroeg en de andere dag laat. Let hierop als je handdoeken nodig hebt als je tussentijds nog een keer wil douchen.
In de omgeving zijn veel winkeltjes, eethuisjes (waaronder een aantal buffets die geweldig zijn onze favo was Golden Corral) je hebt Denny's IHOP en nog veel meer.
Een paar minuten van het hotel naar rechts is een bushalte daar kan je goedkoop mee reizen als je geen auto hebt. Gaat de hele Hgw 192 af. Er zijn boekjes (overal te krijg) waar alle haltes in staan.
Wat leuk is vonden wij de Fleamarket, je hebt er twee.
Old Town, tegenover de weg over is een hele goeie Italiaan, let op : Heineken is er heel duur.
Wal*Mart
Dit is allemaal met de bus te doen, maar met een auto nog gemakkelijker.
Het hotel heeft een shuttle naar de Disneyparken, scheelt een hoop aan parkeergeld, maar wel ben je gebonden aan tijd.
Tip : ontbijt niet in het hotel, valt behoorlijk tegen.

Kijk ook eens op mijn weblog (hieronder) daar staan heel veel foto's op van de omgeving. Mocht je nog wat willen weten, vraag maar.

Vast veel plezier.

Mejel
23-09-06, 10:14
Via USAfunvacations heb ik een offerte laten maken. Die zag er goed uit. Zij hebben Ramada Plaza Gateway als hotel genoemd. Nu had ik dat zelf ook gevonden en het leek me wel een goede keuze. Totdat ik gisteravond de amerikaanse site tripadvisor doorlas. Daar stonden zo'n 50 recensies, de helft heel positief en de andere helft vreselijk negatief.
En nu twijfel ik toch: is dit wel zo'n goede keuze? Wie heeft er ervaring mee?

pascalbrouwers
23-09-06, 10:59
Volgens mij zal het wel mee vallen met dit hotel.
Is de kamer niet goed, vraag je toch een andere.
Ik heb in ieder geval in fl nog geen slecht hotel gehad.
Wij boeken meestal niet het duurste hotel, daar we toch alleen s'nachts daar slapen.
De hele dag ben je toch onderweg.


Wat betreft het advies dat mensen geven, heb ik soms mijn twijfels
Volgens mij zetten mensen sneller en negatief advies op internet dan een goed advies.
Of deze meningen dan ook objectief zijn betwijfel ik.

Kijk eens in de zoekfunctie.
Geef daar eens ramada gateway in, hier staan en paar berichtjes.

Mejel
16-12-06, 15:19
Ik kreeg de tip om dit hotel in de zoekfunctie op te zoeken. Dan kom je ook bij mijn vraag;) die ik een tijd geleden gesteld heb naar dit hotel.

Ik heb in ieder geval geboekt en verblijf ruim 2 weken hier in augustus. Het lijkt me een stuk relaxter om op 1 plaats te blijven dan om elke keer te verkassen. Het hotel ligt centraal dus alles is goed te bereiken. Vanuit hier gaan we ook op dagtochten naar Tampa en KSC. Met een auto allemaal goed te doen.

molly
05-03-08, 21:19
Vraagje voor degene die in het hotel zijn geweest, moesten jullie ter plekke nog extra kosten betalen? Belasting of fee?

Groetjes Molly

corrus
12-03-08, 20:49
Neen, geen resort fee of andere dingen...

FloridaVerslaafde
12-03-08, 23:33
Wij hebben ervaring met de Ramada Plaza & Inn Gateway. Verleden jaar hebben wij er een maand gezeten en het is uitstekend bevallen. De kamers zijn schoon, personeel is vriendelijk en de tuin en zwembaden zijn geweldig !! Je heb gratis draadloos internet, een game room, restaurant (daar niet gegeten), souvenierwinkeltje en een grote balie waar ze je met van alles kunnen helpen op het gebied van tickets en alle andere toeristische dingen.
Op de kamer is een koelkastje en een koffiezet apparaat waarvoor je elke dag koffie krijgt. Kortom echt waar voor je geld.
Dit hotel heeft sinds verleden jaar een nieuw management en dat is te merken. Heb pas gehoord dat het onder het oude management zeer slecht was maar inmiddels zijn alle kamers opgeknapt en voorzien van allemaal nieuwe meubelen.
Hier vindt je onze foto's van het hotel:http://picasaweb.google.com/FloridaVerslaafde/RamadaGateway
Ook dit jaar gaan we er weer heen. Een goed en goedkoop hotel. Wij boeken bij Hotelplan en betalen €17 p.p.p.n.

