PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Jveldt



Jveldt
12-01-08, 17:49
Hoi allemaal

Ik ben Jack en ik ga samen met m'n vriendin in september naar New York en Florida. we gaan met een huurauto van Miami naar Orlando waar we 2 parken gaan bezoeken (welke weten we nog niet). Vanuit Orlando gaan we via Clearwater Beach naar Naples.
Van daar uit gaan we naar de Everglades en daarna voor een paar dagen naar Key West. Na Key West verblijven we een paar dagen in Miami om bij te komen. Tips en ervaringen zijn uiteraad welkom.
Ik hoop als treinenliefhebber ook nog wat treinen te fotograferen.
Gr Jack

arie van urk
12-01-08, 18:36
Als je treinliefhebber bent dan moet je hier eens kijken 25° 51′ 38″ N, 80° 17′ 38″ W via Google Earth.
een van de grotere yards van de Florida East Coast Rwy

Als je ook nog modeltreinen verzameld dan kan je in Miami niet om deze heen http://www.readytorolltrains.com/

Veel plezier hier op het forum.

Arie

Mickey99
12-01-08, 18:48
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

New York en Florida is een leuke combinatie! Veel plezier hier op het forum en succes met alle voorbereidingen.

Groetjes,
Sonja

kol
12-01-08, 18:57
Welkom Jack,

Leuk rondje!! De enige tip die ik kan geven is blijf wat langer in Orlando. Hier is zoveel te beleven dat 2 dagen weinig is. Welke parken jullie het leukst vinden is heel persoonlijk.

Nicole

roanne
12-01-08, 18:58
Namens mij ook een hartelijk welkom! Wij gaan in Augustus ook eerst naar NY (vier dagen) en dan door naar Florida...lijkt me een heerlijke combinatie!

stippie
13-01-08, 08:23
Hallo,

Jullie willen slechts 2 parken bezoeken?:o
Ik ben blij dat ik die keuze niet hoef te maken, want dat is echt moeilijk.
Als je van dieren houd is het gemakkelijk, dan kun je het beste gaan naar Disney's Animal Kingdom en Seaworld.
Houd je meer van achtbanen e.d., is het misschien een idee om de parken van Universal Studio's te bezoeken. Wij zijn in 2003 geweest en hebben toen beide parken op 1 dag bezocht.:lol:
Je zoekt de leukste attracties uit en je hebt nog 1 dag om 1 van de andere parken te bezoeken.
Zit Tampa ook in jullie reisschema?
Zo ja, dan kun je daar Bush Gardens bezoeken.
Ik vind dat een park met de ideale combinatie van spannende attracties en leuke dieren (ze hebben witte tijgers).=P~

De keuze is eigenlijk te moeilijk en inderdaad gebonden aan persoonlijke smaak.#-o
Ik weet zeker dat alle tips op dit forum je kunnen helpen bij die keuze.

Veel plezier!:-\"

Marjol
13-01-08, 12:24
Welkom op dit leuke forum en heel veel plezier met de voorbereidingen van jullie vakantie! :)

Twee parken kiezen lijkt me trouwens wel heel erg moeilijk :D

Jveldt
19-01-08, 15:12
Zit Tampa ook in jullie reisschema?
Zo ja, dan kun je daar Bush Gardens bezoeken.
Ik vind dat een park met de ideale combinatie van spannende attracties en leuke dieren (ze hebben witte tijgers).=P~
Tampa is wel op de route en de kans is zeer groot dat we daar ook gaan stoppen:D

Yvet
20-01-08, 11:06
Pfff 2 paken een onmogelijke keuze......

Welkom.

Mss een tip in Disney kun je een tour boeken waarbij ze van alles vertellen over de treinen van Magic Kingdom, je reist dan ook vanaf de remisse naar het park.
Voor info kun je kijken op de officiële walt disney world site.

Jveldt
21-01-08, 16:25
Dank je voor de tip. Ik ga dat zeker overwegen