PDA

Bekijk Volledige Versie : Tickets voor diverse attractieparken



Pagina's : 1 [2]

Michael66
22-04-11, 23:55
Maple Leaf adverteert met prijzen incl. salestax, SeaWorld exclusief. Heb je daar rekening mee gehouden?

Chicco68
23-04-11, 00:10
Hmmm daar heb ik inderdaad geen rekening mee gehouden ](*,)
Bedankt voor de tip Michael !

Michael66
23-04-11, 00:23
Ach, je bent niet de eerste die dat vergeet. En ook niet de laatste. ;)

SeaWorld is meestal via de eigen site het goedkoopst. Al dan niet met een code of aanbieding. Andere aanbieders bieden de tickets wel aan, maar meer als service en vragen daar dan ook een fee voor van een paar dollar. Op de site van bijv. Undercovertourist word je zelfs doorverwezen naar de goedkopere tickets op de SeaWorld-site.

Teleton
23-04-11, 10:23
Maar aangezien we volgende week al gaan zal ik ter plaatse nog maar even de prijzen vergelijken ;)

Ik vrees dat de tickets aan de poort duurder zijn dan de on-line tickets. Adults at kids prices zijn, dacht ik, niet aan de poort verkrijgbaar. Bovendien is het een heel gedrang bij de vending machines en de kiosken.

Mijn idee; koop een e-ticket en loop direct door naar de ingang!

Chicco68
23-04-11, 10:53
Bedankt voor jullie reacties, ik ben er uit! Ik ga ze inderdaad online bestellen en direct uitprinten.
Heb reeds in het "seaworld-topic" vermeld dat je op dit moment met de promotiecode "McDonalds2011" $12,- korting krijgt. Alleen is dan de 2e dag niet meer gratis......
Maar aangezien we de 2e dag naar KSC willen is dat geen probleem ;)

A.Hofman
08-06-11, 11:23
Vorige week ,woensdagavond, tickets besteld bij undercovertourist.com. Vandaag lagen ze al op de mat, supersnelle service dus. Nu nog de stoelen reserveren voor La Nouba, en we zijn weer een stapje dichterbij de vakantievreugd:)

Essie72
08-06-11, 13:27
Ook mijn tickets bij undercovertourist.com waren woensdag beginnen, binnen een week, terwijl ze pas 15 juni binnen zouden komen! Lekker:)

We hebben een 3-daagse tickets Universal + Wet n Wild besteld + toegangsticket tot Kennedy Space!

Zin in:)

Patrick
13-06-11, 12:43
Wij hebben onze tickets besteld bij attractionticketsdirect.de. Na 2 weken alles binnen in een mooi mapje incl een boekje met alle belangrijke attracties in Orlando e.o. met handige tips.
Dik tevreden dus!

Daan
15-06-11, 09:05
Misschien een stomme vraag, maar ik stel hem toch. Ik ben nu bezig met het zoeken naar wat het goedkoopste is qua flex/hopper tickets. Nu zat ik op http://www.attractionticketsdirect.de te kijken. Daar is een 5 parken pass 186 euro. Alleen dat is de prijs van 2011. Voor 2012 is hij alweer 204 euro. Maar zo'n pas is toch onbeperkt geldig, zolang hij niet geactiveerd wordt?

ferret
17-06-11, 21:01
Wij kopen onze tickets altijd bij Orlando-Ticket-Deals en dan vragen ze wanneer je vertrekt. Op onze tickets stond dat ze alleen voor dat jaar geldig waren en dat je ze moest gebruiken voor 31 december.

Ben B
20-06-11, 21:09
Goedenavond,

Ik kom op het internet de website www.floridaticketstation.com tegen en zij zijn met een hoop tickets een paar dollar goedkoper dan de reguliere websites. Kent iemand deze website? Is deze betrouwbaar?

als ik voor ons drieen de 3combo, 1 day base myw, island of adventure koop ben ik via de officiele site usd 892 kwijt ten opzichte van Floridaticketstation USD 854 Is toch zo'n USD 40

gr BB

corrus
20-06-11, 21:43
Ohhh.... maar da's EX tax...

Ben B
20-06-11, 21:47
ojee... zit ik mezelf weer rijk te rekenen....

nu ik je toch op deze "dinges" heb, Corrus,.... waar kan ik voor een normale prijs onderstaande kaarten kopen:

Combo: sea world / bush gardens / aquatica

Island of Adventure
Animal Kingdom

Wij willen geen 2 parken op 1 dag ... gewoon per dag 1 park

Ik zag dat bij een aantal sites opsturen zo'n 3 weken duurt maar ik moet ze binnen een week hebben... ben altijd erg vlot ;)

Bedankt voor de hulp

Ciaoooo
BB

corrus
20-06-11, 21:54
Seaworld heeft heel vaak verrekte leuke aanbiedingen voor hun combi's.

Animal Kingdom (1 dag??) is aan de kassa van het pak écht goedkoper...
Alleen Islands Of Adventure?? ... Wallmart heeft 'm heel vaak goedkoop

De eerste optie online aanschaffen bij www.seaworld.com (http://www.seaworld.com)
De laatste 2... gewoon ter plaatse kopen...

Ben B
20-06-11, 22:02
Ha Corrus,

top!!! en bedankt.... ik maak een notitie want mn hoofd lijkt net een zeef..

ik ga gelijk die combo kopen en de rest ter plekke...

En idd, we moeten een keuze maken dus van WD gaan we alleen Animal Kingdom doen en van Universal ook alleen maar eentje: Island of Adventure...

Joh, de volgende keer doen we de andere parken... er moet wat te wensen overblijven he!!

Anyway, your help is much appreciated!

ciaoooo
BB

Jess85
22-06-11, 10:11
Wij hebben onze tickets besteld bij attractionticketsdirect.de. Na 2 weken alles binnen in een mooi mapje incl een boekje met alle belangrijke attracties in Orlando e.o. met handige tips.


Wij hebben sinds 10 juni onze tickets ook besteld via deze site. Op onze status staat sinds 14 juni dat de betaling in orde is. Maar we worden beetje ongerust dat er geen verandering in komt... Maandag mailtje om te vragen wanneer ze de tickets leveren, aangezien ik nu thuis zit. We kregen een mailtje dat ze wachten op onderwater camera's :???:. Zouden wij dat er nu bij krijgen, omdat we ook naar Discovery Cove gaan?? Nu nog steeds geen verandering wanneer ze de tickets leveren en hoop echt dat het deze week nog gaat zijn.

RLS
22-06-11, 17:28
Stuur een mail terug, of bel...Zij kunnen je het precieze antwoord geven.

Jess85
22-06-11, 19:10
Heb net gezien dat de tickets verzonden zijn, maar in de mail staat dat we ze krijgen binnen de 5 werkdagen. Als we ze de vrijdag niet hebben, zijn we dus verplicht om maandag thuis te blijven en dat ons dagje zee niet kan doorgaan. :sad:

Iemand ervaring als je deze mail hebt ontvangen, of je ze dan al binnen de twee dagen krijgt?? Had gedacht dat er een datum zou bij staan en met eventueel een uur of ze in de voor - of namiddag leveren, maar niets. Kan zelfs niet riskeren om even naar de bakker te gaan. :-? Vanavond nog een mailtje sturen dus of bellen...

A.Hofman
22-06-11, 21:36
Jullie vertrekken over 5 maanden...vanwaar die stress?
Aangetekende post wordt later nog een keer aangeboden, of misschien willen de buren het even aannemen? Anders kan je het nog ophalen op het postkantoor.

Jen876
22-06-11, 22:05
Had gisteren een briefje in de bus van de postbode,was langs geweest met een pakketje waar ik voor moest tekenen.
Kon het vandaag vanaf 10.00 ophalen op het postlkantoor.
Waren dus mijn orlando flex tickets,besteld bij attractionticketsdirect.ie
netjes aangetekend verstuurd incl mapje voor de kaartjes,info folders en dvd'tjes van seaworldparks entertainment,orlando flextickets en the blue man group.
Echt netjes had ze de 15de juni besteld.

Jess85
28-06-11, 16:57
Tickets na 17 dagen ontvangen. Gisteren waren we niet thuis. Vandaag meteen om gegaan bij de post Delhaize. Eerst alles nagekeken of er niets ontbrak. De verkoopster vond dit maar raar, maar ja ga niet tekenen als het niet juist is. Alle kaartjes zaten in een mapje en een onderwatercamera gekregen voor Discovery Cove. Voor meer details zie ook onze blog. ;)

simdijk
01-07-11, 12:46
Ik lees veel info over tickets van de attractieparken.

