PDA

Bekijk Volledige Versie : Dream Squad - Year of a Million Dreams



calypso
08-08-07, 14:53
Bron Orlando Snetinel (http://www.orlandosentinel.com/business/orl-dreams0807aug08,0,3571064.story)

Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

Disney is extending its popular Year of a Million Dreams giveaway promotion another full year, through the end of 2008. Since "Dreams" debuted in October 2006, the campaign has been credited with helping drive a strong and steady surge in customers at Disney World's four theme parks.

The program is highlighted by daily, numerous giveaways of prizes, which can be as simple as FastPass tickets or seats on parade floats, or as grand as around-the-world vacation packages and overnight stays in Cinderella Castle. All are awarded to visitors who are selected at random.

Walt Disney Parks and Resorts has decided to extend the Year of a Million Dreams in Central Florida and at Disneyland in Southern California through the end of 2008, spokesman Rick Sylvain announced.

"This has been a huge success with our guests and our cast members -- to date more than 846,000 dreams have been awarded to our guests at Walt Disney World and at Disneyland," Sylvain said. "We expect to hit a magical 1 million dreams late next month."

The campaign has renewed the luster of a customer-service image that Disney Parks and Resorts officials say they always have fostered -- that visitors can expect unexpected pleasures at any moment.

It also has garnered Disney widespread, localized publicity from hometown media whenever someone has been selected for one of the big prizes -- such as when Ohio family members won the right to have the Magic Kingdom theme park all to themselves for one morning.

"Because it has so resonated with guests, Year of a Million Dreams has helped drive a strong year for Disney Parks and Resorts," Sylvain said.

The continuation may also give Disney time to decide what's next.

Just in this decade, Walt Disney World has moved from its millennial 2000 Celebration to Walt Disney's 100 Years of Magic birthday celebration to sharing Disneyland's Happiest Celebration on Earth 50th anniversary to Year of a Million Dreams, giving the Central Florida resort almost constant promotional fodder for most of the past eight years.

That's becoming the way of theme parks nowadays, said Jerry Aldrich, president of Amusement Industry Consulting in Orlando. If a campaign "has legs," he said, why not stick with it a while longer?

And clearly, he said, Year of a Million Dreams has legs. He noted that, just last week, the Walt Disney Co. announced a $1.1 billion third-quarter profit, the theme-park division reported a 13 percent increase in profit, and Disney World was credited as leading the way with increased attendance, per-visitor spending and hotel occupancy.

Two days later, Disney World announced a ticket-price increase.

The continuation of the campaign also postpones the need for an announcement about one of the more intriguing mysteries emerging from the campaign. Last year, Disney built a luxury "royal suite" into the Magic Kingdom's centerpiece attraction, Cinderella Castle, and has been picking families daily to spend the night there. What will be done with the suite once the campaign is over? Disney officials have not said. For at least another year now, it apparently will serve as a daily door prize.

When he worked for Disney in the 1970s, Aldrich spent time in the hollowed-out room that became the castle suite.

He called it a special place, noted the suite has been "a real crowd pleaser," and said its future use will be an important decision for Disney.

There may be new wrinkles coming in the giveaways next year. Sylvain said he couldn't yet provide details of the extended Year of a Million Dreams, but said Disney has "plans for exciting new awards in 2008."

Scott Powers can be reached at spowers@orlandosentinel.com or 407-420-5441.

calypso
08-08-07, 14:55
Bron Orlando Snetinel (http://www.orlandosentinel.com/business/orl-dreams0807aug08,0,3571064.story)

Dream on, Walt Disney World visitors, for yet another year.

"This has been a huge success with our guests and our cast members -- to date more than 846,000 dreams have been awarded to our guests at Walt Disney World and at Disneyland," Sylvain said. "We expect to hit a magical 1 million dreams late next month."

.
Volgende maand de 1 miljoenste droom, nou mag ik hopen dat ik de gelukkige ben dan, word mijn droom misschien ook eens waar :-)

FrankS
08-08-07, 14:59
Volgende maand de 1 miljoenste droom, nou mag ik hopen dat ik de gelukkige ben dan, word mijn droom misschien ook eens waar :-)

Officieel moet je voor alle prijzen inwoner van USA, Canada of UK zijn. Voor de kleinere prijzen doen ze niet moeilijk. Wij hebben in mei j.l. een lanyard + pin gekregen (in tweevoud, 1 to keep & 1 to give away) voor "The cutest baby in Epcot". Maar als je de Disney cruise of een overnachting in het castle wil winnen, heb je als Nederlander pech...

