PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets voor diverse attractieparken



Pagina's : [1] 2

Orangedevil
03-10-04, 17:37
Kan je bij Seaworld zo'n combinatie ticket kopen aan de kassa waar je dan ook mee in Busch Gardens kan?
Op die site van American Estates kon ik hem trouwens niet vinden.

Ebelix
03-10-04, 21:09
Die tickets zijn er. Kijk maar op bijgaande link

http://commerce.4adventure.com/store/dept_tickets.asp?ShopperID=UB50AC9C2394346DD88EEB8 BDE2AA469&Token=GGDGKEHDGEDFDDH&dept_id=203

oofster
20-10-04, 23:16
je kunt deze tickets bij de kassa van beide parken kopen .

mocht je nu langer blijven en ook naar universal studio`s / island of adventure willen gaan dan kun je ook een aparte flexpas kopen en dan kun je binne 14 dagen onbeperkt gebrik maken van 4 / 5 parken .

deze flex passen kun je bij de kassa`s kopen maar ook al van tevoren via internet.

Njit
21-10-04, 00:31
bedankt voor de info maar dit is toch redelijk 'common knowledge'

HET adres om ze hier in nederland te kopen is American Estates (http://www.americanestates.nl/shop/index.html). Je kunt hier ook terecht voor je Fun In The Sun pas.

pyca
06-02-05, 00:24
Even een vraagje:

Ik zit te kijken naar tickets voor Universal studios, nu zie ik
1-Day 1-Park Ticket (Universal Studios) en
1-Day 1-Park Ticket (Islands of Adventure) en en combinatie van deze 2 tickets. Gaat het nu om 2 verschillende parken of is "islands ..." in universal en moet je daar dus xtr voor betalen? En wat is precies "islands", is het leuk? Ben ooit 2x in California geweest maar kan me niets herinneren van Islands of Adventure.

Alvast weer bedankt voor de reacties

gr
Carin

SpaceAce
06-02-05, 03:50
Universal in California is idd maar 1 park. Universal in Orlando heeft 2 pretparken. Inderdaad Universal Studios en Island of Adventures. Daar tussen in zit de Citywalk. Een soort van Disney Village is Parijs.

Universal Studios zegt qua naam al genoeg. Ik weet niet precies wat er in de Studios in California staat, aangezien ik dat pas in april ga ervaren, maar ik gok dat dit ongeveer hetzelfde is.

Island of Adventures is een geheel ander genre. Wat de naam al doet vermoedde is dit een echt avonturenpark. Ofwel, veel trills.... maar ook voor de kinderen is een redelijk groot gebied genaamd Seuss Landing.

Voor meer info: Island of Adventures Orlando (http://themeparks.universalstudios.com/orlando/website/ioa_landing.html?__dest=ioa_landing.TOP)

michel
15-02-05, 15:59
volgens de website :

Unlimited general admission to SeaWorld Orlando from January 1, 2005 through December 31, 2005. prijs $64.95 ???

http://commerce.4adventure.com/store/dept_tickets.asp?ShopperID=OB46EEB8320A54F94956B9A E93B48DE5&Token=DGGFIDMEIDFFDDI&dept_id=203
Volgens mij te koop aan de kassa.

Is er al iemand die dit opgevallen is, of misschien zelfs al ervaring mee heeft?
Zou de $5,00 korting van de ANWB/AAA hier ook op van toepassing zijn?


Michel

Njit
15-02-05, 16:17
Een 1-dags pas is $59. Deze is $64.. Als je er dus heeeeeel vaak heen wilt en geen genoeg kunt krijgen van Shamu dan is dit wel een optie.

Anders kun je ook gewoon een FlexTicket nemen.. Dan kun je gedurende 14 dagen ook vaker naar Seaworld (en nog een aantal andere parken)

Mocht je maar 2 dagen naar Seaworld willen dan kun je altijd gebruik maken van de 'Next day free' optie..

Hedwig
16-02-05, 19:30
Ik heb dit nu al vaker gelezen, kan er echter officieel niets van vinden. Kan je echt voor één entree twee keer gebruik maken van het park? en hoe zit dat dan met de eventuele foto's die genomen moeten worden (lees ik weer op een andere site)

gr Hedwig

Njit
16-02-05, 20:23
Dit doen ze bij de klantenservice.. Foto zullen ze wel met een webcam nemen..

Dennis545
24-02-05, 14:00
Zijn er mensen die ervaring hebben met het van te voren bestellen van entree kaarten van pretparken via internet?

Worden deze toegestuurd of moet je ze ergens afhalen?

Alvast bedankt,

Dennis

mattrob
24-02-05, 14:25
Ligt eraan wat voor toegangskaarten. Ik heb FITS passen via Duitsland besteld, ik heb tickets voor Universal Studio's via internet besteld en die kon je dan via speciale zuilen vlak voor de ingang van het park ophalen :lol: . Als je het via een tussenpersoon doet in Amerika, zullen ze ofwel toegestuurd worden of kan je ze daar ophalen.

Is wel iets meer risico dan echt via de site van het (gerenommeerde) pretpark, maar er zijn genoeg ervaringen mee !

Njit
24-02-05, 14:38
Zelf geen ervaring mee (wij hebben ze bij American Estates besteld) maar bij de bekendste Online verkoper Knowbeforeugo kun je ze in Orlando ophalen. Deze worden niet verstuurd..

Zie hieronder:
http://img205.exs.cx/img205/6158/know2dx.png

Voor andere verkopers zou ik zeggen, probeer het gewoon even uit.. Je betaald toch pas om het moment dat je je creditcard-nummer invuld..

michel
25-02-05, 22:04
Bij Maple kan je ze gewoon ophalen en betalen zonder bestellen.

http://www.mapleleaftickets.com/contact_us.htm

Bestellen niet nodig, dus je loopt geen risico

Koop de meest eenvoudigste tickets, upgraden kan ALTIJD bij Disney
ookal heb je de kaarten BUITEN het park gekocht. Dus koop je een hopper voor 4 dagen, kan je altijd het verschil bijbetalen als je meer dagen wilt. Downgraden gaat helaas niet...

Michel

Geertk
26-02-05, 10:16
Wij halen onze tickets ook altijd bij maple leaf. Nooit geen problemen gehad.

gr, geertk

karen
13-04-05, 12:47
Ja hoor wij willen nu ook...! Gezien de enthousiste verhalen op dit forum...we zijn de juiste reis nog aan het plannen maar willen in ieder geval VIJF dagen in Orlando zitten Ook willen we Disney overslaan.....!? we zijn pas in parijs geweest en hebben (na vier keer parijs...) Disney nu wel gezien (of vinden jullie van niet ??) we willen dus de 'andere pretparken' doen! Onze oudste (12) is helemaal gek van jurrasic parc dus moten we in ieder geval naar universal adventure islands ?? wie heeft er verder nog ideeen en wat kunnen we (echte hollanders) nu financieel het beste kiezen en bij woie (online??) boeken Kortom HELP (als je er zin in hebt ) de familie Teurlings Orlando door....Verder willen we natuurlijk een rondreis naar de stranden en the keys en verder wat nog leuk is....we hebben al wat plannen (ons reisbureau zoekt dat nu uit) maar misschien ook interessant om zo'n georganiseerde rondrit te boeken met fly2florida.nl ?? Ik zou het leuk vinden als jullie willen mailen met tips / reacties!!!!! Bedankt alvast!!!

Eric
13-04-05, 14:04
Ja hoor wij willen nu ook...! Gezien de enthousiste verhalen op dit forum...we zijn de juiste reis nog aan het plannen maar willen in ieder geval VIJF dagen in Orlando zitten Ook willen we Disney overslaan.....!? we zijn pas in parijs geweest en hebben (na vier keer parijs...) Disney nu wel gezien (of vinden jullie van niet ??)huh....Wat heeft Parijs met Disney Orlando te maken???
Je zou hoogstens Magic Kingdom (= het origineel van Disney Parijs) kunnen overslaan, maar voor de rest is er eigenlijk geen overeenkomst.
Disney Parijs staat tot Disney Orlando in verhouding als Haps in Noord Brabant staat tot Amsterdam !!

Maar als ik jullie was, zou ik eerst iets meer info geven, hoe lang gaan jullie, waar beginnen / eindigen jullie, wat willen jullie zeker doen, gaan jullie het zelf regelen of niet?
dan kunnen we jullie beetje op weg helpen, maar houd er rekening mee, dat er zoveel te zien / doen is, dat je wel eens teveel adviezen krijgt, en het dan helemaal niet meer weet !!
Eric

Inge
22-04-05, 16:36
http://themeparks.universalstudios.com/orlando/website/3_days_free.html?__dest=right.UO.REDIR

Kijk, dat is gunstig. Zelfs goedkoper dan de 2 dagen pas. Alleen als je de tickets online koopt![/url]

knaapje
22-04-05, 16:41
Ja, klinkt leuk, maar is het ook werkelijk zo leuk? De geldigheid is "five consecutive days", dus je moet er op opeenvolgende dagen naar toe. Ik denk dat je het na 2 hooguit 3 dagen echt wel gezien hebt.

Groeten
Knaapje

Inge
22-04-05, 16:53
Ja.... maar het is goedkoper dan 2 dagen pas.
Bijvoorbeeld:
1e dag universal
3e dag islands of adventure
5e dag bij allebei nog even de leukste attracties doen of die je niet gehad hebt.

Dennis545
30-04-05, 17:06
Heeft iemand een idee waarom de site van Mapleleaftickets niet werkt?

Ik krijg iets van account verlopen maar die heb ik niet eens.

Wij vertrekken aankomende dinsdag naar de US en ik wil graag het adres nog even noteren.

Alvast bedankt,
Dennis

Njit
30-04-05, 17:24
Heeft iemand een idee waarom de site van Mapleleaftickets niet werkt?

Ik krijg iets van account verlopen maar die heb ik niet eens.


Lijkt erop dat ze de rekening van de internet provider niet betaald hebben. Gok dat dit na het weekend wel weer verholpen zal zijn als ze tenminste nog steeds bestaan :) Anders heb je een probleem denk ik...

Gelukkig bestaat er nog zoiets als Google Cache:

Maple Leaf Visitors Info Center
4647 West Hwy. US 192
Located Between Hwy. Mile Markers 13-14
Kissimmee, FL 34746
Local or outside the US (407)396-0300
Fax (407)396-4127
Toll-Free 1-800-841-2837

Office hours 8:00AM - 6:00PM 7 days a week

We are located a 1/4 mile from Medieval Times on the opposite side, between mile markers 13 and 14. On the property of the Maple Leaf Inn...in between the Sun Florida Inn and the Record "Parkside Inn and Suites" Motel, directly across the street from the 'Citgo' gas station.

Michael66
30-04-05, 17:41
Ik heb het aangedurfd om mijn 5-daagse Flextickets via internet te bestellen bij UnderCoverTourist (www.undercovertourist.com). Die berekenen geen verzendkosten en totaal kwam dat bij mij uit op $ 598 (in euro's zie ik binnenkort op m'n creditcardafrekening wel), voor 2 volwassenen en 1 kind. Na iets meer dan een week kreeg ik ze keurig per air-mail toegestuurd. Kaartjes geseales in plastic, met het verzoek erop om goed te controleren of het de juiste kaartjes zijn. Want als je het plasticje openmaakt, kun je ze niet meer retourneren. Gelukkig waren alle kaartjes juist!!

Ik zie er erg naar uit om eindelijk beide Universals en Wet 'n Wild te bezoeken, die hebben we steeds maar uitgesteld en bewaard voor als m'n zoon oud genoeg is (nu issie 5, langer wachten ging niet meer). Seaworld en Busch Gardens hebben we al eerder gedaan, en daar gaan we dan ook met groot plezier weer naartoe. Helaas gelden de tickets maar 2 weken, en ik ben 3 weken in Orlando ..... Balen, moet ik weer naar het honkbal toe en zo (zie betreffende topic). :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

RMB
06-05-05, 12:03
http://themeparks.universalstudios.com/orlando/website/3_days_free.html?__dest=right.UO.REDIR

Kijk, dat is gunstig. Zelfs goedkoper dan de 2 dagen pas. Alleen als je de tickets online koopt![/url]

Dit kost $ 99,-,voor $ 20,- meer heb je een jaarkaart en kun je gaan wanneer en zoveel je wil en kun kopen waneer je maar wil want een jaarkaart kun je het hele jaar door kopen

Eric
09-05-05, 13:29
Annual Passes
power pass
Enjoy 1-Year admission to Universal Studios and Islands of Adventure (blackout dates apply) Only $15 more than a 2-day ticket
Only $15 more than a 2-day ticket
All Ages $119.95

PREFERRED annual pass
365 Days of admission to Universal Studiosand Islands or Adventure (No blackout dates!)
Free Self Parking
Discounts on Food, Merchandise and Hotels
All Ages $179.95

Op de originele Universal website
Eric

binnekamp
08-06-05, 02:41
Karen,

Wij zij n in de mei vacantie in orlando en parken geweest. Voor de kaarten van disney kan je combinatie kortingen krijgen. Voor de andere parken veel minder. Wij hebben nog 2 volwssene kaarten voor Sea World over. Als je direct na de kasse even een foto op je kaart laat zetten mag je de 2e dag zelfs gratis. Wat mij betreft mag je die kaarten voor de helft van de prijs hebben. Ons hadden ze vooraf niet gemeld dat de 2e dag gratis was waardoor we dus kaarten teveel hadden gekocht. Het is absoluut een belevenis.

Ben

ps Ik woon in Dongen. Email b.g.binnekamp@home.nl

Michael66
10-06-05, 19:37
Voor de kaarten van disney kan je combinatie kortingen krijgen.

Er zijn genoeg opties:
* Orlando Flexticket 4 parken (14 dagen Universal, Islands of Adventure, Seaworld en Wet 'n Wild + Universal CityWalk)
* Orlando Flexticket 5 parken (14 dagen idem, plus Busch Gardens Tampa)
* Two-day-two-park-ticket (2 dagen Universal Studios en Islands of Adventuren, 3e dag gratis Plus 7 dagen Universal CityWalk)
* Seaworld / Busch Gardens Value Ticket (elk van deze parken één dag)
* etc.

Gewoon even kijken bij www.undercovertourist.com of één van de vele andee ticketcenters.

Karin71
11-06-05, 01:39
Of je offert (als je daar tijd voor hebt) een ochtendje op aan timeshare. Veelal worden er dan aantrekkelijke kortingen geboden voor combi-tickets. Wij hadden bijvoorbeeld eem flexpas (7 dagen) voor SeaWorld, Universal, Islands of Adventure en Wet 'n Wild voor 121 dollar (ipv 242 dollar) p.p.

disneyfanfamily
25-08-05, 10:51
Waar kun je het beste de combipassen voor Seaworld, Universal etc kopen?

objectievo
05-04-06, 21:03
Wij gaan 29 april voor 2 weken naar Florida. Nu willen we online via seaworld.com of commerce.4adventure.com online 4 x 14 daagse tickets kopen voor 4 parken. Dan betaal je direct met je creditcard en krijg je de tickets thuis in Nederland toegestuurd binnen 6 tot 8 werkdagen.

Is dit save?? Het gaat om 691 $ dus niet niks. Welk risico lopen wij en wat doe je als de tickets maar niet komen maar wel direct je geld is afgeschreven.

Heeft iemand met deze wijze van tickets bestellen al ervaring??

Barry1401
05-04-06, 21:47
Bij seaword.com... geen enkel probleem...
Vertrouwd, zeer goed én snel...

Michael66
06-04-06, 08:05
Bestellen via de door jou genoemde sites lijkt mij wel veilig, het zijn de officiële sitesvan de Anheuser Busch attractieparken. Kaarten krijg je dan thuisgestuurd, of je moet de bevestiging printen en meenemen.