Wie kan mij vertellen of ik een combinatieticket World Disney en Universal Island of Adventure kan kopen. Ik wil alleen deze twee parken bezoeken. Hoe werkt dit? Ik kan dit nergens vinden. Of moet ik voor beide parken een los ticket kopen?

Is het bijvoorbeeld ook mogelijk een combiticket te kopen voor de 3 parken Walt Disney, Universal Studios en Universal Islands of Adventure?


Groetjes Simone

jarjarbinks
01-07-11, 12:52
Simone,

Kijk hier eens:

http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/attraction-ticket-prices/orlando-freedom-ticket.htm

Dit is niet voor 3 dagen, deze tickets (die voor 3 dagen) ken ik niet.

Hoop dat je dit wat verder helpt.

De site attraction tickets, is prima. Hier hebben al veel mensen besteld. Ook wij kopen hier onze tickets.

pzomerdijk
01-07-11, 12:56
Volgens mij bestaan die combinaties niet.
Het is een combi van ,,Seaworld - IOA - Universal - Seaworld - Aquatica - Bush G - Wet&Wild

en/of

Magic Kingdom - Hollywood - Animal Kingdom - Epcot met eventueel funopties (Disney Waterparken, DisneyQuest enz.

Voor jullie lijkt het dus een combi te worden van 1 of 2 dagen IOA/Universal en single ticket MagicKingdom.
Op het forum vind je veel goede sites met allerlei combinaties en zelfs ,,prijsvergelijking''.

Ebelix
09-07-11, 12:07
Disney en Universal zijn concurrerende filmstudio's. Die gaan niet met elkaar een verbond zitten met betrekking tot het aanbieden van gezamenlijke toegangsbewijzen. Universal werkt wel samen met Bush Gardens en Seaworld omdat dat elkaar niet bijt. Disney heeft zijn eigen dierenpark en werkt daarom niet samen met Bush Gardens of Seaworld.

Ik denk dat iedereen hoopt op een combi pas voor alle parken in de Orlando regio

Corrine
09-07-11, 13:10
Je hebt wel deze combinaties....
http://www.attractionticketsdirect.ie/orlando/orlando-combination-ticket-packages

corrus
09-07-11, 14:57
Ja, koppelverkoop...

Maar je kunt ze écht niet als combipas kopen...

Corrine
10-07-11, 10:27
Klopt Corrus. Ik heb deze link alleen gezet omdat het soms net goedkoper uitkomt als wanneer je ze beide los besteld.

corrus
10-07-11, 14:34
Misschien wel 50 cent??
Als je er 4 nodig hebt is dat toch weer 1 flesje water in de Disneyparken...

Corrine
12-07-11, 21:40
Hahahaha...toen ik aan het zoeken was was het verschil €35,- dan wordt het toch een duur flesje water....
Maar ach op het hele bedrag van een vakantie naar Orlando is het belangrijker dat je de juiste tickets koopt voor de juiste combinatie te maken en ik vind dat prijs dan niet altijd leidend is.

Njit
12-07-11, 22:31
Klopt helemaal. Eerst je schema maken, dan kijken welke tickets bij het schema passen.

r.stam
25-07-11, 15:36
Wie heeft ervaring met het bestellen van toegangskaarten via de reisorganisatie of vooraf elders? Ik ga in september 9 dagen naar Orlando. Ben er 12 jaar geleden ook eens geweest. Wat is zeker aan te raden in deze week met mijn vrouw 2 dochters van 20 en 22? Welke parken het beste te combineren? Grag jullie reacties/ervaringen! ALvast dank!

groet,
Remco

Njit
25-07-11, 15:42
Zie oa hier: Disney Tickets: Een prijsvergelijking (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=3112) en hier: Tickets Walt Disney World: Alles over kopen en gebruiken 2010/2011 (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=10993) ‎

Er zijn diverse aanbieders (oa in Nederland, Duitsland en Engeland/Ierland) die pretparktickets aanbieden. Universal, Seaworld en Busch Gardens kun je gewoon via de website van het park zelf aanschaffen. Vaak is dat ook de goedkoopste optie.

We hebben zelf de Disneytickets via een aanbieder in Nederland aangeschaft en de rest als e-tickets. Zie ook onze Weblog.

Michael66
25-07-11, 15:58
Wie/wat bedoel je met "de reisorganisatie"?
Er kan namelijk nogal wat verschil zitten qua prijs tussen de verschillende reisorganisaties. Zie ook de door Njit hierboven al genoemde onderwerpen hier op het forum.

Daarnaast is het ook nog handig om te weten naar welke parken je wilt gaan. Afhankelijk daarvan kan het namelijk ook nog verschillen welke tickets je het beste (goedkoopste) aan kan schaffen en waar.
Om je alvast één ding mee te geven: De Disney-parken zijn echt niet in één ticket/combo te combineren met niet-Disney-parken.

Ten slotte: wat is aan te raden? Wat is het leukst? Tja, da's de meest gestelde vraag waar gewoonweg geen antwoord op te geven is. Da's namelijk voor iedereen weer anders. Het enige dat je kunt doen om dat voor jezelf te bepalen is de info over de diverse parken goed door te lezen, wat reisverslagen over parkbezoeken door te nemen en dan zelf te beslissen welke parken waarschijnlijk het meest aansluiten bij jullie interesse, wensen, eisen en verwachtingen.

Veel plezier!

r.stam
25-07-11, 19:45
Dank voor jullie reacties. Ik zal eerst eens alle verhalen lezen over de diverse parken.

groet,
R.

Moe
04-08-11, 17:47
Weet iemand hier of je een combiticket kan kopen voor 1 dag Disney en 1 dag Sea World. Zo ja, hoe duur is dit?
Ik kan deze informatie nergens vinden, dus vandaar! Alvast bedankt!

Michael66
04-08-11, 19:05
Dat je geen tickets voor de door jou genoemde combinatie kunt vinden kan heel goed kloppen; die zijn er namelijk niet. Het beste kun je 1-dag bezoeken aan één van de Disney parken kun je het beste een ticket aan de kassa van het betreffende park kopen. Voor een 1-dag bezoek aan SeaWorld kun je het best terecht op de eigen website van SeaWorld, daar staan af en toe ook aanbiedingen op.

EddieG
07-08-11, 08:49
Hallo,

Ik wil graag naar deze 3 pretparken. Nu heb ik er al een behoorlijke internet-speurtocht opzitten, maar ik kom er niet helemaal uit.

Ik ben terecht gekomen op de site van MapleLeafTickets. Volgens die site kan ik de tickets voor Animal Kingdom het best aan de kassa kopen ($ 90,53 ipv $ 93,95). De tickets voor Seaworld ($ 78,95) en IOS ($ 89,50) zijn bij MapleLeaf wel goedkoper.

Nu heb ik 2 vragen:
1. Kloppen de ticket-prijzen een beetje?
2. Kan ik de tickets het best bestellen via het internet of gewoon langsgaan bij MapleLeaf (zitten in Kissimmee, dus niet al te ver vanuit Orlando)

Ik hoor het graag van jullie. Alvast bedankt.

Groet,
Eddie

Tans4USA
07-08-11, 08:54
Kijk ook eens op http://www.attractionticketsdirect.de/orlando

Hier kun je de originele tickets bestellen en deze worden binnen een paar dagen naar je opgestuurd. Ze hebben vaak mooie aanbiedingen.
Disney tickets voor één dag koop je inderdaad het beste direct aan de kassa.
Succes.

EddieG
07-08-11, 09:05
Tans4USA bedankt voor de info.

Mooie site is dat trouwens! Alleen zijn de prijzen wel in euro's en ik had gehoopt te kunnen profiteren van de gunstige dollarkoers. Nou moet ik ook eerlijk zeggen dat ik een beetje huiverig ben voor het bestellen via internet, vandaar MapleLeaf (daar kan je gewoon even langs rijden).

Ga beide sites de komende tijd goed in de gaten houden.

Lea
07-08-11, 10:32
Undercovertourist is anders ook een goede site om te bestellen hoor daar kan je dacht zowel in de dollar als de euro bestellen , weet dat niet zeker meer.
Maar ook netjes orginele tickets thuis gestuurd gekregen.

