PDA

Bekijk Volledige Versie : Reisschema dreetje: Florida + cruise 2005



dreetje
01-03-05, 06:21
In juli ga ik met mijn gezin (kids 16/14/14) naar Fla voor een weekje en daarna cruisen vanuit Miami.
Wie kan mij adviseren hoe we de rit het beste kunnen indelen? Aankomst Orlando met 4 hotelovernachtingen (bezoeken Epcot, Seaworld Universal) en vervolgens via de Westkust naar Naples naar Lauderdale etc.
Wat hebben jullie ervaren als interessante punten voor de kids en hoe kan ik het beste de 4/5 dagen indelen tijdens de rit Orlando/Tampa/Naples/Lauderdale? (Miami en evt. Keys doen we na de cruise). Graag erbij zetten hoeveel tijd ik hiermee kwijt ben aan autominuten..

Eric
13-03-05, 22:06
Ik zou zelf het iets eenvoudiger houden, en lekker de hele periode in Orlando blijven, juist omdat je kinderen bij je hebt, en die zijn nou eenmaal niet zo gek op hele stukken autorijden.
Tampa (Bush Gardens) kun je uitstekend vanuit Orlando doen.
In Orlando is voor de kids echt iedere dag meeeeer dan voldoende te zien, en een indruk van Florida krijgen ze vanzelf als je na afloop van de cruis naar Key West gaat.
Eric

Jennie
14-03-05, 13:09
Ik zou ook gewoon in Orlando blijven, daar is zoveel te beleven. Wij vonden Miami na Orlando erg tegenvallen en let op dat je niet de hele tijd aan het rennen bent want dat gebeurd al snel want je wil zoveeeeeeeeel mogelijk doen in een korte periode. In Orlando is echt genoeg te zien en Busch Gardens is geweldig.
Succes, Jennie

Patricia
17-03-05, 01:34
Tja....zoveel mensen zoveel meningen. Mij lijkt 4 overnachtingen in Orlando ook wel mooi zat. Er is genoeg moois te zien onderweg... Niet dat je moet gaan stressen om en Tampa en Naples en...uitgebreid te zien maar misschien wel leuk om iets van de westkust mee te pakken. Ik vond het als kind (terugkijkend) ook leuk dat ik door mijn ouders zo veel te zien. Als je echt een parkenfreak bent moet je wellicht in Orlando blijven, maar ik persoonlijk had dat na 4 dagen wel gezien.

Wat je ook doet, je zal heus wel genieten. Kan je het niet een beetje aan het toeval overlaten? Met z'n tweeen hebben wij nooit enig probleem gehad om betaalbare accomodatie te vinden, maar met kinderen is dat wellicht anders?

Groet en veel plezier met de voorbereidingen!!!

clafra92
17-03-05, 11:05
Ik ga dit jaar iets vergelijkbaars doen alleen zijn mijn kinderen veel kleiner, 4 en 7. Ik vlieg met mijn dochter naar Orlando op 16-7 en ga dan de parken bezoeken, mijn vrouw (ze heeft te weinig vrije dagen hahahah) komt dan 22-7 met onze jongste dochter ook naar Orlando. We rijden dan op het gemakje naar Miami om daar nog 3 dagen aan het strand te liggen, chillen heet dat geloof ik tegenwoordig. Daarna een cruise en direct na de cruise naar Philadelphia op bezoek bij familie.

Ik raad je aan naar de site te gaan van Rand Mcannaly (of hoe schrijf je dat) daar kun je je route ingeven en dan zie je bij benadering je rijtijden.

Interessante punten voor de kids??? Wij gaan vanuit Orlando direct naar het strand, maar ja zoals gezegd mijn kinderen zijn kleiner.