Het door jou genoemde bedrag van € 691 vind ik echter aan de hoge kant. Voor de 4-parken Flexticket (SeaWorld, Universal Studios, Islands of Adventure en Wet 'n Wild) heb ik al snel twee goedkopere alternatieven gevonden, waar ik goede ervaringen mee heb:

(ik weet niet wat je reisgezelschap is, dus geef ik hieronder de prijzen voor resp. 2volw/2kids(3-9jr) en 4 volw(>9jr))

**in Nederland: American Estates (http://www.vliegusa.nl/magicyourway7.asp): 2v+2k: € 609 - 4v: € 669 (incl. €5 verzendkosten)
**in Engeland: UnderCoverTourist (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/tickets/): 2v+2k: $ 700/€ 570 - 4v: $ 772/€ 628 (tegen huidige koers (http://www.xe.com/), geen verzendkosten)

marisca
06-04-06, 08:29
Wij waren via het reisbureau 435,00 euro kwijt voor de flexticket van 4 parken.
En dat geld voor 2 volwassenen en een kind van 7 jaar!
Is dit duur geweest dan?

Njit
06-04-06, 09:03
Nee hoor. Via Undercover Tourist betaal je hier $543 voor. Omgerekend is dat 442 euro..

Michael66
06-04-06, 18:51
Nee hoor, da's een heel goede prijs.

Het is altijd lastig om euro-prijzen te vergelijken met dollar-prijzen, aangezien je bij een bestelling in dollars nooit precies weet welke koers je "krijgt". Daar zit gewoon een stukje koersrisico in.
Het verschil tussen UnderCoverTourist en jouw reisbureau is snel te verklaren door koersverschil: 1 cent koersverschil is op 500 dollar al meteen een verschil van 5 euro.

De reden waarom ik UnderCoverTourist vaak gebruik als vergelijkings-aanbieder is vijfledig:

1. Ze zijn over het algemeen laag in hun prijsstelling (is mijn ervaring)
2. De informatie op hun website vind ik zeer goed: zakelijk, inhoudelijk goed, niet te veel fratsen (lijkt de C100 wel ...)
3. Ze leveren de tickets zonder verzendkosten (bij verzending per gewone post)
4. Ze hebben een voor een online-verkoper zeer goede en coulante geld-terug-regeling.

en last but not least:

5. Ik heb meerdere keren tickets besteld en alles is daar altijd voor 200% naar tevredenheid afgehandeld.

Er zijn natuurlijk altijd andere, goedkopere, betere verkoopsites, ieder zijn ding.

christophe
06-04-06, 20:42
Ik heb tickets gekocht via undercovertourist en ben heel tevreden. Er was een probleem met mijn credit card shipping adress en die mensen hebben mij dadelijk gebeld om dit te melden. Een weekje later lagen de tickets in de bus (gratis levering).

Horndoctor80
22-05-06, 10:00
Hey luitjes,

We zijn al een tijd bezig om onze Amerika vakantie voor aankomende zomer te regelen. In principe is alles al rond, geboekt en bevestigd, alleen het laatste wat nog op ons to-do lijst staat zijn de toegangskaartjes voor Disneyworld, Sea World en Universal en hier heb ik jullie hulp bij nodig. Heb net ook al rondgezocht, maar kon niet zo snel een link naar een threat vinden met dit onderwerp.

Op internet zijn een aantal aanbieders van kaartjes te vinden, echter als je naar de prijzen gaat kijken lopen deze niet zo heel erg veel uit elkaar. De sites die ik gevonden heb zijn:
http://www.orlandoinfo.com/tickets/
http://www.ticketmania.com/
http://www.officialticketcenter.com/
http://www.greatorlandodiscounts.com
http://www.undercovertourist.com
Ze zijn allemaal goedkoper dan rechtstreeks bij de bron zelf kopen, maar welke is nu de beste maatschappij om zaken mee te doen? Misschien heb ik er wel een gemist en hebben jullie daar nog links van. Deze hoor ik ook graag.

Alvast bedankt voor de info.
Groeten,
Twan

raygwencaith
22-05-06, 10:35
Wij hebben voor EUR 262 (volwassene) bij American Vacations een 14 daagse Ultimate Pass gekocht, deze prijs vonden wij ook best meevallen. Deze kaart staat niet op hun website, maar je kunt wel even met ze bellen. Wij vonden het prettiger om een voucher te krijgen ipv echte tickets en omdat wij zo'n goed contact hebben met AV hebben we onze tickets daar geboekt. Vele forummers hebben ook bij andere geboekt dus je zal vast van hun ook wel reacties krijgen.

www.americanvac.nl

Voor Seaworld hebben we een 1-dag kaart gekocht die je daar aan de balie kan omwisslen voor een 7 daaagse pass. Deze kaart hebben we gekocht met een kortingscode: pepsi ik zal je de link geven van waar te bestellen, we kregen direct een bevestiging en konden de e-tickets uitprinten. Je kunt ze daar nog steeds bestellen dus elke korting is mooi meegenomen toch?

http://commerce.4adventure.com/store/swt_promotions.asp

Universal slaan wij over omdat we maar 2 weken gaan en die staat dan ook voor volgend jaar op de lijst.

Heel veel succes met het boeken van je tickstes.

Groetjes Gwenda
(nog 36 dagen te gaan voor onze eerste Orlando reis)

Horndoctor80
22-05-06, 12:58
Hey hallo.

Bedankt voor je reactie Gwenda. Helaas zijn wij "slechts" 8 dagen in Orlando, dus een 10 of 14 dagpas is in principe net iets teveel.

We hebben het volgende schema voor ogen, echter het kan uiteraard nog wijzigen.

17-08 aankomst in Orlando vanuit Key west. Shoppen en zwemmen
18-08 Magic Kingdom
19-08 Seaworld
20-08 Animal Kingdom + Epcot
21-08 Universal Studios
22-08 Typhoon Lagoon of Blizzard Beach
23-08 MGM + Epcot
24-08 Magic Kingdom
25-08 naar huis. (Misschien nog even naar Sea world in de ochtend)

4 dagen Disney, 1 dag waterpark, 1 dag universal, 1 dag seaworld (met eventueel het gratis verlengen in het park voor de laatste dag). Die code van Seaworld werkt en geeft 20% korting. Perfect! :) Zo zoek ik er nog een paar hahaha.

Verder ben ik nog aan het twijfelen over wat te doen met het Disney ticket. Ik weet zeker dat ik over een tijdje weer naar Florida zal gaan, dus ik wil een ticket kopen voor 10 dagen. We willen wel hoppen dit jaar dus die optie nemen we erbij, net als de non-expiration optie. Echter we gaan slechts 1 dag naar een waterpark dit jaar, en ik weet dus niet of het zin heeft om die waterpark en more optie te nemen. Sporten doen we niet, misschien gaan we 1 avondje naar Downtown disney. Loont het dan de moeite om die optie op te laten nemen in het ticket, of kunnen we beter losse kaartjes kopen?

pascalbrouwers
22-05-06, 20:08
Hallo,
Je moet even kijken wat het verschil in prijs is met en zonder waterparken. Wij hadden zonder waterparken. Met drie man kost dit net geen 100 dollar ( 2 volwassenen en 1 kind), als je naar een waterpark wilt. Weet je zeker dat je nog een keer terug gaat zou ik het er zeker bijboeken, al is het alleen maar omdat de tickets toch alsmaar duurder worden. En achteraf krijg je er meestal spijt van. Dat is mijn ervaring.
Wij hadden achteraf alleen het geluk dat er bij onze kaartjes toch nog 1 dag gratis waterpark bij zat ( bleken nog oude kaartjes te zijn).
Daardoor zijn we nog een keer exta naar typhoon lagoon geweest. Als ik geld erbij optel was dit nagenoeg even duur als met waterparken, en als ik goed geinformeerd ben kun je dan ook nog een keer naar pleasure Island en Disney quest. Dus dit is zeker de moeite waard.
Wat betreft Down Town Disney, dat is helemaal gratis. Voor Pleasure Island moet je betalen. Mijn menig ga niet naar Pleasure Island maar naar Citywalk bij Universal. Alhoewel Down Town Disney Best leuk is om naar toe te gaan, maar ga je puur voor de fun en niet voor disneyshopping zou ik voor Citywalk kiezen. Na 6 uur sávonds kun je daar gratis parkeren ( hoe dit in de zomer is weet ik niet, maar ik denk dat dit wel op hun side staat) Kaarten gekocht bij AV, zij geven goede service staan je goed te woord. Volgend jaar zal ik er zeker weer boeken.


groet,
Pascal

corrus
22-05-06, 20:17
Wat betreft Down Town Disney, dat is helemaal gratis.
Voor Pleasure Island moet je betalen.
groet, PascalDe toegang tot Pleasure Island is gewoon gratis, nu moet je entree betalen bij de paar Clubs die nog (over) open zijn...
De enige club die op zeker blijft bestaan is de Adventurer Club...
En daar betaal je overdag ook niks meer...

Nee... op Pleasure Island is op dit moment niet veel pleasure te beleven, tenzij je van afbraakwijken houdt. :) :cry:

raygwencaith
22-05-06, 20:42
Marisca, genieten zullen we zeker, nu gewoon al vakantiestress, als wij terug zijn dan gaat het voor jou heel erg hard toch?

Horndoctor80: Ook op de site van American Vacatione en American Estates kun je kijken naar passen voor minder dagen dan wij hadden, dar staan ook de prijzen bij. www.americanvac.nl en www.americanestates.nl
Mooi dat de code zijn werk heeft gedaan, scheeld toch weer wat dollars.

Gwenda

pascalbrouwers
22-05-06, 23:45
@corrus
ok niet erbij geschreven maar dat bedoelde ik ook. Alleen erover heen wandelen is absoluut niets aan, zowat alles staat in de stijgers.
Volgende keer zal ik vollediger zijn :oops:

groet, Pascal

Gunner
23-05-06, 16:17
Is het goedkoper om hier tickets te bestellen of ligt de prijs aan het park gelijk?

Michael66
23-05-06, 16:39
Is het goedkoper om hier tickets te bestellen of ligt de prijs aan het park gelijk?
Ligt er aan wat voor tickets.

Tickets voor één dag kun je het beste gewoon aan de kassa van het park kopen. Als ze hier al in de voorverkoop te krijgen zijn ben je net zoveel (of meer) kwijt dan als je ze daar koopt. Uitzondering: SeaWorld. Als je vantevoren kaartjes besteld via hun website met koringscode "Pepsi" dan krijg je een leuke korting.

Tickets voor meerdere dagen kun je beter vooraf kopen. En dat bespaart je dan ook de nodige $$ of €€. En vaak zijn er via online aanbieders allerlei voordelen te behalen zoals bijv. 5-daagse DisneyTickets voor de prijs van een 4-daags ticket (AE) of kids gratis bij aankoop van een volwassenen-Universal-ticket (Universal.com).

Door op dit forum de zoekfunctie te gebruiken met termen als "tickets" of zo kun je een schat aan info bovenhalen.

Gunner
23-05-06, 17:30
Ik heb naar aanleiding van een post van jou gezocht en heb undercovertourist.com gevonden.

Nu heb ik toch wat puntjes;

1. Ik wil graag een 2daags MYW met Park Hopper boeken, dat kan daar dus niet.
2. Een 3 daags MYW met PH is daar net zo duur als het via de officiele site te bestellen, zelfs de gate prijs is gelijk. (en dan heb ik ook rekening gehouden met de tax)

Zitten de kortingen soms alleen als je heel veel dagen daar heen wilt ofzo? Want anders beslis ik gewoon ter plaatse bij de gate hoeveel dagen ik ergens heen wil. Ik hoef zeker geen 4 dagen of meer daar heen.

Michael66
23-05-06, 17:52
Je hebt gelijk: Disney-tickets worden bij de verschillende ticket-centers meestal pas vanaf meerdere dagen verkocht. En met name op de Disney-tickets zijn geen enorme kortingen te behalen: op de meeste ticket scheelt het max. $10-20, alleen de allerduurste tickets hebben tot $35 voordeel (als vergelijk heb ik dan eventjes de websites van American Vacations (http://www.vliegusa.nl/magicyourway7.asp) en de AAA South (http://www.aaasouth.com/shoppingcartsearch.asp?SEARCHTYPE=TIS&ItemCategories=01&locationids=40540) gebruikt).

Als je de door jou genoemde flexibiliteit wilt hebben om ter plaatse te beslissen hoeveel dagen je in Disney wilt doorbrengen, dan kun je het beste daar aan de kassa je tickets kopen.

deh78
24-05-06, 00:04
Ik heb vorige week mijn tickets besteld via http://www.undercovertourist.com/

Seaworld 1 dag Kennedy space 1 dag en Universal 1 dag.
het was alleen niet mogelijk om kaarten van wdw voor 1 dag te bestellen.
Ik vindt het fijner als je nu de pretparken al betaalt dan kun je eigenlijk een beetje sjoemelen met je vakantie budget dan heb je nu de uitgaven en niet als je daar bent

Effe afwachten waneer de tickets komen...

Eric
24-05-06, 00:06
Bij undercover tourist heb je binnen een week gegarandeerd je tickets in de bus liggen, ook dat is een stukje voorpret.
Eric

lies-hattink
24-05-06, 13:39
Hoi Twan

Bij de volgende site kan je vrij voordelig tickets kopen en hebben een kantoor aan de highway 192 bij old town, ze hebben ook hele voordelige tickets voor een dinershow!!

http://www.kgstickets.com/index.html

Als je info wilt kan je ze mailen en ze bieden vaak aan om je terug te bellen voor alles makelijker uit te zoeken.

Groetjes Lies

paula
27-05-06, 20:41
Bij de volgende site kan je vrij voordelig tickets kopen en hebben een kantoor aan de highway 192 bij old town, ze hebben ook hele voordelige tickets voor een dinershow!!
http://www.kgstickets.com/index.html

Zijn er nog meer die hier hun kaartjes hebben besteld? Ik had er zelf nog nooit van gehoord maar het scheelt wel aardig wat geld.
Voor een driedaagse hopperpas voor Disney voor 4 personen ben je hier $100 minder kwijt dan bij AV of undercovertourist.
Maar het zou wel prettig zijn als we de kaartjes ook daadwerkerkelijk thuis zouden krijgen. Iemand ervaring of kan ik toch maar beter het zekere voor het onzekere nemen en bij AV bestellen?
Paula

pascalbrouwers
27-05-06, 21:00
http://www.kgstickets.com/index.html
Ik heb net op de site gekeken. Wij hadden en 4 daagse hopperpas. kost bij hun:664,- dollar 2 volwassenen en 1 kind. = 551 euro. dit heb ik ook betaald bij AV. scheelt dus niet veel, als je van een aanbieding gebruik kunt maken 4 dagen betalen 1 dag voor niks = dit natuurlijk een super aanbieding. Dan is het natuurlijk de overweging waard.

