Njit
9 januari 2012, 20:33
Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn.
![]() |
|
Tickets voor diverse attractieparkenPagina's :
1
[2]
Njit 9 januari 2012, 20:33 Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn. mdm 10 januari 2012, 10:40 Die is er niet. Kennedy Space is ook geen pretpark. En eind januari kan idd aardig fris zijn. Bedankt voor het antwoord. Scheelt erg veel gezoek. Daan 13 januari 2012, 10:09 Je weet het antwoord al. Ja. Ja. En ook ondertussen reactie van Undercovertourist gekregen. Universal heeft zijn tickets inderdaad veranderd. Ze worden niet meer uitgegeven met een onbeperkte houdbaarheid. Helaas. Maar niet voor mij, want die van mij zijn gewoon nog geldig. floridatoerist 16 januari 2012, 09:01 Ik wil graag tickets kopen voor Universal de twee parken. Deze zijn bij undercovertourist het goedkoopste maar verzending per post is vrij prijzig. Je kunt de kaarten ook ophalen. Dit zou je naast het park af kunnen halen. Heeft iemand hier ervaring mee? Tans4USA 16 januari 2012, 10:12 Heb je ook al bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken? Je betaald er in euro's en binnen een paar dagen heb je de originele kaartjes in de bus. Momenteel krijg je een voucher van 10 dollar voor Planet Hollywood bij. Succes. floridatoerist 16 januari 2012, 15:12 Ja daar heb ik een week geleden kaartjes voor Discovery Cove en Kennedy space center gekocht. Helaas nog niet binnen dus een binnen een paar dagen binnen is wat overdreven ;). mickmak 16 januari 2012, 15:43 Heb je ook al bij http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken? Je betaald er in euro's en binnen een paar dagen heb je de originele kaartjes in de bus. Momenteel krijg je een voucher van 10 dollar voor Planet Hollywood bij. Succes. Ik heb op 29 december disney tickets besteld en nog niks binnen. Vorige week gemaild en toen bleek dat ze nog niet alle kaartjes op voorraad hadden. Donderdag kreeg ik van 2 verschillende medewerkers een mail dat ze verzonden zijn. De ene zegt dat ze er in 2 werkdagen zullen zijn en de andere heeft het over 5 werkdagen. Wacht nog ff af. Vorig jaar ook daar besteld en toen kwamen ze netjes op tijd. Jackie floridatoerist 16 januari 2012, 20:12 Mickmak welke kaartjes had jij besteld? Ook van Universal? mickmak 17 januari 2012, 04:29 Nee, alleen de 10 dagen Disney tickets. Jackie Maresjes 17 januari 2012, 10:39 wij gaan in juli 2012 voor 19 dagen met onze twee kinderen naar Florida. Wij willen de disneyparken, universal studios, kennedy space center. Ook wij hebben op de site http://www.attractionticketsdirect.de/node/693 gekeken naar de mogelijkheden. Echter, wij twijfelen over de betrouwbaarheid van deze site om de kaarten daar te kopen. Wie heeft ervaring? Ook willen wij met dolfijnen gaan zwemmen. Iemand goede ervaringen opgedaan?? trails 17 januari 2012, 11:38 Ook willen wij met dolfijnen gaan zwemmen. Iemand goede ervaringen opgedaan?? Wij zijn in 2008 en 2010 met onze dochters gaan zwemmen met dolfijnen bij Discovery Cove. Wij vonden het super, gewoon rechtstreeks bij DC geboekt. Perfecte service, ook als er iets is. moonlight91 17 januari 2012, 13:09 ik heb vrijdag disneykaarten bij American estate gekocht en ze lagen daarnet op de mat Discovery cove hebben we in 2010 en 2011 gedaan geboekt via de officiele website deze week word ook de `Discovery dag` voor de vakantie dit jaar geboekt want een een orlando vakantie zonder Discovery cove is geen vakantie.. ;) mblokland 14 februari 2012, 11:36 Kijk hier voor een prijs vergelijk http://www.floridaforum.nl/showthread.php?t=14268 Jolanda40 18 februari 2012, 17:49 veel gelezen op dit forum (dank voor alle informatie) Omdat we as woensdag weggaan zijn we nu aan het plannen wanneer we wat gaan doen. we gaan 10 dagen en willen de volgende parken bezoeken: bush garden = seaworld= Aquatica= universal = en misschien nog 1 Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan, ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen. Maar kan ik daar ook die flex passen kopen en heb je ook een kaart waar je meedere keren naar het park kan zoals universal (ik weet dat seaworld dat ook heeft) En heb je ook een parkeerkaart waar je overal kan pakeren bij die parken?? Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. cindy74 18 februari 2012, 17:53 ik heb mijn kaarten nog nooit aan de kassa gekocht . Ik heb altijd gedacht dat ze daar duurder waren . Parkeerkaarten hebben ze spijtig genoeg niet voor alle parken in 1. Je kan daar ook zo een combipas kopen voor universal waar je beide parken kan bezoeken . Een park to park ticket voor 2 dagen universal studios kost daar 146 $ zo een 110 euro per persoon hier kost dat je 106 euro dus ik denk niet dat dat daar goedkoper zal zijn . rolandino 18 februari 2012, 18:06 Zover ik weet is online kopen altijd goedkoper. Zeker bij de Seaworld parken. Voor Disney is er een uitzondering als je maar 1 of 2 dagen gaat, dan is er geen voordeel te behalen, behalve de tijdswinst. Voor Busch gardens + Seaworld + Aquatica kun je combi