PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema morskief: Orlando - Orlando



morskief
11-01-08, 14:58
Hallo allemaal,

In april gaan we, wij met 2 kinderen 10 en 12 jaar, voor 2 weken een rondreis Florida maken met bezoek van een aantal themeparks.
Dit wordt onze tweede keer dat we Florida doen. De eerste keer in 2004 hebben we alleen Disney World Orlando en een waterpark gedaan.
We vliegen met KLM met tussenlanding in Detroit.

27 april: vertrek Schiphol aankomst Orlando
28 april: Orlando, Universal Studios
29 april: Orlando, Seaworld
30 april: Orlando-Tampa
1 mei: Tampa, Bush Gardens
2 mei: Tampa-Napels,
3 mei: Napels- Key Largo, Everglades
4 mei: Key Largo-Key West
5 mei: Key West-Miami
6 mei: Miami
7 mei: Miami-Orlando
8 mei: Orlando, Animal Kingdom/MGM
9 mei: Orlando, Univeral Iles Of Adventure
10 mei: Orlando, Typhoon Lagoon
11 mei: Orlando, Epcot/Magic Kingdom
12 mei: Vertrek Orlando-Detroit-Amsterdam
13 mei: Aankomst Amsterdam

We hebben er zin in.

Groetjes,
Nico en Sonja en de kinderen

Dr. Phlox
11-01-08, 16:06
Hallo daar,
Welkom op het forum. Het schema ziet er goed uit.
Veel leesplezier op het forum.

Grz
Ton

Marjol
11-01-08, 18:03
Welkom op dit leuke forum! :)

Je bent niet de enige die in de meivakantie gaat... al gaan de meesten een dag eerder. Maar wijk komen bijv. weer drie dagen eerder terug.

Je schema ziet er leuk uit. Veel plezier met de voorpret!

Mickey99
11-01-08, 18:37
Leuke schema en lekker vooruitzicht! Volgens mij wordt het in Florida lekker druk met forummers die eind april / begin mei gaan :wink:

roanne
11-01-08, 22:58
Ja volgens mij ook! Nou dan is het in augustus wanneer wij gaan lekker rustig.....

Marjol
11-01-08, 23:01
Leuke schema en lekker vooruitzicht! Volgens mij wordt het in Florida lekker druk met forummers die eind april / begin mei gaan :wink:

Ach, net of dat handjevol Nederlanders invloed heeft op de drukte in de parken :D

Vorig jaar vroegen ze ons bij Alamo trouwens wel of er soms vakantie was in Nederland, ze hadden nog nooit zoveel Nederlanders aan de balie gehad als op die dag (5 mei). Toen wij dat bevestigden, klonken er heel wat "Aah" en "Told you so" 's ;)

Mickey99
12-01-08, 00:06
Ach, net of dat handjevol Nederlanders invloed heeft op de drukte in de parken :D



Nee, dat niet echt, maar het zal wel rustig worden op het forum ;)

Het "Wie wanneer naar Florida gaat" rijtje is al aardig lang voor de maand april.

Marjol
13-01-08, 13:37
Nee, dat niet echt, maar het zal wel rustig worden op het forum ;)

Het "Wie wanneer naar Florida gaat" rijtje is al aardig lang voor de maand april.

Het forum zal inderdaad wel een dip beleven ja :D Ik ben benieuwd hoe dat is te zien in de statistieken :)