Michael66
07-08-11, 13:21
Undercovertourist is anders ook een goede site om te bestellen hoor daar kan je dacht zowel in de dollar als de euro bestellenNee, je kunt alleen op de site de prijzen in euro laten omrekenen (tegen een fictieve koers). De uiteindelijke betaling is in dollars.

Lea
07-08-11, 13:40
Ja zat er naderhand overna te denken en is inderdaad bestellen in dollars

r.teeuwsen
07-08-11, 14:28
@EddieG

Als je in Kissimmee zit kun je ook even naar Billy Boys gaan, schuin tegenover de Walmart op de 192... kaarten printen ze zo voor je uit, maken van meerdaagse tickets een kopie, zodat je een duplicaat kunt aanvragen indien je ze kwijt raakt. Prima service!! Hier de link:
http://www.greatorlandodiscounts.com/

Veel plezier!
Remco

EddieG
07-08-11, 15:58
Remco bedankt!

Billy Boys gaat het dan worden.......kunnen we meteen de Walmart eens ervaren ;-)!

sybe1999
09-10-11, 12:40
Heeft er iemand eigenlijk ervaring met het Orlando freedom ticket? Te koop bij (oa) attractionticketsdirect.de en heb de indruk dat de prijs (459 euro) best ok is.

AenG
16-12-11, 20:30
Wij willen graag naar de volgende parken:

animal kingdom
universal studios
universal Island of adventures
seaworld
aquatica
wet & wild
busch gardens
disney hollywood studios

- lijken busch gardens en animal kingdom niet erg op elkaar?
- is het voordeling om zo'n combi ticket te nemen voor de twee disney parken of kun je dan beter losse kaarten kopen bij de kassa?

alvast bedankt!!!

Njit
16-12-11, 20:36
Busch Gardens en Animal Kingdom lijken niet op elkaar. Het eerste is een Thrill park, het tweede is meer een interactieve dierentuin. Animal Kingdom is ook veel meer aangekleed. De overeenkomst is dat ze beide beesten hebben.

Voor twee dagen Disney is er geen ticket. Pas na 3 dagen Disney is het voordeliger om ze vooraf te kopen. Gewoon ter plaatse bij de kassa dus.

Voor Busch Gardens, Seaworld en Aquatica kun je een combo-ticket kopen. Deze kun je online bij het park zelf kopen.

Voor de beide Universal parken is er ook een combo-ticket. Deze kun je online bij het park zelf kopen.

Ik raad je aan om een aantal reisverslagen te lezen. Dan krijg je een goed beeld van de verschillende parken.

Daan
09-01-12, 07:17
Ik ga misschien een vraag stellen waar ik het antwoord al van weet, maar ik stel hem toch.

Een tijdje geleden heb ik een flex ticket plus bij Undercovertourist gekocht. Er stond toen op de site dat tickets geen geldigheidsdatum hebben. Oftewel ik kon in 2011 een ticket kopen en zo lang ik hem niet zou gebruiken zou hij nog geldig blijven. Nu hebben ze ineens tickets met een jaar er in. Flex ticket 2011 en Flex ticket 2012. Ik kan ook de tekst niet meer vinden dat een ticket oneindig geldig is.

Is er wat veranderd in de tickets? En zijn mijn tickets van vorig jaar nog wel geldig als ik in maart naar Orlando ga? Ik ga er vanuit van wel (ik heb ze zelfs toen ook gemaild en ze zeiden toen ook al dat de tickets oneindig geldig zijn), maar ik vraag het maar voor de zekerheid. Want ik wil niet in Orlando opeens voor een verrassing komen te staan.

Michael66
09-01-12, 11:08
Je weet het antwoord al.
Ja. Ja.

floridatoerist
09-01-12, 17:18
Ik wil kaartjes bestellen via Undercovertourist voor 2 dagen Unversal. Bij het afrekenen kom ik niet verder omdat je als land geen 'Nederland' kunt aanklikken. Deze staat niet in de lijst van landen. Bij express staat wel Nederland maar dan moet je 30 dollar betalen. Klopt dit? Want op dit forum heb ik gelezen dat undercoverourist gratis verzend..

rolandino
09-01-12, 19:03
De gratis verzending naar NL is eruit, helaas. Voordeel met express is wel dat je je kaartjes snel in huis hebt. Andere optie is om te kiezen voor ophalen.

floridatoerist
09-01-12, 20:38
Als er 30 dollar bij komt is het niet echt interessant meer.. Is ophalen makkelijk te doen? Iemand ervaring? Of is ergens anders bestellen een betere optie?

mdm
09-01-12, 21:18
Na een paar uur op het forum zie ik door de flexkaarten het busch bijna niet meer dus vandaar dat ik het toch even vraag:
Weten jullie misschien of er een flexkaart is waarmee je Universal IOA kan bezoeken en ook Kennedy Space Center. Een waterpark zoals Wet n Wild lijkt ons ook leuk of is eind januari dan toch nog wat fris. Alvast bedankt voor het antwoord.

Njit
09-01-12, 21:33
Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn.

mdm
10-01-12, 11:40
Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn.

Bedankt voor het antwoord. Scheelt erg veel gezoek.

Daan
13-01-12, 11:09
Je weet het antwoord al.
Ja. Ja.


En ook ondertussen reactie van Undercovertourist gekregen. Universal heeft zijn tickets inderdaad veranderd. Ze worden niet meer uitgegeven met een onbeperkte houdbaarheid. Helaas. Maar niet voor mij, want die van mij zijn gewoon nog geldig.

floridatoerist
16-01-12, 10:01
Ik wil graag tickets kopen voor Universal de twee parken. Deze zijn bij undercovertourist het goedkoopste maar verzending per post is vrij prijzig. Je kunt de kaarten ook ophalen. Dit zou je naast het park af kunnen halen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Tans4USA
16-01-12, 11:12
Heb je ook al bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken?

Je betaald er in euro's en binnen een paar dagen heb je de originele kaartjes in de bus. Momenteel krijg je een voucher van 10 dollar voor Planet Hollywood bij.
Succes.

floridatoerist
16-01-12, 16:12
Ja daar heb ik een week geleden kaartjes voor Discovery Cove en Kennedy space center gekocht. Helaas nog niet binnen dus een binnen een paar dagen binnen is wat overdreven ;).

mickmak
16-01-12, 16:43
Heb je ook al bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken?

Je betaald er in euro's en binnen een paar dagen heb je de originele kaartjes in de bus. Momenteel krijg je een voucher van 10 dollar voor Planet Hollywood bij.
Succes.

Ik heb op 29 december disney tickets besteld en nog niks binnen.
Vorige week gemaild en toen bleek dat ze nog niet alle kaartjes op voorraad hadden.
Donderdag kreeg ik van 2 verschillende medewerkers een mail dat ze verzonden zijn. De ene zegt dat ze er in 2 werkdagen zullen zijn en de andere heeft het over 5 werkdagen.
Wacht nog ff af. Vorig jaar ook daar besteld en toen kwamen ze netjes op tijd.

Jackie

floridatoerist
16-01-12, 21:12
Mickmak welke kaartjes had jij besteld? Ook van Universal?

mickmak
17-01-12, 05:29
Nee, alleen de 10 dagen Disney tickets.

Jackie

Maresjes
17-01-12, 11:39
wij gaan in juli 2012 voor 19 dagen met onze twee kinderen naar Florida. Wij willen de disneyparken, universal studios, kennedy space center. Ook wij hebben op de site http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken naar de mogelijkheden. Echter, wij twijfelen over de betrouwbaarheid van deze site om de kaarten daar te kopen. Wie heeft ervaring? Ook willen wij met dolfijnen gaan zwemmen. Iemand goede ervaringen opgedaan??

trails
17-01-12, 12:38
Ook willen wij met dolfijnen gaan zwemmen. Iemand goede ervaringen opgedaan??

