PDA

Bekijk Volledige Versie : Hotelervaring: Enclave Suites Orlando



Albert38
03-08-07, 16:42
Dit is een hotel/appartementen complex wat zeker de moeite waard is.
Minpuntje is dat de keuken en de badkamer een kleine opknapbeurt nodig hebben. Maar voor de rest is het voor gezinnen een prima uitvalbasis naar alle parken in Orlando.\\:D/:razz::idea::lol:

Nijntje
21-08-07, 15:19
Hoi Albert, een beetje laat misschien want ik heb inmiddels al geboekt. Bij gebrek beschikbaarheid Fairfield Inn (of te dure beschikbaarheid...) zijn we overstag gegaan voor de Enclave. We zijn er al vaak langs gereden en het ziet er (van de buitenkant) altijd wel aardig uit.
Vraagje, heb jij er in een 1 kamer of 3 kamer suite gezeten? Wij hebben nl de 1 kamer geboekt. En is het zwembad een beetje te doen?
Alvast bedankt voor je antwoord!

rengelen
21-08-07, 16:58
Als ik dit zo lees, ik moet nog alles behalve de vliegreis boeken voor mijn reis van 01 t/m 14 oktober naar florida.

Wordt dit een probleem met het vinden van hotels?

Nijntje
21-08-07, 17:27
Over het algemeen niet hoor, dit is de eerste keer in 8 jaar dat ik niet in een hotel kan zitten van mijn eerste keuze. En dat alleen omdat ik 46 euro een mooie prijs vind en 139 dollar ietwat minder... Meeste hotels boeken we dan ook via internet alleen blijven de hotels van de Marriott village, LBV in de hotelplan gids voordeliger. Maar helaas dit jaar geen plek meer....

Nikkie1974
21-08-07, 18:21
Wij hebben twee weken geleden ook in The Enclave gezeten voor 6 nachten. Wij zaten in gebouw 1 en had een zeer mooi en ruim
1-kamerapp. (kamer 1214) met een keuken met magnetron, kookplaat en afwasmachine. Niks op aan te merken! Echter, vrienden van ons verbleven in gebouw 3 en zij hadden een wat verouderde kamer en als je naar de keukenkastjes keek, vielen ze al bijna uit elkaar en de koelkast zag er heel vies uit. Ligt er dus maar net aan in welk gebouw je zit....... Het zwembad was prima. Je hebt er trouwens twee. Je wordt alleen wel gek van de vele Engelsen die er 's morgens vroeg hun handdoekje al neerleggen en vervolgens 's middags eens een keer op komen dagen. Ik weet niet of jullie ook ontbijt erbij hebben, want dat stelt weinig voor. Een appel, een bekertje jus d'orange en een muffin. Voor $ 4 extra kun je gebruik maken van het buffet.

Nijntje
21-08-07, 22:24
Heel erg bedankt voor je reactie en waarschuwing. We zullen zeker proberen om in gebouw 1 te komen. En nee, we hebben geen ontbijt. Zo te lezen is dat ook niet echt erg. En denk dat we toch liever naar de IHOP of zo gaan ;-)

bejavenlo
22-08-07, 09:35
Je hebt er trouwens twee. Je wordt alleen wel gek van de vele Engelsen die er 's morgens vroeg hun handdoekje al neerleggen en vervolgens 's middags eens een keer op komen dagen.

ben ik zo mee klaar alle handdoekken op een bed en dan is weer alles vrij.
Is namelijk ook de hobby van de Duitsers altijd en ik heb er een gruwelijke hekel aan.:---)

Njit
22-08-07, 09:39
ben ik zo mee klaar alle handdoekken op een bed en dan is weer alles vrij.
Is namelijk ook de hobby van de Duitsers altijd en ik heb er een gruwelijke hekel aan.:---)

Groot gelijk :) Anders moeten ze maar een stoel met hun naam erop huren...

Nijntje
22-08-07, 10:05
Hahahaha, ik wilde de Duitsers niet noemen. Wist niet zeker hoe dat zou vallen...

