PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Peter



Pete
17-01-08, 23:27
Hallo allemaal,
Ik ben Peter en we gaan in mei of juni met onze 2 kids naar Florida voor 2 weken. 12 jaar geleden zijn we met z'n tweeen een maand naar California/Arizona/Nevada geweest, was fantastisch, maar Florida lijkt me voor de kids toch leuker. Twijfel nog tussen Jan Doets (Autotrip Family Connection) en Eurocamp gecombineerd met Motel6. Ervaringen?
Nog een vraagje: Wat ik zo raar vind van die Disneypassen is dat ze alleen op niet elkaar volgende dagen geldig zijn. Dus ik kan niet bijv. op maandag en dinsdag naar een Disneypark. Wat een raar gedoe, waarom is dat of begrijp ik het niet goed? Met die Flexpassen (Seaworld/Universal) kan dat weer wel, toch?

Groetjes van Peter

Michael66
17-01-08, 23:38
Hoi Pete
Leuk dat je je ook geregistreerd hebt op het zonnigste Florida Forum.

Ik snap je opmerking over de Disney-tickets geloof ik niet helemaal. De normale Magic Your Way-tickets zijn gedurende 14 dagen na het eerste gebruik geldig, voor het x-aantal dagen dat je hebt gekocht. Dus een 7-daags ticket (zonder non-expiration optie) betekent dat je binnen 14 dagen zeven dagen bij een Disneypark naar binnen kunt. Ook op opeenvolgende dagen.

Is dit voldoende antwoord op je vraag?

Pete
18-01-08, 13:25
Hoi Michael,
Leuk & informatief forum is dit!
Over die disneytickets: dit staat in de brochure van Jan Doets:


Premium Ticket 4-10 dagen - Magic Your Way Park Hopper en Water Park
Fun en More
U krijgt toegang voor X aantal dagen waarbij u Magic Kingdom,Animal Kingdom, Epcot
en MGM Studio's. U mag WEL HOPPEN van park naar park op 1 dag. Deze pass is 14
aaneengesloten dagen geldig. Daarnaast heeft u toegang tot waterparken als Disney's Typhoon Lagoon, Disney's Blizzard Beach, vertier als Pleasure Island, DisneyQuest en Disney's Wide World of Sport. Dus u mag als u een 4 daagse Magic Plus Park Pass koopt, 4 niet aaneengesloten dagen uitkiezen om 1 of meerdere van bovengenoemde attractie of themaparken te bezoeken.


Deze rode tekst staat bij alle varianten en betekent volgens mij dat je NIET bijvoorbeeld op maandag EN dinsdag naar een Disneypark zou kunnen, maar pas op woensdag weer, of ben ik nou gek? Maar vandaar mijn vraag dus ....

Michael66
18-01-08, 13:54
Raar. Nog nooit gehoord, geen idee waar ze die wijsheid vandaan halen. Hoe zou het han moeten met een 10-daags ticket? Hoe kun je dat dan ooit "op" krijgen binnen 14 dagen?

Stel ze die vraag maar als je nog contact met ze opneemt.

Ta2 Gerrit
18-01-08, 14:18
Zoals ik het lees MAG je wel, maar MOET je niet die 4 dagen aaneengesloten gebruiken.
Je hebt om die 4 daagse pas "op" te maken 14 dagen de tijd, en als je dat op Maandag, Dinsdag, Woensdag en Donderdag wil doen, ben je daar vrij in.

Michael66
18-01-08, 14:28
Zo kun je het misschien ook lezen. Toch een vreemde woordkeuze vind ik. Zet er dan iets van "deze dagen hoeven niet aangesloten te zijn".

Pete
18-01-08, 15:33
Ik denk dat ze het dus inderdaad bedoelen zoals Gerrit het uitlegt, maar het blijft een onduidelijke/onvolledige formulering. Het argument van die 10 daagse ticket die anders niet op kan in 14 dagen heeft me echter helemaal gerustgesteld, nu kan ik tenminste verder gaan met plannen ;)

Ta2 Gerrit
18-01-08, 15:36
Zo kun je het misschien ook lezen. Toch een vreemde woordkeuze vind ik. Zet er dan iets van "deze dagen hoeven niet aangesloten te zijn".

Tja, het is Jan Doets hè, waarom zou je je klanten iets duidelijk maken :mrgreen:

Michael66
18-01-08, 16:15
Tja, het is Jan Doets hè, waarom zou je je klanten iets duidelijk maken :mrgreen:Niet zo negatief, Gerrit ;)
Jan Doets heeft er in 1998 voor gezorgd dat ik helemaal besmet ben met het Florida-virus. (of ik daar blij mee ben .... en of jullie dat zijn ....) ;);)

Ta2 Gerrit
18-01-08, 16:34
Dat moeten we koesteren, dat virus. En mijn "ervaring" met JD is ook al weer 20 jaar oud, dus niet meer relevant.

Overigens, Peter, welkom op dit mooie Forum, waar een eenvoudige vraag altijd weer uitmond in een lang verhaal ;-). Maar gewoon blijven vragen, hoor. Er is hier veel kennis.