Wij zijn in 2008 en 2010 met onze dochters gaan zwemmen met dolfijnen bij Discovery Cove. Wij vonden het super, gewoon rechtstreeks bij DC geboekt. Perfecte service, ook als er iets is.

moonlight91
17-01-12, 14:09
ik heb vrijdag disneykaarten bij American estate gekocht
en ze lagen daarnet op de mat
Discovery cove hebben we in 2010 en 2011 gedaan
geboekt via de officiele website
deze week word ook de `Discovery dag` voor de vakantie dit jaar geboekt
want een een orlando vakantie zonder Discovery cove is geen vakantie.. ;)

mblokland
14-02-12, 12:36
Kijk hier voor een prijs vergelijk http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=14268

Jolanda40
18-02-12, 18:49
veel gelezen op dit forum (dank voor alle informatie) Omdat we as woensdag weggaan zijn we nu aan het plannen wanneer we wat gaan doen.
we gaan 10 dagen en willen de volgende parken bezoeken: bush garden = seaworld= Aquatica= universal = en misschien nog 1
Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan, ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen.
Maar kan ik daar ook die flex passen kopen en heb je ook een kaart waar je meedere keren naar het park kan zoals universal (ik weet dat seaworld dat ook heeft)
En heb je ook een parkeerkaart waar je overal kan pakeren bij die parken??
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

cindy74
18-02-12, 18:53
ik heb mijn kaarten nog nooit aan de kassa gekocht . Ik heb altijd gedacht dat ze daar duurder waren . Parkeerkaarten hebben ze spijtig genoeg niet voor alle parken in 1.
Je kan daar ook zo een combipas kopen voor universal waar je beide parken kan bezoeken .

Een park to park ticket voor 2 dagen universal studios kost daar 146 $ zo een 110 euro per persoon hier kost dat je 106 euro dus ik denk niet dat dat daar goedkoper zal zijn .

rolandino
18-02-12, 19:06
Zover ik weet is online kopen altijd goedkoper. Zeker bij de Seaworld parken. Voor Disney is er een uitzondering als je maar 1 of 2 dagen gaat, dan is er geen voordeel te behalen, behalve de tijdswinst.


Voor Busch gardens + Seaworld + Aquatica kun je combi kaarten kopen, zie o.a, dit topic (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=14268). Universal (beide parken) kan je dan los kopen voor het aantal dagen dat je er heen wilt gaan. Beide kaarten (de combi, en universal), kun je online kopen.

Daarnaast heb je nog de orlando flex ticket (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=668&highlight=flex+ticket). Die bevat kaarten voor alle parken waar je heen wilt. je mag hier dan 14 dagen gebruik van maken. De precieze voorwaarden weet ik niet, zoals hoevaak je naar een park mag, etc. maar die staan wel in dat topic.

Vergelijk zelf even de prijzen, en nog veel belangrijker let goed op dat je ze op tijd binnen hebt, zeker als je woensdag al weg gaat, en ze dus dinsdag al op de mat moet hebben liggen.

Teleton
18-02-12, 19:16
Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan, Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar je bent bijna altijd beter af als je je kaarten vooraf koopt, bij de poort zijn ze in de meeste gevallen duurder.

In jouw geval zou ik doen wat Cindy je aanraadt voor Universal en daarnaast zou ik een combiticket (http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Book-Online/Tickets/Tourists/Multi-Park)voor SeaWorld, Aquatica en Buschgardens kopen. Ik denk zo maar dat je dan voordeliger uit bent dan wanneer je een flexticket koopt, maar dat zou je natuurlijk zelf snel even kunnen uitrekenen. Flex kost 289 dollar en dan mag je ook nog naar Wet'n wild. Universal kost 146 en combi SW A en BG 135 dollar. (Dit combiticket kan je ook aan de poort kopen voor die prijs.) Maak je keuze!

Parkeren betaal je per dag met zulke tickets. Als je op dezelfde dag naar Aquatica en SeaWorld gaat, kan je dat met dezelfde parkeerkaart doen. Hetzelfde geldt voor Universal en IOA.

r.teeuwsen
18-02-12, 20:45
Kijk eens bij Billy Boys, zitten aan de 192, vlakbij de Wal-Mart.
Ze maken meteen een kopie van je kaarten zodat bij verlies je een duplicaat kun aanvragen! Prima service!
www.greatorlandodiscounts.com/
Kijk eens op de website van ze.

Succes, Remco

trails
18-02-12, 22:01
ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen.

Net zoals in NL kun je ook in Florida niet afgaan op weersvoorspellingen lang van te voren. Wij zijn nu bijna 3 weken in Orlando en het zou diverse keren gaan regenen (zagen we van te voren) maar we hebben alleen gistermiddag regen gehad. En het is warm!!!

knaapje
18-02-12, 22:42
@Remco
Ik kan me alleen maar bij je aansluiten.
Netjes geholpen en goede service en advies.
Zeg wat je wilt gaan doen en ze doen je verschillende voorstellen.
Ook hun kopieservice heb ik een keer gebruikt, mijn Blue men ticket (print) was achter een kast gevallen en niet te vinden. Ging even langs hun en kreeg een nieuwe print.

Knaapje

e-line
11-03-12, 20:48
http://www.attractionticketsdirect.de/node/1536

Bovenstaand ticket heeft ook 2 x universal, seaworld, aquatica en bush gardens bij elkaar. 14 dagen, onbeperkt. Heb goedkoper nog niet gevonden. Wil langzaam gaan bestellen, dus als iemand nog een betere optie heeft, hoor ik het graag!

Emus
12-03-12, 09:45
Het ligt er aan wat je wilt. De combinatie die jij noemt was inderdaad de goedkoopste die wij konden vinden, maar wij wilden ook graag naar Discovery Cove. In dat geval komt een Discovery Cove Ultimate Ticket + een Universal 2-park Bonus Ticket gunstiger uit. In dat geval heb je alle parken die jij genoemd hebt + Discovery Cove. DC mag je (uiteraard) 1 x bezoeken en de rest onbeperkt in 14 dagen.

ietie
12-03-12, 13:36
Heb zojuist een jaar kaart gekocht voor seaworld/bushgarden/aquatica, betaald met cc en gelijk een voucher uitgeprint.
Nu is mijn vraag hoe lang het duurt voordat de betaling zichtbaar is op je rekening overzicht van je cc?
Ik wil natuurlijk graag mijn besteding limiet zo groot mogelijk houden als ik daar ben , het zou dus ook prettig zijn als ik zo snel mogelijk alles kan betalen.

Njit
12-03-12, 13:46
Ze zullen je CC direct belasten. Ligt het er maar net aan hoe snel jouw bank dat overzicht kan aanpassen. Bij ons zit er bij de Rabobank meestal een vertraging van een dag of 2 in.

ietie
12-03-12, 13:48
Oke dat is fijn !

florida2014
17-05-12, 19:11
Ik ben mijn reis naar Florida uitvoerig aan het plannen maar ik heb even een vraag. Als ik zo kijk is de "orlando combination ticket' (Disney, Universial en Seaworld) helemaal niet voordeliger dan je zelf 2 pakketen samenstelt. Of zie ik nu iets over het hoofd?

Want Orlando freedom ticket is 424 Pound (sorry zit in UK)

En stel dat je Disney en Seaworld combipas doet voor 322 + Universial apart voor 2 dagen ben je goedkoper uit.

Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee of zie ik echt iets over het hoofd?

petrajessy
17-05-12, 22:30
Op welke site heb je gekeken?

florida2014
18-05-12, 00:28
http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/


Op welke site heb je gekeken?

Martinos
26-05-12, 23:17
Als ik hier tickets bestel: http://www.orlandofuntickets.com/

Lees ik het dan goed dat ik de tickets daar op moet halen? Het is niet zo dat je tickets per mail krijgt?

marijke8
22-06-12, 19:51
Iemand ervaring om in Ierland tickets te bestellen, bij attractiontocketsdirect.ie

Graag jullie reactie
Marijke8

cloggie68
22-06-12, 19:54
Ja hoor, deze week lag hier nog een envelop op de mat van attractionticketsdirect.ie (neem aan dat je die bedoelt). Prima geregeld, gratis verzenden en allerlei extra's erbij!

marijke8
22-06-12, 19:55
Ja deze bedoelde ik. Ik lees alleen dat ik een depature date moet invullen. Of is dit fictief want wij vliegen vanaf amsterdam. Dank je cloggie68

diver99
22-06-12, 22:24
heb daar mijn tickets besteld voor universal. Kreeg direct een bevestiging van mijn betaling en ongeveer 7 werkdagen later lag het pakketje in de bus. Ik moest er wel voor tekenen bij de postbode. Snelle service. Ik weet niet wat men met die datum doet maar ik zie dat jullie pas over een maand weg gaan dus dat gaat makkelijk

Michael66
22-06-12, 23:20
Ja, ik. Paar weken geleden Universal-tickets besteld en die zijn keurig thuis bezorgd.
Gaat uitstekend.