Ik heb net nog een keer gekeken bij www.americanestates.nl daar kost een 5 daagse pas met waterparken en hopper 639 euro. 2 volwas 1 kind. Bij kgtickets 787 dollar = +/- 653 euro = 14 euro duurder ( niet uitgaande van een aanbieding, maar de reguliere prijzen zoals op de site vermeld staan) in Florida. Koers 0,83. : :? Ik zet hem in iedergeval bij mijn favorieten.

groet, Pascal

marisca
27-05-06, 21:37
Wij waren 693,00 euro kwijt voor 2 volwassenen en 1 kind.
Voor een 10 daagse hopperpas + Waterpark optie!
Dat is ook niet slecht! :lol:

paula
27-05-06, 22:08
We gaan nog wel even verder spitten, kreeg net nog een tip binnen:
http://www.greatorlandodiscounts.com/
ook nooit van gehoord.
Laat het nog wel even weten als ik er uit ben, en zo'n aanbieding is natuurlijk ook altijd meegenomen.
gr. Paula

lies-hattink
27-05-06, 22:20
Hallo allemaal

Ik doe altijd veel zoeken op internet om zo goedkoopmogelijk kaartjes te kopen(en auto huur enz...) Ik ben er wel achter gekomen dat er site's zijn die voordeliger zijn als andere voor kaartjes
http://www.greatorlandodiscounts.com/
http://www.kgstickets.com/index.html
en voor degene die toch in nederland willen boeken
http://www.americanestates.nl/indexdisney.html
Je moet zo ie zo de aanbiedingen in de gaten houden en toeslaan als je een leuke aanbieding ziet!!
Via internet boeken op usa site blijft spannend en voor sommigen te rikant, ik persoonlijk ga de gok wagen en ga hoogstwaarschijnlijk tickets boeken bij greatorlandodiscounts
Zeker nu de dollar zo laag staat is het de moeite waard om te kijken of je de gok toch niet wilt wagen!!

allemaal veer voorbereidings plezier!!
Groetjes Lies

Eigenlijk zouden we een hight tea moeten houden en allemaal onze florida verhalen en info moeten uitwisselen :lol:

Michael66
27-05-06, 23:02
@Lies:

Let op, de website waar jij wilt boeken geeft aan dat de genoemde prijzen EXCLUSIEF SALES TAX is. Dus bij de prijs moet je nog 6% optellen. En als je ze wilt laten opsturen naar Nederland komt er nog $25 aan verzendkosten bij.

Als ik dat vergelijk met de prijzen bij AE en Undercovertourist ben je toch niet zo goedkoop uit.

Bij AE is alles incl. tax en komt er €5 verzendkosten per bestelling bij.
Bij UCT is alles incl. tax en incl. verzendkosten

paula
27-05-06, 23:39
Hebben net even zitten kijken bij www.greatorlandodiscounts.com/ , maar komt toch een stuk duurder uit, niet alleen door de tax, maar je moet ze ook halen, of je kan ze bij je hotel laten afgeven, ook niet zonder kosten natuurlijk en dan komt er ook nog 10% courtagekosten bij.
Na veel gezoek komt voor ons AE het goedkoopst uit en UC is iets van 20 dollar duurder.
Misschien hebben ze de komende weken nog wel een aanbieding, we hebben nog een paar weken de tijd dus kunnen het nog even aanzien.
Paula

pascalbrouwers
28-05-06, 00:39
Na veel gezoek komt voor ons AE het goedkoopst uit en UC is iets van 20 dollar duurder.

Dat dacht ik al :wink:
Misschien hebben ze de komende weken nog wel een aanbieding, we hebben nog een paar weken de tijd dus kunnen het nog even aanzien.
Paula[/quote]

Met en beetje geluk :lol:

Nog even geduld hebben.

groet,
Pascal

lies-hattink
01-06-06, 15:01
Hallo allemaal

Na al die info en adviezen ben ik 's een avondje gaan rekenen en vergelijken.
Wat blijkt je kan je tickets net zo goed bij www.americanestates.nl bestellen, die hebben vrij voordelige tarieven. Bij de us sites komt er idd vaak nog taxes en inernational verzenden bij en ik heb ook al gehoord dat er mensen zijn geweest die duane kosten moesten batalen(wel vreemd)

Die kleine regeltjes die doen het hè?!

Groetjes Lies

corrus
02-06-06, 01:43
Na veel gezoek komt voor ons AE het goedkoopst uit.
groet,
PascalHoewel ik het al een paar keer heb meegemaakt, dat ie ze niet kon leveren... dus... ik blijf wel bij undercovertourist kopen...

Ze leveren trouwens best snel...

lies-hattink
03-06-06, 16:41
Hallo

Moet je eigenlijk duane kosten betalen als je uit het buiteland tickets besteld?
Had ik gehoord namelijk, vond het wel vreemd.

Groetjes Lies

deh78
03-06-06, 17:37
Ik heb mijn tickets via undercovertourist besteld en er zat geen douna kosten of verzendkosten erbij.Binnen 10 dagen had ik de tickets in huis.

Dennis

Chanty
03-06-06, 20:37
Ik was ook bang voor invoerrechten ofzo met bestellen van tickets, maar heb gewoon de kaartjes van Mickey's Not So Scary Halloween thuisgestuurd gekregen voor de normale (internet)prijs. (+$10,- verzendkosten) Die verzendkosten maakte mij niet zoveel uit, is wel leuk om alvast wat tickets in het verjaardagscadeau te kunnen stoppen. Nog meer voorpret!!! :)
Voor Sea World via die promotiecode gekocht en uitgeprint.

Gr Chantal

Eric
03-06-06, 20:39
Dit is een zg. broodje aap verhaal.
Op tickets hoef je geen import (dat is wat je bedoeld) rechten te betalen, zowieso niet omdat je ze in Amerika gaat gebruiken.
Dus: dubbelop NEE
Eric

lies-hattink
04-06-06, 18:45
Hallo allemaal

en weer bedankt voor jullie info!!
Zo word er een heleboel duidelijk zeg via het forum.
Misschien dat ik ze toch uit de usa laat komen, de dollar gaat steeds slechter staan tegeover de euro, voor ons natuurlijk heeeeeeeel goed!!
Bedank weer
Groetjes Lies

Big roc
03-01-07, 13:59
Even een vraag. Wij gaan pas 16/8 naar Florida en nu loopt er een online actie. Zowel voor de beide Universal parken als voor BuschGardens/Seaworld, 2-park unlimided (7 consecutive days) admission, voor 85,00 dollar per persoon per combi. Eigenlijk willen we nog wachten met het bestellen van tickets. Weet iemand of deze actie tijdelijk is of het hele jaar door nog te boeken is?

Groetjes Mirjam

Njit
03-01-07, 14:36
Even mailen met ze. Ze reageren best snel (ik had een vraag over de credit card)

Big roc
03-01-07, 20:34
Op aanraden van Njit, zijn de mailtjes vanmiddag verstuurd. Net al antwoord gekregen van Seaworld:
"The Two park ticket is a promotional item, but they haven't told us when or if
they will remove it from the web site. That ticket is not available here at the
park for that rate."
We wachten gewoon nog even en houden de beide sites in de gaten, misschien dat ook de dollarkoers nog gunstiger wordt.
Als ANWB-lid hebben we vorige keer onze attractietickets bij de AAA gekocht, die hebben nu soortgelijke acties (www.aaasouth.com (http://www.aaasouth.com)).

Gr Mirjam

raygwencaith
04-01-07, 22:00
Ik heb via de onderstaande link kaarten gekocht ook 86 dollar voor 7 dagen en vandaag ook een mail naar Universal gestuurd waar ik het volgende antwoord op kreeg
Hello Gwenda,
Thank you for contacting the Universal Online Ticket Store. The 2 park unlimited passes can be used at anytime. These passes do not have an expiration date. However, the tickets are valid for 7 consecutive days, starting with the first day of use.
If you should need additional assistance, please let us via email or you may contact an Online Ticket Store Representative at (407) 224-7840. Representatives will be available Monday through Friday 8 am to 10 pm EST and Saturday through Sunday 9 am to 8 pm EST.

Kaiwana
Universal Online Ticket StoreDaarnaast kreeg ik zojuist een mail met een link voor een onderzoek waarmee ik $ 150 aan coupons kan ophalen bij de kassa om te gebruiken in het park. Coupons die je kunt besteden in de restarants, eettentjes en de winkeltjes
In appreciation of your time, we are offering a coupon booklet worth over $150 in resort wide savings for completing the survey.Ik kreeg deze 2 dagen na het bestellen van de tickets. Of het er wat mee te maken heeft dat ik ook een mail heb gestuurd met een vraag over de tickets weet ik niet, al ga ik daar niet van uit want er stond duidelijk in de mail dat het ging om de kaarten die ik online had gekocht.

Veel succes met het kopen vande kaarten en hopelijk ook op de coupon boekjes, altijd handig toch.

Groet
Gwenda

DEETJE
30-01-07, 00:48
hoi,

Heb ff zitten dubben of ik hier al kaarten voor Disney zou bestellen of toch maat niet.Heb eigenlijk geen zin om daar in de rij te moeten gaan staan,(zonde van de tijd)dus net toch maar de knoop doorgehakt!
Heb verschillende sites bekeken voor tickets,allemaal gehaald van dit forum.De tickets zijn besteld bij American Estates 4 dagen myw+1 dag gratis.Kosten $321 voor 2 personen.
Dus nu wachten op de tickets (weer iets om naar uit te kijken).
Nog 4 weekjes en dan is het eindelijk zo ver!!!:p :p :p
Kan bijna niet meer wachten.....

Haper
30-01-07, 01:25
Bedoel je niet 322 EURO? Als het 321 Dollar is wil ik ook wel? Maar ik zie de prijs van 161 euro per persoon!

DEETJE
30-01-07, 12:05
Sorry,sorry,sorry,je hebt helemaal gelijk!:oops:
Was denk ik even de kluts kwijt ($,€ af en toe raak je er helemaal van in de war ).Maar het is eigenlijk dus €321!!(twas ook al laat he!)

Pectoradin
24-04-07, 14:26
Voor de koopjesjagers :wink:

http://www.ticketmaster.com/promo/26913


Groetjes,
Jeroen

pascalbrouwers
24-04-07, 19:36
zijn dit niet de standaard prijzen die online te krijgen zijn.
Pascal

Michael66
24-04-07, 19:57
Nee, alleen meteen mailadres in de VS ...:(

didi
30-05-07, 18:07
goedemiddag
wij gaan in juli naar florida en willen graag kaartjes komen nu kan
je een aanbieding krijgen bij universal maar die moet je online kopen via
je creditcard wie heeft er ervaring mee en wanneer moet je betalen
in nederland of in de usa
graag reacties

Marjol
30-05-07, 19:02
Ik heb de kaartjes voor Universal met mijn creditcard betaald. Je betaald ze dan dus op het moment dat je ze koopt, in Nederland dus.

marisca
30-05-07, 19:02
Hoi didi,
Idd hebben wij kaartjes besteld via de CC en het word gewoon van je CC afgehaald op het moment van de bestelling:)
Dus aan de einde van de maand! ( bij ons dan ) , wij hebben mastercard.
gr marisca

pascalbrouwers
30-05-07, 19:21
gewoon kopen met je CC.
Is heel betrouwbaar.
Zijn je al velen voor geweest.

Je kunt dit overgens ook voor alle andere parken doen.
Seaworld heeft normaliter nog een korting hierop.
Indien je ook deze tickets wilt gebruik dan eens LOWES bij de promo code.

calypso
30-05-07, 19:42
je betaald gewoon met je CC online dus terwijl je hier in Nederland zit, het geld wordt gewoon van je CC afgeschreven en de kaartjes kun je dan bij Universal afhalen.

Je krijgt een email met bevestiging na betaling uiteraard.
Ik heb het ook gedaan geen probleem hiermee! Zeker niet met zo een bekend bedrijf!

ronnyr
30-05-07, 23:49
Werkt inderdaad perfect. Bevestiging via mail even meenemen en daar creditcard door automaat trekken en bevestigingscode invoeren en daar komen je kaartjes aan. Bij Seaworld/Busch Gardens werkt het vergelijkbaar waarbij je de bevestiging moet printen en de barcode wordt dan gescand bij de ingang. Bij Seaworld/Busch Gardens krijg je geen apart kaartje maar is je afdruk het toegangsbewijs. Gewoon doen!

reneefrankrijk
31-05-07, 11:32
Ook wij hebben ze al gekocht. Ik denk dat ze nu zijn afgeschreven (eind van de maand) maar ik heb de specificatie nog niet ontvangen van de creditcard. Je krijgt de tickets gewoon via je computer, dus printen, eventueel een extra keertje voor de zekerheid en voilà. Werkt als een tierelier.

guido123
26-07-07, 16:43
http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/walt-disney-resort/index.html

Only 'till 27th July

Njit
26-07-07, 17:20
http://img503.imageshack.us/img503/5570/14dayofferji7.jpg (http://imageshack.us)

Nancy74
26-07-07, 17:35
Dit is wel mega goedkoop of niet???
Iemand hier ervaring mee???

de prijzen van 2008 staan er trouwens ook bij!!

Njit
26-07-07, 18:13
Dit is wel mega goedkoop of niet???
Iemand hier ervaring mee???

222 euro voor 14 dagen. Een 6-daagse hopper met fun kost bij AV 244 euro

Mickey99
26-07-07, 18:25
222 euro voor 14 dagen. Een 6-daagse hopper met fun kost bij AV 244 euro

Da's een hele mooie prijs! Ik zou het wel weten.

guido123
27-07-07, 11:14
Ze antwoorden echter niet snel. Heb gevraagd naar verzendkosten maar nog steeds geen antwoord..

RemcoB
02-08-07, 23:38
Voor Seaworld hebben we een 1-dag kaart gekocht die je daar aan de balie kan omwisslen voor een 7 daaagse pass. Deze kaart hebben we gekocht met een kortingscode: pepsi ik zal je de link geven van waar te bestellen, we kregen direct een bevestiging en konden de e-tickets uitprinten. Je kunt ze daar nog steeds bestellen dus elke korting is mooi meegenomen toch?


Dus als ik het goed begrijp heb je hier de kaartjes gekocht met de kortingscode en kan je die aan de kassa omwisselen voor een 7-daagse pass? Moet je daar dan extra voor betalen???:D

Groetjes Remco & Vanessa

guido123
03-08-07, 17:08
Code is niet meer geldig......

daansteen
17-08-07, 23:00
Wij zijn van plan om aankomende september 2,5 a 3 weken door Florida te reizen. We hebben een zoontje van 4 en willen ook graag een paar parken doen. Alleen kan ik geen passende combinatieticket vinden. We willen zeker Seaworld bezoeken en waarschijnlijk universal het 3e park zijn we nog niet uit we dachten zelf aan een waterpark (wet and wild). Seaworld is in combinatie met busch gardens, de disneyparken kun je uiteraard bij elkaar boeken. Wat is nu een goede combinatie? Ik begrijp dat het wel het handigst is om alvast hier de kaartjes te kopen.
Alle info is welkom.

Danielle

Eric
17-08-07, 23:10
Disney kaartjes zijn nooit in combinatie met andere parken te krijgen.
Ik zou persoonlijk nooit met zo'n klein kind voor Wet & wild kiezen, maar voor Typhoon Lagoon.
Voor kleine kinderen is MGM ook leuker dan Universal, ik zou zeker naar het MK gaan (het echte kinderpark). Seaworld is een goede keus.
Eric

daansteen
17-08-07, 23:21
Bedankt, universal leek me leuker omdat daar meer is wat ons zoontje aanspreekt, spiderman, shrek, Jimmy neutron etc. MGM is wat onbekender dacht ik.
Wet & Wild heb ik bekeken en daar is wel aardig wat waar hij in mag samen met ons, bovendien is het wel een dare devil.
En wat is MK?
Danielle

Eric
17-08-07, 23:27
MK staat voor Disney's Magic Kingdom, hét originele Disneypark.
Universal heeft inderdaad wat bekende thema's, maar je mist de echte Disney sfeer.
Kijk maar eens rustig op de bijbehorende web-sites.
W & W is echt meer voor de wat oudere jeugd, best leuk maar het haalt het niet bij de Disneyparken.
Eric

Michael66
22-08-07, 23:56
Universal hebben wij pas gedaan toen onze zoon 5,5 was. Dit park is voor het grootste deel voor de wat oudere kids, vonden wij.

