PDA

Bekijk Volledige Versie : Verkeersboete in Florida (Orlando)



Harold
18-01-08, 00:11
Op 2 januari ben ik onderweg van Cocoa Beach terug naar 'huis' in Kissimmee aangehouden door de politie omdat ik te hard reed (91 ipv 65)
Fikse boete gekregen en mij verteld dat ik deze binnen een maand moet betalen bij een soort van postkantoor genaamd AMSCOT.

Het probleem nu is dat we de volgende dag terug vlogen naar Amsterdam en dus heb ik de boete niet betaald.

Kan ik vanuit NL nog betalen en wat zijn de mogelijke consequenties voor als ik niet betaal en weer naar FL vlieg?

groet Harold

Michael
18-01-08, 01:27
Oeps,deze kun je maar beter wel betalen want de Amerikanen nemen e.e.a. zeer serieus. Als je googled kom je voldoende info tegen hoe en wat. Onder andere;
http://www.pprune.org/forums/archive/index.php/t-31756.html
Zoals je kunt lezen zijn de antwoorden divers. persoonlijk zou ik geen risico willen lopen. Wellicht een forummer met ervaring speeding ticket?

Ebelix
18-01-08, 10:45
Amscot is oa een buro waar je money orders kan kopen welke je dan moet opsturen naar degene die je moet betalen.

Mijn advies is om te kijken op de website van de politie die je hebt aangehouden. Normaal gesproken vind daar wel informatie over hoe je moet betalen. OP je bon zal ook wel een telefoonnummer staan wat je kan bellen met vragen. Een van je vragen zal zijn wat hun bankrekering is omdat je de boeten aan hun wil overmaken.

Vanuit Nederland kan je dan het geld overmaken.

Een andere mogelijkheid is dat de politie de boete naar de autoverhuurder sturen en dat zij deze dan betalen. Vervolgnes zullen ze jou cc belasten voor deze boete met administratiekosten

Succes.

Marcelg
19-01-08, 05:38
http://www.trafficticketpayment.com/no_school.php?state=FL



Ik had liever een link geplaatst voor een leuke attractie, maar ja s... happens.

mafo
19-01-08, 09:16
Heel erg vervelend, ik probeer me altijd zo veel mogelijk aan de regels te houden om dit soort dingen te voorkomen. Maar ja een ogenblik van onoplettendheid en je rijd even te hard met als gevolg een boete. Zonde van het geld en het gedoe nu.

Saskiac1977
19-01-08, 10:32
Ja das balen..in Europa heb je het Shengen verdrag dus valt ie gewoon op de mat..in Amerika weet ik niet...je zou kunnen bellen of mailen en dan vanuit Nederland geld over kunnen maken...vraag altijd om een bevestiging dat de boete betaald is.....je loopt het risico dat ie verkeerd afgemeld wordt (omdat de betaling uit het buitenland komt) en dat je bij je volgende bezoek aangehouden wordt.....anders inderdaad door de verhuurmaatschappij laten betalen en het dan naar hen overmaken of van de borg af laten trekken......

kol
21-01-08, 11:12
Wij kregen een boete omdat we bij een tolpoort (de brug bij Sanibal) niet betaald zouden hebben (wel gedaan trouwens)
We kregen de boete via de verhuurmaatschappij (Dollar). We hebben hem maar betaald om geen gezeur te hebben als we weer terug gaan.