calypso
08-08-07, 15:04
Officieel moet je voor alle prijzen inwoner van USA, Canada of UK zijn. Voor de kleinere prijzen doen ze niet moeilijk. Wij hebben in mei j.l. een lanyard + pin gekregen (in tweevoud, 1 to keep & 1 to give away) voor "The cutest baby in Epcot". Maar als je de Disney cruise of een overnachting in het castle wil winnen, heb je als Nederlander pech...
Jeee dromen kan toch, en ik ben al tevreden met een kleine prijs, en mocht ik de grote winnen en niet krijgen dan klaag ik ze toch aan :-)

bono
08-08-07, 21:43
Volgens mijn stond er in de topic van de dollar koers zoiets van................wat het kleine niet eerd..........................;)

Nee hoor Calypso, het idee dat je wat wint bij WDW is toch alleen al gaaf!

Heel veel succes Calypso.....................laat je het wel weten als je wat wint.

Gr. Monique

calypso
08-08-07, 22:09
Volgens mijn stond er in de topic van de dollar koers zoiets van................wat het kleine niet eerd..........................;)
:-s Volgens mij zei ik ook dat ik al tevreden was met een kleine prijs \\:D/

Nee hoor Calypso, het idee dat je wat wint bij WDW is toch alleen al gaaf!
Maar ik ga natuurlijk niet nee zeggen tegen een GROTE prijs :o

Heel veel succes Calypso.....................laat je het wel weten als je wat wint.

Gr. Monique
Zal ik zeker doen hoor, mocht ik wat winnen lezen jullie het wel.

bono
08-08-07, 22:29
Zal ik zeker doen hoor, mocht ik wat winnen lezen jullie het wel.

Zeg dat je blij zou zijn met een kleine had ik ook wel gelezen hoor!
Maar moest in eens aan je tekst in de dollar topic denken vandaar........;-)

Gr. Monique

P.S. het duurt niet meer zo lang hé voor je de prijs op
kan gaan halen ;-);-)

calypso
09-08-07, 07:10
Zeg dat je blij zou zijn met een kleine had ik ook wel gelezen hoor!
Maar moest in eens aan je tekst in de dollar topic denken vandaar........;-)

Gr. Monique

P.S. het duurt niet meer zo lang hé voor je de prijs op
kan gaan halen ;-);-)
Ja eindelijk na bijna 2 jaar wachten kan ik binnenkort weer naar de USA ;-)
Zal er zeker van gaan genieten ;-)

mattrob
19-01-08, 13:35
Wij waren gisteren dus in Magic Kingdom, lopen we 's ochtends Big Thunder Mountain uit, roept de Disney Castmember: 'Congratulations, you're a winner !'. Wij begrepen het niet, maar toen we de hoek omliepen stond daar het Disney Dream Squad, de speciale Castmembers die speciale prijzen uitreiken in het park \\:D/ !

Wij kregen een Disney Dream Fastpass die de hele dag geldig was in Magic Kingdom. Bij alle Fastpass attracties konden we op elk gewenst moment via de Fastpass ingang de attractie in =D> ! Dat was dus ERG leuk, maar nog leuker was de aandacht de hele dag, we voelden ons net kleine kinderen met die passen om onze nek O:) ! Iedereen zag je kijken en veel mensen vroegen ons hoe we ze gekregen hadden en zo ! Erg leuk, slim idee weer van Disney, want het kost ze natuurlijk zo goed als niets !

Voor het verslag van de dag (en de afgelopen dagen):

http://weekjeflorida2008.blogspot.com/

[verwijderd]
19-01-08, 14:04
Heel leuk, hopenlijk delen ze deze het hele jaar uit en krijgen meer forummers zo'n kaart. In ieder geval weten we nu van het bestaan af.

Marjol
19-01-08, 14:38
Van het bestaan wist ik al wel af. Mickey99 heeft ook zo'n dreampass gekregen, als ik me niet vergis. Ik heb de eerste dagen in Disney veel om mee heen gekeken, maar nergens een dreamteam zien rondlopen...

Maar aangezien ze the year of a million dreams hebben verlengd, maken we dit jaar opnieuw kans. En dit jaar lopen we met "Just Married" buttons, wellicht heeft dat nog effect ;)

Ik ga jullie verslag even lezen! :)

Mickey99
19-01-08, 14:42
Van het bestaan wist ik al wel af. Mickey99 heeft ook zo'n dreampass gekregen, als ik me niet vergis. Ik heb de eerste dagen in Disney veel om mee heen gekeken, maar nergens een dreamteam zien rondlopen...