Wet 'n Wild vind ik wel een geschikt waterpark voor kleinere kids. Niet voor de allerkleinsten, maar vanaf een jaar op vier is het heel geschikt. Het kindergedeelte is zeer uitgebreid met een kleine lazy river, een klein golfslagbad, een groter bad met veel speelmogelijkheden, een grote "emmer" die om de paar minuten een enorme hoeveelheid water naar beneden klotst en zelfs twee glijbanen waar je met een band vanaf kunt. Mijn zoon wil het liefst ieder jaar hierheen.
Van de Disney-parken vind ik Typhoon Lagoon het meest geschikt voor kleinere kids. Groot kindergedeelte met veel speelmogelijkheden en glijbanen.

Als je toch naar Universal wilt, in combinatie met SeaWorld en Wet 'n Wild dan kun je het beste een 4-parken FlexTicket nemen. Naast deze parken kun je daarmee ook nog naar Universal's Islands of Adventure.

Wat Disney betreft denk ik vooral aan Magic Kingdom (veel voor kleine kids geschikte attracties) en Epcot (lekker rustig en zeer leerzaam).

Als laatste nog twee tips: 1. maak niet te lange dagen en 2. rust, reinheid en regelmaat. Als je dat in de gaten houdt komen jullie allemaal op een goede manier de vakantie door. Het klimaat in Florida is slopend en er is niets zo frustrerend als je na een aantal drukke, lange dagen moet constateen dat je uitgeput bent en je beroerd voelt.

Veel plezier!!

kiamzo
29-08-07, 22:04
hallo

wat als ik nu al kaartjes koop voor volgend jaar maart.

kan ik dan nu nog gebruik maken van de code lowers

Njit
29-08-07, 22:12
Ik zie nergens staan op die kaartjes dat het alleen voor 2007 geldig is.
Heb op de print van onze e-tickets gekeken en daar staat ook niks op.

Als je het echt zeker wilt weten moet je ze even mailen...

kiamzo
29-08-07, 22:33
hallo

als ik kijk op internet kom ik uit op 220.95$ voor volwassen

184.95 $ voor kind bij unterciver

217$ volwassen

181 $ kinderen bij disney zelf

Michael66
30-08-07, 02:16
wat als ik nu al kaartjes koop voor volgend jaar maart. kan ik dan nu nog gebruik maken van de code lowers
Twee opmerkingen:

Die kortingscode werkt niet voor Universal Tickets (da's toch het onderwerp hier?), maar wel voor Seaworld / Busch Gardens.
"Lowes" is inmiddels niet meer de promocode met de meeste korting.

Njit
30-08-07, 12:06
Aangezien we toch offtopic bezig zijn:

De normale prijs voor een Seaworld kaartje is $64.95. Met de Be a Kid Again actie betaal je $53.95. Met LOWES betaal je $51.96. Maar het kan dus nog goedkoper?

Ivon
01-09-07, 10:17
Ook wij hebben de kaarten van Universal met de CC betaald. We kregen behoorlijke korting via mastercard. Het bedrag wordt meteen van je CC afgeschreven en je ontvangt van Universal een mail met daarin je e-tickets. Deze neem je mee en kun je bij de kassa scannen. Let er wel op dat de e-tickets op naam zijn, dus je moet wel bij de kassa van Universal je paspoort en creditcard ter bevestiging laten zien! Wij hadden wat problemen met de mail, maar naar 1 telefoontje met Universal was alles opgelost!

henkbob
10-09-07, 23:30
Hallo USA gangers. Wij willen graag weten of er iets bestaat als een combinatie pakket waarmee je doorlopend diverse pretparken kunt aandoen. Wie oh wie, en alvast bedankt

Njit
10-09-07, 23:44
Voor Disney kun je Hopperpassen kopen. Hiermee kun je van Disneypark naar Disneypark gaan.

Er bestaan een aantal combinatietickets:

4 Park Orlando Flex Ticket™
Park at 4 parks for the price of one! Pay for parking when you visit (either Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida®, or Wet 'n Wild®, Orlando). Then show your valid parking ticket and your Orlando Flex Ticket™ to the parking attendant at any of the other two parks and enjoy complimentary parking on that same day!

5 Park Orlando Flex Ticket™
If four parks aren't enough to fill your vacation plans, choose the 5-Park Orlando Flex Ticket™. This gives you 14 days of unlimited admission to Universal Studios Florida®, Islands of Adventure®, Sea World of Florida®, Wet 'n Wild®, Orlando and Busch Gardens® Tampa Bay and 7 consecutive nights to Universal CityWalk, and free shuttle to and from Busch Gardens. Experience these thrilling parks for 14 Days of unlimited admissions! (Please call us for shuttle schedules.)

Farah
11-09-07, 03:48
ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...

Michael66
11-09-07, 07:48
ben momenteel in orlando en heb tickets gekocht bij Wal Mart: 1 dag universal 63 ipv 76 dollar aan de gate en seaworld plus busch gardens 2 dagen 99 dollar. leek me een interessant aanbod...
De ticket-store in de Walmart aan de 192 is trouwens verplaatst. Eerst zaten ze in een hokje, binnen net naast de rechter ingang, nu staat er een counter midden in de winkel, tussen de Disney-spulletjes. Niet echt goed zichtbaar, dus even zoeken.

Michael66
11-09-07, 08:10
En combitickets voor Seaworld en Busch Gardens. Kijk maar eens op de website van Seaworld.

Helaas bestaan er nog steeds geen combitickets waarmee je alle parken in Florida in kunt.

Njit
11-09-07, 15:37
Dat weet je nooit, tot 2 jaar terug bestond de FITS pas met toegang tot alle parken.....

FITS had ook alleen maar toegang tot Disneyworld (plus Kennedy Space Center, Miami Seaquarium, Salvador Dali-museum, Edison Winterhome en het Everglades Safaripark en 1 Character Breakfast)

Universal parken, Seaworld, Busch Gardens moest je nog steeds apart kopen.

marco
30-11-07, 00:50
ik ga 23 april 2008 met 4 volwassenen naar florida wil 2 dagen naar universal en 1 dag wet n wild. nu zie ik op de officiele site van universal staan dat ik mijn adres in moet typen in amerika etc.

maar moet je nu ook amerikaans staatsburger zijn om van de aanbiedingen gebruik te maken?
en zijn het goede prijzen die ze vragen ??

mijn zelfde vraag geldt voor 4 dagen park evt incl de 2 waterparken van disney of het avondgebeuren.

kan ik die kaarten via hun officiele site bestellen ook al ben je geen amerikaans staatsburger . zijn de prijzen de meest aantrekkelijke.

calypso
30-11-07, 09:18
Ik heb vorig jaar gewoon tickets via Universal onlne besteld helemaal geen probleem, en anders kun je ze altijd bellen.
Uiteraard zijn de prijzen aantrekleijk omdat de dollar nu zo laag staat.

LSL
30-11-07, 10:29
Ik heb zopas online tickets gekocht voor Sea World (momenteel is de prijs voor volwassenen de prijs voor kinderen!). Bij Sea World zelf dus.

2 Minuten later kreeg ik een mail met de e-tickets al in mijn bus, af te printen en mee te nemen.

Lannie
30-11-07, 14:15
Tip! Wij gingen met de e-tickets (van SeaWorld) in de rij bij de kassa staan, omdat we dachten dat we deze om moesten wisselen voor een kaartje. Dit is dus niet zo!! je kan er gewoon mee door de poortjes. De dame of heer die daar staat die scant je e-ticket en je kunt doorlopen. Ook is het verstandig als je binnenkomt om direct kaartjes te halen voor de 2-day free entree, dan sta je 's avonds niet in de rij!!

Njit
30-11-07, 15:01
Dit staat ook gewoon op de print-outs. Dus de tip is eigenlijk: lees wat er op je e-ticket staat :)

http://img507.imageshack.us/img507/96/eticketcd3.png (http://imageshack.us)

http://img529.imageshack.us/img529/9672/turnstileyz0.png (http://imageshack.us)

Dit werkt ook zo voor Busch Gardens en Universal!

roanne
04-12-07, 15:52
tot wanneer zijn is die actie van de gecombineerde tickets buschgardens - seaworld geldig (bedoel die tegen kidsprice)? Kan dat nl. niet vinden....

RoRo
04-12-07, 15:56
@ roanne: Op de site van Seaworld staat het volgende:
Valid for one day at each park to SeaWorld Orlando & Busch Gardens Africa from one year of ticket purchase

De tickets zijn dus tot één jaar na uitgifte (via mail in dit geval) geldig.

Njit
04-12-07, 16:00
Bedoel je tot wanneer je zou kunnen kopen of tot wanneer je kan ze gebruiken?
Beide is idd nergens te vinden. Als je het helemaal zeker wilt weten dan zou ik een mailtje wagen richting Customer Service.

http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/ContactUs.aspx

Zie trouwens dat ze ook al een 'SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa, and Aquatica Combo "Be a Kid Again" Advance Purchase' hebben ($124).

sibolt
26-12-07, 11:32
zelf ook de tickets enzo online gekocht (discovery cove), en dat bevalt erg goed. na een paar weken heb je alles thuis gestuurd gekregen. wanneer je errug vroeg boekt zit er zelfs nog een 10% discount aan , zie www.discoverycove.com

bespaart je in ieder geval een hoop wachten en gezeur daar

groetjes sibolt

Bert Jongen
07-01-08, 20:05
Wij gaan in april/mei naar Florida. Wij zijn van plan om naar Universal Studio's te gaan, het Epcot Centre en Kenndy Space Center, telkens een dag. Is het voordeliger om kaartjes vooraf te bestellen of ter plaatse?

Michael66
07-01-08, 20:25
Voor Disney kun je het beste ter plaatse kaartjes kopen. Eén- en tweedaagse tickets kun je nergens goedkoper krijgen.

Voor KSC vind je in diverse couponboekjes (op veel plaatsen in Orlando e.o. gratis te krijgen) kortingsbonnen waarmee je zo'n $ 2,50 tot $ 4 korting krijgt op de normale toegangsprijs van $ 38 ($28kids) + tax. Bestellen bij bijv. Undercovertourist levert zo'n $ 3 korting op (zij versturen tickets zonder verzendkosten naar Nederland).

Voor Universal kun je het beste hun website (en dit forum) in de gaten houden. Ze hebben af en toe kortingen als je via internet bestelt. Al is die korting meestal voor meerdaagse tickets.

Succes!

Michael66

Dr. Phlox
08-01-08, 11:08
Hoi Michael,

Dus je advsieerd om de Disney kaartjes daar te kopen. Ook als je een 6 daagse pas of zoe iets wil kopen. Of moet je die juist weer hier in NL kopen.
Grz
Ton

Michael66
08-01-08, 11:22
Dus je adviseert om de Disney kaartjes daar te kopen. Ook als je een 6 daagse pas of zo iets wil kopen. Of moet je die juist weer hier in NL kopen.
Nee, dat adviseer ik niet. Ik heb gereageerd op de vraag om de genoemde parken ieder één dag te bezoeken:
Wij zijn van plan om naar Universal Studio's te gaan, het Epcot Centre en Kenndy Space Center, telkens een dag.
Voor meerdaagse Disneytickets verwijs ik je graag naar het vergelijkingsbestandje dat je op dit forum in het onderdeel over Walt Disney World kunt vinden.

esther-disney
08-01-08, 23:24
En waar zou je me aanraden om Disney Quest kaarten te kopen? Of kan dat alleen maar bij de ingan zelf?
Of is het misschien ergens goedkoper te vinden. M'n mannetje wil er perse heen, hahaha

Michael66
08-01-08, 23:30
Als je meerdaagse (>2dagen) aanschaft kun je kijken of de "plus" optie iets voor je is, de Waterpark Fun & more optie. Daarmee kun je een x-aantal dagen (afhankelijk van het aantal park-dagen) naar de Disney-waterparken, DisneyQuest en/of Pleasure Island tegen een beperkte meerprijs.

Als je niet of nauwelijks naar de "grote" Disney-parken gaat zul je de tickets voor DisneyQuest ter plaatse moeten kopen. Eéndaagse tickets daarvoor koop je het beste ter plaatse aan de kassa.

jacq
09-02-08, 11:12
Even een vraagje: is het nou goedkoper om in Nederland de tickets te bestellen of gewoon aan de kassa in Amerika??

Wij willen graag naar universal studio's en adventure, seaworld en nog een waterpretpark, weten nog niet welk waterpretpark. Tips welkom en willen dus graag weten waar we het goedkoopst (lekker Hollands) de tickets kunnen kopen.

Janneman
10-02-08, 23:45
Ik heb een aanbieding gezien op Theme Park Tickets Direct.com van 79 Euro pp voor 21 dagen toegang tot deze twee parken. Is dit goedkoop of weet iemannd ze nog goedkoper te krijgen. Met vr. gr. Jan Verhaaf:grin:

Njit
11-02-08, 00:00
Ticket is deze: Link (http://www.themeparkticketsdirect.com/kaartjes/slink.buy/tptdnl/e.FU3/SeaWorld%C2%AE_%26_Busch_Gardens%C2%AE_2_Park_Tick et--SeaWorld_Orlando%C2%AE_%26_Busch_Gardens%C2%AE_Tam pa_Bay--Orlando.html)

Het vreemde is dat Busch Gardens geen 21 dagen passen uitgeeft op hun website, alleen voor 7 dagen. Een 2-Day-2-Parks pas kost online $89.95, ca 60 euro. Komt volgens mij nog 6% tax bij (3.60 euro).
Maar valt dus niet te vergelijken als het daadwerkelijk 21 dagen zijn. Ik zou hier wel voor mailen of dat klopt.

Overigens staat op hun site:
Tarieven
Deze tarieven zijn slechts een indicatie. Sommige producten zijn misschien goedkoper of duurder.

Michael66
11-02-08, 07:21
"Alstublieft, hier zijn uw kaartjes. Dat is dan 84 euro, .... oh nee, 92 euro, ... of doe toch maar 63 euro, .... foutje, het is echt 142 euro, ... denk ik ...."

Nee, niet echt een handige website, niet de website waar ik mijn tickets zou bestellen.

Teleton
11-02-08, 10:02
Misschien nog even een aanvulling: Als je doorklikt, alsof je werkelijk wil boeken, geven ze wel de juiste prijs voor je je akkoord voor betaling geeft. Zo te zien is het een internationale organisatie, ik had ze nog niet ontdekt. Vanwege die rare toevoeging over de prijsindicatie, was mijn eerste reactie "ik zou maar een deurtje verder gaan". Wanneer blijkt dat het inderdaad om een bona fide aanbieder gaat (ik zou inderdaad even mailen of proberen te bellen naar deze aanbieder, Jan Verhaeff) en er verder geen addertjes onder het gras zitten, lijkt 2 parken, 21 dagen en gratis shuttle voor die prijs geen gekke aanbieding.

Njit
11-02-08, 10:20
Wanneer blijkt dat het inderdaad om een bona fide aanbieder gaat (ik zou inderdaad even mailen of proberen te bellen naar deze aanbieder, Jan Verhaeff) en er verder geen addertjes onder het gras zitten, lijkt 2 parken, 21 dagen en gratis shuttle voor die prijs geen gekke aanbieding.

De vraag is of je 21 dagen nodig hebt. De tickets die je bij Busch Gardens/Seaworld koopt zijn 7 dagen geldig vanaf het eerste gebruik. Ik weet niet hoe vaak jij naar Seaworld/Busch Gardens wilt? Want anders is 64 euro weer goedkoper. En daar zit die gratis shuttle ook bij...