Harold
22-01-08, 16:15
Haa MarcelG,

vriendelijk dank, ik was de site van Orange County al tegengekomen, en weer kwijt, maar dankzij deze link alsnog betaald!

ik ben maar niet gaan zoeken hoe of wat als je niet betaald.. gewoon betalen en volgende x Florida geen problemen krijgen (hoop ik)


Nogmaals dank,

groet Harold

Dr. Phlox
22-01-08, 22:12
Haa MarcelG,
vriendelijk dank, ik was de site van Orange County al tegengekomen, en weer kwijt, maar dankzij deze link alsnog betaald!
ik ben maar niet gaan zoeken hoe of wat als je niet betaald.. gewoon betalen en volgende x Florida geen problemen krijgen (hoop ik)
Nogmaals dank,
groet Harold

Heb je wel een betalingsbevestiging gekregen ?
Grz
Ton

Saskiac1977
23-01-08, 07:58
Ja of maak alsnog als dat kan een schermafdruk van je betaling...stop bij je paspoort en neem het de volgende keer voor de zekerheid mee...
Ze zullen het vergeten af te melden...sta je daar, volgens mij is het ergste wat kan gebeuren dat je de boete alsnog af kan tikken.
Maar je weet maar nooit, en zonder bon geen bewijs.

Harold
23-01-08, 16:21
Jaaaa! die heb ik direct geprint! Zal je zien, sta ik daar weer bij onze vriendelijke vrienden van immigration en hebben ze het idd niet afgemeld!!!! haha die gaat er bij niet in..


Nogmaals dank voor jullie bezordheid!!

groetjes Harold

Orangedevil
24-01-08, 05:16
Wij hebben een paar jaar terug ook een boete gekregen voor tegen het verkeer in parkeren. Dat was in Key West en daar moesten we ook bij zo'n kantoortje betalen. Omdat we een rondreis maakten en dus weggingen uit Key West hebben we de dag erna maar meteen betaald. De hoogte viel best mee. 35$ = 25 euro en we waren met zijn drieeen.;)

Marcelg
26-01-08, 01:39
De bekeuringen zijn hier niet zo duur, ze proberen je hier meer aan te pakken met een punten systeem op de rijbewijzen, die dan je verzekeringen verhogen.
Gelukkig de eerste keer dat ik werd aangehouden had ik mijn Nederlandse rijbewijs en vroeg hij mij of ik het wat rustiger aan wilde doen.

Daarna 2 x aangehouden voor kleine snelheids overtredingen, die waren zo gering dat ik alleen maar waarschuwingen kreeg, dus nog steeds geen punten op mijn rijbewijs.

Die van de verkeerde kant op parkeren is echt weer zo'n niks beter te doen bekeuring, heb je net pech en misschien een verkeerde weg gehad waar het niet netjes er uit zag.
Ik heb mijn auto regelmatig de verkeerde kant op staan voor het huis, nog nooit last mee gehad, de buren doen hetzelfde, waarschijnlijk is de buurt waar ik woon niet belangrijk voor de uitstraling van het parkeerbeleid.

Marcelg
26-01-08, 01:44
Haa MarcelG,

vriendelijk dank, ik was de site van Orange County al tegengekomen, en weer kwijt, maar dankzij deze link alsnog betaald!

ik ben maar niet gaan zoeken hoe of wat als je niet betaald.. gewoon betalen en volgende x Florida geen problemen krijgen (hoop ik)


Nogmaals dank,

groet Harold

Geen probleem, 26 mile of te wel 41.6 km over de snelheids limiet.
Ik ben nu best benieuwd naar hoeveel de bekeuring was en enig idee wat zo'n overtreding in Nederland zou kosten?

Michael66
26-01-08, 03:08
Auw, da's er een goed pijn doet in je portemonnee. Volgens opgave (http://199.241.8.125/index.cfm?FuseAction=Files.View&FileStore_id=3539) op de website van Brevard County (http://199.241.8.125/index.cfm?FuseAction=Traffic.Home) kost dit $ 216,50 (standaardd) of $ 366,50 (in school-/work-zone). Geen idee of daar nog tax bijkomt.

Als deze overtreding in NL zou plaatsvinden op een snelweg dan kost je dat € 198 = $ 287 (standaard) of € 270 = $ 392 (bij wegwerkzaamheden). Zie de website van verkeershandhaving (http://www.verkeershandhaving.nl/?s=127). NB: Omrekening met koers van 1.45.