Maar aangezien ze the year of a million dreams hebben verlengd, maken we dit jaar opnieuw kans. En dit jaar lopen we met "Just Married" buttons, wellicht heeft dat nog effect ;)


Klopt, wij hebben in april ook zo'n pas "gewonnen" met dezelfde hartelijke felicitaties. Wij hadden hem in de Studio's gekregen en vonden het ook erg bijzonder en leuk!

Marjol, jullie zullen met die "Just Married" buttons ook veel reacties krijgen, altijd leuk toch?

Marjol
19-01-08, 14:44
Klopt, wij hebben in april ook zo'n pas "gewonnen" met dezelfde hartelijke felicitaties. Wij hadden hem in de Studio's gekregen en vonden het ook erg bijzonder en leuk!

Marjol, jullie zullen met die "Just Married" buttons ook veel reacties krijgen, altijd leuk toch?

Op zich wel ja, hoewel ik ook weer niet ál te graag in de belangstelling sta. Ach, als ik er genoeg van heb, doe ik die button wel weer af ;)

Mickey99
19-01-08, 14:55
Op zich wel ja, hoewel ik ook weer niet ál te graag in de belangstelling sta. Ach, als ik er genoeg van heb, doe ik die button wel weer af ;)

Hahaha het is ook niet zo erg dat je er gek van wordt hoor. Meer van; felictaties in de winkeltjes en/of in de wachtrij van attrakties enz. en als je er genoeg van hebt doe je hem inderdaad gewoon af ;)

Leuk verslag trouwens mattrob! Veel plezier verder!!

Marjol
19-01-08, 15:02
Inderdaad een heel leuk verslag! Altijd leuk om iets te lezen over Discovery Cove :)

FrankS
19-01-08, 15:07
Wij hebben een keer een set "Year of a Million Dreams" pins met lanyard gewonnen. Erg leuk!

Leentje
31-08-08, 22:13
Net een paar dagen terug van Orlando, en nog een beetje aan 't acclimatiseren (lees: heb heimwee en wil al graag terug ;)). Ik zag hier eerder al een topic over de Disney Dreams Giveaway tijdens the Year of a Million Dreams. Ik heb in die topic en een aantal reisverslagen ook gelezen dat sommigen een Dream Fastpass hebben gekregen. Ik vraag me af of er mensen zijn die ook nog andere prijzen hebben gewonnen? Die lijst van prijzen is echt wel gigantisch

http://disneyparks.disney.go.com/disneyparks/en_US/index?name=YOMDGiveAwayRules08Page

In principe kom je als Nederlander of Belg hier niet voor in aanmerking, maar blijkbaar kijken ze voor de Dream Fastpass en die speciale pins (naam even kwijt) niet zo nauw. Toch vraag ik me af of er iemand van het forum hier ooit iets anders heeft gewonnen?

En nog even iets: Op een avond kwamen wij in Magic Kingdom een groepje cast members tegen (Disney Dream Squad?) die vroegen of ze met ons op de foto mochten, ze zochten nl. mensen die hetzelfde gekleed waren en wilden daarmee op de foto. Ik was een beetje verbouwereerd over die vraag (ten eerste:we hadden al niet dezelfde kleding aan, wel alledrie een (weliswaar verschillende) turkooise T-shirt, maargoed...) Omdat ze zagen dat ik verbaasd was over die vraag, lieten ze me hun Disney-id zien, mij goed, ermee op de foto dan maar... Maar achteraf vroeg ik me af waarom ze dit eigenlijk deden. Ze moeten toch IETS met die foto's doen? :-k Iemand een idee?

Moderator Michael66:
Bericht toegevoegd aan bestaand topic over The year of Million Dreams

petrajessy
02-09-08, 21:51
Special Park Dream Time event in Magic Kingdom® Park prizes available: Each prize consists of: on the day prize is awarded, attendance by winners at a Special Park Dream Time event in the Magic Kingdom® Park, during which select attractions in the Magic Kingdom® Park will stay open for an additional hour after scheduled closing time



Wij wonnen deze ! Je kreeg een keycord met een pasje er aan en na sluitingstijd kon je een uur lang zonder wachten in alle attracties. Het leukset was eigenlijk dat het zo rustig was en dat er een special dance event was met allerlei characters. Mijn zoon en dochter hebben met knabbel en babbel gedanst en met pluto de polonaise. Allerlei zomerhits werden gedraaid en het was echt heel speciaal. Bij de uitgang stonden mickey en minnie op het station en zwaaiden echt naar ons heel persoonlijk. Dat was ook heel leuk......
Bij de uitgang van Winnie the pooh in het winkeltje stonden ze deze uit te delen. Volgens mij aan zo'n 30 mensen en toen stopten ze er weer mee.
In mijn weblog (zie onderstaande link kun je het verslag lezen en foto's zien).