Teleton
11-02-08, 10:31
Ik heb een aanbieding gezien op Theme Park Tickets Direct.com van 79 Euro pp voor 21 dagen toegang tot deze twee parken. Is dit goedkoop of weet iemannd ze nog goedkoper te krijgen. Met vr. gr. Jan Verhaaf:grin:

Beste Jan,

Je hebt een adres gevonden dat ik nog niet kende. Mijn eerste reactie was eerlijk gezegd "niet doen" omdat ze zo onduidelijk doen over hun prijsstelling. Het blijkt echter een internationale organisatie te zijn waar je in ieder geval het telefoonnummer van het Nederlandse kantoor hebt. *)
De site ziet er profi uit. Ik zou ze eens bellen en vragen hoe dat precies zit met die prijzen. Wordt je prettig geholpen en krijg je een goed antwoord op je vragen, dan kan je overwegen om hier te kopen.

De prijsvergelijking is een kwestie van intensief zoeken. Er zijn zoveel verschillende mogelijkheden en kortingsregelingen. Je liet al eerder weten dat je belangstelling voor deze parken had en ook dat je niet te vaak achter elkaar naar een park wil. 21 dagen is dan wel een uitkomst. Wij nemen de tickets voor 7 aaneengesloten dagen en dat heeft zo zijn beperkingen. In de topic Seaworld vind je nog meer informatie over dit onderwerp. Er zijn codes in omloop waarmee je korting voor tickets krijgt. Yvet heeft er laatst ook nog wijze woorden over geschreven.

Mijn indruk is dat dit een hele leuke aanbieding is, waarbij je ook nog eens een gratis shuttle naar Tampa aangeboden krijgt. Succes met de zoektocht, leuk dat je je bevindingen met ons deelt, zo komt er steeds weer nieuwe informatie beschikbaar.

*) Van de site Theme Park Tickets:

Boek veilig online 24/7 of bel ons tussen 09:00 en 17:30 uur (maandag t/m vrijdag) 020-2008354

Njit
11-02-08, 10:33
Mijn indruk is dat dit een hele leuke aanbieding is, waarbij je ook nog eens een gratis shuttle naar Tampa aangeboden krijgt.Zoals ik hierboven ook al geschreven heb - Shuttle is standaard.
Ook bij bijvoorbeeld Flextickets...
zeven dagen is ook goed waar zijn die te koop ?Hier: http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/bgt/TicketsOutOfStateVisitors.aspx?selectedsellinggrou pid=2011

Je kan ook nog [/URL]Stuur een privébericht naar Michael66 (http://www.floridaforum.nl/member.php?u=206) doen. Kan zijn dat hij nog een kortingscode in de aanbieding heeft. Kan misschien nog goedkoper :)
Zijn er ook combinatietickets voor Busch Garden en Aquatica? Of kortingscodes?Zie hier: [url]http://www.seaworld.com/sitepage.aspx?PageID=196
Alleen in combinatie met Seaworld (of Seaworld en Busch Gardens).

Connie
17-02-08, 17:06
Zijn er ook combinatietickets voor Busch Garden en Aquatica? Of kortingscodes?

Alvast bedankt

ienelien
12-03-08, 23:40
Is er al iemand in het nieuwe waterpark (Aquatica) geweest ?? Twijfel of ik nu het flex ticket voor 4 of 5 parken zal aanschaffen, omdat het Wet 'n Wild waterpark er ook in zit.
En ik ben bang omdat het nieuw is én omdat er héél wat toeristen in de meivakantie die kant uitgaan dat het er wel eens onwijs druk kan zijn !!

Michael66
13-03-08, 00:00
Twijfel of ik nu het flex ticket voor 4 of 5 parken zal aanschaffen, ...Je bedoelt waarschijnlijk het 4, 5 of 6 parken ticket.

Het 4-parken ticket is het ticket "oude stijl", met de twee Universal-parken, Wet 'n Wild en Seaworld.

Het 5-parken ticket bestaat in "oude stijl" en "nieuwe stijl". Oud = het oude 4-parken ticket + Busch Gardens. Nieuw (Orlando Flex Ticket) = het oude 4-parken ticket + Aquatica.

Het 6-parken ticket (Orlando Flex Ticket Plus) = het oude 4-parken ticket + Busch Gardens + Aquatica.

De tickets "oude stijl" gaan sowieso verdwijnen, wordt alleen nog verkocht "While stock lasts" oftewel zolang de voorraad strekt. Daarna heb je geen keuze meer, Auatica zit er dan gewoon in.

katrinhans
23-03-08, 14:04
Aangezien wij nog de kaartjes voor seaworld, busch garden en het nieuwe waterpark moeten bestellen, wil ik graag weten waar ik deze kan krijgen. Wij willen het liefst kaartjes die 2 weken geldig zijn. Wie heeft er een tip? alvast bedankt.

Raister82
23-03-08, 14:19
http://www.ticketmomma.com/
http://www.dreamsunlimitedtravel.com/
http://www.undercovertourist.com/

en dan de sites zelf denk ik van seaworld / busch gardens etc.

Joline
24-03-08, 14:23
Hoi

Ik zoek ook een flexticket en tickets voor disneyland. Undercovertourist.com ziet er zeer interessant uit! maar de ticktets worden niet naar Belgie gestuurd... Is er een alternatieve (betrouwbare) site waar ik goedkope tickets kan bestellen?

Thx!!
Joline

Michael66
24-03-08, 14:37
Voor Disney-tickets kun je het beste even in dit topic (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) kijken. Daar staan overigens een aantal aanbieders in, in NL en de VS. De Nederlandse aanbieders versturen m.i. ook naar België. En Ticketmania (in de VS) volgens mij ook.

gathuv
25-03-08, 18:27
Hoi,

Ik heb ongeveer 8 weken lopen zoeken naar de goedkoopste kaartjes voor de parken in Orlando. En na veel zoeken zijn dit (volgens mij) de goedkoopste:
Gewoon op de linkjes klikken.

Universal Studios & Islands of Adventure:
1-Day 1-Park Ticket (Universal Studios) (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/universal-studios-florida.html#11)
1-Day 1-Park Ticket (Islands of Adventure) (http://www.undercovertourist.com/united-states/florida/orlando/attractions/islands-of-adventure.html#11)
Adult - 1 Day Admission to BOTH
Islands of Adventure & Universal Studios Florida PARK HOPPER (http://www.greatorlandodiscounts.com/universalstudios2.htm)
7 Day Universal Stay and Play Tickets (http://www.greatorlandodiscounts.com/universalstudios2.htm)

Seaworld (ik gebruik geen promo codes):
Seaworld Adult 10+ (http://www.ticketmania.com/store/p/146-SeaWorld-Adult-10-.html)
Seaworld Child 3-9 (http://www.ticketmania.com/store/p/147-SeaWorld-Child-3-9.html)

Gatorland:
Gatorland 1-day ticket (http://www.greatorlandodiscounts.com/catalog/index.php?cPath=25_77)

Kennedy Space Center:
Kennedy Space Center 1-day ticket (http://www.greatorlandodiscounts.com/catalog/index.php?cPath=25_80)

rolthof
25-03-08, 19:25
De prijs voor Gatorland is iig zonder sales tax. Hou daar rekening mee.

"Sales Tax: Add 6.5% for Orlando Attractions, 7.0% for Kissimmee Attractions"

Michael66
25-03-08, 19:30
Dat geldt voor meerdere genoemde tickets.

De 1-dags tickets voor Universal en IoA zijn m.i. ook iets goedkoper bij de parken zelf. Scheelt niet veel.

Het lastige van de tickets voor deze parken is dat er eigenlijk nauwelijks te zeggen is wat de goedkoopste tickets zijn. Er zijn namelijk zoveel combinaties, kortingen, promocodes etc. dat je eigelijk altijd van maatwerk uit moet gaan, afhankelijk van je wensen en reisschema. Het is niet echt overzichtelijk. Wat dat betreft moeten we Disney misschien toch een schouderklopje geven; zij hebben een paar jaar terug de grote brei aan verschillende ticketmogelijkheden teruggebrcht tot een overzichtelijk geheel. Al was daar destijds wel veel kritiek op.

Gathuv, het initiatief wordt in ieder geval wel gewaardeerd!! Hulde.

Teleton
02-07-08, 17:55
Gelezen op Orlandotips: De Buschparken in de regio Greater Orlando hebben de toegangsprijzen met ingang van 30 juni 2008 verhoogd.

Het gaat om een verhoging van $2 voor Seaworld, Busch Gardens, Aquatica, Adventure Island, Discovery Cove en diverse combinatietickets. De nieuwe prijzen zien er ongeveer als volgt uit (alles inclusief tax) :

Seaworld $74,50 voor volwassenen, $63,85 voor kinderen (tot 10). Aquatica kost nu $44,67 en Busch Gardens Tampa $72,37 volwassenen en $61,72 kids. Een combinatieticket Seaworld/Aquatica kost $101,12 voor volwassenen en $90,47 voor kids. Een combinatieticket Seaworld/Aquatica/Busch Gardens $143,72 volwassenen, $133,07 kinderen.

De Orlando Flexticket voor Seaworld/Aquatica/Universal Studios/Islands of Adventure/Wet 'n Wild (onbeperkt 14 dagen) $250,22 volwassenen, $207,62 kinderen. De Flexticket voor deze 5 parken + Busch Gardens kost nu $298,15 volwassenen. $250,22 kids.

Tot slot een dagje Discovery Cove + Busch Gardens of Seaworld $257,73 en Discovery Cove +Seaworld + Busch Gardens + Aquatica $305,66. Experts verwachten dat Disney en Universal het voorbeeld van Busch vrij snel deze week zullen volgen.

Katty
12-08-08, 23:28
Wij verblijven 6 dagen in Orlando. In die dagen zouden we graag volgende parken bezoeken:

Kennedy Space Center
Universal Studios
Discovery Cove: zwemmen met dolfijnen
Seaworld
Epcot Center
Bush Gardens

Welke tickets bestel ik best? Zijn er tickets voor meerdere van deze parken beschikbaar? Wat is de beste, of goedkoopste, oplossing?
Mensen met ervaring, tips zijn meer dan welkom!!
Wij gaan in april 2009. Ik weet niet of dat een drukke periode is. Bestel ik de tickets best hier, of koop ik ze daar aan?
Bedankt.

Njit
13-08-08, 00:34
Bij een bezoek aan Discovery Cove krijg je een bezoek aan Seaworld of Busch Gardens gratis. Zie http://www.discoverycove.com/en_promotions.aspx

Als je ook nog naar Aquatica wil dan kun je het Ultimate pakket nemen.


Book Early & Save
For a limited time, save 10% off per reservation when you book at least 100 days prior to your visit. Discovery Cove has wonderful all-inclusive (http://javascript%3Cb%3E%3C/b%3E:void%20window.open%28%27DE_all-inclusive_detail.aspx%27,%27newWindow%27,%27scroll bars=yes,toolbar=no,menubar=no,status=no,location= no,width=400,height=400%27%29;) admission packages offering an adventure like nowhere else in the world. Choose from our dolphin-swim package (http://www.discoverycove.com/vi_dcpackages_pricing.aspx), non-dolphin package (http://www.discoverycove.com/vi_dcpackages_pricing.aspx), or Trainer for a Day (http://www.discoverycove.com/vi_trainer_day.aspx). Each package includes unlimited admission throughout your vacation to either SeaWorld Orlando or Busch Gardens Tampa Bay.
For the ultimate adventure, choose the Discovery Cove Ultimate package that includes admission to SeaWorld Orlando, Busch Gardens Tampa Bay and Aquatica - SeaWorld's Waterpark.Universal heeft ook een combo met Islands of Adventure. Daarmee ben je relatief goedkoop uit. Zie http://www.universalorlando.com/tickets.html
Daar zit tegenwoordig ook Wet&Wild bij.

Epcot kun je het beste gewoon aan de poort kopen bij Disney. Van te voren kopen wordt pas goedkoper bij 4-daagse tickets.
KSC kun je ook van te voren online bestellen. Scheelt weer in de rij staan.

BroWorld
13-08-08, 00:40
Kijk eens hier op de site van Seaworld (http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx), dan kun je al een deel van je wensen combineren, je moet toch even wat vergelijkingen maken tussen de verschillende sites om het voordeligste uit te zijn.

Dus een combi met of zonder discovery cove en dan een ander park los bijvoorbeeld.

Er zijn vaak goede aanbiedingen die alleen online gelden en dus niet bij het park zelf te koop zijn, maar je hebt nog tijd genoeg om vergelijkingen te maken.

Gebruik de zoekfunctie maar eens en "tickets" of "orlando flex" dat helpt je op de goede weg.

Succes

marli
16-08-08, 15:26
Hoe druk is het in september in Universal Studios Florida? Deze vraag met betrekking of dat we een gewoon ticket kunnen afschaffen of dat we toch een Express Plus Pass moeten aanschaffen. Ik meen dat deze in september maar $20 duurder zijn.

En heeft iemand ook nog een goed advies voor aanschaf van de kaarten voor Disney World Magic Kingdom, Bush Garden, Kennedy Space Centre, Everglades?

christophe
17-08-08, 12:26
in september zijn de meeste attracties een walk-on, denk niet dat een express pass nodig is, je kan dat nog altijd ter plaatse kopen moest je de wachtrijen te lang vinden.

Itam
17-08-08, 16:29
Voor onze vakantie in Florida had ik voor ruim 1000 euro tickets besteld via www.themeparkticketsdirect.com (http://www.themeparkticketsdirect.com) . Ik had nergens slechte recensies gelezen, de folder op de vakantiebeurs gekregen en de website ziet er goed uit en ik had telefonisch contact gezocht om wat na te vragen.
Na creditcardbetaling bevestiging ontvangen en melding, dat de tickets 2 weken voor ons vertrek verzonden zouden worden.
1 Week voor ons vertrek hadden we nog niets ontvangen en heb ik gebeld. Een medewerker zou zorgen, dat de tickets met spoed verzonden zouden worden. Enkele dagen later belde hij om te vragen wanneer we precies zouden vertrekken. De tickets zouden door DHL bezorgd worden.
Een dag voor vertrek nog niets ontvangen. Er was ook geen telefonisch contact meer te krijgen. De telefoon ging een keer over en schakelde dan over op de in-bezet-toon. HELP!
Contact gezocht met creditcardorganisatie om betaling op "hold' te zetten. Die middag toch nog mail van eerdergenoemde medewerker met de melding, dat bezorging door DHL niet gelukt was en naar welk hotel in Florida ze de tickets konden opsturen. We hebben het adres van ons hotel in Orlando doorgegeven, waar we 8 dagen later zouden arriveren.
Helaas zijn er daar nooit tickets voor ons bezorgd en hebben we ook niets meer van het bedrijf vernomen. De site is echter nog steeds online.
Zijn er forumlezers die dezelfde ervaringen hebben ?????
Of hebben wij gewoon dikke pech gehad?????
Ik lees graag jullie reactie!!!!!!

JKG
17-08-08, 16:45
Als ik een beetje Google zie ik bijv. Bij Tripadvisor.com dat men daar over het algemeen erg tevreden is met dat bedrijf.

Wel heel slecht geregeld dat ze meerdere keren niet fatsoenlijk die kaarten kunnen opsturen. Dus nu mag je nog eens alles dubbelop betalen bij de parken of andere discounters?

Itam
18-08-08, 17:42
We hebben inderdaad opnieuw tickets moeten kopen.
We hopen, dat Visa de betaling ongedaan gemaakt krijgt.

Michael66
19-08-08, 21:26
Ik heb zelf geen directe ervaringen met deze aanbieder, maar al enkele malen mijn bedenkingen geuit over de onduidelijke wijze waarop op de website staat hoe je contact met ze kunt opnemen, de engelstalige voorwaarden op een verder nerderlandstalige website etc.

Succes met je acties om je geld terug te krijgen. Ik hoop voor je dat Visa hier actief mee omgaat.

