Inloggen

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: mignon

mignon
09-01-08, 19:53
Hallo iedereen,

Ik ben Mignon, en wil samen met mijn man en 3 kinderen gaan zwemmen met dolfijnen. Nu hebben we gehoord dat dat in Florida ook heel mooi is. Maar we zijn helemaal niet bekend. We hebben 2 kinderen met een autistische stoornis en nu zeggen ze dat daar ook een therapie voor is. Bedoeling is wel dat we met ons hele gezin gaan genieten. Ik zou het heel erg vinden voor onze zoon die niks mankeert dat hij dan dagen langs de kant moet toekijken, hoe de andere kinderen zich vermaken. Dus wie heeft hier ervaring mee, en kan ons hier meer over vertellen. Wat het B.v inhoudt, waar je het kunt doen. En waar je dan het beste kunt verblijven. We willen dit in de herfst van 2008 gaan doen.

Njit
09-01-08, 19:57
Hier kun je alvast een start maken: FAQ: zwemmen met dolfijnen (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=4169)

Hoe men omgaat met (autistische) kinderen weet ik niet. Ze moeten wel de aanwijzingen van de trainers kunnen begrijpen en opvolgen (ze moeten dus ook Engels snappen).

stippie
09-01-08, 20:04
Hoe men omgaat met (autistische) kinderen weet ik niet. Ze moeten wel de aanwijzingen van de trainers kunnen begrijpen en opvolgen (ze moeten dus ook Engels snappen).

Ook ik weet niet veel over autistische kinderen, maar wat ik wel weet is dat de meeste dieren leuk vinden.
Je kunt dus ook nog naar Seaworld, Animal Kingdom van Disney en Bushgardens in Tampa (ca. 1 uurtje rijden van Orlando).