Leentje
04-09-08, 01:05
Hey! dat lijkt me ook wel leuk, zo'n uurtje het park voor je alleen en een private party, super! Ik heb je reisverslag ook gelezen, pfff, ik krijg meteen weer zin om terug te gaan! =P~ Heb heimwee, erg hè! ;)

Nog iemand iets anders gewonnen?

kol
05-09-08, 09:33
Ja, vorig jaar hebben wij ook pinnen gewonnen,

Dit jaar wilden wij inchecken in de Wilderness Lodge en werd er heel geheimzinnig gedaan. We kregen blauwe key's to the world waar we mee op de regency floor konden en we kregen een suite. Toen we vroegen waarom we dit allemaal kregen, kregen we alleen te horen dat het "Magic" was. Ik denk dat dit ook te maken heeft met het jaar van de Million Dreams. Ze geven namelijk ook suites weg.

tomenvalesca
13-09-08, 11:24
wij kregen toen we in de studios waren ook te horen wat we "at the right place at the right time" waren en kregen een dreamfastpass , enorm handig!
Nog leuker als je de dag erna in Animal Kindgom net dezelfde uitleg krijgt en gewoonweg weer een dreamfastpass krijgt , volgens de castmember was het voor ons hoog tijd om een lottoticket te gaan kopen :-D

petrajessy
26-11-08, 10:26
Special Park Dream Time event in Magic Kingdom® Park prizes available: Each prize consists of: on the day prize is awarded, attendance by winners at a Special Park Dream Time event in the Magic Kingdom® Park, during which select attractions in the Magic Kingdom® Park will stay open for an additional hour after scheduled closing time


en daar hoort deze video nog bij:
http://img531.imageshack.us/my.php?image=tessjf4.flv

rembrandt
26-11-08, 17:06
Gelden deze acties alleen voor dit jaar of worden ze volgend jaar ook doorgezet?

Marjol
26-11-08, 17:40
Alleen dit jaar. Volgend jaar is er een nieuwe actie, waarbij je op je verjaardag gratis naar binnen mag of een giftcard/VIP fastpass krijgt.

AlexFL
26-11-08, 18:34
mwough dan vind ik die van dit jaar toch veel leuker om de mensen spontaan te verrassen.

Michael66
26-11-08, 19:15
Daar is ook al een heel topic over: Thema 2009: What will you celebrate? (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=7634)

Ellen W
17-02-09, 16:35
Hoi iedereen,

Bij het lezen van enkele reisverslagen kwam ik tegen dat sommigen een dream fast pass hadden. Wat is de dream fast pass en vooral, hoe kan je er een bemachtigen?:?:

calypso
17-02-09, 16:38
Ik denk dat je de Dreams Come True fast pass bedoelt die werd uitgegeven tijdens de Dreams Come True jaren. Helaas worden die nu niet meer gegeven omdat er nu een andere actie loopt in de parken te weten What Will You celebrate.

De dreams come true pass werd uitgegevn op willekeurige tijden en dagen en bij verschillende attractie. dus was nooit echt bekend waar ze gegeven werden.

marcelis10
17-02-09, 18:39
Nee ze bedoelt inderdaad een dreamfastpass. Wij hadden geluk want op 1 van onze dagen in Magic Kingdom hebben wij er één gekregen. Deze werden in ons geval uitgedeeld bij de attractie Winnie the Pooh. Normaal gesproken kun je een fastpass halen voor de bepaalde attracties alleen de volgende kun je pas halen als de tijd voor de vorige fastpass ingaat. Met de dreamfastpass krijg je een soort pasje met lipjes eraan voor iedere attractie waar de fastpass voor geldt. Je kunt dus tegen inlevering van zo;n lipje de fastpass ingang nemen. Ideaal en zeker in de drukke tijden. Je hoeft dus dan niet steeds te wachten om weer een fastpass te kunnen gaan halen en ook hoef je niet steeds naar de desbetreffende attractie. Alleen heb je dus veel geluk als je er een krijgt.

Groetjes Monique

calypso
17-02-09, 18:47
Dat zijn dus de fastpassen die zijn uitgedeeld tijdens de Year of the Million Dreams actie, en zoals al gezegd die is afgesloten. Was even zelf in de war met de naam.

Chanti
17-02-09, 21:59
wat leuk zeg!!!