Marcelg
26-01-08, 04:39
Dat scheelt niet echt veel, ik verwachte dat het hier veel goedkoper dan in Nederland zou zijn.

Michael66
26-01-08, 05:17
Nou nee, wat ik begrepen heb zijn een jaar of wat geleden juist de tarieven in Florida aangepast (lees: verhoogd) vanwege verkeersveiligheid.

Vooral de "begintarieven" voor de kleine overtreding zijn al aanzienlijk, in het eerder genoemde overzicht zie ik dat je voor 6-9 mijl (10-15 km) te hard al $ 91.50 betaalt (in een school-zone $116.50 al vanaf 1 mijl te hard!!), terwijl dat in NL omgerekend $ 35 bij <10km op de snelweg tot $ 70 bij 10-15km binnen de bebouwe kom is. Da's denk ik ook het verschil in de overtreding=straf mentaliteit in de VS tegenover de je-bent-wel-fout-maar-niet-zo-erg mentaliteit in NL.

Orangedevil
26-01-08, 17:34
Die van de verkeerde kant op parkeren is echt weer zo'n niks beter te doen bekeuring, heb je net pech en misschien een verkeerde weg gehad waar het niet netjes er uit zag.
Ik heb mijn auto regelmatig de verkeerde kant op staan voor het huis, nog nooit last mee gehad, de buren doen hetzelfde, waarschijnlijk is de buurt waar ik woon niet belangrijk voor de uitstraling van het parkeerbeleid.

Ja dat was op Duval Street tegenover het politieburo. Waarschijlijk hebben ze het vanuit hun kantoor gezien. Maar ja was zo druk daar dat we blij waren dat we een plek hadden,hoewel we niet eens wisten dat het niet mocht.

brumpy
06-04-08, 00:32
Ik zit op het moment nog in Florida waar ik zonet een overtreding heb gedaan door te snel te rijden.
Nu mijn vraag is wat als ik die niet betaal?
De politieagent heeft zelf mijn internationaal paspoort niet gehad hij heeft mijn adres opgeschreven dat is al.

iemand ervaringen?

Mickey99
06-04-08, 00:49
Moderator Mickey99:
Brumpy; ik heb je vraag naar dit topic verplaatst. Misschien heb je ook wat aan de antwoorden hierin gegeven.

Marcelg
06-04-08, 02:24
Ik zit op het moment nog in Florida waar ik zonet een overtreding heb gedaan door te snel te rijden.
Nu mijn vraag is wat als ik die niet betaal?
De politieagent heeft zelf mijn internationaal paspoort niet gehad hij heeft mijn adres opgeschreven dat is al.

iemand ervaringen?

Het blijft een moeilijke vraag, tevens bepalend voor mij zou zijn, is het veel geld, wil ik zonder problemen in Florida of de Verenigde Staten terugkomen.
Ik neem ook aan dat je een huur auto bestuurd, als dat zo is is het dus geen probleem voor ze om je rijbewijs gegevens te achterhalen.

brumpy
06-04-08, 08:13
idd ik had een huurwagen en die is ondertussen al terug gebracht dus ik zie daar geen enkel problee.

Ik zou niet weten hoe ze mij gaan herkennen als ik ooit terug aankom in Florida, maar ik ben niet zeker dus daarom mijn vraag

Mickey99
06-04-08, 12:32
idd ik had een huurwagen en die is ondertussen al terug gebracht dus ik zie daar geen enkel problee.


Volgens mij zit daar juist wel het "probleem" (en dat bedoelde Marcelg volgens mij ook). Aan de hand van de huurauto kunnen ze je gegevens achterhalen want de verhuurder heeft je gegevens.

Marcelg
06-04-08, 16:39
Precies wat ik bedoelde.
Nu bevind je jezelf dus in een gokspelletje en het resultaat zul je alleen uitvinden als je ooit weer een overtreding maakt.