Walter:cool:

breaker9240
26-03-08, 10:42
Ik ben nog wat aan het rondzien voor mijn reis.
en mijn oog viel ook op dit hotel.
Maar nu zit ik nog met een vraagje!

Hebben ze hier bus transfers naar busch gardens?
Zou dit park zeer graag bezoeken en het zou het enige park zijn dat ik dan maar zou doen met de auto aangezien al de rest ook met shuttles kan.

Njit
26-03-08, 10:46
Zie hier: https://secure.mearstransportation.com/MearsExpress/BuschGardens.asp
Ze hebben een beperkt aantal plekken waar je op kunt stappen.

https://secure.mearstransportation.com/MearsExpress/Images/BuschGardens/Busch_Gardens_Bus.gif

IMPORTANT INFORMATION
The fare for round trip transportation is only $10.00 per person (payable at the Busch Gardens Service Desk once you arrive). Transportation is complimentary with the purchase of the five park Orlando Flex Ticket.
Passengers are responsible for transportation to and from the designated pickup and dropoff locations in and around the Orlando area. Mears Taxi services are available at a minimal charge by calling (407) 422-2222.
Arrival time at Busch Gardens is subject to change: could be as late as 11:30 a.m.
Departure time from Busch Gardens�6 p.m. everyday; except during peak holiday periods and Summer Nights; then 7 p.m.
# of stops for each shuttle are not determined until day of trip. Your shuttle could potentially have a maximum of 3 stops on the route.
For additional information please call 1-800-221-1339.
Ik denk niet dat het hotel een eigen shuttle heeft. Maar meestal kunnen ze wel een shuttle voor je regelen.

molly
06-08-08, 11:01
Wij gaan in September naar Orlando en verblijven in het Ramada Plaza Gateway Hotel and Inn. Nouja in de Inn dan, ik heb via AE gevraagd of ik mijn voorkeur kon aangeven maar zij vertelden mij dat je bij hun alleen voor de Inn kamers kan boeken. Helaas geen tower dus, ik heb namelijk veel horrorverhalen gelezen over de inn. Nu maakt het me niet uit of het oude kamers zijn ofzo. Maar wat ik wel belangrijk vind is dat het schoon is en vooral VEILIG. Daar las ik ook het één en ander over, als je in zo'n Inn zit, heb je vaak kans op inbraak etc.

Kan iemand mij geruststellen??!!

Groetjes

Teleton
06-08-08, 11:42
Kan iemand mij geruststellen??!!

Mmmm, eigenlijk niet Molly,

er kan toch altijd en overal worden ingebroken? Sinds 1986 hebben wij het nog nooit meegemaakt, maar dat wil niet zeggen dat het niet gebeurt. Maar als jij je niet op je gemak voelt in een Inn, waarom zou je dan voor dit hotel kiezen? Zo'n geweldige ligging heeft het niet, je moet echt een heel eind over de 192 wat in de spits geen pretje is.

Zoek bijvoorbeeld op de site van AE (of ergens anders) voor de aardigheid eens op Hotels in Lake Buena Vista. Of kijk bijvoorbeeld eens op Extended Stay de Luxe of Marriot Village. Deze hotels hebben een gesloten corridor, misschien dat je je daar veiliger voelt.

bruggeling
17-10-08, 17:18
hallo.
ik heb ook een vraagje,heeft er iemand ervaring met ramada plaza gateway hotel and inn?? is dit ook en beetje een centraal liggend hotel?? groetjes yolanda

Teleton
18-10-08, 11:19
...is dit ook en beetje een centraal liggend hotel??

Hi Jolanda,
Er zijn in de Disney omgeving een aantal locaties zoals Lake Buena Vista en International Drive waarvandaan je alle attracties gemakkelijk kunt bereiken. Ramada GH ligt aan de 192. OOk hier vind je vel hotels, restaurants en winkels.

Misschien is het handig als je even op de site van het hotel kijkt? Daar vind je alle informatie over de ligging. Daarna kan je met Google Earth eventueel zien of de informatie klopt. In dit geval klopt de info over de ligging!