Jan A
23-08-08, 23:23
Weet iemand of er invoerrechten en/of BTW aan de postbode in Nederland moet worden betaald als tickets voor attractieparken online in de US (bv. www.undercovertourist.com (http://www.undercovertourist.com) of www.orlandoattractions.com (http://www.orlandoattractions.com)) worden besteld en per post (TNT) worden afgeleverd?

Syllvia
24-08-08, 09:59
Volgens mij komt dat niet per post, maar per email.
Die tickets, of nummers print je uit en die neem je mee.

groetjes Syl

pvroovert
24-08-08, 10:41
heb vorig jaar bij undercover tourist disney tickets bestelt
en heb ze per post gehad en er kwamen geen kosten bij

Michael66
24-08-08, 19:39
Tickets zijn geen "product", alleen maar een bevestiging van de af te nemen dienst. Aangezien zowel de betaling naar de VS gaat en de dienst in de VS gaat plaatsvinden: geen invoerrechten en BTW.

Jan A
15-09-08, 22:20
Na de geruststellende berichten heb ik tickets bij
http://www.UndercoverTourist.com (http://www.undercovertourist.com/) besteld. Die kwamen -zoals op hun site staat -keurig na zo'n 2,5 week per post thuis. De betreffende brief kwam echter uit de UK (Edinburgh), dus uit de EU en niet direct uit de USA.
Voor alles wat uit een EU-land komt hoeven nooit invoerrechten en/of BTW te worden betaald. Als ik eerder had geweten, dat undercover tourist via de UK levert, zou ik mijn vraag niet hebben hoeven te stellen ...

Michael, toch bedankt voor je reactie. Het was een geruststellende gedachte dat er ook bij direct verzending uit de States geen risico op deze extra kosten wordt gelopen.

ina
03-01-09, 20:35
Wij gaan in juli naar Orlando. We willen in ieder geval naar naar Seaworld, Universal studio's en discovery cove. Wat is de beste manier om tickets te kopen, daar met kortingsbonnen of vooraf bestellen.:sun:

cindy74
03-01-09, 20:54
Wij hebben gewoon via de site universal studios geboekt je kan 7 dagen beide parken binnen .Wij hebben 94$ betaald per ticket . Seaworld mogen we gratis binnen omdat mijn man militair is .Is misschien niet de goedkoopste .

ina
04-01-09, 12:48
Hoi, is jouw man Amerikaans militair of Nederlands, mijn man is nl.ook militair. Andere jaren heben we gezien dat er veel voordelen voor militairen zijn maar wij dachten alleen voor Amerikaanse militairen.

cindy74
04-01-09, 15:39
neen belgisch militair je kan deze tickets hebben als je land betrokken is in de oorlog in afganistan . Je moet gewoonje militair id laten zien en een papier afprinten deze vind je met een link op de site van seaworld . Je kan kiezen tussen bush gardens, seaworld en nog een paar andere parken .

hier is de link bij state vul je een willekeurige staat in en bijde registratie vul je others in . Deze kan je hierna afprinten enneemje meenaar de kassa van seaworld samen met je militaire pas .http://commerce.4adventure.com/store/os_application.asp

disney fan
04-01-09, 15:51
Wanneer je bij Discovery Cove kaartjes besteld krijg je er 7 dagen gratis Sea World bij.
Tenminste dat was bij ons in 2008.

Je kon kiezen tussen 7 dagen Sea World of Bush Gardens (of beide maar dan moest je iets bij betalen)
Heb de Discovey Cove via hun site via internet geregeld.
Echt een geweldige ervaring dat zwemmen met dolfijnen!
En Sea World is wat mij betreft ook een echte aanrader

ina
04-01-09, 19:42
Bedankt voor de link ben meteen gaan kijken, krijg je dan gratis toegang voor het hele gezin of alleen de militair?
En discovery cove kan je daar ook snorkelen tussen zeekoeien en andere tropische vissen of is dat weer iets anders.

cindy74
04-01-09, 20:53
je krijgt max 4 tickets per jaar
discovery cove kan je tussen roggen snorkelen maar geen manatees

ina
15-01-09, 21:45
Hoi Cindy,

Ik heb nog even gekeken bij deze link maar er staat bij het formulier nergens registrate (waar je others in zou kunnen vullen). Onderaan staat er wel submit. denk dat hij dan doorgestuurd wordt?

groetjes Ina

ietie
15-01-09, 22:32
Mijn man is ook militair en wij hadden genoeg aan alleen zijn id kaart om bij sea world binnen te komen 4 personen gratis en de 5 de kreeg 10% korting op het kaartje er is een speciale kassa waar je in de rij kan gaan staan( meestal geen rij) alleen voor de militairen het wijst zich allemaal vanzelf ik weet alleen niet of die actie er nu nog is er was namelijk vorig jaar al sprake van dat 2008 het laatste jaar dat sea world mee deed aan deze service.
Dus weet iemand of het dit jaar ook nog kan?

edit: Heb zojuist even op de site gekeken van salut our heroes en inderdaad ook in 2009 verlenen ze weer deze service.

van der Steen
28-01-09, 15:26
wie heeft er ervaring met de volgende sites?

http://www.dwtickets.com/SeaWorldBuschGardensComboTicket_p/fa0014.htm

en

http://www.orlandofuntickets.com/Sea-World-Busch-Gardens-Combo/

het scheelt namelijk absurd veel met als je tickets hier in nederland koopt.

Bij DW tickets zelfs 24 euro per ticket.

Nu nog weten of het betrouwbaar is.

Alvast bedankt

Teleton
28-01-09, 16:06
Ervaring niet. Even snel gekeken en nog niet alle tickets vergeleken, van de eerste resultaten werd ik niet gelijk erg vrolijk:

Seaworld 1 park ticket $ 64,95 op de site van Seaworld en $70,50 op de site van DWtickets.

Seaworld & Busch Gardens 1 park ticket $ 89,95 op de site van Seaworld en $95,93 op de site van DWtickets en Orlandofuntickets.

Heb je andere voorbeelden gevonden waaruit blijkt dat de site van dwtickets of orlandotickets zo voordelig is ?

van der Steen
28-01-09, 16:47
http://www.dwtickets.com/SeaWorldBuschGardensComboTicket_p/fa0014.htm

volgens mij staat hier 86 dollar?

maar wat betreft de site van seaworld: 2 parken voor 79,95 dollar.
http://commerce.4adventure.com/eStore/scripts/skins/swf/ticketsfloridaresidents.aspx?selectedsellinggroupi d=2071 Dat is inderdaad weer stuk goedkopen.

Ik heb mijn vakantie geboekt via American Vacations en daar staat dat een combiticket €89,- is. Dus heb toen vergeleken, maar domweg niet op de sites van Sea World en Bush Gardens zelf gekeken.

Michael66
28-01-09, 16:51
Misschien niet helemaal eerlijke vergelijking, Ton. In de prijzen van SeaWorld zit de salestax nog niet inbegrepen, die komt er dus nog bij. Van de andere hierboven genoemde sites kan ik helaas niet zo gauw vinden of dat wel al in de prijs zit (wat voor mij overigens al een reden is om elders mijn tickets te halen).

ga30
23-02-09, 15:00
Bedankt voor je reactie

Met hier bedoel met vanuit Nederland bestellen .

Ik wil naar de Disney parken , niet naar allemaal , wel 1 zwempark van Disney erbij.
wij blijven 7 dagen in orlando , gaan daarna naar tampa , fort meyers , key largo , key west en daarna naar miami.

Graag willen wij nu ook naar Seaworld , Discovery cove en Busch Garden.

Bedankt alvast voor je hulp en tips

Giovanna



Giovanna

Njit
23-02-09, 15:08
Voor de Disney parken is er een heel topic en een handige vergelijkings tool:
Tickets Walt Disney World: Alles over bestellen/kopen en gebruiken (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=8269)
Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)

Het hangt er een beetje vanaf van wat het goedkoopste is. Disney-tickets worden sowieso pas goedkoper vanaf 4 dagen. Ga je minder lang dan is het net zo duur/goedkoop om het bij de poort te kopen.

Voor Seaworld/Discovery Cove/Busch Gardens is er een combi-ticket. Zie hier: http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx
Je zou kunnen overwegen om ipv naar een Disney zwempark naar Aquatica te gaan. Daar heb je een combinatie-ticket voor met Discovery Cove, Seaworld en Busch Gardens.

chester2203
04-03-09, 23:15
Klopt het dat men de prijzen van oa discoverycove verhoogt hebben?

Njit
05-03-09, 09:28
Discovery Cove werkt met twee seizoenen. Laag seizoen is van januari tot midden maart en van begin november tot 20 december. Hoog seizoen loopt van midden maart tot october en van 21 december tot 31 december.

In 2009 is de prijs van het laag seizoen gelijk aan de prijs van het hoog seizoen van 2008. De prijs van het hoogseizoen is zeer waarschijnlijk dus hoger dan vorig jaar.

cantforgetyou
07-03-09, 10:04
Hallo, ik ben hier nieuw.

Ik ga samen met mijn partner beide 36 jaar oud naar Orlando. Speciaal voor de pretparken, want ik ben een achtbaan freak. We zijn in 2007 al naar Cedar Point geweest. Daar staan namelijk 17 achtbanen in één park.

Nu gaan we naar Disney Animal Kingdom, Seaworld, Universal Studios, Islands of Adventure en Tampa Bush Gardens.

Wie kan mij even uitleggen hoe het met die entree kaarten zit. Typisch Amerika om zoveel verschillende soorten mogelijkheden aan te bieden.

Wij willen gewoon elke dag één ander park doen in 10 dagen tijd. Dus 5 parken verspreid over 10 dagen. Ik lees bijvoorbeeld dat je voor Universal en Islands of Adventure één kaart kan kopen, maar dan kun je hoppen op dezelfde dag. Wij willen elk park één dag doen.

Voor Animal Kingdom twijfel ik nog. Als we voor redelijke prijs alle vier de disney parken kunnen doen, dan doe ik dat liever, dan alleen één ticket voor Animal Kingdom.

Is het trouwens druk in die parken als we gaan? Onze datum is van 01 juni tot en met 11 juni. We willen het weekend die daarin valt niet naar de pretparken gaan, omdat dan al die Amerikanen ook vrij zijn. Of zijn de weekenden juist beter?

Bedankt alvast voor iedereen zijn reactie.

Groetjes.

Teleton
07-03-09, 11:00
Hallo, ik ben hier nieuw.

Mooi, die hebben we echt graag, hoe meer zielen......Welkom op dit fijne forum voor verslingerde Floridagangers. Misschien niet de tip waar je op zit te wachten, maar wel de meest belangrijke om "alles' uit dit forum te halen is: Kijk even hoe het forum is ingedeeld. Je zult echt zien dat op al je vragen al (vaak) een antwoord is gegeven. Kan je iets niet vinden? Gebruik eerst even de zoekfunctie, bijvoorbeeld op 'disneytickets (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)' en dan vind je een perfect overzicht met prijsvergelijking. Of je de prijs 'redelijk' vindt, is natuurlijk geheel aan jou.

Voor informatie over de thema-parken, inclusief de verwachting van de drukte, bestaat een perfect overzicht, kijk s.v.p. eens hier (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=8870). Over de mogelijheden voor entreekaarten, zit er helaas maar één ding op: lees de informatie eens op je gemakje door. Wat voor jou gunstig is, kan een ander niet bepalen. Sommigen kopen zelfs een jaarkaart, omdat ze toch regelmatig gaan......Met de Universalkaarten heb je het toch ook al aardig door? Twee parken, een ticket, 7 dagen geldig dus....eat your heart out! Je wilt ook naar Tampa en Seaworld, misschien is een flexticket (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=668) wel handig, zeker als je ook een dagje naar wet & wild wilt. Maar kies je voor een combi met Aquatica, dan zijn de e-tickets die je op de site van Seaworld en Universal vindt, weer voordeliger. Voor Disneytickets geldt in z'n algemeenheid: als je maar één park bezoekt, koop je het best een ticket aan de gate. Tsja, jullie hebben een geweldige reis voor de boeg maar je zult echt zelf nog wat tijd moeten investeren. Veel plezier met de voorbereidingen van jullie vakantie.

Bullit
11-03-09, 21:44
Deze aanbieder heeft een leuk aanbod Orlando Flex Tickets. Heeft iemand met deze organisatie ervaring ? Wat vinden jullie van deze aanbieding ? http://www.ustravel.nl/Info_Florida/Pas_Universal_Studio

Njit
11-03-09, 21:54
Aanbieding is erg goedkoop. Als je ze bij Universal zelf koopt betaal je 183 euro (en daar komt nog tax bovenop)

kris65
16-03-09, 22:45
Aangezien het weer niet voorspelbaar is, op langere termijn, denken we eraan de tickets voor de thema parken ter plaatse te kopen. Of Is reserveren via internet op voorhand goedkoper ?.
bij disney is er een promotie van buy 3 + 3 for free, universal studio's/island of adventure op bepaalde dagen aan 30$....ect.
alle info welkom

cindy74
16-03-09, 23:43
Ik dacht dat hier ergens een topic over was
Hier is een topic over de disney tickets
http://floridaforum.nl/showthread.php?t=3112

Alexje
17-03-09, 11:33
Kijk eens op www.americanestates.nl (http://www.americanestates.nl) daar krijg je ook flinke korting in de vorm van extra dagen.Er zijn tickets bij dan betaal je maar een verschil van €3,- voor een extra dag.
Suc6!

van der Steen
22-05-09, 18:37
hallo allemaal...

klein vraagje en misschien staat het antwoord al ergens...

ik wil 5 combi tickets bestellen voor seaworld en bush gardens...

nou kan je kiezen uit 2 verschillende tickets:
http://commerce.4adventure.com/eStore/scripts/skins/swf/ticketsmultidaySWBG.aspx?__utma=1.4005383812158851 600.1243005682.1243005682.1243005682.1&__utmb=1.5.10.1243005682&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1243005682.1.1.utmcsr=google|utmccn=(orga nic)|utmcmd=organic|utmctr=sea%20world&__utmv=-&__utmk=152462009

de vraag is: kan ik gewoon adults at kind prices bestellen??

snap de verhaaltjes niet precies :)

alvast bedankt

jurgen&stefan
22-05-09, 20:22
Klopt zolang je niet vóór 29 mei naar binnen wilt. Hadden wij vorig jaar ook besteld voor Seaworld, adult for kids price.

Njit
22-05-09, 23:49
snap de verhaaltjes niet precies :)

alvast bedankt

Automatische vertaling: http://translate.google.com/translate?js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&u=http%3A%2F%2Fcommerce.4adventure.com%2FeStore%2F scripts%2Fskins%2Fswf%2FticketsmultidaySWBG.aspx%3 F__utma%3D1.4005383812158851600.1243005682.1243005 682.1243005682.1%26__utmb%3D1.5.10.1243005682%26__ utmc%3D1%26__utmx%3D-%26__utmz%3D1.1243005682.1.1.utmcsr%3Dgoogle|utmcc n%3D(organic)|utmcmd%3Dorganic|utmctr%3Dsea%2520wo rld%26__utmv%3D-%26__utmk%3D152462009&sl=en&tl=nl&history_state0=en|nl|

pzomerdijk
24-05-09, 21:01
Vorig jaar flextickets gekocht bij ticketshop in WallMart bij de ingang aan de 27. Was voor 3 personen 40 dollar goedkoper dan bij American Estates een van de goedkoopste aanbieders! Let wel! Dollar was toentertijd 1,59.

nbh
11-06-09, 14:09
Even een vraagje, vrienden van ons gaan in dezelfde tijd naar orlando en nu vroeg ik me af of de tickets op naam zijn of dat we op b.v. een kaart van 7 dagen ook om en om kunnen gaan?