In Florida en vele andere staten,
Heb je een onbetaalde bekeuring en wordt je hier op betrapt wordt je gearresteerd (ga je de bak in) je zult naar een rechtszaak moeten, je kunt eventueel tussendoor vrij zijn, ligt helemaal aan de vastgestelde bond. (dit is een geld bedrag wat moet garanderen dat je voor court verschijnt)
Denk dus niet dat je nu even snel je bekeuring betaald, dat wordt niet geaccepteerd.

Persoonlijk denk ik dat een geval wat jij nu hebt een veel groter probleem kan opleveren dan al dat gedoe over die groene kaartjes (I94) niet ingeleverd.
Je hebt zelf de keuze en kunt voor jezelf vaststellen of het bedrag het waard is ten opzichte van de risico's.

Natasja L.
07-04-08, 10:58
Ik zit op het moment nog in Florida waar ik zonet een overtreding heb gedaan door te snel te rijden.
Nu mijn vraag is wat als ik die niet betaal?
De politieagent heeft zelf mijn internationaal paspoort niet gehad hij heeft mijn adres opgeschreven dat is al.

iemand ervaringen?

Waarom niet gewoon de bekeuring betalen of doe je dit in Nederland ook...een verkeersovertreding maken en vervolgens niet betalen? Jij maakt toch de keuze om te hard te rijden, dan moet je ook de consequenties aanvaarden. Maar dat is mijn mening!

Arie
07-04-08, 14:59
Ik zou de bekeuring ook gewoon netjes betalen.
Niet betalen wordt later echt balen hoor.
Dan wordt je gezien als een potentieel gevaar voor de samenleving doordat je de regels niet naleeft.
Misschien wel helemaal niet overdreven, maar wanneer je de realiteitseries van de politie daar bekijkt, bijv. Cops;) zou je al moeten weten ze niet makkelijk zijn.
Ze kunnen je toch traceren, of wil je niet meer naar de USA?

Ta2 Gerrit
08-04-08, 13:09
In Florida en vele andere staten,
Heb je een onbetaalde bekeuring en wordt je hier op betrapt wordt je gearresteerd (ga je de bak in) je zult naar een rechtszaak moeten, je kunt eventueel tussendoor vrij zijn, ligt helemaal aan de vastgestelde bond. (dit is een geld bedrag wat moet garanderen dat je voor court verschijnt)
Denk dus niet dat je nu even snel je bekeuring betaald, dat wordt niet geaccepteerd.

En mocht je dan die rechtzaak niet (willen) bijwonen, volgt er een fikse celstraf.
Een verre kennis van mij heeft dit meegemaakt. Is ook niet verschenen en kan nu bij terugkomst in de US (wat hij dus niet meer van plan is) eerst een drietal maanden in een gesubsidieerd edoch getralied hotel verblijven.

Marcelg
08-04-08, 15:59
En mocht je dan die rechtzaak niet (willen) bijwonen, volgt er een fikse celstraf.
Een verre kennis van mij heeft dit meegemaakt. Is ook niet verschenen en kan nu bij terugkomst in de US (wat hij dus niet meer van plan is) eerst een drietal maanden in een gesubsidieerd edoch getralied hotel verblijven.

Klopt en het is nu niet meer alleen de politie die je wil oppakken, maar als je kunt dan ook met Bounty hunters te maken krijgen.
Ik denk dat je gang van justitie niet moet onderschatten, vergelijk het zeker niet met Nederland.

Arie
09-04-08, 10:15
Slik, krijg je te maken met www.dogthebountyhunter.com/ (http://www.dogthebountyhunter.com/)
Die wil je niet tegenkomen, wel handig als je zonder sigaretten zit.
Nee doe me dan maar de bounty hunter Max Cherry uit Jackie Brown. www.imdb.com/title/tt0119396/:D:D:D (http://www.imdb.com/title/tt0119396/)