From the moment you arrive at the Ramada Gateway Hotel in Kissimmee, Florida, you'll realize you've selected an exceptional resort. The Ramada Gateway Hotel, only one mile from the gates of Walt Disney World® Resort, is a designated Walt Disney World Good Neighbor® hotel and close to the most popular tourist attractions (http://www.ramadagateway.com/area/) including SeaWorld Orlando®, Universal Orlando (sm), Gatorland, outlet shopping and first class golf courses

hrjhaan
10-08-10, 19:58
Prima hotel om alleen te slapen. Wij zaten in een Inn room. Auto voor de deur. 10 minuten naar Old Town Kissimmee en 15 minuten naar de parken. Wij zijn hier 3 nachten geweest en overdag waren we naar de parken. Voor langere tijd zou ik een ander hotel nemen.

corrus
10-08-10, 20:08
Kan iemand mij geruststellen??!!

Mmmm, eigenlijk niet Molly,
Op zich valt het wel mee hoor, zolang je maar aan de binnenkant een kamer hebt

Bovendien kun je vaak bij het inchecken in het hotel, upgraden naar een tower room (kost ongeveer US$ 15,- per nacht
(zijn grote kamers trouwens met koelkast en magnetron, en hebben per kamer apart internet)

hrjhaan
10-08-10, 23:08
De Inn rooms hebben geen internet op de kamer. Daarvoor moet je naar de lobby.
Wij hadden een kamer aan de buitenkant. Niets mis mee.

marijke8
06-01-13, 19:14
Net terug van onze vakantie in Orlando, 12 nachten in het Ramada Gateway Inn gezeten. Upgrade gedaan voor 10 dollar per nacht naar een torenkamer. Hotel was goed en schoon. Elke avond gratis vuurwerk van de Disney parken.

Cindy1969
06-01-13, 20:00
Hey leuk, wist niet dat er een topic over dit hotel was. Verblijf er van 17-2 t/m 27-2, geboekt bij USA Fun Vacations.
Wel een motelkamer, maar als dat me niet bevalt kan ik altijd nog upgraden naar een tower room. Heb paar weken geleden gemaild met het hotel over de wifi, en volgens hun heb je alleen wifi als je vlakbij de lobby een kamer hebt, en ze zouden proberen me dichtbij de lobby te plaatsen. En anders werk ik mijn blog wel bij in de lobby, vind ik ook geen probleem.

marijke8
06-01-13, 20:14
Wij hadden ook wifi in de toren kamers. De ene dag was het beter dan de andere dag. Zaten op de 6e verdieping. Het zal je zeker bevallen.

Cindy1969
06-01-13, 21:33
Ik denk het ook wel! Ik vind de ligging van het hotel wel fijn. Wat ik alleen niet echt kan vinden is er of er een handdoeken service is bij het hotel, dus dat je daar van een badlaken gebruik kan maken, weten jullie dat? (scheelt weer ruimte in de koffer ;))

marijke8
07-01-13, 21:40
Hoi Cindy,

Elke dag schone handdoeken in je hotelkamer en bij het zwembad liggen er handdoeken. Zijn wel geen formaat badlaken, maar als je er 2 neemt is dit geen probleem.

Cindy1969
07-01-13, 22:55
Dank je wel Marijke, goed te weten! 2 kleinere handdoeken vind ik ook prima :D

Mammatina
21-08-14, 22:28
Wij zijn er nog niet zo lang geleden geweest.
Het is een prachtig hotel.
Wij zaten op de 11e verdieping bij club level en wat een ruime kamer hadden wij zeg.
De schoonmaak was ook fantastsich net zoals de mensen van de receptie.
Onze rookmelder gaf piepjes en binnen een kwartier stond de klusjesman voor de deur.
Bij het zwembad lagen handdoeken.
Soms zijn ze op en heb je gewoon pech maar meestal komen ze later weer wel.
Het ligt erg centraal en vanaf daar kan je prima overal heen.
Middenop de international drive, fantastisch.
Ook nog aan een heel groot meer.
Wij gaan volgend jaar weer voor 2 weken en dat is echt geen straf.
*de bedden liggen ook goddelijk*!! ;-)
Je kan lekker je was doen en er is een droger.
Ontbijt is ok, het is maar wat je gewend bent.
Nee hoor echt een top hotel en een top suite!
Op club level krijg je ook gewoon je drankjes en eten etc gratis.
Wij gingen vaak boven zwemmen met de kids, super mooi uitzicht, daar ga je van kwijlen!

corrus
21-08-14, 22:42
Ramada Gateway ligt niet midden op International Drive hoor... :D
Heeft geen "Club level" en zeker geen 11 verdiepingen
Ramada Gateway ligt aan de Irlo Bronson Hwy... in Kissimmee.

Ik denk dat je je vergist