PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Susie One



Susie One
19-01-08, 15:52
Ga in September 2008 naar NY en Florida.:D In NY verblijven wij 3 nachten, daarna met binnenlandse vlucht naar Miami. Na 2 nachten Miami, 3 nachten Orlando. Denk erover om 1 dag sea world en 1 dag disney Epcot park te gaan. Via een overnachting in Chearwater Bach en Napels via Evergades voor een paar dagen Key West om en daarna een aantal dagen te relaxen in Miami de vakantie af te sluiten.

Wij zijn aan het uitzoeken of het voordeliger om de kaarten (1 dag Sea world, 1 dag Disney en Kenney Space Center) van te voren via internet (gunstige dollarkoers??) of via de reisorganisatie te bestellen of te plekke te kopen. Wie kan ons helpen aan tips

Bedankt!
Susie One:lol:

Mickey99
19-01-08, 15:59
Werlkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

New York en Florida is een hele leuke combinatie!! Ik zou als ik jou was eerst eens wat gaan lezen (o.a. reisverslagen) hier op het forum en de zoekfunctie gebruiken. Je zult zo al een hoop van je vragen kunnen beantwoorden.

Veel lees- en postplezier en succes met de voorbereidingen van je vakantie!

Groetjes,
Sonja

Corry
19-01-08, 16:34
Ik heb net een gecombineerd ticket gekocht voor SeaWorld/Bush Gardens. Kosten $ 89.95 pp en dat is het kindertarief dat je nu ook voor volwassenen betaald.
Hopper ticket voor 1 dag Disney kostte $ 247.08 voor 2 personen.
Ik denk dat het niet zoveel uitmaakt waar je ze koopt alhoewel de koers nog steeds heel gunstig is. We moeten natuurlijk maar afwachten of dat zo blijft.
Veel plezier alvast.:lol:

Michael66
20-01-08, 06:26
Wij zijn aan het uitzoeken of het voordeliger om de kaarten (1 dag Sea world, 1 dag Disney en Kenney Space Center) van te voren via internet (gunstige dollarkoers??) of via de reisorganisatie te bestellen of te plekke te kopen.
Disney: Ter plekke kopen. Eén dag één park = $71+6,5% salestax. Nergens goedkoper te krijgen.
SeaWorld: Vooraf via de website van Seaworld bestellen met promocode die 25% korting geeft. De code kan ik je toesturen als je me even een PBtje stuurt.
Kennedy Space Center: Aan de kassa voor $40,28, in Orlando bij een AAA-office voor $36 of vooraf bijv. via Undercovertourist $36,95 of Ticketmania $35 (allemaal inclusief salestax).

Yvet
20-01-08, 10:52
Van harte welkom op dit forum.

Heel veel leesplezier gewenst en dat je maar veel tips hier zal opsteken.
Lees alvast lekker wat reisverslagen door en daar zul je al vele antwoorden kunnen vinden.

Gebruik daarnaast de zoekfunctie en er is een antwoord op je vraag.
Geen antwoord nog gevonden, stel je vragen gerust en wij op dit forum zullen proberen deze dan zo goed als mogelijk te beantwoorden voor je.

Groet Yvet