PDA

Bekijk Volledige Versie : Statistieken van het Florida Forum



Daniel
10-01-08, 19:16
Hallo allemaal,

Nu het nieuwe jaar is begonnen leek het ons een goed idee om wat statistieken over het afgelopen jaar met jullie te delen.

Het aantal bezoekers is gestegen met 47% van 173.000 naar 254.000 en het aantal pageviews is toegenomen met 41% van 1.500.000 naar 2.100.000. Kortom, het wordt, zoals jullie ws. ook al gemerkt hebben, steeds drukker op het forum!

Nog een paar weetjes: er worden per bezoeker zo'n 8 pagina's bekeken en een gemiddelde bezoeker verblijft ruim 6 minuten op het forum.

Laten we hopen dat het komende jaar een net zo goed jaar wordt als 2007 maar dan met nog meer leden, gezelligheid, Florida-tips en -reisinformatie!!

Daniel

Njit
11-01-08, 09:00
mod njit: even verplaatst. In het andere forum kunnen jullie niet reageren..

Yvet
11-01-08, 11:32
Dit soort cijfertjes vind ikzelf erg leuk om te lezen.
Het zijn gewoon van die leuke feitjes......

Dr. Phlox
11-01-08, 12:18
Leuk om te lezen dat het Forum steeds meer in trek begint te raken. Zowel voor de vragen maar ook voor de antwoorden.

roanne
11-01-08, 22:56
Ik merk in mij omgeving dat er steeds meer mensen nu naar Amerika gaan, dus als het Florida is, roep ik gelijk: Lid worden van het forum joh! Daar heb je echt veel aan! haha

Marjol
11-01-08, 22:58
Ah, leuk dat we nu ook mogen reageren ;)

Leuk altijd, dit soort feitjes en cijfers. Een toenname van bijna 50 % lijkt me zeker niet onaardig.=D>
Ik moet overigens wel toegeven dat ik "iets" meer dan 6 minuten per keer op het forum verblijf en ook enkele pagina's meer bezoek dan 8 :-\"

roanne
11-01-08, 23:02
ehhhhhhhh ik ook...Heet dat nu verslaving???

Marjol
11-01-08, 23:29
ehhhhhhhh ik ook...Heet dat nu verslaving???


Nee joh... verslaving? Wat is dat? :-\"

Mickey99
12-01-08, 00:11
Ja, 6 minuten is wel erg weinig en 8 blz ook ;)

Het forum is bijna net zo verslavend als Florida zelf :lol:

Daniel
12-01-08, 21:47
Ja, 6 minuten is wel erg weinig en 8 blz ook ;)

Het forum is bijna net zo verslavend als Florida zelf :lol:
6 minuten klinkt niet veel, maar vergeet niet dat hier ook alle mensen bij zitten die nog geen 5 seconden blijven. Ik heb begrepen dat bij Internetstatistieken die 6 minuten best wel lang is. Idem geldt eigenlijk voor de 8 pagina's.

Mickey99
13-01-08, 01:42
6 minuten klinkt niet veel, maar vergeet niet dat hier ook alle mensen bij zitten die nog geen 5 seconden blijven. Ik heb begrepen dat bij Internetstatistieken die 6 minuten best wel lang is. Idem geldt eigenlijk voor de 8 pagina's.

Ik betrok het ook op mezelf :mrgreen:

Michael66
13-01-08, 02:51
Die toename van bezoekers aan het forum is de afgelopen maanden heel duidelijk merkbaar geweest. Volgens mij waren voordeen de maanden oktober/november/december meestal behoorlijk rustig op het forum, 2007 was wat mij betreft daar behoorlijk afwijkend van. Of wijzen de statistieken anders uit?

Daniel
13-01-08, 17:10
Die toename van bezoekers aan het forum is de afgelopen maanden heel duidelijk merkbaar geweest. Volgens mij waren voordeen de maanden oktober/november/december meestal behoorlijk rustig op het forum, 2007 was wat mij betreft daar behoorlijk afwijkend van. Of wijzen de statistieken anders uit?
Klopt! Die maanden zijn altijd relatief rustig geweest maar nu juist niet. Ik vermoed dat het e.e.a. te maken heeft met een wijziging van Google waardoor het forum hoger in de rankings is komen te staan en daardoor ook meer bezoekers heeft gekregen.