mvanbeem
23-06-12, 08:18
perfect gewoon doen
goede service
mooie prijzen

ik heb mijn seaworld tickets combi met aquatica en busch garden + kennedy space center geboekt met 7 dagen gratis levering.

keurig en op tijd alles ontvangen

Maresjes
24-06-12, 19:30
wij hebben tickets gekocht via attractionsticketsdirect.de. Zijn over de levering heel tevreden. Wij hebben e-tickets ontvangen. Klopt het dat de parken werken met vingerafdrukken bij tickets die langer dan 1 dag te gebruiken zijn? Zo ja, hoe werkt dit dan?

chippie
24-06-12, 19:46
Bij Disney wordt er inderdaad per kaartje een vingerafdruk genomen. Dit gaat heel snel en eenvoudig. De eerste keer kom je aan en een medewerker staat bij het tourniquet om je te helpen. Je moet nu je kaartje in de automaat doen en dan je wijsvinger op de reader leggen en het poortje gaat open. Vanaf dat moment is dat kaartje alleen door jou te gebruiken, voor het gemak schrijft de medewerker je naam of voorletter op het kaartje zodat je de volgende keer nog weet welk kaartje voor wie is.
Echt, het is super simpel, wijst zichzelf.

rolandino
30-06-12, 23:17
Ik heb even gezocht maar kon zo geen topic vinden over de handelaren zoals die bijvoorbeeld langs de 192 staan. Los lees ik echter wel eens opmerkingen dat je die kaarten niet kan vertrouwen. Ik ben zelf niet van plan daar te kopen (geen plannen voor Florida nu). Maar ik kan begrijpen dat mensen erover nadenken, er staan immers zoveel handelaren met hun schreeuwende reclame uitingen, balonnen, etc. Dat moet toch werken zou je dan denken? Bij het tanken werden we ook herhaaldelijk aangesproken door die jongens of we nog kaarten wouden verkopen. Ook zag ik zelfs een winkeltje in Old Town Kissimmee.

Wie kan er meer over vertellen, eventuele ervaringen? Vooral of het gebruik van de daar gekochte kaarten werkte, of dat je werd geweigerd.

Corinne
01-07-12, 10:04
Goeie vraag. Heb inderdaad ook gehoord dat je via dat circuit voordelig aan kaarten kunt komen omdat mensen bijvoorbeeld een vijf dagen pas gekocht hebben maar na drie dagen niet meer op hun benen kunnen staan en de overige dagen doorverkopen aan handelaren. Heeft iemand ervaring met dergelijke kaarten? En vooral de betrouwbaarheid?

Teleton
01-07-12, 10:23
Onderwerp is al vaak aan de orde geweest. Conclusie: Iedereen moet vooral doen wat 'ie zelf wil. Alle themaparken hebben de voorwaarden voor verkoop en gebruik van de tickets vastgelegd. Die zijn helder; de tickets zijn voor persoonlijk gebruik. Onderling ruilen is niet toegestaan. Verder mogen tickets alleen verkocht worden door geauthoriseerde verkopers.

Lees ook de berichten op internet van koopjesjagers die bij de poort door de mand vielen en hun tickets in mochten leveren.

Martinos
01-07-12, 15:38
Ik heb er zelf gebruik van gemaakt bij Typhoon Lagoon, kostte 20/25 dollar per ticket uit m'n hoofd. Was inderdaad een meerdaags kaartje.

Echter moet je bij de parken je vingerafdruk scannen en dat klopt dus niet met de vingerafdruk die geregistreerd is als het kaartje al eerder gebruikt is! Wij mochten er wel mee naar binnen maar voor de andere parken hebben we toch maar een officieel kaartje gekocht.

r.teeuwsen
01-07-12, 15:58
Speel op zeker, koop geen tweedehands kaartjes.... Vingerafdrukken liegen niet en het risico welke je loopt is groot. Mijn buurman werkt bij Disney en heeft verhalen, dat wil je niet meemaken! Zonde van je geld!
Koop je tickets bijv. hier:
http://www.greatorlandodiscounts.com/
Dit is een officieel kantoor aan de 192, prima service, mooie aanbiedingen!
Als je hier meerdaagse tickets koopt maken ze een kopie, bij verlies van je kaarten kun je een duplicaat aanvragen, top service!
Succes!!
En nee, ik heb GEEN aandelen!

rolandino
01-07-12, 16:35
Precies de reacties die ik al verwachte, duidelijk voor mij, ondanks dat ik toch al niet van plan was daar te kopen.

Wel vreemd dat Disney/Universal/Seaworld niet gemeenschappelijk die partijen aanpakken. Ze verwarren immers de consument, en dat willen de parken niet lijkt mij.

Patrick
01-07-12, 16:41
Voor zover ik weet zijn de parken er zeker wel mee bezig en zijn er vorig jaar zelfs arrestaties geweest

Teleton
01-07-12, 17:43
Bronvermelding, dit bericht komt van DIS (http://www.wdwinfo.com/news/General_Disney_News/Third_arrest_for_woman_selling_illegal_theme_park_ tickets.htm)

Third arrest for woman selling illegal theme park tickets

by Leah Zanolla (leah@wdwinfo.com)
Feb 9, 2012

Elena Tarano was arrested in Orlando February 8 for selling used tickets to Walt Disney World (http://www.wdwinfo.com/), Universal Studios (http://www.wdwinfo.com/universal/) and SeaWorld (http://seaworldparks.com/seaworld-orlando). This isn't an uncommon event in the theme park capital of the world, but the interesting twist to this story is that this is the third time in the past year Tarano has been arrested for selling illegal tickets. She works out of a booth on the busy International Drive, which in itself isn't illegal, but selling used tickets is. Vendors like this typically buy partially-used tickets, then pass them off as still having valid days remaining on them. Unfortunately for the people who purchase them, the theme parks do not allow their guests to use tickets that had previously been used by someone else. Tarano is being held in the Orange County Jail.

knaapje
01-07-12, 19:53
............
Koop je tickets bijv. hier:
http://www.greatorlandodiscounts.com/
.............
En nee, ik heb GEEN aandelen!

Ik heb hier ook wel tickets gekocht. Werd er netjes geholpen, ook toen ik de reservering voor de Bluemen group kwijt was (achter een kast gevallen) werd er direct voor mij een nieuwe geprint.

Ook ik heb geen aandelen !!

r.teeuwsen
01-07-12, 20:37
Nee, klinkt ook erg lullig als je dat erbij zet maar er lezen mensen mee die waarschijnlijk zelf wel ergens aandelen hebben en melding maken van een link die je plaatst. Wat ik ook op dit forum post, het is puur om mensen die afreizen naar Florida op weg te helpen. Je moet een leuke hobby hebben, nietwaar!

knaapje
01-07-12, 23:24
Mee eens :grin:

Yarinya
03-07-12, 22:23
De 3e week van oktober zitten wij in Orlando en willen graag Universal studios, Island of Adventures, wet&wild en kennedy space center bezoeken.
Ik heb al een beetje zitten zoeken en volgens mij kom ik via de site van universal zelf het goedkoopst uit. De '3day single park ticket' komt op 135 euro uit. Volgens mij is dit een redelijke prijs of zijn er betere opties.
Wat raden jullie aan voor een ticket voor KSC. Van te voren kopen of daar terplekke. En dan welke kaartje, want je hebt een heleboel verschillende zag ik.

gonniegans
03-07-12, 22:40
Ik zou het ook niet aandurven om te kopen, maar ik kan me voorstellen dat het voor sommigen te aantrekkelijk is om te laten lopen. Overigens hebben wij wel andersom gedaan, onze 'loze' (=niet gebruikte) dag verkocht aan zo'n handelaar naast de Publix. Kregen we nog iets van $20 per kaartje voor. Slechts 1 van ons had moest een vingerafdruk maken, dus dit gebeurt zeker niet 100%

marijke8
06-07-12, 19:08
Tickets binnen via attractionticketdirect.ie. Wat een snelle service. Een ieder nog bedankt voor de tip.
marijke8

toornent
06-07-12, 19:15
Vandaag de tickets ontvangen van attractionparktickets.de. Prima service. APT.de had de beste tickets voor onze wensen. We kunnen nu gaan aftellen voor de parken.

linda75
10-07-12, 17:43
ik heb ook even hulp nodig.
Wij willen de volgende parken aandoen in de vakantie
animal kingdom
magic kingdom
epcot
sea world
discovery cove
bush garden
blizzard beach
evt aquatica

als ik via discovery cove boek krijg ik sea world en aquatica erbij en voor 20 dollar extra busch garden
voor de overige parken wil ik tzt via undercover tickets gaan boeken maar welke is dan het beste Zelf dacht ik aan de
[TABLE="class: tcktstbl"]
[TR="class: rowout"]
[TD="class: rt open md crsr, width: 835, colspan: 3"]Disney's 14-Day Ultimate Ticket (2012)
Add ticket to cart to view latest prices (changes daily)

ik heb het idee dat deze voor ons het voordeligst is.. kan volgens mij bij deze 14 daagse pas unlimited naar binnen incl hoppen. ( oke deze is geldig voor 2012 maar kan ik hopelijk tzt voor 2013 kopen)
Als ik een 4 daagse pas huur ( incl waterpark en hoppen) ben ik volgens mij meer kwijt toch???

