PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: motorgirl41

motorgirl41
08-01-08, 22:58
Hallo,
Ik ben geheel nieuw op het forum dus alle info is welkom.
Wij hebben plannen om naar Florida te gaan en dan voornamelijk voor de Daytona bike week, dit jaar gaat dat helaas niet meer lukken maar ben me nu wel aan het orienteren voor de reis.
Nu is mijn vraag wat het handigste is, flydrive en dan van motel naar motel, of alles incl hotel of misschien met een camper.
Ik wil graag goed beslagen ten ijs komen zodat we daar niet voor verassingen komen te staan maar ook op zoek naar de uiteraard wat goedkopere alternatieven.
Wie kan me op weg helpen met allerlei info op een hopelijk supergave vakantie.
groetjes Joyce

Ta2 Gerrit
09-01-08, 09:34
Een beetje rondhoppen op dit forum zal je al veel info verschaffen. Voor meer specifieke antwoorden (die iedereen graag zal geven) zul je toch wat meer informatie moeten geven.

Hoe lang je wil gaan en wat je allemaal wil gaan zien. Camperreizen zie je niet zo vaak voorbijkomen op dit Floridaforum. Hotel/motelhoppen op de bonnefooi daarentegen wel. De meeste mensen hier boeken een losse vlucht en losse auto met daarbij een vast adres(sen) in de vorm van een villa of hotel(s). Ook zijn er velen die alleen de eerste nacht een hotel nemen en de rest ter plaatse regelen. Zo ben je ongebonden en er zijn accomodaties genoeg in Florida.

Het enige wat ik je kan aanraden is dat als je tijdens Bike Week in Daytona wil verblijven dit wel tijdig moet regelen. Het wil nog al druk worden daar :-). Wij zitten zelf altijd in Orlando (Kissimmee) omdat we dat leuker vinden en er (buiten de motoren) veel meer te doen en zien is. En we nemen dan de reistijd naar DBW maar voor lief. Ik vindt het zowiezo geen straf om dat stukkie te rijden.