PDA

Bekijk Volledige Versie : Damesschoenen maat 35



brin
17-01-08, 19:01
Hallo iedereen,

Ik heb schoenmaat 34-35 ( tjaaaaa, ik leef op kleine voet !!). Weet er iemand of die maat in Florida te vinden is in damesschoenen. Ik weet dat ik ze moeilijk kan vinden, vandaar mijn vraag :?:.
In Italie enzo is dat geen probleem, daar hebben de vrouwen ook nogal kleine voetjes...
Maar ooit ben ik op internet op een site terechtgekomen van een Amerikaan die ook op zoek was voor zijn vriendin. Dus misschien zijn ze wel te krijgen ginder.
Alvast bedankt !

Brin

reneefrankrijk
18-01-08, 09:34
Wat een interessante vraag. Helaas kan ik je het antwoord niet geven want ik weet het niet.
Wij hebben echter een soortgelijk probleem. Mijn 13 jarige dochter heeft maat 41/42 en aangezien wij in Frankrijk wonen, zijn kleine schoenen minder een probleem dan grote. Ik kan voor haar moeilijk schoenen hier vinden.
Is er een forummer die kan zeggen of maat 41/42 in Orlando te krijgen is?
gr. Renée

Mickey99
18-01-08, 15:28
Over schoenen in maat 35 heb ik helaas geen info.


Is er een forummer die kan zeggen of maat 41/42 in Orlando te krijgen is?
gr. Renée

Schoenen in maat 41-42 zijn wel te koop (met die goedkope koers is het bijna krijgen he? ;-)). Ik heb zelf ook maat 41-42 en kan altijd wel goed slagen.

Marcelg
18-01-08, 17:47
De maten hier zijn b.v. 6 of 8 en dan ook half dus 6 1/2 en 8 1/2, sport schoenen hebben meestal de US maat en de Eu maat er in staan dus naar kun je makkelijk je maat uit vinden.

reneefrankrijk
18-01-08, 19:01
Over schoenen in maat 35 heb ik helaas geen info.

Schoenen in maat 41-42 zijn wel te koop (met die goedkope koers is het bijna krijgen he? ;-)). Ik heb zelf ook maat 41-42 en kan altijd wel goed slagen.

Super! Mijn dochter zal blij zijn.
gr. Renée

Lyne
25-03-08, 12:56
Hallooooooooooooooooooo, Ik ben NIEUW! Schitterend forum is dit!

Maar goed even over de schoenTJES: Jazeker, die zijn er!
Mijn zussen en ik zitten tussen 34 en 35,5 qua schoenmaat, dus doen we altijd GROTE inkopen als we in florida zijn. Ik bestel ze ook vaak via Ebay als ik 'es een jaartje niet ga' ;-)

Njit
25-03-08, 13:20
Hallooooooooooooooooooo, Ik ben NIEUW! Schitterend forum is dit!

Welkom Lyne, jezelf officieel voorstellen kun je hier: Even voorstellen... (http://www.floridaforum.nl/forumdisplay.php?f=15)

Lyne
12-10-08, 21:23
Brin,
Ik weet niet of je mijn bericht ontvangen hebt, maar wij hebben in iedere zaak waar er schoenen te koop waren schoenen in onze maat (34, 35, 35,5) gevonden. De damesmaten beginnen bij maat 5 (valt vaak ietwat klein uit) en dat is eigenlijk maat 35, maar vaak valt het iets kleiner uit.
SUCCES!