Njit
10-07-12, 18:12
14 dagen Disney Ultimate kost €292 via ATD (http://www.attractionticketsdirect.ie/node/485). Je hebt een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore + Hopper nodig. Die kost bij American Estates €290. Een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore kost €246.
Als je perse wilt Hoppen dan is het dus een leuke aanbieding. Maar Hoppen wordt in het algemeen voor een eerste bezoek afgeraden. Om van het ene naar het andere park te komen ben je minimaal een uur kwijt.

Voor 2013 staat er een prijs van €320 voor de 14-daagse Ultimate tickets. Dan is het verschil met een 3-dagen pas + WaterparksFunAndMore een stuk groter.

linda75
10-07-12, 19:27
dan is er idd wel weer een verschil.. maar zullen de drie daagse passen ook niet weer duurder worden.. ik dacht zelf.. voor die paar extra dollas kan je een keer kiezen om bijv savonds terug te gaan om vuurwerk te gaan bekijken vandaar dat ik aan hoppen dacht.. of bush garden laten varen ( kost ook 20 dollar meer en voor die 30 dollar die ik dan nu evt meer betaal kan ik gaan en staan waar ik wil

Njit
10-07-12, 19:34
Die afweging moet je toch voor jezelf maken :)

SpaceAce
10-07-12, 20:16
ik dacht zelf.. voor die paar extra dollas kan je een keer kiezen om bijv savonds terug te gaan om vuurwerk te gaan bekijken vandaar dat ik aan hoppen dacht..

Je bedoelt buiten die drie dagen Disney om? Houdt er dan rekening mee dat er telkens 14 dollar aan parkeergeld bovenop komt. En mocht je met het OV gaan, dat je dan een tijdje onderweg bent van en naar de parken (dus laat 'thuis' wellicht).

linda75
10-07-12, 21:30
Daar heb je wel een punt... maar even nadenken wat dan handiger is... ws heb je wel gelijk dat je zeker als je de eerste keer florida bezoekt een dag een park doet.. nou ja we slapen er nog maar even een nachtje over haha komt goed tnx

Teleton
11-07-12, 08:31
kan je een keer kiezen om bijv savonds terug te gaan ..en daar heb je dan juist weer geen hopper voor nodig. Mits je natuurlijk bedoelt dat je naar het zelfde park teruggaat. En met je parkeerkaart kan je zo vaak als je wil op dezelfde dag terecht.

linda75
11-07-12, 08:46
oke dus je kan wel op dezelfde dag hetzelfde park in en uit als je wilt??? en je parkeerkaart is dus de gehele dag geldig?? nou mooi dan hoef ik idd niet te hoppen.. dacht er bijv meer aan om bij magic kingdom savonds terug te gaan voor de parade of vuurwerkshow

SpaceAce
11-07-12, 08:53
Je bedoelt dus dat je Magic Kingdom bezoekt, dan even weggaat (shoppen? Zwemmen? eten?) en dan weer terug naar Magic Kingdom voor het vuurwerk? Dat kan inderdaad, maar persoonlijk verwacht ik dat je de hele dag het park niet uit gaat :) Zeker niet als het jullie eerste keer is. Als je eenmaal wat meerdere keren bent geweest, dan gaat men inderdaad wel eens het park uit. Maar juist als het de eerste keer is, wil je 'alles' zien en doen... Maar nogmaals, het kan inderdaad wel (maar daar heb je dan niet die 14 daagse hopperpas voor nodig ;))

linda75
11-07-12, 09:47
hahaha ik heb ook geen idee.. wie weet zitten we er wel een hele dag .. maar stel dat je tussen de middag om een uur of twee het zo zat bent ( te druk oid) dat je ff terug wilt om bijv om 18 uur weer heen te gaan dan zou het zonde zijn als je alles weer opnieuw moet betalen..
we zitten vlak bij de parken dus qua rijafstand is het probleem er niet... maar idd ws hangen we er uiteindelijk de hele dag wel rond.. maar op zich wel een lekker idee dat het wel kan in geval van..

chippie
11-07-12, 09:54
Toch lees je dat advies wel op de verschillende fora, zeker als het erg warm is kan het een hele lange vermoeiende dag worden. Vorig jaar waren wij er altijd bij opening en gingen dan rond een uur of 3 weer weg. Dat is ons toen prima bevallen. Dit jaar willen wij het anders doen; weer bij opening er zijn en rond een uur of half twee weggaan om dan ergens rond een uur of 6 of 7 in de avond terug te komen. Wij zijn er wel in augustus, dus dan is het heet, heet, heet en vochtig!!
Een nadeel is wel dat sinds begin dit jaar de fastpass policy’s zijn veranderd, je MOET nu in het tijdvak terugkomen wat op je fastpass staat, voorheen was het geen probleem als je (veel) later kwam.

Njit
11-07-12, 10:19
Een nadeel is wel dat sinds begin dit jaar de fastpass policy’s zijn veranderd, je MOET nu in het tijdvak terugkomen wat op je fastpass staat, voorheen was het geen probleem als je (veel) later kwam.

Er is dus niks veranderd, ze handhaven nu gewoon wat er al jaren op het kaartje stond ;)

SpaceAce
11-07-12, 10:34
Wij zijn er wel in augustus, dus dan is het heet, heet, heet en vochtig!!

Daar zit hem waarschijnlijk het verschil in. Dan is het overdag zo ontzettend heet en dus erg vermoeiend... Wij zijn er altijd buiten dat seizoen (jan-mei-okt) en dan is het de gehele dag prima vol te houden :) En wat ik al zei, iemand die voor de eerste keer gaat, zal niet zo snel het park tussentijds verlaten als iemand die er al een paar keer is geweest. Uiteraard gebeurd dat wel (en kan dat dus ook gewoon), maar ik verwacht gewoon dat dit minder snel gebeurd...

chippie
11-07-12, 10:45
Er is dus niks veranderd, ze handhaven nu gewoon wat er al jaren op het kaartje stond ;)
Volgens mij stond er voorheen de tijd wel op maar was het niet heel duidelijk dat je dan gebruik MOEST maken van die tijd. NU is dat wel zo (http://www.easywdw.com/uncategorized/the-beginning-of-fastpass-enforcement-or-something/#more-7403).
Het was voorheen n.l. ontzettend makkelijk dat je later gebruik KON maken van die FP, dat hebben wij vorig jaar gedaan en dat was ontzettend handig, ik zal nu een andere planning moeten maken.

linda75
11-07-12, 10:58
wij gaan in mei dus qua temp zal het beter zijn dan in juli -aug. Ik weet van in disney parijs dat als je een fastpass haalde en je gebruikte hem niet je wel weer een nieuwe kon halen voor een later tijdstip.. kan dat in amerika dan niet???

Njit
11-07-12, 11:17
@Chippie: die discussie is hier ook al gevoerd: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?59-Disney-s-FastPass&p=157158&viewfull=1#post157158 :)

chippie
11-07-12, 11:53
@Chippie: die discussie is hier ook al gevoerd: http://www.floridaforum.nl/showthread.php?59-Disney-s-FastPass&p=157158&viewfull=1#post157158 :)
Thx, heb daar het linkje bijgezet.

Teleton
11-07-12, 11:59
Volgens mij stond er voorheen de tijd wel op maar was het niet heel duidelijk dat je dan gebruik MOEST maken van die tijd. Hmmmm...er stond altijd 'return anytime between..etc.' Lijkt me duidelijk genoeg, toch? "Moeten" is een woord dat ze bij Disney zo min mogelijk gebruiken. Het FP systeem is er op gebaseerd dat je het tijdvak waarvoor je ahw hebt gereserveerd, ook respecteert. Zo lang iedereen dat doet is het een mooi, handig, slim, duidelijk en klantvriendelijk systeem. Maar ja, toch verzinnen heel veel toeristen dan in de loop der tijd hun eigen regeltjes.....omdat het hen nog beter uitkomt!

