PDA

Bekijk Volledige Versie : Het moderator-team



Daniel
17-12-07, 18:11
Hallo allemaal,

Sinds vandaag is het moderator-team uitgebreid met twee extra moderators: Michael66 en Mickey99! =D>

Zij gaan ons (Petra/VS, Njit en Daniel) helpen de vele berichten en discussies in goede banen te geleiden. Deze uitbreiding stelt ons beter in staat het groeiende aantal bezoekers en berichten het hoofd te bieden.

Hiermee is het moderator-team dus vijf man en vrouw sterk geworden. Omdat het misschien niet altijd voor iedereen even duidelijk is wie de moderators nou zijn, hebben we alle moderators een kleurtje gegeven. Je ziet de namen van de moderators groen gekleurd staan in zowel de lijst van de huidige bezoekers als bij de geplaatste berichten.

Nogmaals welkom, Michael66 en Mickey99, en alvast bedankt voor de tijd en moeite die jullie in het forum willen steken!

Daniel

Michael66
17-12-07, 18:20
O, leuke kleurtjes. Maar met die mooie groene kleur lijk ik wel The Incredible Hulk ....

http://img225.imageshack.us/img225/6541/createphpidsick5e5eariahv7.gif

Njit
17-12-07, 18:37
O, leuke kleurtjes. Maar met die mooie groene kleur lijk ik wel The Incredible Hulk ....

It's not easy being green...

hpiIWMWWVco

Maar van harte welkom Michael en Sonja!!

Mickey99
17-12-07, 20:08
Daniel en Njit bedankt voor het warme welkom!

Ik vind het erg leuk om een extra bijdrage te kunnen leveren aan dit leuke en gezellige forum ;) en wil bij deze Michael66 ook nog even succes wensen!

Groetjes,
Sonja

Daniel
10-01-08, 19:06
Hallo allemaal,

Wederom een wijziging in het moderator-team. Nadat Michael66 en Mickey99 het moderator-team een paar weken geleden hebben versterkt, moeten we nu helaas afscheid nemen van Petra/VS als moderator.

Petra/VS heeft besloten om te stoppen met modereren op het forum vanwege tijdgebrek. Zoals Petra/VS zelf aangeeft zal ze regelmatig blijven langskomen op het forum, maar heeft ze niet meer de tijd om elke dag alle berichtjes te lezen.

Via deze weg wil ik Petra/VS dan ook heel erg bedanken voor alle tijd en moeite die zij in het forum heeft gestoken. =D>

Daniel

Petra/VS
16-01-08, 04:11
Bedankt, allemaal! Natuurlijk blijf ik langs komen :). Vooral omdat we hopelijk half maart naar de Keys op vakantie zullen gaan.

Mickey99
23-12-08, 23:02
Hallo allemaal,

Bij deze wil ik jullie laten weten dat ik per 1 januari a.s. stop met modereren op het forum.

Ik heb er de laatste tijd niet meer zoveel tijd voor als ik zou willen en daarom stop ik ermee. Ik blijf wel lid van het forum en probeer op die manier toch mijn steentje bij te dragen hier ;)

Florida is en blijft mijn favoriete vakantiebestemming dus ik zal hier na 1 januari nog best wel vaak komen maar dan als gewoon lid.

Groetjes,
Sonja

Njit
24-12-08, 00:25
Bedankt Sonja voor je inzet. En we houden je graag als 'gewoon lid' !

Daniel
24-12-08, 01:21
Hier sluit ik mij volledig bij aan!! Nogmaals bedankt!

Bedankt Sonja voor je inzet. En we houden je graag als 'gewoon lid' !

Michael66
24-12-08, 02:44
Bedankt Sonja. We'll miss you in the team!

Ta2 Gerrit
24-12-08, 10:19
Ik kan me alleen maar bij de bovenstaande heren en dame aansluiten. Baaaadankt, en welkom als heropstapper als "gewoon lid". Je zult node gemist worden als MOD.
Met name de accuratesse in de "Wie gaat wanneer" topics was fenomenaal en ongekend :-)

Petra/VS
27-12-08, 04:23
Begrijpelijk, ik stond niet lang geleden in dezelfde positie. Opeens komt "het leven" er dan tussen. Modereren op een forum neemt best veel tijd in beslag, want je wilt dan alle berichtjes lezen. Daar gaat (heel) veel tijd in zitten, iets wat veel mensen zich niet realiseren. Ik lees hier nog veel mee en schrijf soms, maar modereren is veel meer dan dat. Het ga je goed en ik hoop, dat Martijn, Michael en Daniel een opvolging vinden, want dit is een druk forum en hoe meer hulp hoe beter.
Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!

Daniel
12-01-09, 13:50
Hallo allemaal,

Per vandaag is het moderator-team uitgebreid met Ta2 Gerrit!

Ta2 Gerrit gaat meehelpen om samen met Njit, Michael66 en mijzelf alles in goede banen te begeleiden hier op het forum. Hiermee zijn we na het afscheid van Mickey99 als moderator weer op volle sterkte!

Het zijn vooral Njit, Michael66 en Ta2 Gerrit die zich bezig houden met het modereren. Ikzelf ben meer op de achtergrond bezig met de "techniek" zoals bijvoorbeeld het updaten van de forumsoftware, etc.

Nogmaals welkom, Ta2 Gerrit! En alvast heel veel succes en bedankt voor alle tijd en moeite die je in het Florida Forum wil steken!

Daniel

Njit
12-01-09, 13:55
Welkom bij het Team Gerrit. Veel succes alvast! En bovenal veel plezier :)

Michael66
12-01-09, 17:04
gerrit, Welkom!

Eén nadeel van moderator worden: je raakt je status van Florida SuperFanaat kwijt.:wink:

Welkom bij de club.

http://img513.imageshack.us/img513/1650/themodstributeforthemod.jpg

Mickey99
12-01-09, 18:46
Dat is goed nieuws :-)

Gerrit, ik wil je héél véél succes en plezier wensen met je nieuwe taak! [/URL]

Groetjes,
Sonja

[URL="http://imageshack.us/"]http://img408.imageshack.us/img408/7759/wave2yr3.gif (http://imageshack.us)

Ta2 Gerrit
12-01-09, 22:13
Always the last to know :mrgreen:, maar wel een warm welkom, waarvoor dank.

Op de Maandag ben ik een beetje slecht bereikbaar, wegens de vrije dag. Dan zit ik meestal in m'n schuurtje motoren te bouwen, een hobby die nog niet m'n werk is geworden :razz:, dus vandaar de wat late reactie.

We gaan proberen er wat van te maken, en dat zal naast de klasbakken Njit en Michael66 wel gaan lukken.

cbo1710
10-10-14, 21:57
Beste Ta2 gerrit,

Ik wilde je een privebericht sturen, maar je box is vol.

Groetjes,
Cbo1710 Colette