Albert38
22-08-07, 18:36
Hoi Albert, een beetje laat misschien want ik heb inmiddels al geboekt. Bij gebrek beschikbaarheid Fairfield Inn (of te dure beschikbaarheid...) zijn we overstag gegaan voor de Enclave. We zijn er al vaak langs gereden en het ziet er (van de buitenkant) altijd wel aardig uit.
Vraagje, heb jij er in een 1 kamer of 3 kamer suite gezeten? Wij hebben nl de 1 kamer geboekt. En is het zwembad een beetje te doen?
Alvast bedankt voor je antwoord!

Sorry voor mijn late reactie, las je stukje net. Wij zaten in gebouw 3 en hadden een 1 kamer suite (kamer 3311). Zoals je ook al in mijn stukje kon lezen vond ik wel dat de keuken en de badkamer een opknapbeurt konden gebruiken. Maar dat neemt niet weg dat de rest prima verzorgd was en als er een probleem was loste men dat zeer snel op.
Een opmerking : je kan via de tv ook internet gebruiken. Doe dit niet want het werkt voor geen meter. Hebben het geprobeert en na een klacht van mij hoefde ik de kosten niet te betalen. ($10,- per 24 uur)

Nijntje
23-08-07, 08:08
Ok, heel erg bedankt voor je antwoorden en tips. We zullen het vast erg naar ons zin hebben. En anders gaan we volgende keer gewoon weer naar Fairfield...

PKrijger
07-01-08, 20:35
Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om in de voorjaarsvakantie met onze kinderen naar florida te gaan. heeft iemand ervaring met de enclave suites ?

Graag reactie want op de reiswijzers worden wij niet wijzer zowel neg als pos reacties ?


Groeten,'


Peter en Diana

corrus
07-01-08, 20:38
Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om in de voorjaarsvakantie met onze kinderen naar florida te gaan. heeft iemand ervaring met de enclave suites ?

Graag reactie want op de reiswijzers worden wij niet wijzer zowel neg als pos reacties ?


Groeten,'


Peter en Diana

Heb je al vliegtickets???

PKrijger
07-01-08, 20:48
ja tickets hebben we al en als eerste optie hebben we Springhill Suites, maar omdat die waarschijnlijk vol is Enclave Suite als alternatief. Tickets bemachtigen was moeilijk, beetje laat geboekt. Hadden vanaf juni 2007 voorboeking voor Mexico 2x, ook al vol en toen uitgeweken naar Florida!

Nikkie1974
07-01-08, 23:13
Hallo Peter en Diana, bekijk het volgende topic eens:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3890

Albert38
08-01-08, 17:55
The Enclave suites zijn best de moeite waard ondanks enkele minpuntjes.
Hebben daar vorig jaar 2 weken gezeten.

Als je foto's wil hebben graag een pm

Michael66
08-01-08, 19:37
Hallo Peter en Diana, bekijk het volgende topic eens:

http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3890Daarom heb ik deze twee topics maar even samengevoegd.

Tielemans
26-06-08, 22:32
zo best goede ervaringen.... wij hadden toch wat anders....
wij zaten volgens mij in gebouw 3 op de 9e verdieping...waar we tot 2 (!) keer toe een mierenplaag hadden...\:shock::?
verder slechte schoonmaak en erg aociale engelsen (wist niet dat die bestonden)[-X
voor ons zeker the enclave suites meer al kregen we geld toe!!!:shock:

mickey
27-06-08, 10:56
Wij zijn ook eens maar nooit weer bij Enclave geweest,het was oud,erg vies en 's nachts deden wij geen oog dicht vanwege alle herrie op de gangen.
Er waren allemaal jeugdgroepen.
Er is zoveel keus in appartementen in Orlando,ik zou nog even rustig verder kijken.

corrus
27-06-08, 12:44
Hallo allemaal,

Wij zijn van plan om in de voorjaarsvakantie met onze kinderen naar florida te gaan. heeft iemand ervaring met de enclave suites ?

Graag reactie want op de reiswijzers worden wij niet wijzer zowel neg als pos reacties ?


Groeten,'


Peter en Diana

Waarom neem je niet lekker gewoon een villa... :mrgreen: