PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Mirrick



Mirrick
10-01-08, 10:56
Hallo allemaal, als eerste wil ik iedereen bedanken die hier post ik heb al heel veel leuke info voor onze reis gevonden.

Wij (mijn man en ik) zijn eind 20 en begin 30, we komen als alles goed gaat 29 maart aan in MIA en blijven daar 3 weken we vliegen 19 april weer retour. We vliegen met Martin Air lekker rechtstreeks in comfort class aangezien mijn man vaak ziek wordt tijdens het landen. We willen beginnen met een 8d cruise via Cruise Travel met de Carnival Victory (San Juan/St. Thomas/St. maarten). Waarna we een auto huren tot het eind van de reis en 3 dagen naar Napels gaan (waarvandaan we ook een dagje Everglades willen bezoeken) daarna 8d Orlando (o.a. 5 dagen Disneyparken, Kennedy Centre, Daytona) en eindigen met 4 d Miami. Ik ben van het shoppen en mijn man van de mooie motoren. Dus volgens mij zitten we goed, verder lijkt ons de Everglades ook heel gaaf en het weer is natuurlijk een geweldige bonus.

Ik vraag me alleen wel af of 8d. Orlando voldoende is of dat we beter nog een dagje van Miami kunnen afhalen en bij Orlando aanplakken.
En is het qua vervoer een beetje te doen van Miami airport naar miami beach?

Nou alvast heel erg bedankt

mvg Mireille

Mickey99
10-01-08, 17:15
Welkom op dit leuke forum http://img172.imageshack.us/img172/6637/wave2yh2.gif (http://imageshack.us)

Mooie reis hebben jullie in het vooruitzicht! Ik weet niet of je alle parken van Disney gaat bezoeken en daarnaast dan nog Kennedy Space Centre en Daytona want dan is het misschien een beetje te veel van het goede in 8 dagen. Het is wel te doen maar ik zou dan persoonlijk 1 dag Miami laten vallen.

Succes met beslissen en veel lees- en postplezier hier op het forum.

Groetjes,
Sonja

Mirrick
10-01-08, 21:55
Dank je voor je antwoord, ik heb vanmiddag de tick. definitief geboekt en we blijven 1 dag langer (en ik had me een dagje in de Cruise vergist)dus we gaan nu 11 d Orlando doen en 4 d Miami. Ik denk dat we napels links laten liggen er is daar eigenlijk niet zoveel dat we niet kunnen missen. Vanuit Orlando lijkt het meeste me wel te doen. qua afstand.

We hebben er echt super veel zin in!

Groetjes Mireille

Eric
11-01-08, 04:55
Prima programma Mireille, ziet er goed uit.
Orlando is altijd te kort, maar je moet nu eenmaal keuzes maken in het leven.
Miami airport - Miami Beacg is zoals je dat noemt een piece of cake.
Je krijgt bij de autoverhuur (anders moet je er even om vragen) een kaart + een routebeschrijving, maar eigenlijk heb je alleen die aanwijziging nodig om op de snelweg (je moet de 836 east hebben) te komen, daarna kun je niet meer verkeerd.
Denk je aan dollars voor de tol, je komt onderweg naar MB één tolpoort tegen.
Eric

Mirrick
11-01-08, 14:53
Bedankt voor de tip van die dollars! Ik zou dat makkelijk kunnen vergeten. We gaan trouwens na de Cruise eerst naar Orlando en daarna naar Miami, hoe we er komen zie ik dan wel haha, heb de tijd want ontschepen al om 08.00 uur! Ik heb wel ruim tijd voor het ophalen van de auto genomen want het zal wel een chaos zijn op de kade. Maar volgens mij moet Miami-Orlando in 5 uur te doen zijn. Ik moet alleen de cruise nog akkoord krijgen en dan kan ik de andere hotels boeken.

Voor Orlando hadden we Travel Lodge International, Legacy Gran Resort of Ramada Inn Resort Eastgate in gedachten.
Voor Miami zitten we te denken aan een studio bij Boutique Rentals at Indian creek of Motel Blu. we gaan voor Low budget op de accomodaties, dan hoeven we daar nergens op te kijken. Ik weet niet of er iemand is met ervaring met deze accomodatie? dan hoor ik het graag.