PDA

Bekijk Volledige Versie : Vervoer naar Port Canaveral



MACK969
18-07-05, 20:33
Ik wil graag van orlando airport naar port canaveral, shuttle bus roundtrip $50,- zijn er nog andere eventuele goedkopere manieren, taxi of bus.....

Mack

vaill002
17-01-08, 14:35
Hallo daar,

Wij gaan 10 mei naar Orlando en verblijven daar 9 nachten, aansluitend hebben wij een Disney Cruise voor 4 nachten geboekt.

Nu kunnen wij geen transfers bijboeken met de Disney cruise line transfers, omdat we niet in een disney resort verblijven! :evil:

Hoe zijn jullie op Port Canaveral gekomen? en wat zijn de kosten hiervan?

Wij hebben geen auto gehuurd omdat vanuit het hotel shuttles naar de verschillende thema parken wordt verzorgt.

Ik verneem heel graag jullie ervaringen hiermee:grin:

Alvast bedankt

Antoinette

Michael66
17-01-08, 15:03
Even Googlelen: transfer from orlando to port canaveral
Allerlei taxibedrijven die je kunnen vervoeren.

Maar je kunt ter plaatse ook aan de receptie van je hotel wat (laten) regelen, of bij Disney's Guest Relations desk vragen wat er mogelijk is.

Yvet
17-01-08, 20:20
Transfers van een hotel in orlando naar de port kan alleen als je in een disney hotel slaapt.

Wat je wel kan doen is op de airport zien te komen (dat moet lukken want je bent er ook vanaf gekomen) en van daaruit de transfers nemen naar de port, deze zijn gewoon via Disney te regelen.
Met disneybussen en kost $69 retour.

Suc 6

MarcelR
20-01-08, 12:07
Huur een auto voor 1 dag (Fullsize kosten rond €35,-, dus het kan nog goedkoper, afhankelijk van hoeveel koffers en personen) een beetje benzine erbij en je bent voor dat geld met meerdere mensen op Port Canaveral.

Terug naar Orlando exact hetzelfde doen.

Denk niet dat je het goedkoper en eenvoudiger krijgt dan met een huurauto.

Vanaf het afleveradres van je huurauto in Port Canaveral rijden Shuttle bussen naar de vertrekhavens van de Cruise boten.

carmen1988
30-11-09, 21:13
Hallo iedereen,

Een vraagje wij gaan in Maart een cruise maken met de Disney Cruise line. Nu zou ik graag willen weten wat ongeveer een taxi kost van Orlando naar Port Canaveral. Heeft iemand hier ervaring mee? Of is er misschien een mogelijkheid voor een shuttle zo ja hoeveel kost dat ongeveer?

Heb al eerder een cruise gemaakt maar toen hebben we de huurauto daar geparkeerd. Aangezien we dit jaar geen auto huren willen we graag kijken voor taxi of shuttle. Dus tips are welcome!

Greetss Carmen

Connie
30-11-09, 21:41
Er is een shuttlebus van Disney retour kost geloof ik 69 dollar, kijk op hun site.

marijke8
01-12-09, 19:10
ik ga op 24 juli naar Orlando.Op 25 juli vertrekken we naar Port Canaveral. Voor een 7 daagse cruise. Op 24 juli hebben wij bij AV een auto auto gehuurd via Hertz die leveren wij in de buurt van Port Canaveral in en hebben een gratis shuttle naar de cruise boot. Ongeveer € 70,00 voor 1 dag auto (minivan) . Daar kan je denk geen taxi voor krijgen voor 4 personen en koffers.

dickvanvoren
28-06-11, 20:29
hallo,

ik heb zojuist een cruise geboekt vanuit port canaveral en vroeg me af of iemand ervaring heeft hiermee en misschien een (goedkope) manier weet om van orlando naar portcanaveral te reizen?

alvast bedankt

Connie
28-06-11, 20:48
Ligt eraan wat je vantevoren doet, of je een auto huurt en met wie ga je de cruise doen?

