PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Karinn



karinn
19-01-08, 13:57
Hallo,

Ik heet Karinn en ga dit jaar op 28 april voor 12 dagen naar Orlando, vier volwassenen en 2 kinderen. In 2005 ben ik voor de eerste keer geweest en sindsdien ben ik verkocht. Ik ben de dagen aan het aftellen en bezoek regelmatig dit forum voor tips. Discovery Cove heb ik vorige week geboekt en ik kijk daar erg naar uit.

Karinn

Marjol
19-01-08, 14:36
Hoi Karinn,

Welkom op dit leuke en informatieve forum!

Leuk, nog meer mensen in de meivakantie! Het wordt druk met Nederlanders daar :)
Wanneer gaan jullie naar Discovery Cove? Wij zijn er dinsdag 6 mei!

Mickey99
19-01-08, 14:38
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Leuk vooruitzicht om weer naar Orlando toe te gaan en DC zal helemaal super zijn.

Veel lees- en postplezier hier.

Groetjes,
Sonja

stippie
19-01-08, 15:07
Welkom Karinn,

Kijk maar eens goed rond op dit leuke forum.

Genoeg tips voor een onvergetelijke vakantie.

Gr,

Mario

karinn
19-01-08, 17:41
Hoi Marjol,

We gaan maandag 5 mei naar Discovery Cove, jij dus een dagje later. Ik verwacht dat die dag een van de meest bijzondere zal zijn. Ik heb er reuze veel zin in.

Karinn
:-D

Yvet
20-01-08, 11:02
Welkom, welkom meivakantie ganger.....
Van harte welkom op dit forum.
En zo wordt de groep mei-ers groter en groter......

Tja veslaafd na een trip terugkomen, is voor ons niks vreemds.... ;)

Groet Yvet

jenmar
13-02-08, 12:05
Hoi Karinn,

wij vliegen ook op 28 april. Met welke maatschappij vlieg je? Wij met United Airlines om 12.30 uur.

Groetjes,
Jenny

karinn
13-02-08, 12:47
Ha Jenny,

We zitten zitten dan in hetzelfde vliegtuig!

Met hoeveel personen gaan jullie en heb je al van een of ander park
tickets gekocht?


:lol:
Karinn

jenmar
13-02-08, 13:06
Hoi Karinn,

leuk! Dus jullie hebben ook de overstap in Washington.
Wij gaan met met z'n vieren: m'n man en ik en onze twee zoons van 11 en 9 jaar. We hebben nog geen kaartjes geboekt. We beginnen nu wel iets te krijgen dat we ons er wel eens in mogen verdiepen.
Dat klinkt ongeïnteresseerd, maar de moeder van mijn man is onlangs overleden en in sommige zaken moeten we nog even schakelen merken we.

Met wie ga jij heen? En wat zijn jullie plannen?
Wij maken overigens alle uitstapjes vanuit de villa in Kissimmee en gaan niet rondreizen richting Miami of zo.

Groetjes,
Jenny

ietie
13-02-08, 13:59
Ook wij vliegen met dezelfde vlucht (man , 2 zoons 14,12 en dochter van 7) hopelijk gaat het goed met de kinderen, dit is de eerste keer voor ons dat we met de kinderen zo lang gaan vliegen.
Wij verblijven in een villa van american estates, echte plannen hebben we niet gemaakt, we willen in ieder geval naar wdw, sea world en naar het nieuwe waterpark van sea world, voor de rest zien we daar wel.
Wij vliegen terug op 8 mei met ua via chigago .

gr ingrid

karinn
13-02-08, 14:03
Hoi Jenny,

We gaan met 4 volwassenen en 2 kinderen (6+7 jaar).

Voor Discovery Cove en Seaworld hebben we de tickets al betaald.

Verder willen we nog naar de Disneyparken: Magic Kingdom, Animal Kingdom, Hollywood Studios en de 2 waterparken. We hebben dan nog 3 dagen over om zelf in te vullen met shoppen, zonnen of wat rondhangen.

Wij hebben een villa en een auto gehuurd.

Karinn

jenmar
13-02-08, 17:01
Hoi Karinn en Ingrid,

dat is gezellig! :-)
Hebben jullie de stoelnummers ook al? (Wij wel, maar dan moet ik het even opzoeken).

Wij willen in ieder geval graag naar SeaWorld, de studio's (Nickelodeon :roll: ) en Magic Kingdom. Ook waarschijnlijk naar de Nasa.
Verder vinden we het ook leuk om te genieten van de dingen die op ons pad komen. Al begrijp ik dat het misschien praktischer is om alles al vast te leggen... We hebben ook een auto gehuurd en hebben al een kaart van Amerika op onze TomTom8-)

Wij vliegen 11 mei terug en landen dan op 12 mei hier 's ochtends om 7 uur.

Groetjes,
Jenny

ietie
13-02-08, 19:30
Wij hebben nog geen tickets ontvangen en weten dus ook nog geen stoel nummers of kan ik die ook zonder tickets ergens opzoeken?

ingrid

Michael66
13-02-08, 19:43
Wij hebben nog geen tickets ontvangen en weten dus ook nog geen stoel nummers of kan ik die ook zonder tickets ergens opzoeken?Kun je opvragen bij je reisorganisatie of online-boekingsbureau. Gewoon even bellen of mailen.

ienelien
13-02-08, 22:19
Hallo Karinn en Jenny,

Nog meer (bijna) bekenden die in dit vliegtuig stappen. Ons gezin (zoons van 18 en 12 en dochter van 16) gaan ook met deze vlucht. Overstappen in Washington en daarna door naar Miami. Bij de terugvlucht zien we elkaar dan weer (UA 1475 op 11 mei).

jenmar
17-02-08, 12:11
Hoi Ienelien,

leuk, zo steeds meer "bekenden" in het vliegtuig! En dan nog wel twee keer! :-)

Blijven jullie alleen in Miami?