Want het niet respecteren van de afspraak werd wel degelijk een probleem, alleen werd er niet altijd iets van gezegd. En als er al wat van gezegd werd, stond er geen sanctie op. Disney zou wel gek zijn om de magie te verbreken door met iedere eigenwijze of hardleerse toerist in discussie te gaan. Maar doordat steeds meer fastpasshouders zich niet aan de afgesproken tijd hielden, liep de wachttijd steeds verder op, ook voor mensen die geen gebruik van de FP maken voor die bepaalde attractie.

En nu komt het met het FP systeem, dat aanvankelijk zo goed werkte omdat 'we' ons toen nog wel aan de regeltjes hielden, hopelijk weer helemaal piekfijn voor mekaar.

chippie
11-07-12, 12:13
Tja, mensen en regels, we weten er allemaal alles van. Is het niet zo dat iedereen altijd wel eens iets probeert om tussen de mazen van de regels door te laveren? Ik heb daar geen problemen mee zolang die mensen er ook geen problemen mee hebben als er wat van gezegd wordt.
Zo hebben wij vorig jaar dus gebruik gemaakt van de FP en zijn inderdaad af en toe „te laat” terug gekomen bij de attractie, we werden er gewoon in gelaten, had de cast member aangegeven dat we er niet in mochten dan had ik dat keurig geaccepteerd. Het probleem zit hem vaak bij mensen die menen ergens recht op te hebben maar dat conform de regels niet hebben en er dan ter plaatsen een heel gedoe van maken.

moonlight91
11-07-12, 12:42
afgelopen mei toch regelmatig mensen weg gestuurd zien worden omdat hun `tijd` verstreken was op de fastpasses
zelf proberen we altijd direct op de eerste minuut van de passen er te zijn, ik zet 10 min.op voorhand mijn alarm op mijn telefoon

linda75
11-07-12, 12:50
ik kan het wel begrijpen hoor waarom is anders het systeem fastpass gemaakt.. ze kunnen wel uitzonderingen blijven maken

chippie
21-08-12, 23:40
Wij hebben nu weer de vier thema parken achter de rug en het ging prima metde fastpassen. Er staat (nu) heel duidelijk op dat je er niet meer wordt ingelaten na de eindtijd van je fastpass. Gelukkig is je fastpass 1 uur geldig, je hoeft dus niet precies op tijd te zijn. Een nieuwe fastpass mag je halen twee uur nadat je je laatste fastpass hebt gehaald of wanneer de tijd van je huidige fastpass is ingegaan. Als je het een beetje handig aanpakt kan je dus heel veel fastpassen gebruiken op een dag. Zo halen wij altijd een fastpass ook al is de normale wachttijd kort. De return time moet dan wel "binnenkort" zijn.
vandaag werden er zelfs fastpassen uitgedeeld voor startours in Disney studio's.

Lavie74
22-08-12, 02:24
@meh1965 Ik heb voor 5 personen kaartjes gekocht bij attractionticketsdirect.de. Dit was een tip van dit forum. Wij hadden een andere combi van tickets, maar misschien staat er voor jow keuze ook een goede prijs tussen.

VinMor
24-11-12, 12:22
Hallo!


Ik zou graag volgend jaar naar zowel Disney als Universal studio's willen, en dit verdelen over een dag of 6(4 Disney, 2 Universal) en misschien nog 1 Sea World.
Graag zou ik willen weten hoe ik dit het beste kan boeken, en waar?

Er zijn combi tickets verkrijgbaar voor de 2 parken, maar volgens mij alleen voor 14 dagen als ik het goed heb?

Hoe doen jullie dit?

Bedankt voor het meedenken!!!

Ta2 Gerrit
24-11-12, 13:25
Combi's voor zowel Disney als Universal bestaan niet, het zijn immers concurerende bedrijven.
Voor de rest van de tickets zijn er als diverse uitgebreide topics op dit forum, waar je veel info kunt vinden.

Zoals nog veel meer relevante info. Die kun je eventueel zoeken onder de index, waar heel veel gerubriceerd staat, of anders via de zoekfunctie in de blauwe balk boven aan iedere pagina.

cindy74
24-11-12, 16:00
Bij attractionen tickets direct kan je een combi kopen voor disney en universal studios , ze blijven 14 dagen geldig je kan in die 14 dagen 2 dagen naar universal en 4 dagen naar disney gaan
http://www.attractionticketsdirect.de/node/4428

VinMor
25-11-12, 10:05
Die kaartjes had ik inderdaad gezien, maar ik zal even uit moeten rekenen hoeveel dagen ik naar een pretpark ga en dan uitrekenen hoeveel dat me 'los' gaat kosten ipv gelijk een 14 dagen kaart waar je overal in kan :)

Schil
30-11-12, 16:43
ik heb mijn tickets besteld via attraction tickets in Ierland , kijk ik nu naar mijn order status staat er opeens een gedeelte vd tickets op 2012
terwijl in mijn bevestigings email gewoon 2013 staat ..

gemailed vanmorgen maar nog geen reactie en telefonisch krijg ik ze ook niet te pakken ,
telefoon gaat niet eens over maar wordt gelijk verbroken.
Ik moet toch gewoon 00353 ervoor doen ?

Edit : ik heb al een mail terug gehad inmiddels
You will be receiving the 2013 tickets as you have booked below. Our system changed them over for dispatch purposes only.zou 2 weken duren totdat ik ze zou krijgen

hannie
26-12-12, 13:09
Wij willen naar KSC en nu zag ik deze aanbieding. Is dit nu een aanbieding voor 4 personen? Ik vind het niet heel duidelijk.


WEB Family Four Pack Admission (4) - Our Gift to You

Ticket is valid for single-day admission to the Visitor Complex and two-day admission to the U.S. Astronaut Hall of Fame (if used within seven days). Ticket only valid between December 17, 2012 and January 7, 2013. Buy and print now!


$99.00

Ritchie
26-12-12, 13:15
Zoals ik het lees is dit inderdaad voor 4 personen.

Patrick
26-12-12, 18:06
Wel voor 7 januari heen

PENPE
26-12-12, 21:16
Wel voor 7 januari heen Moet kunnen, want ze zitten op dit moment in Orlando ;)

Grapies
26-12-12, 22:22
Heeft iemand een probleem met het bestellen van kaartjes voor universal studios? Bij de laatste stap 'betalen' krijg ik steeds een melding dat ik mijn betalingsgegevens mag controleren of deze juist zijn; maar deze zijn juist.....

hannie
26-12-12, 23:06
Moet kunnen, want ze zitten op dit moment in Orlando ;)

We zijn vandaag geweest hoor. Was idd 4 kaartjes voor $99. lekker goedkoop want normale prijs is $53 pp.

Marjojotje
29-04-13, 20:03
Hallo allemaal,

Even een vraagje. Om de een of andere reden kan ik de fora m.b.t. de pretparken niet meer zien/bekijken.
Ik vroeg me af of het slim is om ter plekke tickets te kopen voor Disney en Universal studios. Op tripadvisor lees ik de meest nare verhalen over de tickets per mail te laten komen. Wie heeft er ervaring met de bureaus daar en prijzen?

Groetjes Marjolein

Ritchie
29-04-13, 21:48
Ik zelf heb goede ervaringen met: Undercover Tourist (http://www.undercovertourist.com/) en Attraction Tickets Direct Ireland (http://www.attractionticketsdirect.ie/).
Maar wellicht zijn er meerdere

corrus
30-04-13, 09:37
Ik vroeg me af of het slim is om ter plekke tickets te kopen voor Disney en Universal studios.

Ik zelf heb goede ervaringen met: Undercover Tourist (http://www.undercovertourist.com/) en Attraction Tickets Direct Ireland (http://www.attractionticketsdirect.ie/).
Ter plekke??? ;)

cindy74
30-04-13, 09:45
Ik heb goede ervaringen met american estates en attractionenticketdirect.de
je hebt ze binnen de week op je deurmat liggen

corrus
30-04-13, 10:12
Ik heb goede ervaringen met american estates en attractionenticketdirect.de
je hebt ze binnen de week op je deurmat liggenAh... Deze zitten dus ook ter plekke???