Eric
13-01-08, 18:35
Zal ook wel de invoed van de lage dollar zijn.
Overigens valt me ook altijd op, dat het tijdens de vakantiebeurs heel druk is.
Eric

Saskiac1977
14-01-08, 13:47
Ik denk ook dat het komt omdat meer mensen richting de VS gaan...nou ik moet zeggen persoonlijk heb ik altijd veel aan het forum gehad...en buiten dat is het wel gezellig ook ha ha ha ha ha ha ha

Kitty1960
16-01-08, 01:13
Ik ben hier ook nog niet zo heel lang. Maar merk wel dat het hier heel verslavend is, en dat het gemiddelde van 6 minuten en 8 bladzijde door mij zeker overschreden word.

famdr
23-01-08, 15:33
dat klop wat kitty1960 zegt ik zit elke dag wel wat te lezen van tips reis verslagen en meer . en als je dan leest dat er eigenlijk heel veel mensen in de mei vacantie naar florida gaan dan is het nog leuker om te lezen hoe hetdaar is.en dan zit ikzo rustig 10 min bezig op het forum.
maar in iedergeval ik vind et erg leuk dat et forum er is

Daniel
05-01-09, 16:16
Hallo allemaal,

Ook dit jaar weer wat statistieken. Voor het gemak heb ik hieronder mijn berichtje van een jaar geleden ge-quote, zodat je makkelijk kan vergelijken.

Het aantal bezoeken is dit jaar gestegen met 71% van 254.000 naar 436.500 en het aantal pageviews is toegenomen met 61% van 2.100.000 naar 3.300.000. Ook het aantal nieuwe leden is flink toegenomen, met zo'n 45%.

Overigens komen de meeste bezoekers via Google. Het populairste deel van het Florida Forum is "Florida Algemeen" gevolgd door het reisverslagenforum.

Het gaat dus eigenlijk nog beter dan het jaar ervoor. Of we dat dit jaar ook kunnen waarmaken moeten we nog even zien. Ik zou verwachten dat de groei wat minder is vanwege de economische crisis (mensen zullen ws. minder op vakantie gaan en hebben dan ook minder te zoeken op het forum). Maar dit is een beetje koffiedik kijken, dus afwachten maar. Voor nu: gefeliciteerd en bedankt!

Daniel


Hallo allemaal,

Nu het nieuwe jaar is begonnen leek het ons een goed idee om wat statistieken over het afgelopen jaar met jullie te delen.

Het aantal bezoekers is gestegen met 47% van 173.000 naar 254.000 en het aantal pageviews is toegenomen met 41% van 1.500.000 naar 2.100.000. Kortom, het wordt, zoals jullie ws. ook al gemerkt hebben, steeds drukker op het forum!

Nog een paar weetjes: er worden per bezoeker zo'n 8 pagina's bekeken en een gemiddelde bezoeker verblijft ruim 6 minuten op het forum.

Laten we hopen dat het komende jaar een net zo goed jaar wordt als 2007 maar dan met nog meer leden, gezelligheid, Florida-tips en -reisinformatie!!

Daniel

Marjol
05-01-09, 19:15
Leuk zeg, gefeliciteerd aan iedereen die hieraan mee heeft geholpen! ;)

dennis_diana
05-01-09, 20:39
Graag gedaan! ;-) (ik heb aan alle statistieken mn bijdrage 'geleverd'!)

Maar idd proficiat aan een ieder van dit forum! (natúúrlijk aan de moderators die dit forum zo overzichtelijk en up-to-date houden! Maar ook zéker aan de 'vaste' leden die iedereen met raad en daad bijstaan! Zonder jullie bijdragen zou dit forum niet zo populair zijn/blijven!=D>=D>Dank daarvoor)

mafo
05-01-09, 20:51
Mooie groei !

Michael66
05-01-09, 20:58
Maar idd proficiat aan een ieder van dit forum! (natúúrlijk aan de moderators die dit forum zo overzichtelijk en up-to-date houden!Thanks! Mede namens Mickey99 en Njit. We doen ons best om e.e.a. in goede banen te leiden (deed, in het geval van Mickey99), zonder al teveel op te vallen. En aan de statistieken te zien werkt(e) dat (al weet je het nooit zeker wat je eigen bijdragen aan die cijfers is).

Laten we met z'n allen maar vooral een leuk Florida Forum nastreven, voor iedereen en van iedereen. Da's mijn wens voor 2009.

Mickey99
06-01-09, 17:46
Dat is een mooie wens Michael, ik sluit mij hier volledig bij aan!

chester2203
11-01-09, 01:29
misschien wat laat maar ook ik sluit me hier helemaal bij aan.
En ik hoop mede door jullie een geweldige vakantie in Florida dit jaar te kunnen hebben...\\:D/