PDA

Bekijk Volledige Versie : Maten van spijkerbroeken



mdonker
10-01-08, 17:35
Worden er lengtematen ( 38 ) spijkerbroeken verkocht?
Toen wij 12 jaar geleden in the USA waren konden we ze niet vinden, werden niet verkocht!

Maar nu? weet iemand dat? Of hoeven we niet op jacht te gaan?
Dat scheelt weer een hoop tijd aan winkelen.
:-( Wij houden niet van winkelen........ Misschien dat we een outlet pakken voor wat kleding voor de kids maar verder.... liever niet...

Ik hoor het graag.

Doeg Marjon

ps we zitten de een week in Sarasota (v.a. 1-2-2008 )

Ta2 Gerrit
10-01-08, 17:40
Over het algemeen kun je spijkerbroeken in veel lengte en taillematen, en diverse combinaties daarvan kopen.
Ikzelf bijv. ben een beetje te kort voor mijn gewicht en moet hier in NL altijd de pijpen laten inkorten, terwijl ik in Fl. exact de goeie kan kopen. En dat doe ik dan ook maar.

Wel altijd bij de brand stores (Wrangler, Levi's etc.) , de outletshops aan de 192 bijv. hebben wat minder uitgebreide keuzes in maten.

Michael66
10-01-08, 17:43
Ja hoor, volop te krijgen. Gewoon naar één van de vele Levi's outlets gaan, of naar Denim World of hoe ze allemaal mogen heten.

De VS is nou eenmaal een land met vele extremen, ook wat betreft maten. Ikzelf slaag uiterst goed in de grote maken Nike's, waar veel keuze is boven de hier in NL zo'n beetje geledende maximummaat van 46 (12).

Ebelix
10-01-08, 17:44
Worden er lengtematen ( 38 ) spijkerbroeken verkocht?
Toen wij 12 jaar geleden in the USA waren konden we ze niet vinden, werden niet verkocht!

Maar nu? weet iemand dat? Of hoeven we niet op jacht te gaan?
Dat scheelt weer een hoop tijd aan winkelen.
:-( Wij houden niet van winkelen........ Misschien dat we een outlet pakken voor wat kleding voor de kids maar verder.... liever niet...

Ik hoor het graag.

Doeg Marjon

ps we zitten de een week in Sarasota (v.a. 1-2-2008 )

Kijk maar eens op deze site. http://www.casualmale.com/store/en_US/index.jsp

Lengtemaat 38 kan je niet in de gewone zaken kopen. Hiervoor moet je naar de Big & Tall zaken. Casual male heeft overal in Amerika zaken zitten.

Succes.

Michael66
10-01-08, 17:47
Kijk maar eens op deze site. http://www.casualmale.com/store/en_US/index.jsp

Lengtemaat 38 kan je niet in de gewone zaken kopen. Hiervoor moet je naar de Big & Tall zaken. Casual male heeft overal in Amerika zaken zitten.
Mijn ervaring is dat ze in de outlets wel vaak een redelijke voorraad van die langere maten kunt vinden. Maar ja ... soms zit het mee, soms zit het tegen: je moet wel de juiste outlet vinden.

Syllvia
10-01-08, 17:59
Zelfs de dames Levi's zijn er in lengte maten!
nouwja ik heb dan de SHORT nodig, maar helemaal super, ik vind als een spijkerbroek korter gemaakt word, nooit zo mooi als hij original is.

En dit jaar hadden ze ook wat "europese" modellen, ik bedoel dat je riem een stuk onder je navel zit en niet erboven!

Dus ik ben met 3 Levi's; maatje helemaal super, naar huis gekomen!

doeg doeg
Syl

mdonker
10-01-08, 18:34
Dat geeft wel hoop zeg deze positieve reacties... Leuk,

doeg Marjon

Johandiana
11-01-08, 00:15
Dus ik (lengte maat 36) heb ook kans om broeken te scoren?
Ik kan nu alleen slagen in levi's winkels lengte maat 36 maar die zijn vaak ook te kort.

Groetjes
Diana

calypso
11-01-08, 08:46
Maat 38 is normaal goed verkrijgbaar, heb ik zelf ook!