PDA

Bekijk Volledige Versie : Key West: Eurocamp



Florentinus
08-01-08, 12:56
Heeft iemand ervaring met een verblijf bij Eurocamp op Key West?

Njit
08-01-08, 13:05
Ik zou zelf niet zo snel gaan kamperen in Florida maar de website ziet er best aardig uit:
http://www.eurocamp.nl/index.cfm?fuseaction=Campsites.ResortOverView&ver=4&Mastercode=1257

Marcelg
09-01-08, 02:08
Heeft iemand ervaring met een verblijf bij Eurocamp op Key West?

Pas op de camping die ze je aanbieden is niet op Key West, deze is in Sugarloaf Key, ongeveer 30km noord natuurlijk, ga je zuid van af Key West dan heb je natte voeten(lol)

Dit is de Sugarloaf KOA camping.


http://www.koa.com/where/fl/09316/index.htm

Dit is de link rechtstreeks naar hun toe.

slivo
09-01-08, 10:04
Hoi,

Ik denk niet dat er al iemand is die ervaring heeft met eurocamp op Key West. Volgens mij hebben ze Amerika pas voorjaar 2008 in hun pakket. Wij hebben er ook naar gekeken maar uiteindelijk een hotel op key west geboekt. Southernmost hotel, qua prijs was dit niet duurder. Wij hebben wel ervaring met eurocamp in Europa en dit is altijd goed geregeld.

groetjes Mirjam

marcoh
13-01-08, 17:03
Eurocamp huurt cabins etc op een viertal campings in Florida, inderdaad voor het eerst dit jaar. Wij hebben voor de komende zomervakantie een drietal locaties geboekt in Florida bij Eurocamp. Key West overigens niet, we hebben ervoor gekozen om een paar dagen in een hotel te gaan zitten op de keys.

vr groet,
Marco

Marcelg
13-01-08, 20:57
Key West overigens niet, we hebben ervoor gekozen om een paar dagen in een hotel te gaan zitten op de keys.

vr groet,
Marco
Maar goed dat je voor een hotel hebt gekozen, ik vind het droevig dat Eurocamp de locatie adverteerd onder Key West terwijl ze 32 km noord aanbieden.(Sugarloaf Key)
Lekker boek ik een reisje Amsterdam zit ik ergens in Den Haag!!!!!!!!!!

Marjolein4
16-01-08, 00:40
Er is ook een campground op Key West zelf heb ik gezien, weet alleen de naam niet. Heb zelf op Boyd's Campground gestaan, op het laatste eiland voor Key West. De lokale bus van Key West stopte er voor de deur, dus prima te doen.
Ik weet alleen niets van cabins, was zelf met de camper.

Marcelg
16-01-08, 03:22
Boyds is op Stock Island, dat is gewoon een gedeelte van Key West.
Zo heeft Key West b.v. Bahama village, Key Haven en dus Stock Island.

Mag ik je tevens vragen of Boyd's je goed is bevallen.

Marjolein4
16-01-08, 20:27
http://www.boydscampground.com/

Ja, het is ons bevallen. Prima faciliteiten en mooie plekken aan het water. Plekken zijn alleen niet zo groot, dus als het druk en dus vol is, sta je wel hutje-mutje...

Marcelg
17-01-08, 05:40
Bedankt goed om te horen, vbt hutje-mutje, dat hoort bij Key West, hier hebben we niet echt van die grote properties zoals op het wat wij noemen vaste land.
Key West, 4x4 miles en aardig wat mensen die er wonen, de huizen zijn hier ook klein voor Amerikaanse standaard, dus de camping is ook klein, als het maar gezellig is.

JKG
27-02-08, 16:32
KOA adverteerd het zelf als Sugarloaf Key / Key West. Op de website staat dat Key West 14 miles (22km) verderop ligt.
Eurocamp is van oorsprong een Brits bedrijf en ook Britten kijken net als Amerikanen vaak niet echt op van een kilometer (of eigenlijk mile) meer of minder en vinden het ook niet erg om een stukje te reizen om ergens te komen.

Ik heb het in elk geval aangegeven bij Keycamp (m'n zus werkt daar), die weer directe connecties heeft met Eurocamp. Hopelijk pakken ze het op, maar ik kan niets beloven :) Er moet dan gewoon duidelijk worden aangegeven dat het echt Sugerloaf Key betreft en niet Key West zelf. Eerlijk is eerlijk, bij zowel Eurocamp als Keycamp staat het op de website een beetje als dat het al Key West is. Maar KOA mag zelf ook wel wat duidelijker zijn met de titel voor de camping :)

Michael66
27-02-08, 16:49
Ach, what's in a name? Dit soort praktijken zijn vrij normaal. Zo zit ik morgenavond in het Orlando Sun Resort, terwijl dat hotel toch echt in Kissimmee ligt. Een "paar" mijl verderop dus. En zo zijn er legio voorbeelden. Het blijft volgens mij gewoon een kwestie van goed opletten, adressen van accommodaties opzoeken en bekijken hoe / waar het ligt.