Want de vraag van de O.P. was

Ik vroeg me af of het slim is om ter plekke tickets te kopen voor Disney en Universal studios..

Marjojotje
30-04-13, 10:21
Inderdaad. We vertrekken al snel, dus de vraag is ter plekke!!!

corrus
30-04-13, 10:42
Hier zijn 2 betrouwbare adressen voor park tickets:

Billy Boy's Tickets
4499 West Irlo Bronson Memorial Hwy (U.S. 192)
Kissimmee, FL 34746

Maple Leaf Visitors Info Center
4647 West Irlo Bronson Memorial Hwy (U.S. 192)
Located Between Mile Markers 13-14
Kissimmee, FL 34746

Ritchie
30-04-13, 10:59
Ter plekke??? ;)

Ik sliep half denk ik Corrus :(

oma van tijn
11-05-13, 21:55
welke tickets zijn er waarbij wij onze kinderen tegen gereduceerd tarief mee naar binnen morgen nemen. IK heb net gebeld met Sesame street. Maar nu blijkt dat er geen korting wordt gegeven voor Seaworld, Wij gaan van 12 tot 13 juli.... wie o wie heeft er een goede tip

corrus
12-05-13, 10:21
Vrijwel ieder park heeft 2 soorten toegangskaarten.

Kinderen (2 t/m 9 jaar)
Volwassenen (ouder dan 9 jaar)

gudu
12-05-13, 10:49
je krijgt 10 dollar korting staat er op de pass member site van seaworld en tot 24 mei was het 50% korting. leuk voor degene die nog gaan tot 30 juni krijg je gratis voorrang bij de antartica attractie via de pass member site. ook leuk je krijgt korting op dine with shamu en op tours

corrus
12-05-13, 10:54
Wij gaan van 12 tot 13 juli.... wie o wie heeft er een goede tip


je krijgt 10 dollar korting staat er op de pass member site van seaworld en tot 24 mei was het 50% korting. leuk voor degene die nog gaan tot 30 juni krijg je gratis voorrang bij de antartica attractie via de pass member site

Alleen zo jammer dat de poster op die datums er niet is... Zoals ze trouwens ook schreef!:rolleyes:

gudu
12-05-13, 13:23
de korting van 10 dollar pp geld altijd ;) en ook bij de voorrang bij antartica is als ze er is . ze is namelijk van 12 juni tot 13 juli ;)

corrus
12-05-13, 13:38
Het ging over kinderkorting

gudu
12-05-13, 14:10
Het ging over kinderkorting eeeehhhh de vraag kwam van OMA van tijn dus haar kinderen zijn volwassen :rolleyes: ....

corrus
12-05-13, 20:22
welke tickets zijn er waarbij wij onze kinderen tegen gereduceerd tarief mee naar binnen mogen nemen.
Ik kan niet lezen... Ik woon maar gewoon in Nederlandse polder. :rolleyes:

ivar
24-06-13, 10:08
Hallo
nog maar heel even en we gaan oa naar Florida. We gaan eerst naar NY en dan met trein naar Washington ( idee opgedaan via dit forum) dan reizen we door naar Florida. We zijn daar een dag of 11.
Omdat we 2 jaar gelden al bij islands of adventure zijn geweest en vorig jaar disneyland parijs willen we nu wat anders. We hebben het idee om naar Busch Gardens te gaan en willen een gaaf watrepark bezoeken (Niet wet n wild) en evt nog een tweede park. Wat zijn jullie aanraders? en zijn er leuke combinatie tickets daarvan te maken?
alvast bedankt voor het delen van jullie kennis. We gaan trouwens met 2 kids van 14 en 16
gr Ivar

moonlight91
24-06-13, 10:17
discovery cove een dagje all inclusive met of zonder dolfijnzwemmen, daar zitten toegang seaworld en aquatica (waterpark) al bij in, en voor 20$ extra kun je naar bush gardens
je kunt de extra parken 14 dagen bezoeken (meerdere keren dus)

mickey
24-06-13, 10:50
Je kunt ook gewoon een flex ticket nemen. Busch gardens, seaworld en aquatica.

johnvbingrid
28-07-13, 20:47
Ik zou graag in augustus willen naar :
- 2 dgn. Universal
- 1 dag Seaworld
- diverse dagen Aquatica.

Goedkoopste optie tot nu toe is Attraction Tickets Direct Deutschland

Universal 111 euro (2 days 2 parks)
Seaworld en Aquatica (104 uro)

Of combi 215 (incl Busch Gardens)


Wie heeft betre tip?

Bedankt alvast.

mblokland
28-07-13, 21:42
veel goedkoper krijg je het niet, je kunt het Orlando Flex ticket nemen welke ongeveer even duur is maar waar je meer voor krijg.

http://www.loveorlandotickets.ca/orlando-flex-ticket
http://www.orlandofuntickets.com/Flex-Tickets/

epfan
31-07-13, 10:44
Ik heb gisteren mijn tickets voor november mogen ontvangen van attraction direct. Nu heb ik alleen een vraagje de tickets voor universal 3 parkpas staat op dat daar de naam op gedrukt moet worden en handtekening iemand daar ervaring mee? Zo ja mag deze ook gewoon geschreven worden of wat is net de bedoeling?

Njit
31-07-13, 10:56
Print Name wil zeggen dat je het in HOOFDLETTERS / blokletters dient te schrijven en niet in letters aan elkaar. Een handtekening is vaak een onleesbaar iets en ze willen je naam kunnen vergelijken met een ID.

epfan
31-07-13, 11:13
Ah super ik was het nog aan het denken maar wilde het toch zeker weten. Bedankt voor de snelle reactie. Nu nog in alle rust 13 weken aftellen. :)

Brittzmr
02-08-13, 17:31
Wie kent of heeft al eens tickets geboekt via de volgende website? http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/
Bijvoorbeeld combi Busch Garden, Seaworld, Aquatica en Legoland voor £99. Schijnt een grote site te zijn in the Uk.

Ik hoor het graag!

Groet,

Britt

Michael66
03-08-13, 15:28
Hi en welkom Brittzmr,
Er zijn meerdere forumleden die daar hun tickets hebben gekocht. Ik ook. Er is zelfs een apart onderwerp over dit bedrijf: Attraction Tickets Direct (.de/.co.uk etc.) (http://www.floridaforum.nl/showthread.php?12902-Attraction-Tickets-Direct-(-de-co-uk-etc-))
Kijk daar maar eens voor een heleboel info! En als je aanvullende vragen hebt over deze ticketverkoper, dan kun je die daar het beste stellen.

Succes! En veel plezier in Florida!

FRNCS
14-08-13, 21:27
Net tickets besteld bij Billy Boys greatorlandodiscounts.com. Het was voor mij een beetje onduidelijk of het allemaal gelukt was dus toch maar even gebeld. Hele aardige en geduldige mevrouw aan de andere kant. Ze vertelde mij dat alles correct was binnengekomen. Gelijk bood ze me ook aan dat we de kaartjes ook daar op konden halen en dat het toch 45 dollar zou schelen. In eerste instantie sloeg ik haar aanbod af maar ben er later toch op ingegaan. We kunnen namelijk geen creditcardoverzicht of iets van een rekening voorleggen om ons adres te bevestigen. Dus we gaan voor de store pick up. Heb al gezien dat het dichtbij ons condo verhuurbedrijf zit dus dat word ook een puntje voor de 2de dag! Hele fijne service aan de telefoon en na alle aanraders via het forum om via deze site te bestellen heb ik het gedaan. Ben benieuwd hoe het daar gaat heb er in ieder geval zin in!

knaapje
14-08-13, 21:38
Het is een hele rommelige prullaria winkel met achterin een balie voor de tickets.
Goede service. Ik was een keer een voucher kwijt (was achter een kastje gewaaid) en kreeg gelijk een kopie.

Als het geen extra-speciale aanbieding is kan je de tickets ook gewoon ter plekke kopen en hoef je niets te laten opsturen of vooruit te betalen.

FRNCS
15-08-13, 08:56
Ja klopt vrienden van ons zullen ook op deze manier kaartjes kopen. Maar ik zei dan heb ik dat geld alvast uitgegeven kan ik het niet meer opmaken ;). Maar je krijgt dus vouchers geen echte tickets voor de parken begrijp ik? Moet je die vouchers dan omwisselen?