Groetjes,
Jenny

Saskiac1977
19-02-08, 17:45
Denk dat ik maar ga omboeken voor een echte Floridaforum vlucht (zal heel gezellig worden denk ik...)...ik vlieg ook 28 april maar dan met Northwest...das jammer.....

ienelien
20-02-08, 00:17
Hoi Jenny,
Nee, we zijn daar 3 nachten. Dan 2 nachten op Key West, 2 nachten in Naples en de laatste 6 dagen in een villa in Davenport, Orlando. En dan moeten we helaas weer terug. Vorig jaar voor het eerst in Florida geweest, maar het is ons zó goed bevallen dat we weer hebben geboekt (het bekende Florida virus).
En deze moeke is maar wat blij dat de kinders ook nog mee wilden !! Ze krijgen toch van lieverlee de leeftijd dat ze steeds meer loskomen van pa en moe.

karinn
20-02-08, 11:46
Ha Ienelien,

Wij gaan diverse disneyparken, Seaworld en discovery cove bezoeken in Orlando. Dus ik heb me alleen daar op georienteerd.

Ik ben erg nieuwsgierig wat jullie plannen in Miami, Naples en Key West zijn.

Karinn
8-)

ienelien
21-02-08, 09:45
Hoi Karinn,

In Miami zullen vooral veel auto's worden gespot. De jongens zijn helemaal gek van snelle, flitsende wagens.
En op Ocean Drive rijden er genoeg ! Het Holocaust monument wil ik ook graag bezoeken. En misschien maken we nog een rondvaart (de bekende mooie huizen) in Fort Lauderdale.
Key West vind ik heel erg gezellig. Echt zo'n braderiesfeertje. Hemingway staat ook op het lijstje.
Vanuit Naples gaan we de Everglades in (naar mijn zin vorig jaar veel te weinig van gezien). Misschien Shark Valley.
De laatste week hebben we gepland om naar Seaworld, IOA en Universal Studio's te gaan. Wellicht dat we ook nog één of twee Disneyparken pakken. Vorig jaar zijn we in DC geweest. In één woord: GEWELDIG.
Groetjes van Ien

jenmar
23-02-08, 11:46
We vliegen met een ander vliegtuig!?

Hebben jullie wel bericht gehad dat er met een ander vliegtuig gevlogen wordt naar Washington? Doordat ik gisteren mijn stoelnummers opzocht zag ik dat de Boeing 777 veranderd was in een 767-300. Nu blijkt dat de stoelnummers ook pas bekend worden op Schiphol.

Ik heb het nagevraagd bij USAFunVacations en kreeg vrijwel direct antwoord terug over deze wijziging en het nieuwe vluchtschema.

Wat hebben jullie gehoord?

Groetjes,
Jenny

karinn
23-02-08, 13:10
Ha Jenny,

Een tijdje geleden heb ik ook de stoelnummers opgezocht via de site van United en toen zag ik dat het vliegtuigtype gewijzigd was. We hebben ook via Usafun geboekt maar niets van hen gehoord inzake de wijziging, zal wel niet zo spannend zijn.

Op de lange vlucht hebben we ook nog geen stoelnummers, maar op de korte tussenvlucht (washington-orlando) wel. We zitten dan overigens op die vluchten niet met zn zessen bij elkaar (ergens vier stoelen en ergens 2 stoelen) terwijl onze gezinssamenstelling uit 2x 3 personen bestaat. Hopelijk zitten we op de lange vluchten wel met eigen gezin bij elkaar.

Groeten,

Karinn
:-\"

jenmar
23-02-08, 13:16
Hoi Karinn,

volgens USAfun, hadden we we door het systeem automatisch op de hoogte gebracht moeten worden. Dat is dus niet gebeurt, dus nu kregen we nieuwe vluchtgegevens van hen.

Het is volgens mij de bedoeling om vroeg in te checken, zodat je nog enige invloed op de plaatsen kunt uitoefenen. Ik hoop eigenlijk dat we 2x2 plaatsen bij het raam krijgen, dat is leuker met de kinderen.

Groetjes,
Jenny

karinn
23-02-08, 13:29
Hoi Jenny,

Ja, wij proberen ook zo vroeg mogelijk in te checken, met ons vele anderen ben ik bang. We zullen het allemaal wel zien!

Het aftellen is begonnen en ik heb er reuzeveel zin in. Ik snuffel ook dagelijks dit forum af op zoek naar nuttige tips.

Karinn

jenmar
23-02-08, 14:37
Hey Karinn,

jaaa, wij beginnen nu ook actief te worden. Maandag ga ik achter de paspoorten aan!

Ik ben best bang dat ik bepaalde zaken helemaal vergeet. Ben ook niet zo ervaren op gebied van vliegen, dus ben best bang dat ik daar ineens met de verkeerde papieren sta of zo:-?

Groetjes,
Jenny