PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Agnes



Agnes
11-01-08, 08:43
Beste lezers,

26 juni is het dan zover, wij gaan als gezin met 2 kinderen van 11 en 14
3 weken naar Florida.

Na aankomst in Miami, overnachtingshotel nog te regelen (tips ?), rijden we in onze Chevrolet Impala naar Kissimmee en verblijven we voor 7 nachten in een prachtige villa.Vanuit het huis gaan we naar Orlando, Daytona etc......

Hierna ligt het hele programma nog open.

Denk dat we of naar st.petersburg, tampa of sarasota gaan

hierna naar ft.myers of naples en daarna door naar de keys

van de keys naar miami.

Op de keys leek ons the Paradise Inn wel wat (wel prijzig 239 dollar) maar geloof dat het prijspeil op de keys voor hotels toch wel wat hoger ligt.

Dus maximaal op 5/6 plaatsen verblijven.

Lieve mensen tips zijn van harte welkom !

PS wij zijn altijd meer Azie gangers geweest, Thailand en Indonesie, lekker op de bonnefooi etc.........motortje huren. Mijn man rijdt elke dag motor dus die verheugd zich erg op de motor zaken in Daytona.

Anyway het lijkt ons een heel leuke afwisseling

gr. Agnes

Dr. Phlox
11-01-08, 08:53
Hoi Agnes,

Welkom op het Forum. Voor Miami verblijven we zelf in Hotel Marsielles. Voor de indeling van je reisschema, zou ik je advieseren om de div. reisschema's van de andere leden te lezen. Hier kan je veel bruikbare info uit halen.

Veel plezier met het puzzelen.
Grz
Ton

Agnes
11-01-08, 11:31
Beste,

Ik heb gelijk even naar dit hotel gekeken en inderdaad harstikke leuk !.

Boek je dit hotel rechtstreeks of heb je nog een andere ingang ?


Bedankt !

Dr. Phlox
11-01-08, 13:00
Beste,
Ik heb gelijk even naar dit hotel gekeken en inderdaad harstikke leuk !.
Boek je dit hotel rechtstreeks of heb je nog een andere ingang ?
Bedankt !

Heb het via AV geboekt. Maar je kan ook via andere organisaties boeken. Ook via Priceline kan je boeken. Dus mogelijkheden zat. Echter omdat wij ook voor de eerste keer gaan boek ik alles via een reisorganisatie.
Grz
Ton

Hosalice
11-01-08, 14:06
Als het alleen voor de aankomstdag (nacht) is kan ik je hotel Marco Polo ook aanbevelen. Het ligt in het iets rustigere "north beach" direct aan het strand. De meeste zijn ruime kamers (vaak met klein keukentje). Het is van Ramada plaza. De prijzen zijn daardoor wat milder. In elk geval heel veel plezier!!!

groetjes, Hosalice