PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: leader



leader
09-01-08, 17:12
Wij zijn een gezin uit het midden des lands, en gaan waarschijnlijk aankomende zomer Florida (weer) bezoeken. We zijn al drie maal geweest, twee maal zonder en één maal met kinderen naar Orlando en hebben natuurlijk o.a. Disney, Seaworld, Universal Studio's en Cape Canaveral gezien.

Vervolgens twee weken uitgerust in Pompano Beach en dit was echt nodig na eveneens twee weken bivakeren in parken, etc. Inmiddels zijn de kinderen 12 en 16 jaar oud. Het is natuurlijk prachtig om ervaringen uit te wisselen, vandaar dat wij ons aangemeld hebben op dit forum, zeker met wat je allemaal met name met kinderen in Florida kunt doen.

Als jullie nog vragen hebben over ons horen wij het graag. :-P

Wij hebben nu één grote vraag:
Zijn er gelegenheden b.v. bungalowparken in Florida met kinderanimatie zodat kinderen bezig gehouden worden met sport en andere activiteiten, zodat wij "ouders" b.v. een auto kunnen huren en dus ook los van de kids een paar dagen weg kunnen.

Ik hoor graag van jullie, groetjes, Arie.

Eric
09-01-08, 21:42
Hallo Arie, welkom op het forum.
De enige plekken waar ze volgens mij kinderanimatie doen, zijn de Disney hotels.
Maar waarom droppen jullie de kids niet gewoon bij bv. Universal, dan zijn ze de hele dag zoet. Geef ze een telefoon mee voor noodgevallen.
Eric

leader
10-01-08, 07:38
Hoi Eric,
Wat een prachtreis ben jij aan het maken zeg, heb met vol bewondering je weblog gelezen en ben nog bezig. :D

Raar eigenlijk hé dat er geen, wat men in Spanje veel hebt, van die appartementencomplexen zijn met alles erop en eraan, dus met animatie en een disco of bar onder het complex. Daarnaast wordt er dan ook nog wat aan sport gedaan.

De eerste keer dat ik in Florida kwam hebben we één week op het vasteland alles zo'n beetje verkend, alhoewel héél oppervlakkig natuurlijk en de tweede week een cruise gemaakt naar de Bahama's vanuit Maimi, was ook prachtig!

Alles hebben we laten organiseren door Jan Doets is heel goed bevallen, zal misschien iets duurder zijn, maar goed, alles was prima geregeld inclusief autohuur.

Aankomende zomer willen we dus 3-4 weken weer die kant op, Florida heeft, zo lijkt het, een soort magnetische aantrekkingskracht op mij. :lol:

In mei van het afgelopen jaar zijn we trouwens twee weken naar Hawaii geweest, op de heenreis en terugreis een overnachting Los Angeles. Was allemaal te doen maar voor twee weken wat aan de korte kant.
(12 uur tijdverschil) Vrienden van ons kwamen ook over vanuit Brisbane die lachten zich suf natuurlijk.

Nou Eric, ik hou je weblog in de gaten en nog een héél goede reis verder. ;-)