PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Helmi



Helmi
18-01-08, 14:54
Hallo allemaal, =;

Wij, Jan, Helmi, Isabelle 14 jaar(als we weg gaan 15 jaar) en Marlon 10 jaar willen ons voorstellen aan jullie. Wij gaan op 21/04/2008 vliegen van Amsterdam naar Orlando, terug op 09/05/2008 vanaf Fort Lauderdale.
We vliegen met Delta airlines -
DL 39 AMS-ATL om 10.20
DL 1865 ATL-MCO om 15.30
DL 624 FLL-CVG om 16.22
DL 42 CVG-AMS om 20.10

Ik, Helmi ben al vaak op dit Forum aanwezig geweest en heb de benodigde tips om zelf alles te plannen graag mogen lezen van jullie.

Jan en ik zijn in 1997 in Florida geweest met een rondreis van Miami, Kennedy spacecenter, Orlando, Sarasota, Everglades, Key West en weer in Miami aankomen, dit was allemaal gepland, nu gaan we alles zelf regelen en starten in Orlando en eindigen in Fort Lauderdale.

21/04/2008
Aankomst, Orlando, 5 dagen hotel of 1 week villa, hier zijn we nog niet uit, na deze week richting Tampa (Bush Garden), Clearwater Beach,
Fort Myers, Key West of Key Largo, Miami en Fort Lauderdale.

We huren een auto, SUV, voor de hele periode.

Het voordeel van een villa lijkt mij, je privacy en het halen van je eigen boodschappen na een dag "'PARKEN"' relaxen in je eigen zwembad heeft ook wel wat :D.
Iemand een leuke villa voor 4 personen op het oog, we horen het graag.

Verder zijn tips, voor de verdere reis altijd welkom, jullie horen van ons terug.

Dr. Phlox
18-01-08, 16:27
Dag allemaal,
Welkom op dit leuke forum. Veel lees plezier.
Grz
Ton

Michael66
18-01-08, 16:44
Hoi Helmi,
Ook van mij een hartelijk welkom op dit zonnige forum!! Leuk dat je je ook geregistreerd hebt, zo kunnen we jou ook proberen te helpen.

Uitje vluchtschema maak ik op dat je die tickets al geregeld hebt. Goed zo, dat is één.

En met die auto, als je dat nog niet geregelde hebt: dat komt ook wel goed! Kijk maar eens in dit topic (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5008) voor enorm veel tips.

En dan de huisvestingssituatie eens bekijken.
Je geeft aan "Orlando, 5 dagen hotel of 1 week villa" te willen. Waarom dat verschil in de periode? Vijf dagen villa is ook mogelijk hoor (soms betaal je bij minder dan 7 dagen wel extra schoonmaakkosten á $40-75). Gewoon even afwegen hoeveel dagen je wilt blijven in Orlando. Ik zou zelf voor zeven dagen kiezen, maar ja .... :twisted: I'm evil!
Ik zou in ieder geval een villa kiezen (of een condo of townhouse). Dat geeft zoveel extra rust en privacy na een drukke dag, da's tenminste mijn ervaring. Zoveel meer ruimte voor zo'n beetje hetzelfde aantal $$$$$ of €€€€€.

Busch Gardens zou ik vervolgens doen op de dag dat je vertrekt uit Orlando, op weg naar Clearwater Beach. Ligt op de route en 's avonds rij je gewoon door naar je hotel aan de kust.
Mocht je al 26 of 27 april daar in de buurt zijn: de Tampa Bay Devil Rays spelen dan in St. Petersburg honkbalwedstrijden tegen de kampioen van vorig jaar, de Boston Red Sox! Zeker een bezoekje waard (vind ik). Ze zijn trouwens ook tijdens jullie verblijf in Orlando te bewonderen: zie dit topic (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=5015).

Nou, ik wens je in ieder geval heel veel plezier!! En vragen: laat ze maar komen!!

stippie
18-01-08, 18:18
Hallo Helmi,

Ik zou ook kiezen voor een villa.
Heb je weer 2 extra nachten en dus kun je nog meer zien van Orlando.
Zo en zo meer privacy en 's avonds lekker uitrusten met een lekker biertje of wijntje langs je zwembad.
Lekker boodschappen doen in 1 van de "magazijnen" van de Wal*mart, waar je eigenlijk met een kompas, een goede kaart of Tom Tom naar binnen moet zo groot (is voor mij al een pretpark op zich):lol:.

Je moet dit reisverslag maar eens volgen:

http://members.chello.nl/d.jansenhendriks/amerika.htm

(Mocht de link niet werken kun je hem selecteren, kopiëren en in je browser balk plakken, Michael66 nog bedankt voor de waarschuwing)

Zij zijn nu in Orlando en misschien brengt het je wel op ideeën.
Maar ja, aan ideen geen gebrek op dit leuke forum!

Veel voorpret!!

Gr,

Mario