Njit
11-06-09, 14:15
De Disney tickets worden met een biometrische scan gekoppeld aan een persoon. Alle kaarten binnen een groep zijn wel uitwisselbaar (om te voorkomen dat je steeds moet onthouden wie welk kaartje had).
Maar om-en-om zal dus niet gaan...

Bij Universal en Busch Gardens/Seaworld kun je je kaartje zelf uitprinten. Hier staat ook je naam op afgedrukt. Je bent verplicht om legitimatie bij je te hebben waar je naam op staat. Ze vragen er lang niet altijd naar maar als dat wel gebeurd sta je een beetje voor paal denk ik..

cloggie68
11-06-09, 15:04
Nee om en om gaan zal niet lukken... overigen zijn de kinderkaartjes niet gekoppeld aan een 'fingerprint'.

Lea
24-06-09, 17:47
hoe gaat dat met betalen /
gewoon internet bankieren en ik weet dat je een speciale bank code nodig hebt voor betalingen naar het buitenland is die meteen zichtbaar of moet je die nog op zoeken?

van der Steen
24-06-09, 20:41
via je creditcard lea.....visa hebben wij (en gewoon alles invullen wat er gevraagd wordt....ging vrij simpel allemaal, heb ook gelijk de tickets uitgeprint)

Lea
24-06-09, 23:28
en als ik alles goed gelezen heb is het dus een ticket die onbeperkt geldig is (wel voor een bepaalde periode) voor beide parken

Nadine De Neef
10-07-09, 16:18
Hoi

Wij vertrekken 3 augustus naar Florida.
Wij zouden onze tickets bestellen bij http://www.undercovertourist.com/.
Ik heb wel een vraagje hierover. Moeten wij dan nog aanschuiven aan de kassa's of mogen wij gewoon doorlopen naar de ingang van de parken.
(wij gaan naar Universal Studio's en Kennedy Space Center).

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes

Njit
10-07-09, 16:22
Ze sturen de tickets op als het goed is.

Je kan ook de kaartjes direct bestellen bij Universal en bij KSC en deze thuis printen. Dan kun je ook direct doorlopen.

Nadine De Neef
10-07-09, 19:57
Wat is KSC?

marijke8
10-07-09, 20:18
Kennedy Space Center!!

Lea
10-07-09, 20:20
De kaarten die je zo besteld zijn die met of zonder datum?

Nadine De Neef
11-07-09, 10:07
Hoi
Wat raden jullie aan ? Bestellen bij undercovertourist of bestellen en uitprinten bij universal studios en kennedy space center zelf ?
De bedoeling is gewoon de lange rijen ginder vermijden zodat we onmiddellijk kunnen binnengaan

Teleton
11-07-09, 10:37
Wat raden jullie aan ?

Printen......Sla voor de zekerheid een bestand op.

Simone en Ton
12-07-09, 00:39
Ook even een vraagje van ons. Ik krijg op de site niet gevonden of je ook een kaartje kunt kopen die niet is gekoppeld aan een vaste datum. We weten nog niet precies wanneer we in welk park zullen zijn. Ik weet dat WDW kaarten heeft voor toegang binnen 14 dagen e.d. maar we willen toch echt maar 1 dag naar KSC en Universal en zo. Dus weet iemand of je ook een "open ticket" kunt kopen, desnoods voor een bepaalde maand ?

Teleton
12-07-09, 10:15
maar we willen toch echt maar 1 dag naar KSC en Universal en zo. Dus weet iemand of je ook een "open ticket" kunt kopen, desnoods voor een bepaalde maand ?

Sterker nog, de tickets die je voor Universal en KSC koopt, kan je niet eens op datum kopen. Een e-ticket voorKSC geeft recht op 2 maal toegang binnen 7 achtereenvolgende dagen. Wil je een "special program" volgen, dan pas kan je een datum vastleggen.
Special programs have limited availability. It is recommended you purchase in advance of your visit. Date selection required. Op de Universal site (http://www.universalorlando.com/tickets.html)vind je een duidelijk overzicht van de tickets. Ook deze tickets kennen geen bepaalde datum. Klik op Full Details voor de voorwaarden. Wil je voor dit park een Express Plus Pass kopen, dan moet je weer wel vooraf de datum van je bezoek bepalen. Logisch, want er wordt maar een beperkt aantal van deze passen uitgegeven.
Quantities are limited. Pricing is based on demand.

Over de tickets voor themaparken is overigens deze en heel veel andere informatie uitgebreid geschreven op dit forum; met de befaamde zoekfunctie kom je er vast wel achter. Of je kijkt direct op de site van het betreffende park...\\:D/

kloosterbrink
24-07-09, 08:54
Wij zijn net terug uit Orlando. We zagen daar in een 'Perkins' restaurant dat de toegangskaarten voor de helft van de prijs aangeboden werden. Helaas hadden we al kaarten vanuit Nederland mee. Dit werkte trouwens prima konden zo doorlopen Er staat op deze kaarten dat je een ID moet laten zien maar dat hoefde niet hoor.

Njit
24-07-09, 09:28
Waarschijnlijk waren die kaarten bij Perkins in combinatie met een Timeshare meeting.
En een ID KAN gevraagd worden. Maar als ze er niet om vragen dan is het ook prima :)

Teleton
24-07-09, 09:28
We zagen daar in een 'Perkins' restaurant dat de toegangskaarten voor de helft van de prijs aangeboden werden. Er staat op deze kaarten dat je een ID moet laten zien maar dat hoefde niet hoor.

En was dat zonder timeshare? En hoe weet je dat je de ID niet bij de ingangscontrole hoeft te laten zien? In verband met de staycationers zijn er voor inwoners van de staat Florida inderdaad aantrekkelijke aanbiedingen; er wordt dan wel om legitimatie gevraagd.

lindass
25-07-09, 13:52
hoi
ik ben heel ver met het doorlezen van de leuke verhalen etc. maar ik heb nog geen duidelijk antwoord kunnen vinden op mijn vraag.
We willen 3 dagen spenderen in Orlando (begin nu niet allemaal te roepen das te weinig, want ieder zijn meug).
Nu hadden we gedacht Magic Kingdom-Typhoon en Seaworld.
Is deze combinatie te koop in 1 ticket?
Zo ja, waar?

pascalbrouwers
25-07-09, 14:10
NEE, Is niet te koop
Groet,
Pascal:D

AlexFL
26-07-09, 06:59
Magic Kingdom en Typhoon Lagoon zijn onderdeel van het Walt Disney World resort en liggen zuidelijk van Orlando in Lake Buena Vista. Seaworld is onderdeel van Busch Entertainment en ligt zon 20 minuten van Disney af. Je zult alle 3 de tickets los moeten kopen, er bestaat hier geen combinatie voor, ook niet voor de 2 disneyparken.

Lea
15-09-09, 09:43
Wat is handiger/goedkoper? Tickets hier in Nederland bestellen of ze later ter plekke kopen in Orlando?

Iemand nog goed adresje?

Als alles mee zit verblijven we in Cane island

Njit
15-09-09, 10:14
Veel tickets kun je tegenwoordig als e-ticket bestellen (Print@Home). Dit kan voor Universal en Seaworld/Busch Gardens. Disney-tickets kun je in NL bestellen of ophalen in Orlando.

Teleton
15-09-09, 10:19
Tickets hier in Nederland bestellen of ze later ter plekke kopen in Orlando?

Hmmm..over welke tickets gaat het? In de regel is het handig om je tickets vooraf te regelen, kan je immers zo doorlopen en hoef je daar ook je hoofd niet te breken over de verschillende mogelijkheden. Over Universaltickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=2897&highlight=tickets+Universal) lees je hier meer of kijk je op hun site, want de etickets zijn in de meeste gevallen de voordeligste optie. Voor Seaworldtickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1213&highlight=tickets+seaworld)geldt eigenlijk hetzelfde, afhankelijk van je plannen zou een flexticket (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=668&highlight=tickets+seaworld)een optie kunnen zijn, bijvoorbeeld als je ook naar Buschgardens zou willen. Onlangs vond iemand The real Deal (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?p=104326&postcount=794), da's misschien ook een optie, verkrijgbaar bij Orlandoattractions.com (https://www.orlandoattractions.com/index.php). Over Disneytickets is veel meer info, met de zoekfunctie vind je vast het excelbestand van Michael66. Als je je gegevens invult, kan je zien bij welke aanbieder de gunstigste prijzen gelden. Wel even de sites controleren, want de prijzen kunnen wijzigen.

Lea
15-09-09, 10:44
Het zou in ieder geval wel altijd om orlando flex ticket gaan met bush gardesn erbij zeg maar

Disney is nog even goed nadenken wat we daar mee willen want misschien dat dat alleen Animal kingdom word.
Maar we hebben nog de tijd.

amavageo
07-10-09, 00:36
Ik heb me suf gelezen, zelfs met reisburo's gebeld, maar kom maar niet uit de combinaties die met de tickets te maken zijn. Ik denk dat ik door de bomen het bos niet meer zie #-o
We willen in 5 dagen tijd bezoeken: Bush Gardens, Seaworld (volgens mij te combineren?), Typhoon Lagoon, Epcot en Universal Studios en Adventure Island.
Bush Gardens doen we vanuit Fort Meyers naar Orlando, dus 1 dag, Universal Studio's+Adventure Island in 1 dag, Seaworld 1 dag, Epcot 1 dag, Typhoon Lagoon 1/2 dag. Hoe kunnen we dit qua kaartjes combineren??? En waar aan te schaffen?

Njit
07-10-09, 00:44
Reguliere reisburo's zullen je hier ook niet mee kunnen helpen. Maar probeer het eens bij de specialisten:

AE = American Estates (http://www.americanestates.nl/index.html)
AV = American Vacations (http://www.americanvac.nl/)
ER = Exit Reizen (http://www.exit-reizen.nl/)
USAFV = USA Fun Vacations (http://www.usafunvacations.nl/)

Maar de volgende parken zijn te combineren:

- Seaworld + Busch Gardens. Gewoon online bestellen en thuis printen
http://www.buschgardens.com/BGT2/Purchase/Visitors.aspx
- Universal Studios + Island of Adventures. Ook gewoon online bestellen en thuis printen
http://www.universalorlando.com/Tickets/tickets_2.aspx
- Een bezoek aan een Disney park wordt pas goedkoper vanaf 4 dagen. Dus hier zul je gewoon 2 losse kaartjes voor moeten kopen.

Overigens vind ik het persoonlijk zonde om Universal Studios en Island of Adventures op 1 dag te doen. Maar da's mijn persoonlijke mening.

Teleton
07-10-09, 11:01
Hoe kunnen we dit qua kaartjes combineren??? En waar aan te schaffen?

Vele wegen leiden naar Rome. De combi van Njit is er één, en prima. Afhankelijk van de keuze van de themaparken en zwembaden kan je ook naar een flexticket kijken, verkrijgbaar o.a. op de site van Seaworld:



FIVE of the world's most incredible theme parks — one amazing value!

Enjoy SeaWorld, Aquatica, Universal Studios, Islands of Adventure and Wet 'n Wild at your leisure.
Our unique Length of Stay Benefit* allows unlimited admission during your vacation so you can come and go as you please, at no extra charge.
Free Admission to CityWalk.
Pay for parking only once if you visit more than one park on the same day.
Ook verkrijgbaar in combinatie met Busch Gardens......SIX of the wolrld most incredible theme parks...... ! En er zijn ook package deals op dezelfde site in combinatie met overnachtingen (drie dagen betalen, vijf halen) Ik zou overigens nog wel eens bedenken of het verstandig is om zoveel parken in zo'n korte tijd met twee kleintjes te 'doen', zeker als daar ook nog Oud & Nieuw in zit.

Lea
07-10-09, 12:45
Ik lees hier even mee en weet in ieder geval dat we een Orlando flexticket nemen met busch gardens erbij want die parken gaan we zeker doen.

Maar over Disney zijn we nog niet uit , nou ja Animal kingdom wel maar de andere parken waarschijnlijk niet en als Disney pas na 4 dagen rendabel word op een meerdaagse kaart is het dan misschien toch handiger om voor Disney gewoon normaal de entree te betalen?

Teleton
07-10-09, 13:25
is het dan misschien toch handiger om voor Disney gewoon normaal de entree te betalen?

Klopt! Afhankelijk van je plannen voor de komende jaren zou je nog een kaart met de 'No expiration' optie kunnen overwegen. Maar met de tickets blijft het toch een kwestie van goed wikken en wegen....ik kan me wel voorstellen dat sommigen door de bomen 't bos niet meer zien.

carissaenrobert
12-11-09, 13:56
Hallo,

Mijn vriend en ik willen de volgende parken bezoeken:
- Walt Disney Magic Kingdom Park
- Universal Studio's
- Seaworld
- Kennedy Space Center
(of mis ik echt nog een heel belangrijk park, deze leken ons namelijk het leukst)

Zover ik hier op het forum heb gelezen zijn hiervoor geen combi-tickets.
Hoe kunnen we dan toch zo voordelig mogelijk aan kaaren komen?
Deze allemaal los ter plaatse boeken/kopen?

Groeten,
Carissa

Ta2 Gerrit
12-11-09, 14:25
Als het allemaal ééndagskaarten gaan worden kun je die ook aan de kassa kopen.
Scheelt nagenoeg niets met de internetaanbieders, of er moet een speciale actie zijn.

Mocht die er zijn, geef het dan even door; kunnen we er allemaal van profiteren.

Teleton
12-11-09, 16:59
Hoe kunnen we dan toch zo voordelig mogelijk aan kaaren komen?
Deze allemaal los ter plaatse boeken/kopen?

Misschien een kleine aanvulling op het vorige antwoord: Voor de Disneytickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) is dat antwoord voor 100 % van toepassing. Ook bij KSC (http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx) maakt het volgens mij niet uit of je de tickets vooraf koopt of aan de poort.

Voor Seaworld (http://www.seaworld.com/Tickets/Visitors.aspx)en Universal (http://www.universalorlando.com/Tickets/tickets_2.aspx#) is er met de e-ticket wat meer voordeel te behalen. E-tickets voor Seaworld zijn 10 dollar (ex tax) voordeliger als je ze vooraf koopt. Voor Universal (één park) heb je vijf dollar voordeel. Mocht je beide parken van Universal willen bezoeken, dan levert een e-ticket 25 dollar voordeel op. Lees voor je tickets koopt, altijd eerst de voorwaarden.

Verder vroeg je of je belangrijke parken in je lijstje mist. Wat belangrijk en/of leuk is, blijft altijd moeilijk. Maar als je slechts één van de vier parken van Walt Disney World bezoekt, mis je drie 'leuke' parken. En eigenlijk mag je de waterparken ook niet missen.........

figarooke
21-02-10, 14:02
Heeft er iemand ervaring met deze site?
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk
Worden de kaarten opgestuurd naar België of Nederland en zo ja, hoe lang duurt dit?

Lady-M
21-02-10, 15:23
Ik denk niet dat ze naar Belgie verzenden, want als je het bestelproces gedeeltelijk doorloopt moet je een 'county' invullen en verder geen land, dus geen 'country'.

Kijk nou gewoon eens hier (http://www.floridaforum.nl/newreply.php?do=newreply&p=115992). Volgens mij goede aanbiedingen en ze versturen ook naar NL en Belgie.

Teleton
21-02-10, 17:49
Worden de kaarten opgestuurd naar België of Nederland en zo ja, hoe lang duurt dit?