marijke8
28-06-11, 21:17
2009 een cruise gemaakt. Eerste overnachting in de buurt van het vliegveld van Orlando. Volgende dag op ons gemak met de auto van het verhuur bedrijf Hertz naar Port Canaveral gereden. Daar ons auto ingeleverd bij Hertz, daarna werden wij met de shuttle naar het schip gebracht. Prima service.

dickvanvoren
28-06-11, 21:18
hi bedankt voor de reactie, ik weet nog niet zeker of ik een auto wil huren, de cruise is met royal carribean, maar die hebben alleen een transfer vanuit MCO a 76$ pp retour.

wat kan ik het beste doen?

marijke8
28-06-11, 21:27
wij hebben voor die ene dag 75,00 euro betaald met z'n vieren voor de autohuur. Ook de cruise gemaakt met de royal carribean met de Freedom of the Seas

Connie
28-06-11, 21:30
Er zijn op internet genoeg shuttleservice te vinden maar die zij 80 dollar pp retour.
Auto huren zelfs voor een dag is denk ik wel goedkoper.
En is goed te doen ongeveer een uurtje rijden en er zitten genoeg auto verhuurbedrijven in de buurt.

Als je nu dezelfde tijd gaat als wij kan ik je ophalen.:razz:

Bekijk deze site eens: http://www.portcanaveralshuttleservice.com/Rates.htm

pbec
25-02-13, 12:13
Weet iemand misschien of vanaf de alamo locatie in cape canavaral een shuttlebus verbinding tussen de haven is?:confused:

rolandino
25-02-13, 21:24
Ja, ze maken daarbij gebruik van de locatie van Enterprise. Zie ook het verslag van Robert-Jan (http://www.mattrob.nl/FloridaNov2012/2012/12/02/dag-11-dagje-orlando-onze-laatste-volle-dag/)..

pbec
03-03-13, 12:34
Hoi Jan,

Bedankt voor je antwoord.
Heb jij misschien ook een e-mail adres van ze? Zodat ik ze kan mailen om het vast te leggen?
Alamo in Nederland waar ik heb geboekt zegt nl dat er geen shuttle service is en op diverse sites lees ik dat dat wel is.
En alamo zit op de locatie van enterprice, of is onderdeel daarvan? Begrijp ik dat goed?

Mushu
03-03-13, 12:59
Ik heb ook contact gehad met alamo nederland en die zijn niet op de hoogte van het ophalen vd auto op de enterprise locatie. Je kan alleen boeken voor cape canaveral en dan daar met de taxi van of naar toe reizen.

pbec
07-03-13, 23:39
ik heb mail gestuurd naar enterprise en die geven per mail aan dat er een shuttle rijd

mattrob
07-03-13, 23:59
Er rijdt echt wel een shuttle, het is ook heel dichtbij. Enterprise is een concurrerende verhuurder, maar Alamo heeft hier afspraken mee. Je kan hier een auto inleveren, en ook een auto ophalen; gehuurd via Alamo. Wij hebben beide gedaan. Ze hebben een shuttle af en aan rijden op tijdstippen dat de boten aanmeren of juist vertrekken. Ik heb via Alamo.com gehuurd en dan geeft de bevestiging netjes aan hoe alles werkt. Kijk nog maar eens op mijn weblog, zie ook link van rolindino hierboven naar mijn verslag :o

linda75
11-03-13, 15:47
Ook wij zullen in mei een cruise gaan doen echter willen we de auto in een parkeergarage achterlaten bij cape canaveral. Weet iemand hoe dit gaat? En hoeveel dat kost? We gaan zes dage cruisen. Inleveren en later weer nieuwe huren was duurder

pbec
24-03-13, 17:36
vreemd dat dat duurder is?

au3
25-03-13, 12:11
Linda75: je kunt hier kijken:
http://www.portcanaveral.com/cruising/parking.php