kaarten kopen, zie o.a, dit topic (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=14268). Universal (beide parken) kan je dan los kopen voor het aantal dagen dat je er heen wilt gaan. Beide kaarten (de combi, en universal), kun je online kopen. Daarnaast heb je nog de orlando flex ticket (http://floridaforum.nl/showthread.php?t=668&highlight=flex+ticket). Die bevat kaarten voor alle parken waar je heen wilt. je mag hier dan 14 dagen gebruik van maken. De precieze voorwaarden weet ik niet, zoals hoevaak je naar een park mag, etc. maar die staan wel in dat topic. Vergelijk zelf even de prijzen, en nog veel belangrijker let goed op dat je ze op tijd binnen hebt, zeker als je woensdag al weg gaat, en ze dus dinsdag al op de mat moet hebben liggen. Teleton 18 februari 2012, 18:16 Omdat ik eigenlijk gelezen had dat je beter daar kaarten kan kopen heb ik het hier niet gedaan, Ik weet niet waar je dat hebt gelezen, maar je bent bijna altijd beter af als je je kaarten vooraf koopt, bij de poort zijn ze in de meeste gevallen duurder. In jouw geval zou ik doen wat Cindy je aanraadt voor Universal en daarnaast zou ik een combiticket (http://seaworldparks.com/en/seaworld-orlando/Book-Online/Tickets/Tourists/Multi-Park)voor SeaWorld, Aquatica en Buschgardens kopen. Ik denk zo maar dat je dan voordeliger uit bent dan wanneer je een flexticket koopt, maar dat zou je natuurlijk zelf snel even kunnen uitrekenen. Flex kost 289 dollar en dan mag je ook nog naar Wet'n wild. Universal kost 146 en combi SW A en BG 135 dollar. (Dit combiticket kan je ook aan de poort kopen voor die prijs.) Maak je keuze! Parkeren betaal je per dag met zulke tickets. Als je op dezelfde dag naar Aquatica en SeaWorld gaat, kan je dat met dezelfde parkeerkaart doen. Hetzelfde geldt voor Universal en IOA. r.teeuwsen 18 februari 2012, 19:45 Kijk eens bij Billy Boys, zitten aan de 192, vlakbij de Wal-Mart. Ze maken meteen een kopie van je kaarten zodat bij verlies je een duplicaat kun aanvragen! Prima service! www.greatorlandodiscounts.com/ Kijk eens op de website van ze. Succes, Remco trails 18 februari 2012, 21:01 ook omdat het weer ombestemmig is. Als ik nu kijk zie ik dat het paar keer gaat regenen. Net zoals in NL kun je ook in Florida niet afgaan op weersvoorspellingen lang van te voren. Wij zijn nu bijna 3 weken in Orlando en het zou diverse keren gaan regenen (zagen we van te voren) maar we hebben alleen gistermiddag regen gehad. En het is warm!!! knaapje 18 februari 2012, 21:42 @Remco Ik kan me alleen maar bij je aansluiten. Netjes geholpen en goede service en advies. Zeg wat je wilt gaan doen en ze doen je verschillende voorstellen. Ook hun kopieservice heb ik een keer gebruikt, mijn Blue men ticket (print) was achter een kast gevallen en niet te vinden. Ging even langs hun en kreeg een nieuwe print. Knaapje e-line 11 maart 2012, 19:48 http://www.attractionticketsdirect.de/node/1536 Bovenstaand ticket heeft ook 2 x universal, seaworld, aquatica en bush gardens bij elkaar. 14 dagen, onbeperkt. Heb goedkoper nog niet gevonden. Wil langzaam gaan bestellen, dus als iemand nog een betere optie heeft, hoor ik het graag! Emus 12 maart 2012, 08:45 Het ligt er aan wat je wilt. De combinatie die jij noemt was inderdaad de goedkoopste die wij konden vinden, maar wij wilden ook graag naar Discovery Cove. In dat geval komt een Discovery Cove Ultimate Ticket + een Universal 2-park Bonus Ticket gunstiger uit. In dat geval heb je alle parken die jij genoemd hebt + Discovery Cove. DC mag je (uiteraard) 1 x bezoeken en de rest onbeperkt in 14 dagen. ietie 12 maart 2012, 12:36 Heb zojuist een jaar kaart gekocht voor seaworld/bushgarden/aquatica, betaald met cc en gelijk een voucher uitgeprint. Nu is mijn vraag hoe lang het duurt voordat de betaling zichtbaar is op je rekening overzicht van je cc? Ik wil natuurlijk graag mijn besteding limiet zo groot mogelijk houden als ik daar ben , het zou dus ook prettig zijn als ik zo snel mogelijk alles kan betalen. Njit 12 maart 2012, 12:46 Ze zullen je CC direct belasten. Ligt het er maar net aan hoe snel jouw bank dat overzicht kan aanpassen. Bij ons zit er bij de Rabobank meestal een vertraging van een dag of 2 in. ietie 12 maart 2012, 12:48 Oke dat is fijn ! florida2014 17 mei 2012, 18:11 Ik ben mijn reis naar Florida uitvoerig aan het plannen maar ik heb even een vraag. Als ik zo kijk is de "orlando combination ticket' (Disney, Universial en Seaworld) helemaal niet voordeliger dan je zelf 2 pakketen samenstelt. Of zie ik nu iets over het hoofd? Want Orlando freedom ticket is 424 Pound (sorry zit in UK) En stel dat je Disney en Seaworld combipas doet voor 322 + Universial apart voor 2 dagen ben je goedkoper uit. Dus mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee of zie ik echt iets over het hoofd? petrajessy 17 mei 2012, 21:30 Op welke site heb je gekeken? florida2014 17 mei 2012, 23:28 http://www.attraction-tickets-direct.co.uk/ Op welke site heb je gekeken? | |
EZ Archive Ads Plugin for vBulletin Copyright 2006 Computer Help Forum