PDA

Bekijk Volledige Versie : Tips voor de avonduren



RCRC
12-01-08, 22:08
We gaan van 4 t/m 21 november naar Orlando en waarschijnlijk wordt het een hotel tegenover Wet n Wild. Nu krijgen we al een aardig beeld (we zijn nooit eerder in Florida geweest) van wat je zoal overdag kunt gaan doen. We kopen zowel het 5 parken flexticket en het Disney premium ticket want we gaan voornamlijk voor de pretparken.

In November echter gaan die parken (volgens mij) allemaal dicht rond 5 a 6 uur. Nu zijn we niet echt mensen die dan s'avonds maar wat in het hotel gaan liggen en willen er dan ook op uit. Pleasure Island is een mooi voorbeeld waar we ook zeker heen zullen gaan maar graag willen we nog wat tips van plekken die je zeker niet mag missen in de avonduren. We zijn een stel, eind twintigers, zonder kids.

Njit
12-01-08, 22:10
Citywalk (van Universal) is ook leuk. Pak gewoon 's avonds eens een bioscoopje - emmer popcorn en een gallon cola erbij en je hebt een leuk uitje..

wippelgem
12-01-08, 22:17
waar wij ook van genieten in de avonduren is een beetje winkelen in een mega wallmart.
Overdag genieten van de zon en de pretparken en savonds afsluiten met een wallmartje en een etentje in hard rock café, planet hollywood, tgi's,...
super gewoon!

raygwencaith
12-01-08, 23:27
Old Town is ook heel erg leuk om s'avonds te doen. Er zit daar oa een zaak waar je foto's in oude kledingstijl kunt laten maken, een kaarsenmakerij, een heuse popcornzaak met de meest gekke soorten popcorn en diverse touristshops, minikermis met soort bungeejump enz. Ze hebben ook op bepaalde avonden motorshows, autoshows enz. Ik zal hun website even toevoegen zodat je dat kunt bekijken.

http://www.old-town.com/

Wij vonden het daar erg leuk.

Eric
13-01-08, 02:58
In Orlando is zoveel te doen 's avonds dat je echt niet bang te zijn dat je je verveelt.
Ik zou me daar niet te druk over maken, het komt ter plaatse wel op je af.
In ieder hotel staan rekken met foldertjes voor allerlei showsetc.
Ga alleen niet naar Chuchstreet, dat is history.
Eric

Michael66
13-01-08, 03:03
In November echter gaan die parken (volgens mij) allemaal dicht rond 5 a 6 uurHoe kom je aan die (on)wijsheid?

Alleen Animal Kingdom is vroeg dicht, maar dat is gebruikelijk om de dieren rust te gunnen. De overige parken zijn echt wel langer open. O.a. voor de vuurwerkshows in Hollywood, Epcot en Magic Kingdom. Je hoeft je daar echt niet te vervelen!!

RCRC
13-01-08, 12:37
Hoe kom je aan die (on)wijsheid?

Alleen Animal Kingdom is vroeg dicht, maar dat is gebruikelijk om de dieren rust te gunnen. De overige parken zijn echt wel langer open. O.a. voor de vuurwerkshows in Hollywood, Epcot en Magic Kingdom. Je hoeft je daar echt niet te vervelen!!

Idd, ik zie het nu ook, had alleen de waterparkentijden bekeken en die van Busch Gardens. Mooi. :-)

Nou bedankt voor de replies mensen. :D

Fr@nk
13-01-08, 12:56
Dat hotel tegenover wet & wild is dat het holliday inn express hotel?

Marjol
13-01-08, 13:01
In ieder geval "moet" je alle avondshows van Disney bezoeken, allemaal de moeite waard! Wij hebben op de overige dagen één keer de bioscoop bezocht in Downtown Disney, één keer gewinkeld in Downtown Disney, we zijn een aantal keer lekker uit eten gegaan (Olive Garden!) en verder hebben gewoon lekker op de hotelkamer gezeten en een beetje tv gekeken. Vergeet niet dat de dagen best wel vermoeiend zijn en dat je 's-avonds echt wel wat tijd nodig hebt om bij te tanken! :)

RCRC
13-01-08, 19:00
Dat hotel tegenover wet & wild is dat het holliday inn express hotel?

Nee, Best Western Movieland. Veel goedkopere hotels hebben vaak slechte reviews maar bij deze viel het nog enigszins mee. 30 euro per nacht lijkt ons een prima prijs (via hotelopia). We verwachten toch niet veel in het hotel te zijn dus dat het er schoon is is voldoende. En tegenover een waterpark en 1 km van Universal staat ons ook wel aan.

inavm
13-01-08, 20:49
Ga een avondje naar Celebration, gezellig eten in Market street..

Michael66
13-01-08, 21:00
Of naar Old Town in Kissimmee. Op vrijdag en zaterdag parades met mooie auto's!!