PDA

Bekijk Volledige Versie : [Nieuws] Dolly Parton's Dixie Stampede voorgoed gesloten



Ebelix
13-04-05, 17:01
Is iemand van de forumbezoekers weleens naar de Dolly Parton Dixie Stampede dinner show geweest? Zo ja, hoe is dat bevallen.

Alvast bedankt.

Eric
13-04-05, 17:50
Nooit geweest, maar ik heb wel eens gehoord, dat het best wel leuk is, maar verhoudingsgewijs heel duur.

Eric

FloridaVerslaafde
08-01-08, 14:17
Vanmorgen gelezen op www.myfoxorlando.com (http://www.myfoxorlando.com/myfox/pages/News/Detail?contentId=5416213&version=7&locale=EN-US&layoutCode=TSTY&pageId=3.1.1) dat de Dixie Stampede van Dolly Parton sinds 7 januari j.l. voorgoed zijn deuren heeft gesloten. Ik zelf ben er nooit geweest maar vind het wel jammer dat weer een attractie in Orlando zijn deuren sluit. Ben benieuwd wat ze met het gebouw gaan doen.

Ebelix
08-01-08, 15:14
Dat is inderdaad jammer dat de Dixie Stampede gesloten is. Het was een leuke attractie om te bezoeken.

M&M
08-01-08, 18:10
Ik ben er ook nog nooit geweest, maar zelfs om er langs te rijden was al leuk, zeker rond kerst.
Het was echt zo'n icoon zo langs de snelweg.
Jammer dat steeds meer dingen die voor mij persoonlijk het "ik ben in Orlando" gevoel gaven (Skull Kingdom, de grote bigfoot naast de 4, en nu ook Dixie Stampede) verdwijnen.... :-(

Michael66
08-01-08, 19:47
Weer eentje om toe te voegen aan de lijst van http://www.lostparks.com/

FloridaVerslaafde
09-01-08, 03:37
Ik las net op myfoxorlando.com dat de grond waarop het gebouw staat wordt verkocht aan Premium Outlet, dus voor de outlet shoppers onder ons is dit goed nieuws natuurlijk. Het aantal winkels van Premium Outlet zal zeker toenemen.

Ebelix
09-01-08, 10:43
Ook dat verbaasd me niks. Het ligt pal naast elkaar.

Eric

DannyW
06-02-08, 00:48
JAMMER!

Ik heb de show gezien en was zeker onder de indruk. Daarnaast was het eten erg goed te noemen! Jammer, want het was een toffe attractie.

anjavromans
20-06-11, 15:58
Ja, daarna is er een fleamarket in dat gebouw geweest, ook maar heel kort, zag laatst dat leeg staat.. Jammer want is best een leuk gebouw.

corrus
20-06-11, 16:50
Het is verkocht aan Orlando Premium Outlets...

Michael66
20-06-11, 17:11
Dan gaat het waarschijnlijk binnenkort tegen de vlakte om plaats te maken voor nog een parkeergarage of nog wat winkels.

corrus
20-06-11, 17:33
Nee, niet waarschijnlijk... Het gaat helemaal tegen de grond met als doel (inderdaad) meer parkeerplaatsen te creëren...