Lees even hun voorwaarden (http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/terms-and-conditions.htm):
Attraction Tickets Direct hold contracts with all the major Parks and Attractions throughout the US and for contractual reasons we regret that we are not permitted to sell to customers outside of the United Kingdom. Sorry for any inconvenience this may cause. We do have an office in Dublin for ROI customers. See www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie)

Erik76
21-06-10, 11:28
Hallo iedereen

Op onze Floridareis begin Juli gaan we volgende parken bezoeken.
-Sea World
-Universal Studios
-Kennedy Space Center

Heeft iemand een idee van de inkomprijzen?
We gaan onze tickets ter plaatse aankopen.
Zijn er soms combitickets bvb voor Universal en Sea World voor 2 dagen ?

Bedankt ;)


Erik

[verwijderd]
21-06-10, 11:43
http://www.seaworld.com/orlando/default.aspx

http://www.universalorlando.com

http://www.kennedyspacecenter.com/buy-tickets.aspx

Hier kan je de prijzen vinden welke je betaald bij de parken zelf, verder zijn er uitgebreide topics te vinden omtrent deze prijzen en plaatsen waar je tickets kan kopen.

Teleton
21-06-10, 12:05
We gaan onze tickets ter plaatse aankopen.


In de topics op dit Forum waar Jeroen naar verwijst, kan je ook lezen dat dit niet de slimste methode is....denk ook eens aan e-tickets.

Yowannes
21-06-10, 19:58
Op Universal tickets hebben wij zo'n 25 USD korting gekregen (als ik me goed herinner) toen we ze aan een kioskje langsheen de US192 kochten (recht tegenover Old Town).
Kennedy hebben we online gekocht. Loopt lekker, gewoon de geprinte tickets meenemen: je bent zeker dat je plaats hebt op de "tours" en je kreeg een korting die de moeite waard was (maar het exacte bedrag ben ik even kwijt).
Een combi-ticket Universal en Seaworld :-k Denk niet dat dat bestaat. Het is namelijk van 2 andere groepen.

Michael66
21-06-10, 20:16
Voor de "normale" prijzen van de parken kun je kijken op de eerder genoemde websites van de parken zelf.

Voor de prijzen van de diverse parken kun je terecht in de diverse onderwerpen die daarover op het forum staan:

Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112)
Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10993)
Orlando Flex Tickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=668) (Combinatietickets niet-Disney parken)
Universal Studios tickets (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10046)
SeaWorld Orlando (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=1213)
Kennedy Space Center (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=369)

2-daagse combinatietickets van SeaWorld en Universal bestaan niet. Op de websites van Universal en SeaWorld kun je de verschillende combinaties met die parken vinden die er wél zijn; de Orlando Flex Tickets voor 5 of 6 parken (zie ook de link hierboven naar het onderwerp daarover op het forum).

carolinevdm
02-07-10, 14:38
We zitten nog met enkele vraagjes!!

Over een goeie 2 weken vertrekken we naar Florida:lol:!!! We verblijven 5 dagen in Orlando, maar wat zou ik het best doen ivm parktickets???
is het interessant om een 3 dagen ticket te nemen, of apart aan de kassa te betalen?
Disney zouden we wel doen, maar weet niet echt wat we erbij zouden nemen?
een zwempark, of seaworld, of nog een ander attractiepark? Met 1 park kan je wel een dag vullen zeker?

heb al eens naar allerlei reacties gekeken over parken... Heb hier nu enkele genoteerd die mij denk ik wel zulllen interesseren:
we houden van wat actie dus: Island of Adventure
we zien graag dieren: dus: Seaworld
we moeten wat souveniertjes meebrengen en had ook altijd gezegd dat ik naar daar ging gaan dus: walt disney world

Is het mogelijk om 2 van deze parken in 1 dag te combineren, of zijn ze zo groot dat het beter gespreid is?

ik heb net gelezen en gekeken op de site van seaworld, dat er een soort van vip-tickets zijn waar je op enkele atracties voorrang hebt, enkele shows gereserveerde plaatsen en eten in het onderwater restaurant of zoiets.
Maar ik kan gelijk nergens terug vinden waar ik daarvoor moet reserveren??
Weet iemand dit of heeft iemand daar ervaring mee?

Teleton
14-07-10, 18:48
Maar ik kan gelijk nergens terug vinden waar ik daarvoor moet reserveren?

Heb je de site van Seaworld al eens geprobeerd?Klik op de button: Begin purchase en kies dan tours. Hier (http://commerce.4adventure.com/EStore/Scripts/Skins/SWF/Tours.aspx)vind je alle info over de VIP-tours en kan je ook boeken. Let op: de prijzen voor de tours zijn exclusief een toegangskaartje.......#-o.

Er zijn wel forumleden die hier ervaring mee hebben. Meestal zijn ze erg enthousiast. Toch is een tour niet voor iedereen geschikt, je moet je bij de VIP tour 7 uur aanpassen aan de tourguide en de andere 11 gasten. Maar je zit wel op de mooiste plekjes en hoeft niet in de rij voor een lekkere lunch.....

Bougie
15-07-10, 15:53
Hallo,

Ik heb een tijdje geleden 2x het Ultimate Discovery Cove pakket (inc. Bush Gardens, Seaworld, Aquatica) gekocht bij Orlando Ticket Deals (http://www.orlando-ticket-deals.co.uk/index.html.
De bestelling werdt bevestigd en betaald.
Maandag 5 juli kreeg ik van hun een email met daarin E-tickets voor Discovery Cove en een 2de email dat m'n tickets verzonden zijn en dat ik deze de volgende dag zou ontvangen.
We zijn vandaag 10 dagen later en nu heb ik nog steeds geen tickets binnen.
Na verschillende emails naar hun te sturen met daarin de nodige uitleg krijg ik maar geen reactie terug. :evil:

Zou het kunnen dat het e-ticket voor al de parken gebruikt moet worden?
Dat zou ik wel raar vinden aangezien in hun email stond dat voor alle parken echte tickets verzonden worden.

Mijn vraag aan jullie is: Heeft er iemand ervaring met deze firma?
Zoja, welke? Doe ik mss iets verkeerd of heb ik iets verkeerd begrepen?
Ik vind het zowieso al schandalig dat ik na 3 keer te mailen nog steeds geen reactie terug krijg!

Alvast bedankt!

Greetings,
Bougie

Ta2 Gerrit
15-07-10, 16:04
Misschien is dan een telefoontje een betere oplossing. Heb je direct contact.
Mails willen er in de drukte (die ze daar nu ook ongetwijfeld hebben) nog wel eens bij in schieten.

rob gertsen
15-07-10, 22:45
Ik heb nu voor de 2e keer bij OTD tickets gekocht. Wederom prima bezorgt. Het duurde dit jaar wel aanmerkelijk langer voordat de tickets in huis waren dan vorig jaar (ruim 3 weken). ik krijg van OTD inderdaad echte tickets en geen vouchers of zoiets.

ferret
15-07-10, 23:17
Wij kopen altijd onze tickets bij OTD. Altijd keurig op tijd. Dit jaar duurde het iets langer. Tot overmaat van ramp zaten er verkeerde tickets in. Maar het omruilen was geen probleem. 1 mailtje gestuurd en ik kon ze terugsturen en kreeg gelijk de juiste tickets.

Bougie
18-07-10, 18:28
Ik heb ondertussen een mail terug gehad met daarin helaas niet veel duidelijkheid.
Het enige wat ze zeiden is dat de tickets voor Discovery Cove, de E-tickets zijn die ze in de mail hadden gestuurd.
Hadden jullie dat ook (als je DC geboekt zou hebben)?

Ik zal dan nog maar even wachten op de echte tickets zeker, morgen is het 3 weken geleden dat ze zeiden dat deze verstuurd waren dus.
Blijf het wel raar vinden dat ze dan zeggen 'will be delivered during the next working day by 5 pm'

Greetings,
Bougie

dj4ever
18-07-10, 23:35
Wij hebben ook zoiets gehad met Attraction Tickets Direct. Wij hadden begin april daar onze tickets voor o.a Universal en Seaworld, Aquatica en Busch Gardens geboekt.
Door de aswolk die op dat moment boven west-europa lag waren onze tickets niet voor onze vertrekdatum gearriveerd. Ze hebben toen onze tickets gescand en doorgemaild. Bij Universal kregen we toen bij de ingang na het controlleren van onze paspoorts en het invoeren van het de barcode direct een officiele toegangspas. Bij de andere parken moesten we elke dag de barcode laten invoeren bij de ingang, maar geen problemen gehad.
Toen we thuis kwamen waren de tickets ook inmiddels aangekomen :cool:

sunita
03-10-10, 22:01
wij hadden ook een papieren ticket met een barcode er op. voor alle parken die je hebt geboekt. als je naar discovery cove gaat krijg je een id pasje met foto en barcode. daarna zou je die kunnen gebruiken. wij hadden gewoon het papieren ticket gebruikt.

robinthart
27-10-10, 01:35
Heeft iemand hier wel eens besteld?

Bedankt

Grotjes Robin

Elisa
27-10-10, 17:17
Wij hebben de vorige keer hier besteld: http://www.undercovertourist.com/?AID=5527147&PID=3037825&SID=Undercovertourist.com-kg. Was in Mei de voordeligste. de site die jij noemt ken ik eigenelijk niet.

Ta2 Gerrit
27-10-10, 18:14
Volgens mij kennen maar weinig (niemand) hier deze organisatie, in tegenstelling tot die Elisa noemt.
De info op de site is ook vrij gedateerd. Geen woord over Harry Potter, "travelling before 31 March 2010", van die dingen. Ik zou persoonlijk direct afhaken.

Teleton
27-10-10, 18:32
van die dingen. Ik zou persoonlijk direct afhaken.

Je was me te vlug af Gerrit. Zat ook even op die site te kijken en verbaasde me over dit bericht:

http://img688.imageshack.us/img688/6416/americanattractions.jpg

Sieht nicht gut aus........

ycassee
09-01-11, 17:10
Hoi,
Kan iemand mijn vertellen of het handiger is om hier tickets voor pretparken te kopen of in z'n ticketshop in Orlando.
Ik meen te hebben gezien vorg jaar dat ze daar voordeliger zijn maar is dat betrouwbaar.

Graag tips!!

hrjhaan
09-01-11, 17:25
Kennissen van ons hadden tickets voor Seaworld gekocht bij een ticketshop in Orlando. Ondanks de garantie dat de tickets goed waren kwamen ze toch mooi het park niet in. Konden ze eerst terug naar de ticketshop om hun geld terug te halen en konden ze alsnog een kaartje kopen aan de kassa. Ze waren wel een uur van hun vakantietijd kwijt. Wij kopen de kaartjes bij www.attractionticketsdirect.de (http://www.attractionticketsdirect.de) of www.attractionticketsdirect.ie (http://www.attractionticketsdirect.ie). Krijg je originele kaartjes en sommige zijn 14 dagen geldig.

corrus
09-01-11, 17:36
Tja... dan was je bij de verkeerde shop!

Er zijn talloze Ticket verkooppinten in Orlando die wél te vertrouwen zijn.
Als je Mapleleaf tickets neemt die bestaat al 20 jaar.
Indien je tickets daar terplaatse koopt zijn ze een stuk goedkoper dan wanneer je ze via hun internetsite aanschaft, bovendien verschepen ze niet naar Nederland
Dus DAAR kopen is bij Maple leaf een stuk goedkoper. EN betrouwbaar!

Yvet
10-01-11, 12:00
Er zijn verschillende ticket aanbieders te vinden, betrouwbare en schurken....

Je kan hier alvast wat voorwerk doen, Mapleleaf tickets, undercover tourist, en zo zijn er nog een paar.
Deze hebben een website waar ze hun tickets aanbieden maar ze hebben ook winkels in Florida waar ze hun tickets verkopen, dit zijn betrouwbare organisaties.
Echt heel veel besparen zul je niet, maar alle kleine beetjes helpen!!
Vaak worden de tickets ook verstuurd naar hier in Nederland (soms gratis) dus dat kan schelen zeker als je de dollarkoers in de gaten houdt.

Waar moet je vandaan blijven:
Ticketverkopers die in een Walmart zitten, tickethuisjes aan de 192 waar je heel goedkoop een ticket kan aanschaffen die al eerder gebruikt zijn door andere mensen (en dit is illegaal).
Als de prijs te goed is dan is het duurkoop, pretparken zijn duur en je kan een paar dollars besparen maar voor $50 dollar een 1 dag ticket of zelfs voor minder is of oplichterij of timeshare.....

Hopelijk heb je hier iets aan.

Nixo
12-04-11, 13:50
ai ai ai.....

Nu is het mij overkomen met tickets te bestellen bij undercovertourist....
:sad:
Het rare is, ik heb 1bestelling gedaan van 2 tickets en die naar Zweden laten sturen en ontvangen vorige week.
1 bestelling gedaan van 1 ticket (op dezelfde dag als de andere bestelling) en dit naar Belgie laten sturen maar nog steeds niets ontvangen....:sad:
Ik heb al een mail gestuurd naar hun klantenservice en die zouden mij dan een scan van mijn 'verloren' ticket opsturen.
Iemand hier nog ervaringen mee hoe we dat nu moeten doen als we in Florida zijn??

rolandino
12-04-11, 16:36
Vraag aan undercovertourist even het track en trace nummer, zodat je kunt kijken waar het pakje uithangt. Als die al in Europa is komt die vast één dezer dagen. Je hebt zo te zien nog even dus komt vast wel op tijd goed.

Nixo
12-04-11, 17:11
Hej Rolandino,

Ik vrees dat die niet werken met een track and trace nummer. De andere tickets waren ook maar met een gewone enveloppe verstuurd...

rolandino
12-04-11, 20:17
Ah ok, wij hadden laatst ook besteld, maar met optie Express wat dus 3 dagen duurde (1tje langer dan normaal i.v.m. onweer in Memphis). Kregen helaas geen track and trace nummer, maar die stond achteraf wel op de enveloppe. Hopen dus dat je van de week wat ziet.

Nixo
13-04-11, 15:36
OEEEEFFFFFF,

Vandaag, precies 12 dagen na het opsturen van de enveloppe, is ze eindelijk in de brievenbus geraakt in Belgie.
Wel met heel veel omwegen (er zat zelfs een sticket op van PTT Post Nederland)

Eind goed, al goed.... Nu zijn we klaar om de pretparken onveilig te gaan maken :twisted:

tomenvalesca
21-04-11, 09:41
iemand ooit al eens tickets geboekt via http://www.discountticketsorlando.com ? Is deze betrouwbaar? Groetjes

Michael66
21-04-11, 11:30
Volgens mij is die al vaker langsgekomen.

Geen ervaring mee. De prijzen zijn vergelijkbaar met andere (bekendere) leveranciers.

Ze "verkopen" ook zeer goedkope parktickets die je verplichten om een bijeenkomst bij te wonen waar ze je proberen een timeshare te verkopen. Het kost je dus zeker tijd en als je niet sterk in je schoenen staat en ingaat op hun (meestal erg opdringerige) timeshare-verkooppraatje nog veel meer.
This advertising material is being used for the purpose of soliciting sales of vacation ownership (Timeshare) Plan.

tomenvalesca
22-04-11, 09:28
op welke website kopen de meeste van jullie dan jullie pretpark tickets? De vorige keer zaten we in een Disney hotel, die hielden alles voor ons bij en gaven het gewoon op de dag van aankomst, het is nu de eerste keer dat we alles op voorhand moeten bestellen en laten opsturen. Lijkt ons toch beter, anders moet je elke dag aan de pretparken gaan aanschuiven om inkomkaartjes te kopen.

Chicco68
22-04-11, 21:18
Zojuist even de prijzen vergeleken van Seaworld tussen Mapleleaf en Seaworld zelf.
Mapleleaf --> $78,95
Seaworld --> $71,99
En bij beiden staat: 2nd visit free!

Maar aangezien we volgende week al gaan zal ik ter plaatse nog maar even de prijzen vergelijken ;)