PDA

Bekijk Volledige Versie : Even voorstellen: Kodysmom



kodysmom
08-01-08, 21:10
Hello - ik spreek niet zeer goed Nederlands, zo gelieve aardig te zijn. Mijn familie wil zich aan Florida aan Viering volgend jaar bewegen wanneer wij ons terugtrekken. Is het aardig daar voor gepensioneerden?

Michael66
08-01-08, 21:50
Hallo,
Welkom op dit gastvrije en leuke forum over Florida.

Als je Nederlands wat onder het gemiddelde ligt is dat uiteraard geen probleem. Als je je best doet om duidelijk te ijn is dat meer dan genoeg.

Wat bedoel je met "Viering"? Bedoel je dat je rond Kerstmis naar Florida wil? Of iets anders?

En wat bedoel je met "terugtrekken"? Ga je met pensioen of zo? (ik gok maar wat)

En je vraagt of het wat is voor gepensioneerden. Wil je permanent naar Florida verhuizen, of wil je weten of het er voor een tijdelijk verblijf (vakantie) leuk is voor mensen van 65 jaar en ouder?

Laat even weten weten wat je bedoelt, en we kunnen je hier vast een heleboel info en tips geven.

gr michael66

kodysmom
08-01-08, 22:05
Er is een dorp dat Viering dichtbij Orlando wordt genoemd. Mijn echtgenoot bezocht daar eens en zei het zeer aardig was. Hij wil want ons om te leven thereI niet of is het voor oude mensen, weten of er daar ook jongere mensen is? Kunnen mijn kleinkinderen daar bezoeken komen?

Michael66
08-01-08, 22:43
Ik kan weinig van je bericht maken, begrijp niet wat je bedoelt.

Een plaatsje in de buurt van Orlando dat "Viering" heet kan ik ook niet vinden.

Kun je iemand in je omgeving vinden die misschien wat duidelijker Nederlands kan schrijven?

Seca
08-01-08, 23:15
Ik kan weinig van je bericht maken, begrijp niet wat je bedoelt.

Een plaatsje in de buurt van Orlando dat "Viering" heet kan ik ook niet vinden.

Kun je iemand in je omgeving vinden die misschien wat duidelijker Nederlands kan schrijven?

idd

Kan je het in het Engels typen kunnen wij wat makelijker vertalen???:-k

Michael66
08-01-08, 23:56
Kan je het in het Engels typen kunnen wij wat makelijker vertalen???:-kMod Michael66: Da's niet de bedoeling. Uitgangspunt is dat dit een Nederlandstalig forum is. Voor engelstaligen zijn er een heleboel andere forums.

kodysmom
09-01-08, 00:38
Ik ben zeer droevig. Ik kende zo goed het geen Nederlands.Ik zal een andere plaats op Internet proberen.

Michael66
09-01-08, 04:07
Toch jammer dat je er droevig van bent. We doen uiteraard ons best om iedereen te helpen met zijn of haar vragen over Florida, maar het moet voor iedereen wel begrijpbaar blijven.

Ik hoop van harte dat je op een ander (andertalig) forum beter terecht kunt.

groeten van Michael66

kodysmom
09-01-08, 16:04
Dank u - ik zal een andere website zoeken.
:oops:

Ta2 Gerrit
09-01-08, 16:49
BRAINWAVE !!! Viering = Celebration :-)
En daar is via Google vast wel een forumpje over te vinden, denk ik.

Mickey99
09-01-08, 16:53
BRAINWAVE !!! Viering = Celebration :-)


Knap gevonden =D> Het kwartje was bij mij nog niet gevallen!

Eric
09-01-08, 21:51
Hier neem ik mijn pet voor af. Netjes hoor, dat moet het zeker zijn.
Eric

Ta2 Gerrit
09-01-08, 22:10
Sterker nog,ik denk dat ik de vraag nu ook een beetje begrijp. Volgens mij willen ze daar (in Celebration dus) hun oude dag doorbrengen en daar informatie over.

Dan waren ze hier toch al aan het verkeerde adres, want ik denk niet dat er hier ervaringsdekundigen rondhangen, behalve korte bezoekers, zoals ikzelf :-\"

Ik vond het net een filmset, beetje onecht. Een stadje van weleer met een beetje nep, want alle dingen van vandaag gebeuren achter de schermen,volgens het nieuwe boek van Max Westerman althans, want de broodnodige garages (die niet echt passen bij de pitoreske porchhouses) staan achter de huizen verborgen en zijn via een onzichtbare weg te bereiken.

Eric
10-01-08, 01:37
Voor die vraag moeten ze zijn op het AA forum bij de afdeling Emigratie, maar ik kan zo al vertellen, dat als ze geen Amerikaans paspoort hebben, ze geen schijn van kans hebben.
Eric

Ta2 Gerrit
10-01-08, 09:17
Ik heb ze inmiddels een PB-tje gedaan dat ze "bij ons" aan het verkeerde adres zijn voor die vraag, en maar even verder moeten zoeken.