PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: patrickreijnen



patrickreijnen
09-01-08, 00:05
In 2005 en 2006 zijn we op vakantie geweest in Florida. Bij het voorbereiden van deze vakanties heb ik heel veel informatie gevonden op dit forum. Ik heb me echter nog steeds niet voorgesteld, bij deze daarom. Dit jaar willen we weer naar Amerika op vakantie maar nu gaat de reis naar het Zuidwesten. We doen echter nog wel even Florida aan :lol: We gaan namelijk nog een cruise doen vanuit Miami en blijven nog twee nachten in Fort Lauderdale. Vandaar vliegen we door naar Phoenix om van daar uit nog 18 dagen rond te trekken.

Njit
09-01-08, 09:45
Leuk dat je je alsnog voorstelt na al die jaren :) Leuke reis die jullie voor de boeg hebben!
Voor je rondreis door het Zuidwesten kun je hier ook veel info krijgen: Zuidwesten (http://www.allesamerika.nl/forum/viewforum.php?f=7)

paula
09-01-08, 10:34
We doen echter nog wel even Florida aan :lol: We gaan namelijk nog een cruise doen vanuit Miami en blijven nog twee nachten in Fort Lauderdale.
Ik kan me vergissen, maar ik dacht dat je die vorig jaar al gedaan had? of is het zo goed bevallen dat je hem nog een keer over doet?:-)

patrickreijnen
09-01-08, 10:37
Twee jaar geleden hebben we ook een cruise gedaan. Dit is goed bevallen. We hebben nu een andere route met andere havens.